Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ole todellista! Tein ihan normaalia kotiruokaa ja miniä kielsi lapsia syömästä sitä!

Vierailija
16.06.2018 |

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Kommentit (205)

Vierailija
101/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi htti. Onko tämä sitä samaa smegmaa, jota yrittivät lapsena syöttää koulussa?

Lisäys: oli valkokastikkeen nimellä silloin.

Vierailija
102/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukle ei löydä kuin 22 000, eli ei siis oo olemassa kananmunakastiketta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vst itse.

Pilkon ja ruskistan kesäkurkun, palat lautaselle.

Voita ja vehnäjauhoja ruskistan, päälle maitoa hetken päästä.

Purkki tonnikalaa ja kesäkurpitsa kastikkeeseen. Ja keitettyjä kananmunia .

Hyvää ja halpaa

Vierailija
104/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure. Tuo nyt on ihan tavallista nykynaisten elämässä. Kyllä he vielä näkevät miten väärin tekevät.

Vierailija
105/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynuoret taida tuntea niitä ruokia joita me vanhemmat syötiin lapsena? Kyllä kananmunakastike kuului ainakin itselläni herkkuruokiin. Syötiin myös makaronivelliä, makkarakastiketta, hernekeittoa, kesäkeittoa, ruispuuroa, karjalanpaistia ja sen sellaista. Hyvää oli :)

Vierailija
106/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitin siis perunoita ja tein kananmunakastikkeen. Sitä ei olisi saanut antaa lapsille. Olen kyllä jo muutenkin kyllästynyt tuohon naiseen. Saapi oikeasti lähteä menemään ja viettämään rairai-elämää.

Mitä on rairai-elämä?

Kännäämistä ja bilettämistä. Mutta ihan sama mitä mieltä ap on miniästään. Hän ei poikansa parisuhteen jatkosta ole päättämässä.

Vierailija
107/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykynuoret taida tuntea niitä ruokia joita me vanhemmat syötiin lapsena? Kyllä kananmunakastike kuului ainakin itselläni herkkuruokiin. Syötiin myös makaronivelliä, makkarakastiketta, hernekeittoa, kesäkeittoa, ruispuuroa, karjalanpaistia ja sen sellaista. Hyvää oli :)

Mä olen nelikymppinen, kaikki tuttuja. Omassa kodissa olen tehnyt monia perinneruokia säännöllisesti, en kuitenkaan niitä, joista en pidä eli silakkalaatikkoa, makaronivelliä tai kananmunakastiketta. Niinpä meidän 17-v:lla on haju muista paitsi noista.

Vierailija
108/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on rairai-elämä?

Kännäämistä ja bilettämistä. Mutta ihan sama mitä mieltä ap on miniästään. Hän ei poikansa parisuhteen jatkosta ole päättämässä.

En ole koskaan puuttunutkaan lasteni elämään. Olen taustalla (kuten pappakin) ja he tietävät, että apua saa jos pyydetään. Viheliäisintä olisi soitella ja udella lasten elämästä.

- ap -

Vierailija
109/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on rairai-elämä?

Kiitos vastauksesta! Kieli muuttuu niin nopeasti, olen ollut vain reilut 10 vuotta poissa Suomesta tällä erää ja ilmaisu oli ihan uusi. Mistähän tuo tulee, rairai?

Vierailija
110/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkoeläin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on rairai-elämä?

Kiitos vastauksesta! Kieli muuttuu niin nopeasti, olen ollut vain reilut 10 vuotta poissa Suomesta tällä erää ja ilmaisu oli ihan uusi. Mistähän tuo tulee, rairai?

Niinpä. Rairai- elämä on rilluttelua vailla mitään vastuuta mistään.

- ap -

Vierailija
111/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nelikymppinen, kaikki tuttuja. Omassa kodissa olen tehnyt monia perinneruokia säännöllisesti, en kuitenkaan niitä, joista en pidä eli silakkalaatikkoa, makaronivelliä tai kananmunakastiketta. Niinpä meidän 17-v:lla on haju muista paitsi noista.

Silakkalaatikko ei myöskään kuulunut suosikkeiheni, koska ne ruodot. Mummo teki joskus ahvenkeittoa ja sielläkin oli ruotoja. Kuitenkaan koskaan ei tullut mieleen valittaa ruuasta.

- ap -

Vierailija
112/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kananmunakastiketta ei ole olemassakaan ja kananmunat ovat todella ällöttäviä muutenkin

Vierailija
113/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että, minä olen ikionnellinen kun anoppi tekee kananmunakastiketta. Herkullinen unohdettu ruoka!

Vierailija
114/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunakastike currylla maustettuna, siihen perunoita ja puolukkasurvosta. Lisäksi parsakaalia ja salaattia. Tätä meillä usein. Onko hyvä ruoka?

Vierailija
115/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunakastike on hyvää! Meillä kolme lasta ja kaikki tykkäävät. Lisään siihen usein vielä pilkottuja sipulinvarsia! Sopivasti suolaa ja ripaus valkopippuria.

Vierailija
116/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lapset tykkäävät kanamunakstikkeesta. 6-vuotias sanoo sitä munakeitoksi. Täällä haukutaan paljon perinneruokia ja luulisin, että ne haukkuvat joilla ei ole ollut ihanaa lapsuutta ja mummolaa.

Vierailija
117/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tuöla kylään? Kananmunakastike on hyvää. :)

Voit tulla kylään, jos olet ihan tavallinen ihminen ja teen sinulle kananmunakastiketta 😊

- ap -

Vierailija
118/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä lapset tykkäävät kanamunakstikkeesta. 6-vuotias sanoo sitä munakeitoksi. Täällä haukutaan paljon perinneruokia ja luulisin, että ne haukkuvat joilla ei ole ollut ihanaa lapsuutta ja mummolaa.

Ne haukkuvat, jotka joutuivat niitä pakolla syömään koulussa.

Vierailija
119/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap. kananmunakastike vinkistä.

Meillä syötiin päivälliseksi uusia perunoita ja kananmunakastiketta. Ja oli hyvää ja syöntiin ähkyyn. Myös kaksi teiniä. Ja sovittiin, että tehdään useammin.

Ja ennen kuin joku ehtii huudella, oli kasviksia ja salaattia.

Vierailija
120/205 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että, minä olen ikionnellinen kun anoppi tekee kananmunakastiketta. Herkullinen unohdettu ruoka!

Mukavaa, kun joku edes tykkää tästä ruuasta.

- ap -