Miten saada mies huolehtimaan hygieniastaan paremmin?
Mies on muuten ihan kiva mutta ällöttää, ärsyttää ja vaikuttaa seksihaluihinkin hänen epähygieenisyytensä. Sähköhammasharja on jäänyt hänen käyttöönsä kun en jaksa pestä sitä joka kerta hänen käyttönsä jälkeen, siitä siis valuu vaaleanruskeaa töhnää ja täynnä likaisia sormenjälkiä. Hampaita on pesevänsä kerran päivässä, mutta varsinkin iltapäivisin etuhampaiden reunat ovat täynnä valkoista töhnää. Tietokonetta iljettää käyttää kun pari vuotta vanhasta hiirestä muovit kuplii, näppäimet ovat täynnä töhnää ja pöytä on kyynärvarsien kohdalta ihan tahmea. Parisängyssä joudun välillä kääntymään seinään päin ihan koska miehen tyynyliina haisee, muutenkin koko tyyny on tyynyliinan alta ihan ruskea. Vessassa olen laittanut hänelle oman käsipyyhkeen, aiemmin jouduin vaihtamaan kahdesti viikossa käsipyyhkeen kun oli aina likainen, mies pyyhkii hikiset kasvot ja nenän suoraan käsipyyhkeeseen. Suihkussa käy kerran viikossa, vaikka saattaa käydä monella lenkillä ja tehdä raskaita töitä hiki valuen. Iho on ihan viileän niljainen. Kun huomautan asiasta, joko naureskelee tai vetää herneet nenään.
Ja sitten mies kärttää pahimmillaan useita kertoja päivässä seksiä, yleensä kuitenkin kerran päivään. Ja kehtaa vielä suuttua kun ei haluta.
Kommentit (46)
Oma vikasi että olit id.iootti ja menit yhteen tuollaisen kuvatuksen kanssa XDDDD. Minun kohdallani ei tulisi edes toisia treffejä, jos mies haisisi edes vähän epämiellyttävältä tai yleisolemus olisi epäsiisti XD.
Totuushan on se että kumppanin ollessa oikeanlainen niin hän tuoksuu hyvälle ominaishajuineen. Itse kävisin suihkussa useamminkin mutta vaimo kieltää, koska nauttii tuoksustani. Käyn 2-3 viikossa siis nyt. Mitään dödöjä en saa käyttää ettei ne peitä hajuani. Joskus on jopa vaivaannuttavaa kun kahteen päivään käyny suihkussa ja sitten ollut oikein hikinen työpäivä ja vaimo tulee nuuhkimaan minua ennen suihkuun menoa. Toisaalta, eipä tuo vaimokaan pahalle haise koskaan. Haluttavalta hän tuoksuu.
Kärde kirjoitti:
Totuushan on se että kumppanin ollessa oikeanlainen niin hän tuoksuu hyvälle ominaishajuineen. Itse kävisin suihkussa useamminkin mutta vaimo kieltää, koska nauttii tuoksustani. Käyn 2-3 viikossa siis nyt. Mitään dödöjä en saa käyttää ettei ne peitä hajuani. Joskus on jopa vaivaannuttavaa kun kahteen päivään käyny suihkussa ja sitten ollut oikein hikinen työpäivä ja vaimo tulee nuuhkimaan minua ennen suihkuun menoa. Toisaalta, eipä tuo vaimokaan pahalle haise koskaan. Haluttavalta hän tuoksuu.
Aika creepyä
Mun urheilua harrastava eksä oli tuollainen. Ei kuulemma kannata käydä treenien jälkeen suihkussa kun huomenna menee taas.. Ja huomenna sama selitys. Yök.
Taas yksi syy miksi poikien ympärileikkaus on hyvä asia. Pysyypä edes yksi ruumiinosa jotenkuten puhtaampana
Kuinka usein pesette tyynyliinat. Ja onko tyynynpäällistä koskaan pesty?
Kärde kirjoitti:
Kuvottavia saastoja. Ei ihme että taudit leviää.
Vierailija kirjoitti:
No ehkä se viikko suihkutta oli vähän liioiteltua, mut 5 päivää on useimmiten väliä. Mies ei käy varsinsisesti pelkässä suihkussa koskaan, vaan ilmeisesti maalta oppinut että kerran viikossa sauna.. Käyttää todella paljon dödöä vastapainoksi.
Mä oon ajatellut onko se liian pinnallista erota tämän takia..
Olen minäkin "maalta", mutta käyn silti suihkussa joka päivä. Miten ihmeessä olet mennytkin yhteen tuollaisen miehen kanssa, eikö nuo hygieniapulmat paljastuneet jo heti tutustumisvaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi syy miksi poikien ympärileikkaus on hyvä asia. Pysyypä edes yksi ruumiinosa jotenkuten puhtaampana
Jonkun huonot hygieniatavat oikeuttavat mielestäsi poikavauvojen silpomiseen? Selvä.
Vierailija kirjoitti:
Kärde kirjoitti:
Ei meillä ole tauteja. Toki genitaalialueet, kädet ja naama jne. tulee pestyä useammin. Mutta suihkussa ei ihmisen tartte lotrata joka päivä. Ja saa nauttia toisen tuoksusta. Mutta eihän tosta voi mitään tietää jos on vieraantunut luonnollisista aisteista ja tarpeista jne. Ilman muuta kannattaa käydä viisi kertaa päivässä suihkussa jos haisee pahalta ja oman luonnollisen ihon tasapainon jo pilannut liiallisella pesemisellä ja kemikaaleilla. :) jokainen tyylillään. Mun pointti oli että kun puoliso on oikea, hänen ominaistuoksu on miellyttävä
Mulla ei ole hajuaistia ollu yli 10vuoteen, onnettomuudessa lähti. Mut silti kaikki meidän perheessä huolehtii hygieniastaan, vaikka mun vierellä olisikin helppo haista pahalle.
Kärde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärde kirjoitti:
Ei meillä ole tauteja. Toki genitaalialueet, kädet ja naama jne. tulee pestyä useammin. Mutta suihkussa ei ihmisen tartte lotrata joka päivä. Ja saa nauttia toisen tuoksusta. Mutta eihän tosta voi mitään tietää jos on vieraantunut luonnollisista aisteista ja tarpeista jne. Ilman muuta kannattaa käydä viisi kertaa päivässä suihkussa jos haisee pahalta ja oman luonnollisen ihon tasapainon jo pilannut liiallisella pesemisellä ja kemikaaleilla. :) jokainen tyylillään. Mun pointti oli että kun puoliso on oikea, hänen ominaistuoksu on miellyttävä
Kunhan otatte huomioon muut ihmiset edes jonkun verran. Olisi aika paha istua koko työpäivän samassa huoneessa työkaverin kanssa, joka ei ole käynyt kolmeen päivään suihkussa. Minä kun en välttämättä tykkää hänen ominaistuoksusta...
Vierailija kirjoitti:
Kärde kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärde kirjoitti:
Kunhan otatte huomioon muut ihmiset edes jonkun verran. Olisi aika paha istua koko työpäivän samassa huoneessa työkaverin kanssa, joka ei ole käynyt kolmeen päivään suihkussa. Minä kun en välttämättä tykkää hänen ominaistuoksusta...
Öö jos terve ihminen ei käy pariin päivään suihkussa ja ei ole mitään hikihommaa tehnyt niin ei hän metrien päähän pahalle haise. Mutta nämä dödö ihniset haisee 10m päähän. Ja voimakkaasti. Pahempi hajuhan tuollainen kemikaalin haju on mitä ihmisen ominaistuoksu. Eli ihan ekana käskisin näiden dödö ja parfyymi ihmisten ottaa muita huomioon.
Et ole pinnallinen, vaan normaali.
Itselle epäsiisti mies on epämiellyttävä.
Eri asia jos on ollut hikilenkillä tai hakannut puita tai vastaavaa ja hetkellisesti haisee hielle, se on normaalia.
Mutta kun kuitenkin ymmärtää käydä suihkussa.
Minä, jos siis jostain ihmeen syystä olisin ihastunut epäsiistiin mieheen, kyllä puhuisin suoraan asiasta.
Asiallisesti, mutta kiertelemättä. Sanoisin, että minua haittaa toisen pesemättömyys.
Itse myös ehkä yhden kerran pesisin ne haisevat petivaatteet.
Ilmoittaisin, että jatkossa en nuku likaisessa vuoteessa likaisen miehen kanssa.
Enkä harrasta seksiäkään.
Jos ei sanomisen auta niin lopettaisi suhteen.
Mutta tosiaan jotain todella hyvää miehessä pitäisi olla, että tähän operaatioon suostuisin.
Eikä nyt kannata jonkun sanoa, että iso muna, se ei ole se hyvä eikä pelkästään riitä.
Pesen hiukset kerran viikossa tai harvemmin. Suihkussa käyn pari kertaa viikossa ja pesen vaan munat ja kainalot saippualla, muuten huuhtelen vaan vedellä.
Pinnallista erota jos toinen on epähygieeninen sika? No ei todellakaan.
Tuollaisen ihmisen kanssa ei kukaan normaali tai järkevä nainen edes aloita suhdetta!
Kuka vapaaehtoisesti lykkää kätensä paskaan?????????
Et mitenkään. Ei mies muuta tapojaan.