Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies huolehtimaan hygieniastaan paremmin?

Vierailija
18.06.2018 |

Mies on muuten ihan kiva mutta ällöttää, ärsyttää ja vaikuttaa seksihaluihinkin hänen epähygieenisyytensä. Sähköhammasharja on jäänyt hänen käyttöönsä kun en jaksa pestä sitä joka kerta hänen käyttönsä jälkeen, siitä siis valuu vaaleanruskeaa töhnää ja täynnä likaisia sormenjälkiä. Hampaita on pesevänsä kerran päivässä, mutta varsinkin iltapäivisin etuhampaiden reunat ovat täynnä valkoista töhnää. Tietokonetta iljettää käyttää kun pari vuotta vanhasta hiirestä muovit kuplii, näppäimet ovat täynnä töhnää ja pöytä on kyynärvarsien kohdalta ihan tahmea. Parisängyssä joudun välillä kääntymään seinään päin ihan koska miehen tyynyliina haisee, muutenkin koko tyyny on tyynyliinan alta ihan ruskea. Vessassa olen laittanut hänelle oman käsipyyhkeen, aiemmin jouduin vaihtamaan kahdesti viikossa käsipyyhkeen kun oli aina likainen, mies pyyhkii hikiset kasvot ja nenän suoraan käsipyyhkeeseen. Suihkussa käy kerran viikossa, vaikka saattaa käydä monella lenkillä ja tehdä raskaita töitä hiki valuen. Iho on ihan viileän niljainen. Kun huomautan asiasta, joko naureskelee tai vetää herneet nenään.

Ja sitten mies kärttää pahimmillaan useita kertoja päivässä seksiä, yleensä kuitenkin kerran päivään. Ja kehtaa vielä suuttua kun ei haluta.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä niin ei tarvi valittaa.

Vierailija
2/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jssap, sellaisen siistin ja puhtaan äijän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteissuihku, niin saat kuurata äijän puhtaaksi.

Vierailija
4/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura nyt tiukkana sanot sille Kankijarille että suihkuun aamuin illoin ja se takapuolikin kuulu pyyhkiä AINA kakalla käynnin jälkeen.

Vierailija
5/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saasta. Miten sä pystyt? Eikö ällötä yhtään?

Vierailija
6/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, kuka käy vaan kerran viikossa suihkussa? Itse kävin joskus 2-3 kertaa päivässä jopa, nykyään vain kerran tai kaksi päivässä.

Vierailija
7/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Ei kukaan normihygieniatasoa itse ylläpitävä nainen pystyisi koskemaan tuollaiseen äijään kepilläkään.

Vierailija
8/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaan mieleen... Ei edes tuhannen kondomin kanssa.

Vierailija
9/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Kerran viikossa suihkussa? Genitaalialueensa mahtaa tuoksua :)

Vierailija
10/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, mulla oli joskus samanlainen. Paitsi että ei tarvinnut taistella sähköhammasharjasta, kun hän ei hampaitaan pessyt ollenkaan. Suihkussa muistaakseni kävi suht säännöllisesti, ettei sentään muualta lemunnut kuin suustaan, mikä kyllä olikin sitten ihan tarpeeksi järkyttävää. Meinasin välillä oksentaa vaikka hän olisi ollut esim sohvalla selkäni takana, paskan löyhkä oli niin järkyttävä ja joka puolelle leijaileva. Ei ollut pitkä suhde se.

Neuvoja en kyllä osaa antaa, vertaistukea vain. Ei musta ainakaan ollut asiasta suoraan sanomaan, en tiedä kuinka tuon voisi sanoa loukkaamatta toisen tunteita pysyvästi. Vaihda nyt ainakin niitä petivaatteita vaikka ihan päivittäin ja pese se tyyny. Ehkä mies huomaa että mukavempi mennä puhtaana puhtaisiin lakanoihin nukkumaan, tai jopa oivaltaa miksi niitä niin usein joutuu vaihtamaan.

Vierailija
11/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, kuka käy vaan kerran viikossa suihkussa? Itse kävin joskus 2-3 kertaa päivässä jopa, nykyään vain kerran tai kaksi päivässä.

Kuka käy 2-3 kertaa päivässä suihkussa?

Vierailija
12/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saasta. Miten sä pystyt? Eikö ällötä yhtään?

Eikö se ällötys juuri ollut koko ketjun pointti? :D

Vierailija
13/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollaisia aikuisia ihmisiä muka olemassa? Lapsi tai teini voi olla tuollainen, mutta että ihan aikuinen?

T: 2 päivässä suihkussa käyvä mies

Vierailija
14/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se viikko suihkutta oli vähän liioiteltua, mut 5 päivää on useimmiten väliä. Mies ei käy varsinsisesti pelkässä suihkussa koskaan, vaan ilmeisesti maalta oppinut että kerran viikossa sauna.. Käyttää todella paljon dödöä vastapainoksi.

Mä oon ajatellut onko se liian pinnallista erota tämän takia..

Vierailija
15/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden tuollaisen miehen, mielenterveyssyistä eläkkeellä.

Vierailija
16/46 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä se viikko suihkutta oli vähän liioiteltua, mut 5 päivää on useimmiten väliä. Mies ei käy varsinsisesti pelkässä suihkussa koskaan, vaan ilmeisesti maalta oppinut että kerran viikossa sauna.. Käyttää todella paljon dödöä vastapainoksi.

Mä oon ajatellut onko se liian pinnallista erota tämän takia..

Niin onko miehesi syntynyt 40-luvulla vai? Hyi hyi, tällaisen kanssa sitten seksiä ilmeisesti harrastat kuitenkin. Ei tuollainen lian uuttaminen tunnu muutenkaan ihan normaalilta, vai tekeekö mies jotain rasvanäppihommia kaiken lisäksi?

Vierailija
17/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nää hygieniahörhöt mammat kylvettää lapsensakin 5 kertaa päivässä ja allergiat senkuin lisääntyy. Ei tarvi ihmetellä miksi yliherkkyydet lähes kaikelle lisääntyy. Likaa ei opita sietämään koska hygieniamania.

Vierailija
18/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko saunominen 2-3 kertaa viikossa? Lisääntyisi ainakin peseytymiskerrat. Tsemppiä AP: lle!

Vierailija
19/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyvää miehessä on? Ilmeisesti aika paljonkin, kun hänen kanssaan olet ja seksiäkin on.

Lämmitä ap sauna joka päivä ja seksiä ei tule jos mies ei ole puhdas. Hä saa siivota myös itse sotkunsa ja jos ei ole ihan turhan naureskelija ja mieleltään sairas, niin puhuminen puhtaudesta pitäisi riittää.

Vierailija
20/46 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteinen sähköhammasharja? hyi helevata. Vaikka siihen harjan vaihtaisi, pitää se jokaisella olla oma myös alaosa.