Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä helvettiä nyt?! (miehen käytös)

Vierailija
14.06.2018 |

Enpä olisi uskonut tälläistä aloitusta tänne tekeväni, mutta tässä sitä ollaan. Vähän taustatietoa että itse olen viimeisilläni raskaana ja meillä ennestään 3v lapsi, jonka kanssa olen nyt jo lomalla. Mies oli tänään jo töistä tultuaan erikoisen oloinen, sitä vähän ihmettelin mutta annoin olla. Syötiin ja mies meni sen jälkeen tunnin päikkäreille. Sieltä herättyään oli edelleen oudon hiljainen ja ärtynyt. Kysyin että mikä on, kuulema väsyttää. Ok - ymmärrän kyllä. Sitten illalla saunassa alkoi jo uudestaan vituttaa kun toinen katselee seiniä eikä puhu mitään, kysyin uudemman kerran että mikä nyt oikein on? Alkaa avautuminen siitä kuinka kuulema tehdään AINA KAIKKI asiat yhdessä ja MINÄ haluan elää symbioosissa neulottuna yhteen jnejnejne. Olin ihan että ???. Ensinnäkin tuo tuli ihan puskista ja toisekseen ei edes pidä lähimainkaan paikkaansa. Mies on käynyt vähintään 2x viikossa omissa harrastuksissaan/kaverillaan tai missä milloinkin. Enkä ole mitään pahaa tästä sanonut tai edes ajatellut. Nyt sitten kuulema esimerkiksi tänään olikin ihan perseestä kun ehdotin että lähdettäisiin koko perhe yhdessä pyöräilemään/lenkittämään koiraa. Olisi kuulema halunnut mennä yksin. Siinä tilanteessa kuitenkaan ei saanut suuta auki vaan sinne tosiaan lähdettiin koko porukalla.

Nyt mulla alkaa jo kauhukuvat jyllätä päässä että mitä vittua tässä on meneillään, miten voi ihan yhtäkkiä tulla tollanen "ongelma" mikä ei edes pidä paikkaansa. Yritin myös kysellä että onko nyt joku mihin sitten haluaisi mennä tai jotain mitä tehdä itekseen, niin ei kuulema. Nyt on sitten mököttänyt hiljaa, ei ilmeisesti ole mitään lisättävää tähän asiaan.

Kommentit (143)

Vierailija
41/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ainakaan itse kehuskelisi sillä pitkin nettiä, että pihtaisin puolisoltani.

Mutta toki vika on aina ja vain miehessä

Viimeisillään raskaana. Saattaisiko vaikuttaa asiaan?

Vierailija
42/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi vaivaamaan miksi se mies halusi mennä lenkille yksin sen koiran kanssa tai pitäisikö sanoa kahdestaan sen koiran kanssa.. hmm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ainakaan itse kehuskelisi sillä pitkin nettiä, että pihtaisin puolisoltani.

Kyllä minulla on mm. suu toiminut sekä ennen synnytystä että sen jälkeen. Kaikkeen pystyy jos vaan pitää asiaa tärkeänä ;)

Vierailija
44/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on viimeisillään raskaana. Idiootinkin pitäisi tajuta, että sitä ei tarvitse sanoa silloin pihtaamiseksi. Mutta eihän idiootit aina tajua.

Vierailija
45/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hoideltiin anaalisti viimeiset kuukaudet tuo seksihomma, mies ei halunnut ruiskia sisään kohtuun ettei tule mitään sinnepuolelle tulehduksia yms, annoin sitten sille kannikkaa aina takaapäin. sit synnytyksessä vähän repesi ja olin telakalla aika pitkään ja hommat hoideltiin poskihommina ja vähän varovasti bebaa sivussa

silleen se alku meni

Vierailija
46/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen uhriutuu ihanvapaaehtoisesti. Mies saa talossa tulla ja mennä miten huvittaa, nainen hyväksyy kaiken. Puunaa ja hoitaa lapset, kodin ja omat työt. Tilittää ystävilleen, että taas se otti ja lähti omille menoilleen, mutta kun yrittää ehdottaa naiselle samaa, että lähde sinäkin vaihteeksi ja jätä lapset ja koti miehelle, niin silloin keksitään tuhat ja yksi (teko)syytä miksi noin ei voisi tehdä.

