Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiiihaaa! Tänään mennään ostamaan uusi auto! Audi tai Mersu!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audeista ja Mersuista olen kuullut paljon huonoa. Audeista on kokemustakin enkä voi niitä kehua. Bemarista ei kokemuksia, mutta kyllähän uudehkot (ei Saksan tuonnit) on varmaan hyviä.

Niin ap, älkääkä sitten sekaantuko noihin tuontiautoihin!

Vierailija
42/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että pitää valita sellainen auto jossa valot eivät mene käynnistettäessä päälle. Omassa ainakin menee. Ja ap, siis ostatte käytetyn auton. Juu juu, volvo tai bemari pitää saada, mutta joku vanha rousku. Kengitetty loppuun ja ap menee ostamaan sen.

Itse ainakin ostan uuden auton, mutta ihanaa että ap ostaa meidän vanhat ja käytetyt autot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut paljon huonoa myös suomiautoista. Kyllä tuontiautot on keskimäärin paremmassa kunnossa kuin vastaavat kotimaiset.

Vierailija:

Audeista ja Mersuista olen kuullut paljon huonoa. Audeista on kokemustakin enkä voi niitä kehua. Bemarista ei kokemuksia, mutta kyllähän uudehkot (ei Saksan tuonnit) on varmaan hyviä.

Niin ap, älkääkä sitten sekaantuko noihin tuontiautoihin!

Vierailija
44/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei voita sitä ajomukavuudessa.

Vierailija
45/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun ei tuolla etelämmässä edes pidetä mitenkään rikollisena.

Toinen ' vika' on se, että kun niitä ei ole valmistettu suomen markkinoille niin esim. ruostesuojaus saattaa olla riittämätön näihin olosuhteisiin, samoin lämmitys (esim. penkinlämmittimet puuttuu kokonaan)

Vierailija
46/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä olen käynyt katsomassa ja koeajamassa niin varustelut on yleensä huippuluokkaa verrattuna suomiautoihin, mukaanlukien penkinlämmittimet. 200 ¿ kun vielä sijoittaa päälle, niin saa alustan ruostesuojauksen kuntoon. Kyllä ne ihan samoja autoja on mitä valmistetaan muuallekin eurooppaan.

Vierailija:

Sitä kun ei tuolla etelämmässä edes pidetä mitenkään rikollisena.

Toinen ' vika' on se, että kun niitä ei ole valmistettu suomen markkinoille niin esim. ruostesuojaus saattaa olla riittämätön näihin olosuhteisiin, samoin lämmitys (esim. penkinlämmittimet puuttuu kokonaan)

Vierailija
47/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
48/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kokemusta kahdesta tuontiautosta ja sen jälkeen emme aio niihin enää sekaantua. Yksi (Audi) hajosi 50 km: jälkeen. Auton moottori osoittautui niin erikoiseksi, ettei sitä saatu erikoiskorjaamollakaan kuntoon: osia ei siihen löytynyt. Lisäksi auton lämmityslaite oli Suomen oloihin liian tehoton, kylmä tuli talvella. Myyjä pesi kätensä ja saimme itse hoitaa auton korjauksen. No, myimme sen eteenpäin. Mitäs muuta olisi voinut ja kannattanut tehdä!

Saksantuonti Land Rover, pari vuotta vanha, tosi siisti: autoa siivotessamme katsoimme lattiamattojen alle, pohja ihan pintaruosteessa. Ilmeisesti auto oli ollut jossainpäin Saksaa tulvan kourissa, jonka jälkeen se oli myyty Suomeen.

Autonmyyjät (liikkeet) eivät " tietenkään" näistä vioista tiedä " mitään" .

Käytettyjen autojen kauppa on nykyään aikamoista arpapeliä, olipahan auto sitten suomiauto tai joku muu. Mutta sen verran huonot kokemukset saksalaisista tuli, että ei enää niitä kiitos meille.

Vierailija
49/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

On se kumma, että pitää valita sellainen auto jossa valot eivät mene käynnistettäessä päälle. Omassa ainakin menee. Ja ap, siis ostatte käytetyn auton. Juu juu, volvo tai bemari pitää saada, mutta joku vanha rousku. Kengitetty loppuun ja ap menee ostamaan sen.

Itse ainakin ostan uuden auton, mutta ihanaa että ap ostaa meidän vanhat ja käytetyt autot.

Vierailija
50/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä mersu ja mulla Audi. Itse tykkään Audista enemmän ja suosittelen sitä. Mersukin on hyvä, mutta mun mieleen jotenkin liian miehinen. Meillä se sattuu olemaan vielä farkkumalli, ja se on ihan laiva. Ajomukavuus mersussa on silti ihana, lipuu eteenpäin. Mutta oma Audini ei jää kakkoseksi, ja on omasta mielestä paremman näköinen kuin mersu.

Vierailija
51/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukolla liuta mersuja taksifirmassaan ja ne ei vaan kestä. Audin kestävyydestä en tiedä, mutta on ne vaan niin hitsin pieniä tiloiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä