Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on kuulkaa kuin taivaanlahja kun isotissisenä löytää hyvät rintsikat

Vierailija
16.06.2018 |

Vaatteetkin istuu ihan erilailla ja näyttää että olis laihtunut viis kiloa😁

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.

N18

Vierailija
2/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Kai muistit ostaa useammat kerralla? Muista hoitaa niitä pesulapun mukaan, niin niistä on iloa kauemmin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Onneksi olkoon! Kai muistit ostaa useammat kerralla? Muista hoitaa niitä pesulapun mukaan, niin niistä on iloa kauemmin. :)

Kiitos! Täytyy tilata eri värissä. En tilannut kuin yhdet kun koskaan ei voi olla varma miten istuu.

Vierailija
4/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.

N18

H&M:n "isoimmatkin koot" on aivan naurettavia. En ole seiskaluokan jälkeen niihin mahtunut... Mark's & Spenceriltä ostan omani, koko on yleensä 75G. On myös 70H ja I -liivejä. Tällä hetkellä käytän minimizereita, mukavat ja hyvännäköiset.

Vierailija
5/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat rintsikkani olen ostanut

lumingerie.fi

Vierailija
6/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos on leveä lantio, niin tiiätkö kuinka vaikee on löytää housuja?

Vierailija
7/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triumph Amourette -mallit. Parasta minulle isorintaiselle. Vuosikaudet käyttänyt tuota merkkiä ja liivit kestää vuosikaudet myös. Tukevat, kauniit ja kestävät.

Vierailija
8/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:ltä ei kannata isorintaisen haaveillakaan löytävänsä rintaliivejä, en ole 15 vuoteen löytänyt semmoisia joihin rinnat mahtuisivat. En tiedä miksi eivät tajua että monilla on isot rinnat.

Vierailija
9/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se istuvuus ja tuki on yksi juttu, mutta sitten jos ei halua mitään rumia niin menee jo vaikeammaksi.

Vierailija
10/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.

Vierailija
11/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin ekat sopivat liivini nyt 23-vuotiaana sieltä paljon parjatusta Changesta. On ihmeellistä, kun olkaimet ei enää valu! Luulin rintojeni olevan pienehköt/normaalit, Changesta myivät sitten liivit kokoa 85F ja ai että ne on ihanat kun olen aiemmin yrittänyt survoutua kokoon 85B tai C. Kaikki vanhat liivit meni saman tien poistoon, olispa vaan rahaa ostaa toisetkin hyvät, ettei tarvis koko ajan olla noita ainoita pesemässä.

Vierailija
12/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, mutta moni paita jääkin koon liian pieneksi.

Vierailija
13/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.

ja pienirintaiset löytää kasoittain söpöjä liivejä kahden euron tarjouskoreista, isommille ne mummobeigetkin maksaa sen 30-50 euroa.... saatana

Vierailija
14/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kuppikoko 65G eikä koskaan ole tullut vastaan missään.

Vierailija
15/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Pienempirintaisille on todella kauniita rintaliivejä eri väreissä ja malleissa.

Isompirintaisille olevat beiget mummomallit näyttäisivät hyvältä 50-luvun karjakoilla Suomi-filmeissä.

Vierailija
16/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18

Kuulepa sun pitää mitata kokosi tarkkaan, ja mennä oikeaan rintaliiviliikkeeseen tai ostaa oikean kokosi mukaiset liivit netistä.

Ei noissa ketjuliikkeissä ole rintaliivejä kaikenkokoisille.

Vierailija
17/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se ole yhtään hassumpaa kun saa (luvan kanssa) ottaa ne liivit pois...

Vierailija
18/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia en ole vuosikausiin ostanut rintaliivejä Suomesta. En vaan halua maksaa satoja euroja jostain rumista mummobeigeistä liiveistä.

Ulkomailta saa vaikka miten kauniita, toki näteimmät ovat kalliita mutta ihan siedettäviä saa parilla kympilläkin. Ja kokovalikoimaa löytyy.

Vierailija
19/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Kuulepa sun pitää mitata kokosi tarkkaan, ja mennä oikeaan rintaliiviliikkeeseen tai ostaa oikean kokosi mukaiset liivit netistä.

Ei noissa ketjuliikkeissä ole rintaliivejä kaikenkokoisille.

Totta. Suomessa myydään kuppeja O:hon saakka, maan tapa on ottaa ketjuliikkeisiin ne pienimmät koot.

Vierailija
20/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kuppikoko 65G eikä koskaan ole tullut vastaan missään.

Kannattaa käydä oikeassa alusvaatteiden erikoisliikkeessä. Varmasti löytyy tuota kokoa. Netissä esim Lumingeriellä haku koolla G65 tuotti useamman kymmenen vaihtoehtoa rintaliivejä.

Olen itse huomannut, että moni isorintainen kärvistelee pienissä liiveissä ja sanoo ettei kokoa löydy, mutta todellisuudessa etsintä on rajoittunut vain ketjuliikkeisiin kuten Prisma, H&M, Sokos.. Käykää ihmeessä naiset erikoisliikkeessä! Kunnon liivit maksaa helposti 100eur mutta ovat kestävät ja ennen kaikkea sopivat. Ei tarvitse kärvistellä kun on kymmenet kahden kympin liivit, joissa kaikissa kaarituki painaa, olkain tippuu tai tissit pursuilee.