Miehet vaan eivät opi kuin käytännön esimerkeistä. Heti kun nainen alkaa käyttäytyä kuin mies, niin mies joutuu konkreettisesti vastatusten oman käytöksensä ja seurausten kanssa. Mutta ei kun paapotaan ja uhriudutaan mielummin...

Vierailija
47/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen uhriutuu ihanvapaaehtoisesti. Mies saa talossa tulla ja mennä miten huvittaa, nainen hyväksyy kaiken. Puunaa ja hoitaa lapset, kodin ja omat työt. Tilittää ystävilleen, että taas se otti ja lähti omille menoilleen, mutta kun yrittää ehdottaa naiselle samaa, että lähde sinäkin vaihteeksi ja jätä lapset ja koti miehelle, niin silloin keksitään tuhat ja yksi (teko)syytä miksi noin ei voisi tehdä.

Miehet vaan eivät opi kuin käytännön esimerkeistä. Heti kun nainen alkaa käyttäytyä kuin mies, niin mies joutuu konkreettisesti vastatusten oman käytöksensä ja seurausten kanssa. Mutta ei kun paapotaan ja uhriudutaan mielummin...

Paras parisuhde on sellainen, missä kummallakin on omat menonsa toista huomioonottaen toki. Ei sellaisesta tule mitään, että toinen kaipaa omaa tilaa ja toinen elää perheelleen. Ei ole myöskään tervettä, ettei ole mitään omaa. Ei ystäviä, reissuja, harrastuksia. Sen lapsen voi myös ottaa ja lähteä hänen kanssaan kaksin pariksi päiväksi vaikka mummolaan tai ystävän luo ja antaa toisen olla välillä yksin kotona. Veikkaan, että ap:n mies ottaa ja lähtee kunhan lapset hiukan isompia.

Vierailija
48/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras parisuhde on sellainen, missä kummallakin on omat menonsa toista huomioonottaen toki. Ei sellaisesta tule mitään, että toinen kaipaa omaa tilaa ja toinen elää perheelleen. Ei ole myöskään tervettä, ettei ole mitään omaa. Ei ystäviä, reissuja, harrastuksia. Sen lapsen voi myös ottaa ja lähteä hänen kanssaan kaksin pariksi päiväksi vaikka mummolaan tai ystävän luo ja antaa toisen olla välillä yksin kotona. Veikkaan, että ap:n mies ottaa ja lähtee kunhan lapset hiukan isompia.

Lisään vielä, että kun tuohon kuvioon lisätään vielä seksielämän kuivuminen kasaan, niin tässä on oikein tyyppiesimerkki sellaisesta suhteesta mikä päättyy mitä luultavimmin siihen, että mies löytää toisen naisen ja ero tulee. Sitten mies voidaan haukkua kuorossa siaksi.

Vierailija
49/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla on mm. suu toiminut sekä ennen synnytystä että sen jälkeen. Kaikkeen pystyy jos vaan pitää asiaa tärkeänä ;)

Ja voihan siellä synnärilläkin sopivassa välissä miehelle poskihoidot antaa. Tärkeintähän tässä, kuten kaikissa muissakin tilanteissa, on ettei mies vaan jää ilman seksiä.

Vierailija
50/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinmeillä kirjoitti:

meillä hoideltiin anaalisti viimeiset kuukaudet tuo seksihomma, mies ei halunnut ruiskia sisään kohtuun ettei tule mitään sinnepuolelle tulehduksia yms, annoin sitten sille kannikkaa aina takaapäin. sit synnytyksessä vähän repesi ja olin telakalla aika pitkään ja hommat hoideltiin poskihommina ja vähän varovasti bebaa sivussa

silleen se alku meni

Nautitko tuossa itse?

