Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen nainen, miksi pihtaat?

M50+
15.06.2018 |

?

Kommentit (92)

Vierailija
1/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän.

N48

Vierailija
2/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Seksi on ihanaa.

N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso peiliin. 

N43

Vierailija
4/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sanonut ei. Meistä kahdesta vanhempi ja aktiivisempi

n58v

Vierailija
5/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pihtaa. Ei vain huvita harrastaa seksiä, ainakaan aviomiehen kanssa.

Vierailija
6/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtasin kerran kun random mies kysyi saisiko reikää, samalla kun juttelin toiselle miehelle. Olen neitsyt mutta pihdannut vain kerran, koska vain kerran on pyydetty.

Vierailija
7/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtasin kerran kun random mies kysyi saisiko reikää, samalla kun juttelin toiselle miehelle. Olen neitsyt mutta pihdannut vain kerran, koska vain kerran on pyydetty.

Olet siis pihdannut 100 % joka ainoa kerta! Tässä se taas nähtiin. Naiset on pihtareita.

Vierailija
8/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele pihtaaminen. Minä olen sinkku enkä vaan jaksa kysyä random-miehiltä seksiä. Onko se pihtaamista?

Vierailija
9/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ensin monta vuotta haluaa ja selvästi tykkää seksistä niin pihtaus ja mielenkiinnon loppuminen tuntuvat tosi oudolta. Vielä yritän mutta vaihtaminen tuntuu jatkuvasti yhä houkuttelevammalta. Vielä kun pystyy ja haluttaa niin hukkaan ne menee jos ei ole toista halukasta nauttimaan seksistä.

M47.

Vierailija
10/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nainen, joka en ole saanut moneen vuoteen kun ei ole miestä enää. En kelle tahansa antaisi. tarviin siihen jotain tunteita kuitenkin. N49

Vierailija
11/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin huono sängyssä ettei sun vaimoa kiinnosta. Sillä on jo toinen tyydyttäjä.

Vierailija
12/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja tarkoittaa varmaan, mikseivät kaikki naiset jaa auliisti kaikille miehille ja tee kiimaisia seksinhakuprofiileja.

Moni parisuhteessa oleva nainen lakkaa haluamasta, koska mies on paska.

Vierailija
13/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja tarkoittaa varmaan, mikseivät kaikki naiset jaa auliisti kaikille miehille ja tee kiimaisia seksinhakuprofiileja.

Moni parisuhteessa oleva nainen lakkaa haluamasta, koska mies on paska.

Taas kerran nainen syyttää miestä omista haluistaan. Tuo muiden syyttelyhän on teille tyypillistä.

Vierailija
14/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen täysin kypsä mieheni jatkuvaan vonkaamiseen. 10 kertaa päivässä pitäisi naida. En jaksa enää.

Vierailija
15/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?

Vierailija
16/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot niin huono sängyssä ettei sun vaimoa kiinnosta. Sillä on jo toinen tyydyttäjä.

Näin kirjoittaa yksinäinen katkera nainen.

Vierailija
17/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en tykkää seksistä. Ei kai mun tarvitse kenellekään aarrettani jakaa, jos en itse siitä mitään saa, häh?

Et saa seksistä mitään? Otan osaa. Ehkä sinun kannataakin pysyä aseksuaalina, niin et ainakaan pilaa toisten elämää.

Vierailija
18/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. Hyviä miehiä niin vähän. Ilmankin pärjää.

Saan jopa kicksit siitä, kun miehet yliedustettuina huutelevat seksin perässä keskenään deittipalstoilla 😂

Vierailija
19/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta naisista, jotka antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa. En ole koskaan ymmärtänyt heitä.

Vierailija
20/92 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Katso peiliin. 

N43

Vaikutat niin ihanalta ihmiseltä, että en harrastaisi kanssasi seksiä, vaikka olisit maailman ainoa nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme