Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on kuulkaa kuin taivaanlahja kun isotissisenä löytää hyvät rintsikat

Vierailija
16.06.2018 |

Vaatteetkin istuu ihan erilailla ja näyttää että olis laihtunut viis kiloa😁

Kommentit (131)

Vierailija
61/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Sokokselta löytyy isopovisille Triumphia, mun koko on 85G. On minimizerit.

Vierailija
62/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.

No ehkä siksi, että meillä pienirintaisillakin pitää olla jotain iloa elämässä. Ehkä ajatellaan, että pienemmissä kaunis pakkaus suo edes jotain lohtua tilanteeseen. Isommissa ei rintsikoiden ulkonäöllä ole niin merkitystä, kun sisältö on kuitenkin loppupeleissä se mikä ratkaisee.

Höpsis. Mun mielestä taustalla ovat Suomessa jotenkin kalkkeutuneet asenteet. Edelleen luullaan, että isokuppi tarkoittaa iäkästä ja ylipainoista naista. Siksi tarjolla on niitä beigejä, joita käyttivät sellaiset naiset, jotka nyt ovat lähinnä 100-vuotiaita.

Ongelmana on myös maahantuojat, Suomeen tuodaan vain muutamaa isokuppista merkkiä ja niistäkin usein ne tylsimmät tyylit. Erikoisliikkeistäkään ei siis välttämättä löydä edes rahalla nättejä, hyviä ja oikeankokoisia liivejä.

Lisäksi ei tajuta, että tarjolla pitää olla eri liivimalleja, valmistajilla ulkomailla on eri mallit isonkupinliiveille riippuen siitä onko ympärys kapea (full bust), ympärys leveä (full figure) ja joillakin on myös silikonirintaisille omat mallistonsa. Lisäksi pitää olla erikseen täysikuppimallit, balconettet, plunget, urheiluliivit sekä kaarituettomat comfort-mallit. Lisäksi asiakkaat haluavat valita nättejä värejä ja kuoseja sekä liiveihin sopivat alushousut (niitäkin pitäisi olla joka vartalotyypille omat mallinsa tarjolla).

Suomessa ei tätä ole otettu huomioon tai eivät rahasyistä kykene. Sitten valitetaan joka kerta jos edes käy liikkeessä katsomassa liivejä, että "ei ole, kun on niin kallista ja hankalaa"... Sitten asiakas ei osta.

Eivät taida todellakaan tajuta miten paljon on isokuppisia asiakkaita, jotka haluavat nätit liivit ja jotka ovat siirtyneet ostamaan ulkomailta ja/tai ulkomaisista (tai siitä yhdestä kunnollisesta suomalaisesta) nettikaupasta.

Muistan aikoinaan kun Stockalla oli vielä myynnissä ranskalaisen laatumerkin nimenomaan isolle povelle ja kapealle ympärykselle suunnitellut plungemalliset liivit (vadelmanpunaisena veiläpä). Siinä missä useimmat liivit heillä roikkuivat kuukaudesta toiseen räkissä, nämä plunget myytiin päivissä loppuun. Silti Stocka lopetti pian sen jälkeen näiden isompikuppisten liivien myynnin.[/quote

Samaa mieltä. Tiedoksi vielä että monet meistä vanhemmistakin haluavat hyvännäköisiä liivejä. T. N60v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin ekat sopivat liivini nyt 23-vuotiaana sieltä paljon parjatusta Changesta. On ihmeellistä, kun olkaimet ei enää valu! Luulin rintojeni olevan pienehköt/normaalit, Changesta myivät sitten liivit kokoa 85F ja ai että ne on ihanat kun olen aiemmin yrittänyt survoutua kokoon 85B tai C. Kaikki vanhat liivit meni saman tien poistoon, olispa vaan rahaa ostaa toisetkin hyvät, ettei tarvis koko ajan olla noita ainoita pesemässä.

Hyvänen aika! En voi edes kuvitella tuskaasi kun olet käyttänyt B tai C kuppia kun jo pelkästään testatessa D tuntuu niin pahalta. Minulla on sama koko 85F ja tuntuu ettei tuota kokoa ole lähes ikinä missään. Se on liian ”pieni” löytyäkseen normi vaatekauppojen isommista liiveistä jotka alkavat jostain 90 ympäryksestä ja liian suuri löytyäkseen normaaleista liiveistä. Pitääkin käydä katsomassa changella vaikka sitä olen vältellyt juuri huonon maineen ja kalliiden hintojen vuoksi. Parhaat liivini olen löytänyt alusvaatekutsuilta, mutta nekin ovat toki kalliita. Joskus harvoin saattaa löytyä kaupastakin yhdet kappaleet sopivia liivejä, mutta värejä ja kuoseja ei sitten olekkaan kuin vain se yksi vaihtoehto.

Vierailija
64/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun kokoni on 65F ja ostan kaiken netistä. Enimmäkseen Bravissimolta, koska en halua muita kuin värikkäitä alusvaatteita. Yhden ostosmatkan tein paikan päälle ja kävin sovituksessa. Voihan sitä sokkonakin tilata, mutta palauttaminen on kallista.

Lumingerie on ihan ok, mutta ympärysmitat on usein isoja ja minua ei miellytä ne Gorsenian liivit. Aina hiertää jostain. Laatu on niin hyvää noissa Bravissimon myymissä merkeissä, että ei voi edes verrata noihin puolalaisiin. Ehkä kuitenkin innostun joskus käymään Puolassa ostosmatkalla..

Lumingerie näyttää myyvän Panache, Curvy Kate ja Freya -liivejä, ne eivät ole puolalaisia ja Bravissimokin myy noita Panchen ja Freyan liivejä. Noissa on mun kokemukseen mukaan normaalit tai jopa normaalia napakammat ympärykset.

En ole itse kokeillut puolalaisia, koska eivät valmista mulle sopivia malleja, en pidä noista pallomaisista leikkauksista. Ympäryksistä en tiedä.

Totta; Panachea ja Freyaa löytyy molemmista. Freyan liivit ei minulle istu ja kun Bravissimolta löytyy Panachen lisäksi muitakin sopivia ihanuuksia, niin siksi suosin sitä.

Lumingeriella on sentään kiinnostusta tarjota vähän sähäkämpiäkin alusvaatteita, joten siitä täydet pisteet. Asiakaspalvelu on myös toiminut ainakin oman kokemukseni mukaan.

Mulla ei ole kokemusta Lumingeriesta, tilaan aina ulkomailta. Freyalla on ihan nättejä liivejä, mutta sama ongelma kuin sulla: eivät jotenkin istu.

Bravissimolta olen tilannut, heillä on tosi hyvä asiakaspalvelu, mutta heidän oma merkkinsä ei ole ollut kovin toimiva, olen palauttanut kaikki.

Kokemusta on myös Figleavesiltä, mutta suosikkini on Brastop. Heillä on iso valikoima ja lisäksi usein aleja.

Vierailija
65/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

My musella on ihania alusvaatteita, mutta onkohan luotettava kauppa, onko kokemusta?

En luottaisi. Jos tuollainen firma on olemassa, siitä on netissä yllättävän vähän tietoa.

Vierailija
66/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin!

Playtex 18 hour, #4803 wirefree, Sleek & Seamless with back smoothing.

Playtex 18 hour, #4159 wirefree tagless, Active Breathable comfort, inner cooling band. 4-way tru support, higher sides, fuller cups, taller back, comforable straps.

Edulliset, ei hiosta, ja nyt ei edes tunne, että on rintaliivit päällä.

Vierailija
67/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä povipommeille liiviostoksille 👍 Ostakaa myös yhdet punaiset niin miellyttää myös miehen silmää 😉

En osta punaisia vaikka maksettais. En tykkää. En käytä edes lahjaksi saatua punaista pyjamaa.

Vierailija
68/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä löysin!

Playtex 18 hour, #4803 wirefree, Sleek & Seamless with back smoothing.

Playtex 18 hour, #4159 wirefree tagless, Active Breathable comfort, inner cooling band. 4-way tru support, higher sides, fuller cups, taller back, comforable straps.

Edulliset, ei hiosta, ja nyt ei edes tunne, että on rintaliivit päällä.

Jatkoa edelliseen. Minulle tärkeintä liiveissä on se, että ne ovat MUKAVAT päällä, niin mukavat, ettei edes tunne niitä. Ne eivät hiosta, saumat eivätkä olkaimet saa painaa, mistään ei purista, mutta liivit kuitenkin tukevat hyvin. Liivien ulkonäöllä ei ole väliä, koska ulkopuolisista ainoastaan mieheni näkee ne. Hänelle on myös tärkeätä, että liivit ovat minulle täydellisen sopivat, seksivälineet ne eivät missään tapauksessa ole. Väreinä vain valkoinen tai vaalea beige/puuteri tai vaaleanpunainen. Päälle puettavan värin valitsen aina niin, ettei näy puseron/mekon alta.

Vierailija
69/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.

