Se on kuulkaa kuin taivaanlahja kun isotissisenä löytää hyvät rintsikat
Vaatteetkin istuu ihan erilailla ja näyttää että olis laihtunut viis kiloa😁
Kommentit (131)
Vierailija kirjoitti:
Harvoin pienirintainenkaan nainen löytää sopivia. AA-kuppikokoa ei ole yleensä tarjolla, ja jos on niin sitten liivit ovat niin pienet ettei niitä pysty lainkaan pukemaan päälle.
Ulkomailla on AA- ja AAA-kuppeja.
https://www.littlewomen.com/aa-bras
ja tää
Vierailija kirjoitti:
Miten te muka haluaisitte värejä ja kuvioita? Suomalaiset naisethan on tunnettuja värittömyydestään, eli kaiken ptää olla beigeä, beessiä, mustaa tai valkoista.
No minä olen sitten poikkeava suomalainen. En omista ainoatakaan mustaa tai beigeä vaatetta laukkua kenkiä.
Pidän värikkäistä vaatteista. Tietenkin hyvällä maulla valitut ja kaikki yhteensopivat värit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te muka haluaisitte värejä ja kuvioita? Suomalaiset naisethan on tunnettuja värittömyydestään, eli kaiken ptää olla beigeä, beessiä, mustaa tai valkoista.
Vastaaja 55 tässä; en ole yhtä kuin kaikki suomalaiset naiset. Kyse voi myös olla tarjonnasta eli ostetaan mustaa ja valkoista, koska muuta ei ole.
Menin vastikään alusvaateliikkeeseen Suomessa. Kerroin ensimmäisenä että haluan jotain värillistä. Myyjä katsoi pitkään ja sanoi, että ehkä löytyy yhdet punaiset. Kyseessä oli vielä tylsä, tummanpunainen väri. Wuhuu 😕
Multa taas löytyy isot varastot punaisia alusvaatteita. Pidän punaisesta, ja jostain syystä tummanpunaiset liivit eivät näy valkoisen paidan alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.
Mitä lehmä kauniilla liiveillä tekee? Nätit liivit ovat siroille naisille. Maatalousrautakaupasta saa utaresuojia.
Oletko typerys vai katkero?
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Tai jos on leveä lantio, niin tiiätkö kuinka vaikee on löytää housuja?
vaikka ei ole edes leveä lantio, mutta muodokas takamus, niin housujen ostaminen on vaikeaa. Reisistä ja vyötäröltä isoja, jos takamus mahtuu. Veikkaan, että rintsikoiden osto on helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18 a-kuppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.
N18
Niin, onhan se surullista olla naisellinen :'(
Niin, ja naisellisuushan on tunnetusti kuppikoosta kiinni. Kuka tahansa g-kuppinen valas on aina naisellisempi ja seksikkäänpi kuin vaikkapa joku surkea pienirintainen VS-alusvaatemalli.
Niin se vaan on. Siksihän niiden VS-mallien on pakko ottaa silikonit.
Eikä niillä kenelläkään siltikään ole isot rinnat, vaikka silkkarit oliskin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö beige ja beessi oo sama asia? Mä tykkään muuten vihreestä ja sinisestä.
Vierailija kirjoitti:
fdgppogrkogrglrg kirjoitti:
Tai jos on leveä lantio, niin tiiätkö kuinka vaikee on löytää housuja?
vaikka ei ole edes leveä lantio, mutta muodokas takamus, niin housujen ostaminen on vaikeaa. Reisistä ja vyötäröltä isoja, jos takamus mahtuu. Veikkaan, että rintsikoiden osto on helpompaa.
Ei, kyllä kummankin vaatekappaleen osto on vaikeaa. Varsinkin jos on muotoja eli on hyvin kolmiulotteinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, että on pitkät rivit aina pienirintaisille kaikenlaisia erivärisiä hienoja rintsikoita ja sitte isorintaisille joku yks rivi mustaa,valkosta ja beigee... Kaikista menee isoimmat koot ensin, joten miksei satsata niihin enempi.
Mitä lehmä kauniilla liiveillä tekee? Nätit liivit ovat siroille naisille. Maatalousrautakaupasta saa utaresuojia.
Isot utareet on vaan rumat.
A-kuppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäähän sitä jotain iloa olla siitä, että on ihan lauta. Isorintaiset ovat kropaltaan naisellisia, olkaa tyytyväisiä.
No niinpä!
https://images-llnw.xnxx-cdn.com/videos/thumbslll/dd/f1/5e/ddf15eab3faf…
Minulla on E-kupit ja olen jo 11 vuotta ostanut liivini Funky Ladysta. Primadonna on merkkini, sitä saa myös joistakin nettikaupoista. Ovat hintavat liivit, mutta erittäin istuvat ja kestävät. Ja plussana kauniit mallit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N18 a-kuppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisinpä tunteen.. enpä vaan itse ole vielä löytäny sellaisia :( H&M isoimmatkaan rintaliivikoot eivät mene enkä edes ole mikään 100-kilonen.. paskat geenit.
N18
Niin, onhan se surullista olla naisellinen :'(
Niin, ja naisellisuushan on tunnetusti kuppikoosta kiinni. Kuka tahansa g-kuppinen valas on aina naisellisempi ja seksikkäänpi kuin vaikkapa joku surkea pienirintainen VS-alusvaatemalli.
Niin se vaan on. Siksihän niiden VS-mallien on pakko ottaa silikonit.
Eikä niillä kenelläkään siltikään ole isot rinnat, vaikka silkkarit oliskin.
Ei olekaan. Isot rinnat eivät ole USA:ssa enää muotia. Vielä 1990-luvulla on VS:n malleissa luomusti muodokkaita naisia, nyt ovat liian laihoja, joten rinnat ovat hävineet ja implantit täytynyt laittaa. Toisilla ne ovat vähän isommat, toisilla pienemmät.
Esim. Alessandra Ambrosio tässä ennen ja jälkeen
http://famousplastic.net/2014/04/23/alessandra-ambrosio-busts-out-the-n…
tässä Adriana Lima
http://www.celebplasticsurgeryonline.com/adriana-lima-plastic-surgery/a…
Lisäksihän pitää muistaa että VS:n rintaliivit ovat useimmiten topattuja ja push-up mallia. VS:n muotikuvissa on tunnetusti hyvin paljon photoshoppausta etenkin rintojen kohdalla. Esim. rintavakoja lisäillään sinne missä niitä ei ole.
Pahinta on että muotikuvauksissakin huijataan: rintaliivehin lisätään ns. kanafileet ja bikinien alla voi olla pushup-rintaliivit, jotka photoshopataan pois lopullisista kuvista.
Tässähän on asiakkaan kannalta ikävää, että et voi todellakaan kuvien perusteella tietää miltä liivit voisivat näyttää sun yllä oikeasti.
Ja onhan tuo aikamoista fantasioiden luomista sairaalla tavalla jos mallit ovat liian laihoja ja rinnattomia, sitten heidät puetaan ja photoshopataan kurvikkaamman näköisiksi. Miksi ei vaan palkata niitä luonnostaan tarpeeksi kurvikkaita malleja? Ei, pitää antaa teineille käsitys että voi olla kurvikkaan näköinen vaikka painat 45 kiloa ja olet 180 cm pitkä, vaikkei se ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö beige ja beessi oo sama asia? Mä tykkään muuten vihreestä ja sinisestä.
On ne; kirjoitetaan 'beige' ja lausutaan 'beesh'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin pienirintainenkaan nainen löytää sopivia. AA-kuppikokoa ei ole yleensä tarjolla, ja jos on niin sitten liivit ovat niin pienet ettei niitä pysty lainkaan pukemaan päälle.
ja tää
Nyt täytyy kysyä että mihin a-aaa kuppinen tarvitsee rintaliivejä?
Eikö riitä että teippaa nöpöttävät nännit piiloon.
G-kuppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja tää
Nyt täytyy kysyä että mihin a-aaa kuppinen tarvitsee rintaliivejä?
Eikö riitä että teippaa nöpöttävät nännit piiloon.
Eiköhän jokainen nainen saa käyttää rintaliivejä jos haluaa tai olla ilman jos siltä tuntuu. Ei kuulu muille ihmisille ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot utareet on vaan rumat.
Eli katkero 🤣
Siis miksette te käy Funky Ladyssä? Mulla ei oo yksiäkään beigejä mummoliivejä vaan älyttömän hyvän näköisiä ja istuvia liivejä. Ostan aina Primadonna-merkkiä ja on tositosi istuva. Itsellä on F-kuppi, mutta sitä löytyy kyllä tosi isoillekin hinkeille.
"Minulla on E-kupit ja olen jo 11 vuotta ostanut liivini Funky Ladysta. Primadonna on merkkini, sitä saa myös joistakin nettikaupoista. Ovat hintavat liivit, mutta erittäin istuvat ja kestävät. Ja plussana kauniit mallit!"
Oho, sulla on ihan samat jutut kun mulla. t.98
Mä olen itkenyt ilosta kun löysin wowwbrat. Ne istuu aina eikä olkaimet valu ja saa kivoissa väreissä. Nytkin päällä turkoosit 😊