Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vadittu jos toivoo palkkaa vähintään 1200 euroa nettona?

Vierailija
15.06.2018 |

Jain siis kauppaan osa-aikaiseksi myyjäksi ja sain kuulla että palkkatoiveeni oli liian korkea ja epärealistinen työhön. Paljonko siis kaupan kassalla palkka on tätä nykyään?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

About kympin tunti brutto.

Vierailija
2/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jain siis kauppaan osa-aikaiseksi myyjäksi ja sain kuulla että palkkatoiveeni oli liian korkea ja epärealistinen työhön. Paljonko siis kaupan kassalla palkka on tätä nykyään?

Typerys, palkka sovitaan aina bruttopalkkana, netto kun määräytyy sen mukaan  missä asut, kuulutko kirkkoon ja onko  sulla paljonkin vähennyksia. Bruttoon vaikuttaa se tuntipalkan lisäksi paljonko tunteja sulla on per palkkakausi ja sisältyykö niihin lisiä

Mitä tulee palkkoihin, PAMin sopimukset taulukoineen löytyvät PAMin sivuilta ja FInlexistä.

Mikä  ihmisiä vaivaa kun kokonaan unohdetaan ottaa selvää asioista etukäteen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä 7 euroa tunti ja teen 8 tuntista päivää neljä tai viisi kertaa viikossa, joten kyllä tuo 1200 euroa nettona kuilostaa aika kohtuuttomalta vaatimukselta.

Vierailija
4/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen töissä 7 euroa tunti ja teen 8 tuntista päivää neljä tai viisi kertaa viikossa, joten kyllä tuo 1200 euroa nettona kuilostaa aika kohtuuttomalta vaatimukselta.

Mitä sä teet kun mä saan siivotessakin 13 euroa tunti, tosin ikälisillä?

Vierailija
5/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerys, palkka sovitaan aina bruttopalkkana, netto kun määräytyy sen mukaan  missä asut, kuulutko kirkkoon ja onko  sulla paljonkin vähennyksia. Bruttoon vaikuttaa se tuntipalkan lisäksi paljonko tunteja sulla on per palkkakausi ja sisältyykö niihin lisiä

Mitä tulee palkkoihin, PAMin sopimukset taulukoineen löytyvät PAMin sivuilta ja FInlexistä.

Mikä  ihmisiä vaivaa kun kokonaan unohdetaan ottaa selvää asioista etukäteen?

Mikä ihmisiä vaivaa kun kokonaan unohdetaan ottaa selvää asioista etukäteen? No ei osata, ei ymmärretä, ei älytä, ei tiedetä, eikä viitsitä.

Vierailija
6/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muyjänä kaupankassalla.

3

Vierailija
7/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muyjänä kaupankassalla.

3

Onpa pieni palkka, mä olen aina kuvitellut, että alle 8 euron tuntipalkkoja ei ole...henkilökohtaisilla avustajilla minimi taisi olla 8,08 ja sekin on pikkiriikkinen elinkustannuksiin nähden :-/

Vierailija
8/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta mistä siis on kyse? Sulle tarjotaan sellaista tuntisopimusta, että et saisi kuin tuon verran?

Ja ei aiempaa kokemusta? Niinkö?

Minusta kannattaa hyväksyä tuo, mutta selvittää, saisitko jostain enemmän tunteja (voiko ko. paikassa tehdä helposti lisätyötä, voitko tehdä tuon lisäksi vaikka vuokratyötä).

Vierailija
9/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnantajaa kiinnosta sun nettopalkkasi. Aina palkkatoive BRUTTONA

Vierailija
10/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muyjänä kaupankassalla.

3

Onpa pieni palkka, mä olen aina kuvitellut, että alle 8 euron tuntipalkkoja ei ole...henkilökohtaisilla avustajilla minimi taisi olla 8,08 ja sekin on pikkiriikkinen elinkustannuksiin nähden :-/

Taitaa olla jossain videofirmassa töissä. Siskon poika oli töissä Makuunissa ja sai jotain tuommoista palkkaa ..

Sinkkumies

Vierailija
11/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No osa-aikaiselta myyjältä aika paljon vaadittu tuo 1200e netto.

Itse olen täyspäivänen siivooja ja netto n. 1350e/kk, brutto n. 1690e.

Vierailija
12/12 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuunissa palkka oli 5,36€/tunti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä