Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jiiihaaa! Tänään mennään ostamaan uusi auto! Audi tai Mersu!

Vierailija
27.04.2006 |

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl maar on hieno keli ajella! Toi alfa gt näyttää mun mielestä ihan joltain saippuakuplalta :P reps...

ap

Vierailija
22/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?

Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)

10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?

Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)

10

Mitä sitten leveilet ja vieläpä poikasi autolla? Mahtaa poika olla melkoinen lellitty kakara jos äiti on tuommoinen? Itse juristina tienaan lähes yhtä hyvin kuin mieheni, joka ei tosiaan autopajalla ole töissä! Niin ja ihna yhteiseksi ostettiin tuo auto...sitähän sinä et voi sulattaa... kun ajelet paljon huonommalla. ap

Vierailija
24/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuluvälineitä

10

Vierailija
25/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota sormi pois perseestä ja mene ulos nauttimaan auringosta, jookos!

t. sivustaseuraaja, jolla myös oma auto - kelpo ja hyvä

Vierailija
26/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitä hattuun ja laita mursuun ilmastointi päälle!

Vierailija
27/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

10

t. sivusta seuraaja

Vierailija
28/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tuli juuri kotiin ja valisti minua. eli ei näytä noi m-mersut sittenkään takseilta. minua sekoitti tuo 350, mutta mieheni entinen auto olikin S350. aloin ihmetellä ku se teidän oli niin edullinen. no vähän lisää pistämällä olisitte kuitenin saaneet vaikka rangen, joka on aika paljon persoonallisempi ja onhan englantilainen myös jotenkin elegantimpi. kukin kuitenkin tyylillään. hienoa jos olette tyytyväisiä. millainen kakkosauto teillä on?

Vierailija
29/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut tyytyväinen, kuskaatko Alfalla lasta, onko 4-ovimalli?

Vierailija
30/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajelen alfalla vain yksin tai mieheni kanssa kahdestaan. turvaistuin on vain rangessa, joten sillä mennään jos pojan kanssa ollaan liikkeellä. mieheni ei käy töissä autolla, joten myös range on minun ja pojan käytössä päivisin. kaksioviseen pikkuautoon olisi ikävä ahtaa poikaa, minua ja lapsenhoitajaa. lisäksi maasturilla on käteväpi liikkua kaupugissa missä on aina jotain katutöitäkin. ennen kuljin taksilla, mutta niissä ei ole turvaistuimia. en ajanut alfallani kuin muutaman kerran. se ei ole ollut minulla kuin reilun vuoden. ihan kivalta se tuntuu ja näyttää.

Vierailija
31/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

98% mersuista tulee vastaan ilman valoja! taitaa olla liian kallista laittaa niitä päälle vai??

Vierailija
32/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi Audia eikä ikinä ole ollut niin paljon ongelmia autojen kanssa kuin nyt.

Vierailija
33/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aateltiin tommosta noin vuosimallin 2002 Audi A6 nelivetoa. Täällä maalla ei etuvetoisella tee mitään.

Saa suositella jos teillä on hyviä tehokkaita autoja! No merkeistä menee Audi, Mersu, Volvo, BMW.. eli saksalainen AUTO hakusessa!

t. ap

Vierailija
34/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös Volvon V70XC. Se iso, kaunis, ja sikahyvä ajettava. : )

Vierailija
35/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oho, olipa tullut vastauksia!

Kateus vie kalatkin vedestä... Itse onnittelen, uusi auto on aina mukava asia.

Vierailija
36/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Volvoista enää kolmannes valmistetaan Ruotsissa. Suurin tehdas on Belgiassa. Siellä valmistetaan S60 ja osa V70-malleista. Uudet S40 ja V50 siirtyvät myös Belgian tehtaalle, sillä Volvo on luopunut osuudestaan NedCar-tehtaasta Hollannissa. Ruotsissa tehtäviä Volvoja ovat S80 ja XC90 sekä osa V70-tuotannosta.

Lisäksi Volvo omistaa yhdessä TWR:n kanssa Uddevallan tehtaan, jossa tehdään vielä C70-avomallia. Tulevan C50:n Volvo valmistaa yhdessä Pininfarinan kanssa Uddevallassa. Kanadan tehtaan Volvo on lopettanut. Moottorituotannossa Volvo tulee keskittymään 5-, 6- ja 8-sylinterisiin moottoreihin, joita tullaan valmistamaan myös muille Fordin Premium Automotive Groupin merkeille, ainakin Jaguarille."

Vierailija
37/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAPSELLISTA!!!

ONNEA AP:LLE!!

Vierailija
38/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kun on ihan sama mitä sä ajattelet =). T. 10

Vierailija
39/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulle kun on ihan sama mitä sä ajattelet =). T. 10

Vierailija
40/51 |
27.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi on volvo, sinne mahtuu. Minkästakia täällä aletaan silmille hyppimään kun pistää vähän faktoja ruudulle? t. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän