Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitan ylihuomenna Nutrilett-kuurin (tiedän, epäterveellistä mutta olen epätoivoinen)

Vierailija
18.06.2018 |

Olen pussikuurilla 5-7 päivää ja sen jälkeen jatkan osanutrausta vielä pari päivää.

Olen niin epätoivoinen ja pitkässä ylensyönti- ja mässäilykierteessä, että koen pussikuurin olevan paras vaihtoehto. En vaan saa itseäni niskasta kiinni maltillisella laihdutuksella, repsahdan saman tien. Tarvitsen tämän radikaalin muutoksen alkuun.

En ole uskaltanut käydä vaa'alla, mutta uskon painon olevan tällä hetkellä jotain 76-78 kiloa.... Järkyttävää!! Olen onneksi myös pitkä, mutta silti tuo on aivan liikaa. Osa on rehellisesti läskiä ja osa on onneksi vain hiilaripöhöä, olen ahminut pastaruokia ja sipsejä kaksin käsin...

Nutrauksella haluan vain alkuun ja takaisin normaaliin ruokarytmiin, ja jossain vaiheessa painon takaisin alle 70 kilon. Jotain 66-68kg välillä on mulle paras.

Tuun päivittämään tänne kuulumisia, saa liittyä joukkoon tai saa kommentoida mitä haluaa :) Aloitan tämän siis keskiviikkona ja fiiliksen mukaan jatkan 5, 6 tai 7 päivää. Sen jälkeen osanutrausta hetki. Yhteensä mulla on noita 15 pussin paketteja 4.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkkakahvat katoaa viidessä päivässä? Itsekin kärsin kyseisestä ongelmasta ja kyllä ne minultakin katoaa silloin tällöin, mutta kärsin todennäköisesti ruokavalion vuoksi pöhötyksestä ja nesteturvotuksesta eli on sattumanvaraista milloin olo on "kiinteä" ja milloin taas turpea jolloin ne jenkkakahvatkin tulee sieltä esiin. Muutenkin kannattaisi vähän rentoutua. Ei edes viikkoakaan ole mennyt ja laskeskelet jo vaa-an kanssa kuinka paljon on mennyt. Yritä edes pari viikkoa olla miettimättä asiaa.

Kyseessä ei ollut mitkään järkyttävät jenkkakahvat alkuunkaan, mutta matalavyötäröisillä housuilla kiristi. Nyt ei kiristä.

Oon myös pitkä, pitkässä keskivartalossa kaventuminen näkyy helpommin kuin todella lyhyellä.

JA KAIKILLE NEGOILLE: olen normaalipainoinen pitkä nainen. Lähtopainoni oli normaalipainon sisällä. En ymmärrä miksi saan näin paljon negaa vastaan. En ole jojoilija, en satakiloinen mässyttäjä, vaan normaalipainoinen nainen, joka halusi katkaista sokerihimot kertalaakista.

En palaa mässyttämään tämän jälkeen, se on selvää. Ei tee mieli enää sokeri tai sipsejä.

Ei olla negoja vaan realisteja. Palaat satavarmasti vanhoihin tapoihisi noilla menetelmillä ja stressin tasolla. Nää on nähty niin moneen kertaan ja tieteellisestikin todistettu, keittodieetit j vastaavat eivät toimi. Niitä käyttäneet painavat kahden vuoden seurannan jälkeen enemmän kuin ne, jotka eivät ole olleet dieetillä.

HEI HALOO! Nää viestit mitä saan kohtelee mua kuin olisin 140kiloinen pitkäaikainen jojoilija. Olen nornaalipainoinen ja laihdutan normaalipainon sisällä. Sain tällä kuurilla turvotuksia pois, ja tärkeintä: katkaistua huonon ruokakierteen.

Voin palata syksyllä, tammikuussa ja vaikka ensi kesänä kuvien kera, miten mulla menee :)

Vierailija
82/101 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten makeilla suklaa, mansikka, banaanipirtelöillä pääsee irti makeanhimosta? Itselläni makeanhimo loppui vajaassa viikossa välttämällä makeaa. Kasvispainotteista perusruokaa, vaalea leipä täysjyväruisleipään, jugurtti ja viilit maustamattomaksi, annoskoot pienemmiksi ja reilu lisäys vedenjuontiin. Ainoat makeat mitä syön on hedelmät ja marjat, joiden maku tuntuu nyt oikein korostuneen. 2kk takana ja -6kg. Lähtöpaino 75kg ja 164cm.

En itsekään osaa sanoa, MUTTA mun iltaherkuttelu ei ole ollut pelkkää karkin ja sipsin himoa, vaan se oli tapa. En jaksanut kokata, joten ostin jotain valmista ja herkkuja illaksi. Dieetin alulla mulla oli herkkuhimoja, mutta enemmänkin sen tavan vuoksi, kuin nälän vuoksi. Tällä kuurilla pääsin kertalaakista tavoista irti, koska pirtelöt olivat se ainoa vaihtoehto ruualle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
26.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivitystä pukkaa: hyvä fiilis kaiken kaikkiaan :) kävin kaupassa ja ei tehnyt yhtään mieli ostaa herkkuja tai muutakaan. Ostin vissyä ja kahvimaitoa.

Mulla oli töissä varmuuden vuoksi eväänä sokeroimaton soijajugurtti, mutta ei ollut nälkä tai heikotus lainkaan, vaikka yhteen väliin tulikin pitkä väli ruokailuissa. Jäi eväs toiseen kertaan :)

Vierailija
84/101 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka päivä nutraamista oli helppo. Näin toisena päivänä heittää päässä ja maha huutaa ruokaa. Tiedän kuitenkin että tämä olo menee ohi parissa päivässä.

Kivasti on lähteny jo nesteet liikkeelle, nyt jo kevyempi olo vaikka ei se tietenkään ulos näy :D

Vierailija
85/101 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen iltapäivitys ennenkuin palsta menee kiinni: join tänään 4 pirtelöä ja viidennen pirtelön sijaan söin 100g raejuustoa, eli täysnutraus loppui tähän päivään :) tein salilla sen verran raskaan jalkatreenin, että kaipasin ekstraproteiinia.

Huomenna syön taas 4 pirtelöä, raejuuston lopun ja vaikka paprikan. Tällä tyylillä jatkan muutaman päivän, ensi viikolla sitten kasvispitoiseen vhh-ruokavalioon ja kunnon salitreenin kimppuun :)

Vierailija
86/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikainen iltapäivitys ennenkuin palsta menee kiinni: join tänään 4 pirtelöä ja viidennen pirtelön sijaan söin 100g raejuustoa, eli täysnutraus loppui tähän päivään :) tein salilla sen verran raskaan jalkatreenin, että kaipasin ekstraproteiinia.

Huomenna syön taas 4 pirtelöä, raejuuston lopun ja vaikka paprikan. Tällä tyylillä jatkan muutaman päivän, ensi viikolla sitten kasvispitoiseen vhh-ruokavalioon ja kunnon salitreenin kimppuun :)

Onko painosi muuttunut suuntaan tai toiseen sitten viime päivityksen?

Sinuna tekisin itse omat pirtelöni: laittaisin marjoja, kivennäisvettä tai tavallista vettä, kermaa tai kookosmaitoa, siemeniä ja vähähiilihydraattisia pähkinöitä... Maistuisi paremmalta, eikä tarvitsisi syödä lisäaineita. Vaikea uskoa, että nutriletteillä pääsisi mitenkään eroon makeanhimostaan.

Vierailija
87/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa nutrilet dietillä voi laittaa keiton sekaan kukkakaalia/ keitettyä porkkanaa?

Vierailija
88/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamisen kannalta tuntuisi myös järkevämmältä syödä jotain kiinteää kuin juoda hulauttaa neljä pirtelöä päivässä. Syödessä tulee ainakin sellainen olo, että tässä nyt ravitaan omaa kroppaa, kun taas pirtelöt tulee juotua liiankin nopeasti. No, keinonsa kullakin, mutta laihduttaminenkin voi ihan oikeasti olla miellyttävää.

Vierailija
89/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus laihduttanut Nutriletilla 10 kg, eikä ne tulleet heti takaisin, toisin kuin jotkut väittää. Helpoin tapa laihduttaa, jos on taipumista ahmimiseen.

Vierailija
90/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin tänään.

Tosin mun tavoite on vaan ns paasto ja saada iho hehkumaan ja nesteet liikkeelle. 5 päivää oon eli yhden paketin verran.

Painon putoaminen on vain ekstraa. On reilummin ylipainoa. Laihduttanut jo reilu 10 kiloa vuoden aikana. Hitaasti mutta varmasti. Lisäksi olen nyt niin hikoillut että palelukin olisi toivottava sivuoire 😂

Juuri nostettiin kilpirauhaslääkitystä kun oli arvot niin huonontuneet. Vähän herättelen aineenvaihduntaa kun niin jumissa on ollut ja paino junnaa.

Vierailija
91/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko painosi muuttunut suuntaan tai toiseen sitten viime päivityksen?

Sinuna tekisin itse omat pirtelöni: laittaisin marjoja, kivennäisvettä tai tavallista vettä, kermaa tai kookosmaitoa, siemeniä ja vähähiilihydraattisia pähkinöitä... Maistuisi paremmalta, eikä tarvitsisi syödä lisäaineita. Vaikea uskoa, että nutriletteillä pääsisi mitenkään eroon makeanhimostaan.

En oo käynyt vaa'alla, huomen aamulla seuraavaksi.

Mulla nutrilett auttoi myös siihen "henkiseen" herkkuhimoon, kun sitouduin tähän kuuriin eikä mikään muu ollut sallittu, ei tullut palattua vanhoihin tapoihin.

Mä olin todella väsynyt ja olin kierteessä, jossa useasti skippasin ruuat ja söin niiden tilalla herkkuja. Tein parannuksen, ostin kaappeihin terveellistä ruokaa, mutta kun oli ruuanvalmistuksen aika, meninkin lähikaupan herkkuhyllylle. Tätä rataa jatkui säännöllisesti ainakin kuukauden.

Joten kun ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin pirtelö, ja sekin helppo valmistaa sheikkerissä, ei tullut repsahduksia, vaikka alkuun olikin järkyttäviä mielitekoja.

Oon nyt kahdesti töiden jälkeen käynyt nälkäisenä ex-tempore kauppareissulla, ja selvinnyt hyvin. Oon ostanut kasviksia, raejuustoa, kaikkea terveellistä, eikä ole tehnyt pahaa ohittaa sipsi- ja karkkihyllyt. Mä tarvitsin tällaisen ehdottoman kickstartin, jotta pääsin tästä "herkkuja ruuan tilalla" koukusta pois :)

Vierailija
92/101 |
28.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuossa nutrilet dietillä voi laittaa keiton sekaan kukkakaalia/ keitettyä porkkanaa?

Voi varmaan, mulla on keittojen tilalla vain pirtelöitä. Näin yhdeksäntenäkään päivänä ei maut töki lainkaan :)

Vierailija
93/101 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino 72.3kg :)

Söin eilenkin 4 pirtelöä ja 100g raejuustoa.

Vierailija
94/101 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin yritin laihtua Nutrilett-dieetillä. Ei onnistunut, olipa yllätys :D Yhtä kusetusta koko homma, nuo on täynnä sokeria. Otin vain itseäni niskasta kiinni: lopetin sokerin syönnin ja alkoholin, aloin liikkua enemmän, syödä enemmän tuoreita vihanneksia, lopetin einekset ja punaisen lihan + join enemmän vettä. Tadaa, 81 kilosta 65 kiloon kesässä (pituuteni on 164 cm). 

Vierailija
95/101 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin yritin laihtua Nutrilett-dieetillä. Ei onnistunut, olipa yllätys :D Yhtä kusetusta koko homma, nuo on täynnä sokeria. Otin vain itseäni niskasta kiinni: lopetin sokerin syönnin ja alkoholin, aloin liikkua enemmän, syödä enemmän tuoreita vihanneksia, lopetin einekset ja punaisen lihan + join enemmän vettä. Tadaa, 81 kilosta 65 kiloon kesässä (pituuteni on 164 cm). 

Osalla toimii, osalla ei. Mulle tää oli se "niskasta kiinni ottamimen", lopettelen tätä kuuria tässä hiljalleen, sen jälkeen jatkuu terveellisesti ja kasvispitoisella vhh:lla.

Vierailija
96/101 |
29.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän ruokailut, saa kommentoida :)

Aamupala: nutrilett pirtelö ja 1/3 paprikaa.

Lounas: graavilohisalaatti (80g lohta, 1/3 paprika, kourallinen kirsikkatomaatteja, jääsalaattia ja muutama ruokalusikallinen raejuuustoa)

Välipala: nutrilett pirtelö ja 80g babyporkkanoita

Iltapala: vähän köyhempi salaatti, (150g raejuustoa, 1/3 parika, muutama kirsikkatomaatti ja jääsalaattia.)

Vierailija
97/101 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino tänäänkin 72.3kg :)

Vierailija
98/101 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän päivän ruokailut tähän mennessä:

Aamupala klo 9: nutrilett pirtelö ja 80g miniporkkanoita

Lounas klo 12 ja välipala klo 15: nutrilett pirtelöt

Pian voisin syödä eilisen kaltaisen graavilohisalaatin, ja ehkä iltapalaksi vielä porkkanoita/kirsikkatomaatteja/paprikaa.

Vierailija
99/101 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupaino kolmatta päivää putkeen 72.3kg.

Oon ihan tyytyväinen, ettei paino oo ainakaan noussut nyt kun oon alkanut taas syömään :) tästäkin suunta on enää alaspäin

Vierailija
100/101 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa päivitystä!

Aamupaino 71.3kg.

Jätin viikko sitten nutrilettit kaappiin ja olen syönyt viime sunnuntaista lähtien vain "ruokaa".

En ole laskenut tällä viikolla kaloreita enkä makro-arvoja, mutta yleisesti vhh-linjalla mennään.

En oo kovin kekseliäs ja kokeileva kokki, joten tällaisellä ruokalistalla oon mennyt koko viikon:

Aamupala: turkkilaistajugurttia pähkinöillä, tai sitten munakas.

Lounas ja päivällinen: joko salaattia (saalatinlehtiä, paprikaa, tomaattia yms, 100g raejuustoa ja 100-200g lohta/kanaa/valmis kalapyöryköitä.) Muutaman kerran oon syönyt myös nakkikeittoa parilla ruokalusikallisella ranskankermaa (kivikylän nakkeja ja keittovihanneksia, ne valmispussit missä EI ole perunaa).

Välipalaksi joko turkkilaista jugurttia, naposteluporkkanoita, kirsikkatomaatteja tai raejuustoa.

Paino oli aamulla tosiaan 71.3kg, joten kilo lähtenyt viikontakaisesta :) en ole laskenut kaloreita, mutta ens viikolla aattelin kirjata kaikki jonnekin applikaatioon ylös, jotta vähän tiedän missä mennään. Tää viikko oli totuttelua taas ruuanlaittoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä