Jiiihaaa! Tänään mennään ostamaan uusi auto! Audi tai Mersu!
Kommentit (51)
Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?
Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)
10
Vierailija:
Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)
10
Mitä sitten leveilet ja vieläpä poikasi autolla? Mahtaa poika olla melkoinen lellitty kakara jos äiti on tuommoinen? Itse juristina tienaan lähes yhtä hyvin kuin mieheni, joka ei tosiaan autopajalla ole töissä! Niin ja ihna yhteiseksi ostettiin tuo auto...sitähän sinä et voi sulattaa... kun ajelet paljon huonommalla. ap
ota sormi pois perseestä ja mene ulos nauttimaan auringosta, jookos!
t. sivustaseuraaja, jolla myös oma auto - kelpo ja hyvä
Jäitä hattuun ja laita mursuun ilmastointi päälle!
Vierailija:
Voiko kukaan normaali-ihminen kirjoittaa tuolla tavalla jos käy - anteeksi, siis jos MIES käy - ostamassa itselleen uuden auton?Meille autot ovat välttämättömiä kuluvälineitä, joilla ei turhaan leveillä. Varaa kun olisi ostaa vaikka kaksi uutta autoa lisää. Ap on vain surkea provo, joka on kyllästynyt liikkumaan aina bussilla kun mies ottaa aamuisin Datsun 100A:n ja painelee töihin autopajalle ;)
10
t. sivusta seuraaja
mieheni tuli juuri kotiin ja valisti minua. eli ei näytä noi m-mersut sittenkään takseilta. minua sekoitti tuo 350, mutta mieheni entinen auto olikin S350. aloin ihmetellä ku se teidän oli niin edullinen. no vähän lisää pistämällä olisitte kuitenin saaneet vaikka rangen, joka on aika paljon persoonallisempi ja onhan englantilainen myös jotenkin elegantimpi. kukin kuitenkin tyylillään. hienoa jos olette tyytyväisiä. millainen kakkosauto teillä on?
Oletko ollut tyytyväinen, kuskaatko Alfalla lasta, onko 4-ovimalli?
ajelen alfalla vain yksin tai mieheni kanssa kahdestaan. turvaistuin on vain rangessa, joten sillä mennään jos pojan kanssa ollaan liikkeellä. mieheni ei käy töissä autolla, joten myös range on minun ja pojan käytössä päivisin. kaksioviseen pikkuautoon olisi ikävä ahtaa poikaa, minua ja lapsenhoitajaa. lisäksi maasturilla on käteväpi liikkua kaupugissa missä on aina jotain katutöitäkin. ennen kuljin taksilla, mutta niissä ei ole turvaistuimia. en ajanut alfallani kuin muutaman kerran. se ei ole ollut minulla kuin reilun vuoden. ihan kivalta se tuntuu ja näyttää.
98% mersuista tulee vastaan ilman valoja! taitaa olla liian kallista laittaa niitä päälle vai??
Meillä kaksi Audia eikä ikinä ole ollut niin paljon ongelmia autojen kanssa kuin nyt.
Aateltiin tommosta noin vuosimallin 2002 Audi A6 nelivetoa. Täällä maalla ei etuvetoisella tee mitään.
Saa suositella jos teillä on hyviä tehokkaita autoja! No merkeistä menee Audi, Mersu, Volvo, BMW.. eli saksalainen AUTO hakusessa!
t. ap
myös Volvon V70XC. Se iso, kaunis, ja sikahyvä ajettava. : )
Vierailija:
Oho, olipa tullut vastauksia!
Kateus vie kalatkin vedestä... Itse onnittelen, uusi auto on aina mukava asia.
" Volvoista enää kolmannes valmistetaan Ruotsissa. Suurin tehdas on Belgiassa. Siellä valmistetaan S60 ja osa V70-malleista. Uudet S40 ja V50 siirtyvät myös Belgian tehtaalle, sillä Volvo on luopunut osuudestaan NedCar-tehtaasta Hollannissa. Ruotsissa tehtäviä Volvoja ovat S80 ja XC90 sekä osa V70-tuotannosta.
Lisäksi Volvo omistaa yhdessä TWR:n kanssa Uddevallan tehtaan, jossa tehdään vielä C70-avomallia. Tulevan C50:n Volvo valmistaa yhdessä Pininfarinan kanssa Uddevallassa. Kanadan tehtaan Volvo on lopettanut. Moottorituotannossa Volvo tulee keskittymään 5-, 6- ja 8-sylinterisiin moottoreihin, joita tullaan valmistamaan myös muille Fordin Premium Automotive Groupin merkeille, ainakin Jaguarille."
mulle kun on ihan sama mitä sä ajattelet =). T. 10
Vierailija:
mulle kun on ihan sama mitä sä ajattelet =). T. 10
onneksi on volvo, sinne mahtuu. Minkästakia täällä aletaan silmille hyppimään kun pistää vähän faktoja ruudulle? t. 10
Kyl maar on hieno keli ajella! Toi alfa gt näyttää mun mielestä ihan joltain saippuakuplalta :P reps...
ap