No pitäähän sitä jotain iloa olla siitä, että on ihan lauta. Isorintaiset ovat kropaltaan naisellisia, olkaa tyytyväisiä.

Vierailija
70/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.

N18

Niin, onhan se surullista olla naisellinen :'(

Vierailija
71/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muka haluaisitte värejä ja kuvioita? Suomalaiset naisethan on tunnettuja värittömyydestään, eli kaiken ptää olla beigeä, beessiä, mustaa tai valkoista.

Vierailija
72/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs se muuten meinaa, jos alusvaateliikkeessä rinnat ovat kokoa F jotain, mutta henkkamaukalta käytössä C kuppi. Yrittääkö ne liiviliikkeessä fuskata naista tyytyväisemmäksi omaan kuppikokoonsa, vai onko se skaala jotenkin erilailla?

Kun nainen menee ensi kertaa alusvaateliikkestä ostamaan liivit ja siellä sanottaanki että sulla on F tai jotain isompaa niin sen jälkeen nainen ajattelee että ei marketista/ketjuista löydy sille liivejä kun siellä ei ole niin isoja kokoja ja sen on pakko ostaa vain alusvaateliikkeestä jatkossa.

Vierailija
73/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N18 a-kuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.

N18

Niin, ja naisellisuushan on tunnetusti kuppikoosta kiinni. Kuka tahansa g-kuppinen valas on aina naisellisempi ja seksikkäänpi kuin vaikkapa joku surkea pienirintainen VS-alusvaatemalli.

Vierailija
74/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muka haluaisitte värejä ja kuvioita? Suomalaiset naisethan on tunnettuja värittömyydestään, eli kaiken ptää olla beigeä, beessiä, mustaa tai valkoista.

Alusasuissa, lakanoissa ja pyyhkeissä en halua käyttää räikeitä värejä. Hempeät ja vaaleat värit käyvät, musta ei. Olen aina ollut tällainen.

Vierailija
75/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin pienirintainenkaan nainen löytää sopivia. AA-kuppikokoa ei ole yleensä tarjolla, ja jos on niin sitten liivit ovat niin pienet ettei niitä pysty lainkaan pukemaan päälle.

Vierailija
76/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa! Mun suvun naiset ovat aina rakastaneet eri värejä, usein tietty sävykin ollut se suosikki. Mun äidillä oli valtavasti vaatteita ja kenkiä, koska tykkäsi että on sopivan värisiä, joita yhdistellä. Kun kaupasta ei löytynyt oransseja kenkiä, jotka piti ehdottomasti saada jotain asua varten, äiti osti valkeat kengät ja värjäytti ne oransseiksi.

Mun alusvaatelaatikossa on tällä hetkellä liivi + alushousu -settejä näissä väreissä: sininen, vihreä, rubiininpunainen, mintun värinen, ja useampi monivärinen setti.

Vierailija
77/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N18 a-kuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Niin, ja naisellisuushan on tunnetusti kuppikoosta kiinni. Kuka tahansa g-kuppinen valas on aina naisellisempi ja seksikkäänpi kuin vaikkapa joku surkea pienirintainen VS-alusvaatemalli.

Niin se vaan on. Siksihän niiden VS-mallien on pakko ottaa silikonit.

Vierailija
78/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18 a-kuppi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Niin se vaan on. Siksihän niiden VS-mallien on pakko ottaa silikonit.

Lol.

Vierailija
79/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaaja 55 tässä; en ole yhtä kuin kaikki suomalaiset naiset. Kyse voi myös olla tarjonnasta eli ostetaan mustaa ja valkoista, koska muuta ei ole.

Menin vastikään alusvaateliikkeeseen Suomessa. Kerroin ensimmäisenä että haluan jotain värillistä. Myyjä katsoi pitkään ja sanoi, että ehkä löytyy yhdet punaiset. Kyseessä oli vielä tylsä, tummanpunainen väri. Wuhuu 😕

Vierailija
80/131 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Kappahl ja Lindex myy rintsikoita myös isommalle povelle.Rintsikoissa itselle must on olkaimen tuki joka on oltava leveä. Ympärysnauha aluksi tarpeeksi napakka.Kahdella kiinnitysklipilla jota voi löystyessä kiristää.Erilainen kupin muoto antaa erilaisen tuen rinnalle.

Joo mutta ne ympärysmitat alkavat jostain. 85:stä.

Kokoni on 75G(H). Tämän koon liivit maksavat paljon. Erehdyin kerran ostamaan m&s:stä (yksi malli - väri puuteri tuossa koossa) ja hutiostos. Kallis =laatu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi