Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheita riitoja miehen kanssa, nyt hävettää....

Vierailija
15.06.2018 |

Meillä on ollut järkyttäviä riitoja miehen kanssa viimeisen parin viikon ajan.
Olemme rehellisesti sanottuna huutaneet toisillemme, raivonneet, kiistelleet, paiskoneet ovia, nukkuneet eri huoneissa.
Riidanaiheina mm. miehen ajankäyttö, lapsen hankinta, taloudelliset asiat, kotitöiden kasautuminen vain minulle, työasiat ja ahdistus niistä....siis ne ihan tyypilliset pariskunnan perusjutut.

Nyt ahdistaa ja hävettää kovaäänisyytemme ja naapurien mahdolliset ajatukset.
Emme me kuitenkaan aina ole tällaisia. Joskus vaan kiehahtaa. Joskus väsyttää ja asiat patoutuvat kunnes räjähtävät heinäkuorman katkaistessa kamelin selän.

Olen tulinen luonteeltani ja näköjään mieskin vaikka hän ei haluaisi koskaan keskustella mistään ikävistä asioista. Ja tämä keskustelemattomuus kostautuu sitten riitelyssä jolloin kaikki keskustelemattomat asiat nousevat aina esiin.

Antakaa jotakin vertaistukea. Tunnen itseni niin epäonnistuneeksi, ihmisenä. :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmostahan se elämä välillä on.

Vierailija
2/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

That’s life.

Voi kun kuulisit meidän riitoja. Ihme ettei naapurit ole jo soittaneet poliiseja paikalle. Varmaan luulevat meidän tappavan toisiamme vaikka fyysisiksi emme koskaan riidoissa äidykään. Silti se saattaa kuulostaa siltä ulospäin.

Joskus vaan tumma italialaisveri hieman kuohahtaa. Ja samalla tavalla hävettää jälkikäteen kun saa hieman tunteita tasaantumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vakaasti sitä mieltä, että sellaista tervettä parisuhdetta ei ole olemassakaan, jossa ei joskus riideltäisi.

Normaaliin elämään kuuluu riidat ihan luonnollisena osana, ei niitä pidä väkisin vältellä. Ainakaan naapureiden takia.

Vierailija
4/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on jo nyt ongelmia miehen ajankäytön ja "osallistumisen" kanssa, niin älä nyt hyvä ihminen hanki lasta sen kanssa! Toista ihmistä et voi muuttaa! Ihan oikeasti, se lapsikin jää 99-prosenttisesti sun vastuulle.

Vierailija
5/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riidat kuuluu elämään ja parisuhteeseen.

Huolestuneempi olisin jos parisuhteessa ei koskaan riideltäisi tai selviteltäisi välejä. Sehän olisi ihan pystyynkuollutta touhua, tasaista EKG:tä.

Vierailija
6/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vakaasti sitä mieltä, että sellaista tervettä parisuhdetta ei ole olemassakaan, jossa ei joskus riideltäisi.

Normaaliin elämään kuuluu riidat ihan luonnollisena osana, ei niitä pidä väkisin vältellä. Ainakaan naapureiden takia.

On hyvä muistaa että ihmiset ovat erilaisia. Meillä mieheni kanssa on takana 16 vuoden parisuhde, kolme lasta. Emme kumpikaan ole ”riitelijätyyppiä” - erimielisyyksiä totta kai tulee, mutta niistä jutellaan ihan nätisti. Voisin sanoa että ääni nousee keskustelussa korkeintaan kerran vuodessa, mutta ei se silloinkaan huutamiseksi mene.

Vierailija
7/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä niin kovasti kuullostaa siltä että juuri sinulla ap on valittamista ja sinä aloitat riidat ja haluat riidellä? Korjaa toki jos olen väärässä.

Jos näin on niin ei sinun ensimmäisenä kannata hävetä naapureidesi takia, vaan miettiä sovitko parisuhteeseen ylipäätään? Jos kaksi viikkoa on jatkunut tuollainen riehuminen, niin se ei ole millään tavalla normaalia.

Vierailija
8/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha mun kommentti meni senssuroitavaksi. Niin, ite saattaisin soittaakin virkavaltaa paikalle jos kamalasti huutoa kuuluisi. Miksi pitää niin paljon huutaa? Opettele vähän kontrolloimaan sitä. Riidat kuuluu joo elämään mutta ei tarvi niin kauheesti karjua että joutuu pohtiin onko desibelit ollu sitä luokkaa et naapurit on miettineet soittaa apuja paikalle.

Vierailija
9/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuisten ihmisten pitäisi jo osata ratkaista erimielisyydet asiallisesti keskustellen. Kuulostaa, että parisuhdetaidot kummallakin vielä pahasti hakusessa.

Vierailija
10/10 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita tekee välillä ihan hyvää, mutta vain jos se sovitaan myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä