Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies huolehtimaan hygieniastaan paremmin?

Vierailija
18.06.2018 |

Mies on muuten ihan kiva mutta ällöttää, ärsyttää ja vaikuttaa seksihaluihinkin hänen epähygieenisyytensä. Sähköhammasharja on jäänyt hänen käyttöönsä kun en jaksa pestä sitä joka kerta hänen käyttönsä jälkeen, siitä siis valuu vaaleanruskeaa töhnää ja täynnä likaisia sormenjälkiä. Hampaita on pesevänsä kerran päivässä, mutta varsinkin iltapäivisin etuhampaiden reunat ovat täynnä valkoista töhnää. Tietokonetta iljettää käyttää kun pari vuotta vanhasta hiirestä muovit kuplii, näppäimet ovat täynnä töhnää ja pöytä on kyynärvarsien kohdalta ihan tahmea. Parisängyssä joudun välillä kääntymään seinään päin ihan koska miehen tyynyliina haisee, muutenkin koko tyyny on tyynyliinan alta ihan ruskea. Vessassa olen laittanut hänelle oman käsipyyhkeen, aiemmin jouduin vaihtamaan kahdesti viikossa käsipyyhkeen kun oli aina likainen, mies pyyhkii hikiset kasvot ja nenän suoraan käsipyyhkeeseen. Suihkussa käy kerran viikossa, vaikka saattaa käydä monella lenkillä ja tehdä raskaita töitä hiki valuen. Iho on ihan viileän niljainen. Kun huomautan asiasta, joko naureskelee tai vetää herneet nenään.

Ja sitten mies kärttää pahimmillaan useita kertoja päivässä seksiä, yleensä kuitenkin kerran päivään. Ja kehtaa vielä suuttua kun ei haluta.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa lakanat vaikka 2 päivän välein ja sanot sille että olet vaihtanut puhtaat lakanat ja likaisena ei tulla sänkyyn nukkumaan. Saattaa alkaa käymään suihkussa 2 päivän välein. Jos tämä ei auta niin sitten sanot että likaisena ei heru seksiä. Mutta jos tämäkään ei saa sitä suihkuun useammin niin kannattaa vakavasti miettiä sitä eroa ja hanki sellainen mies joka käy 3 kertaa viikossa suihkussa.

Itse käyn 2-3 päivän välein mutta jos mul olis nainen niin voisin käydä useammin, mutta olen aina vaan sinkkuna ni mun ei tarvi käydä useammin.

Vierailija
42/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi syy miksi poikien ympärileikkaus on hyvä asia. Pysyypä  edes yksi ruumiinosa jotenkuten puhtaampana

Jonkun huonot hygieniatavat oikeuttavat mielestäsi poikavauvojen silpomiseen? Selvä.

Monet myös perustelevat omalla uskonnollaan tuota silpomista, kyseessähän ei ole tuon vauvan tahto. Terve vanhempi antaa lapsensa itse päättää, että leikelläänkö sukuelimestä pala pois. Yleensä tuollaiseen loppuelämään vaikuttavaan päätökseen kyllä vaaditaan täysi-ikäisyys, ja en ihmettele sitä lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärde kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärde kirjoitti:

Totuushan on se että kumppanin ollessa oikeanlainen niin hän tuoksuu hyvälle ominaishajuineen. Itse kävisin suihkussa useamminkin mutta vaimo kieltää, koska nauttii tuoksustani. Käyn 2-3 viikossa siis nyt. Mitään dödöjä en saa käyttää ettei ne peitä hajuani. Joskus on jopa vaivaannuttavaa kun kahteen päivään käyny suihkussa ja sitten ollut oikein hikinen työpäivä ja vaimo tulee nuuhkimaan minua ennen suihkuun menoa. Toisaalta, eipä tuo vaimokaan pahalle haise koskaan. Haluttavalta hän tuoksuu.

Kuvottavia saastoja. Ei ihme että taudit leviää.

Ei meillä ole tauteja. Toki genitaalialueet, kädet ja naama jne. tulee pestyä useammin. Mutta suihkussa ei ihmisen tartte lotrata joka päivä. Ja saa nauttia toisen tuoksusta. Mutta eihän tosta voi mitään tietää jos on vieraantunut luonnollisista aisteista ja tarpeista jne. Ilman muuta kannattaa käydä viisi kertaa päivässä suihkussa jos haisee pahalta ja oman luonnollisen ihon tasapainon jo pilannut liiallisella pesemisellä ja kemikaaleilla. :) jokainen tyylillään. Mun pointti oli että kun puoliso on oikea, hänen ominaistuoksu on miellyttävä

Kunhan otatte huomioon muut ihmiset edes jonkun verran. Olisi aika paha istua koko työpäivän samassa huoneessa työkaverin kanssa, joka ei ole käynyt kolmeen päivään suihkussa. Minä kun en välttämättä tykkää hänen ominaistuoksusta...

Olen eri vastaaja, mutta tiedätkö, että kaikki ihmiset eivät lemua vaikka eivät kävisi joka päivä suihkussa? Itse käyn lähes joka päivä suihkussa (viikonloppuna en välttämättä joka päivä), koska työssäni tulee niin kuuma ja hiki, että haalarikin on märkänä. Siellä on myös erittäin pölyistä. Ihohan kuivuu törkeästi, jos siitä koko ajan pestään luonnollinen rasva pois. Sitten joutuukin rasvaamaan ihoaan näillä purkkirasvoilla.

Vierailija
44/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ihan suoraan sanoen toi on ällöttävää.

Mene miehen kanssa yhdessä suihkuun - toki vasta hampaiden pesun jälkeen. Sanot miehelle suoraan, että hänen hygienia ei ole kunnossa, mutta voidaan hoitaa se yhdessä kuntoon. Mies ei todennäköisesti tiedä haisevansa ja näin ollen olevansa epähaluttava.

Vaihtakaa lakanat kerran viikossa ja käsipyyhkeet pari kertaa viikossa sekä vartalopyyhkeet kerran viikossa. Kasvopyyhkeet erikseen käyttöön sekä mies huuhtoo ne kasvot ennen siihen pyyhkeeseen pyyhkimistä.

Vierailija
45/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. "En viitsi käydä näin torstaina treenien jälkeen suihkussa kun lauantaina menen saunaan".

Vaihtaa vaatteet kerran parissa viikossa ja sitten tunkee lähelle väkisin.

Ällöttävin tapa on kuitenkin kun vetää aamulla röökiä tyhjään mahaan eikä pese hampaita.

Mies oli seurustelun alkaessa todella siisti.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
46/46 |
20.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkuun osta uusi tyyny. Ei se rasva ja lika pesemällä lähde. Siinä kannattaa käyttää kahta tyynyliinaa päällekkäin, jos kerran tilanne on noin paha,ettei hygieniasta huolehdi.

Vanhat tyynyliinat ja tyyny roskiin.

Jos tämä tilanne on nyt näin vakiintunut,niin kannattaa keskustella ihan vakavasti. Kannattaako sinun jäädä tälläiseen suhteeseen ? Jos mies yhtään arvostaa sinua ja sinä itseäsi, niin nyt on tultava muutos.