Vierailija
51/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä miehellä edes teet kun viimeisilläs raskaanakin 3v lapsi on sun jatke? Emmäkään osaisi välttämättä tuntea mitään tunnetta yhteisestä tavoitteesta jos noin olisi. Eikö olis parempi että mies menis pois toisen naisen luokse ja pyöräilemään jos ei saa edes lastaan hoitaa. Jos mies on sun, lapsen ja mahan joku vierellä kulkeva näyttelyesine ja koriste niin ei ihme että pyöräilyttää.

Tämä ei kyllä auennut meikäläiselle

Ap oli heti todennut, että kyllä hän ja esikoinen keksii sitten tekemistä. Vaikka on viimesillään raskaana. Eikö lapsi ole siis isän? Saako äiti vaan napata lapsen kainaloon ja sanoa että moikka? Kyllä mä miehenä miettisin aika kovaa ja kipeesti omaa rooliani tuossa. Apuri? Miksi vaimo päättää lapsesta? Eikö me olla enää pariskunta, ja sen jälkeen/rinnalla vanhempia? Yhdessä?

Oon vaan valitettavasti kavereidenkin kohalla nähnyt, kuinka se vaimo kohkaa niitten lasten kanssa ja miestä sitten juoksutetaan tän vaimo+lapset yksikön toiveiden mukaan. Ei sellanne rooli ole pitkään kauhean elämää rikastuttava. Hallinta on menetetty, oot vastaanotin ja kaikki turhautuminen siihen rooliin aiheuttaa vaan pskamyrskyn.

Ite saatan napata muksut ja lähteä niiden kanssa mummolaan, jäädä vaikka yöksikin jos on viikonloppu ja viihdytään. Ei meillä ole koskaan nainen mua juoksuttanut omien lasten kanssa, enkä olis antanutkaan. Mä puen ne vaikka miten haluan, ihan turha räkättää mistään väreistä. Kuhan on puhtaat ja säähän sopivat.

Suurmuftivaimot on perseestä ja niiden luota lähetään pyöräilemään. Ja pitkälle.

Tuossa taitaa olla kyse siitä ettei miestä enää  kiinnosta touhuta mitään perheen kanssa.Luepa uudelleen.

Jes, mä just selitin miksi sitä ei kiinnosta ja totesin myös, että oon samaa mieltä ja tossa tilanteessa mä lähtisin myös pyöräilemään.

Se naisen hallinta lapseen on niin kokonaisvaltasta, että vaaditaan oikeasti hyvä ja tasapainoinen äiti katsomaa alusta lähtien, että se mies saa roolin sen lapsen kanssa. Kato kun meille se tulee vähän puskista, ja homma voi olla aika vaikeeta alkuun. Mutta jos ollaan jo 3v kanssa tossa tilanteessa ni kyllä se äiti on ihan nauttinut sen lapsen kanssa 100% olemisesta, ja ihan turha itkeä et yht äkkiä miehellä pitäs olla tunneyhteys lapseen jonka kanssa se ei oo ollut itsenäisesti. Toinen tulossa, ei muakaan nappais, lisää muksuja joiden kanssa ei ole mitään omaa tai yhteistä. "jee"

Mun on pakko kompata tätä isämiestä, sillä oma äitini oli näitä lasten omijoita. Isä oli joskus jonkin aikaa pakosta meidän lasten kanssa, mutta silloin koskaan ei osannut tehdä mitään äidin mielestä oikein.

Miehen vanhemmuus on erilaista kuin naisen, mutta se on silti ok. Mä lykkäsin oman lapseni isälleen ja luotin siihen, että kyllä se osaa. Ja osasihan se. Sen sijaan oma äitini koitti kytätä vieressä neuvomassa aina kun olimme näkösällä.

Mies pitää pistää hoitamaa omia lapsiaan alusta lähtien, eikä jäädä odottamaan, että sitten kun lapset kasvavat niin isä vähän auttelee äitiä lastenhoidossa ja "luo suhdetta lapsiin". Ei sitä suhdetta ole enää jos äiti on roikkunut ipanassa kiinni 24/7 ekat puoli vuotta!

Vierailija
52/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:,( kirjoitti:

Näyttäisi olevan aika yleistä, näin siis sivustaseuraajan silmin. Näen paljon perheitä, mutta nämä perheet eivät vietä koskaan aikaa yhdessä, eivät käy esim yhdessä kävelyillä tai leikkipuistoissa. Näen vain venäläisiä perheitä missä koko perhe tekee ja kävelee yhdessä, mutta en koskaan näe suomalaisperheiden tekemässä samaa. Noh oli miten oli, näin kiltti miehenä voin vain haaveilla omasta perheestä..

Niinpä. Samaa olen miettinyt, varsinkin tätä palstaa lukiessa.

Suurimmalle osalle ihmisiä parisuhde näyttää nykyään olevan vain statussymboli, lisääntymiseen liittyvä velvoite, tai kämppis-tyylinen symbioosi. Ei sen puolison kanssa enää viihdytä, ja taloudellisesti pitää olla itsenäinen, omat menot, kaverit ja reissut. Ja kyllähän parisuhteessa TÄYTYY molempien ostaa omat ruoat.

Itse olen kyllä aivan älyttömän onnellinen 20 vuotta kestäneessä, ilmeisesti läheisriippuvaisessa parisuhteessani. Mies on paras kaverini, kumppanini ja rakastajani.

Vapaa-aikani vietän kaikista mieluiten juuri hänen (ja lastemme) seurassa. Tämä on ilmeisesti monen silmissä nykyään epänormaalia ja -terveellistä, mutta olkoon. Me vedämme yhtä köyttä, ja olemme Onnellisia yhdessä, isolla O:lla. Ja se on kuulkaas voi voi jos tästä jotenkin ahdistutte.

Ap, anna miehelle tilaa mököttää. Stressireaktiot voivat välillä olla todella vahvoja ja tökeröitä. Mies voi vielä havahtua siihen, että on ollut kohtuuton, mutta harvemmin väärässä oleva myöntää sitä toisen "kovistellessa". Toki jos tilanne toistuu usein eikä mies mitenkään huomioi loukanneensa sinua, sinun kannattaa miettiä haluatko jatkaa kynnysmattona, vai vaaditko miestä tekemään enemmän työtä suhteenne eteen. Tsemppiä ja sielunrauhaa sinulle kuitenkin raskauden loppumetreille.

Vierailija
53/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilannepäivitys ap:lta, lapsen mentyä nukkumaan riideltiin hetki aiheesta, yritin tivata että mitä nyt OIKEESTI on jne. Mies turhautui ja lähti kävelylle koiran kanssa. Sitten laittoi VIESTIN että häntä turhauttaa kun mun ei tee mieli seksiä vaikka hänen tekee. Voi jeesus. Ja että koska ei lähestulkoon koskaan pääse olemaan yksin kotona niin ei saa hoidettua asiaa itsekään. Että näin.

No ota siltä suihin tai anna vaikka joku kunnon käsihoito! Ei oo paljoa vaadittu ja helppo ratkaisu.

Varmaan toimii jonkun aikaa, mutta ei se miehen lapsellisuutta paranna. Päinvastoin, pitkittää vain ongelmaa kun äijä alkaa kuvitella, että sama homma jatkuu sutjakkaasti synnytyksen jälkeen vaikka joka ilta siinä sivussa kun mammalla on taapero ja rääkyvä, valvottava imeväinen hoidossa samaan aikaan.

Sen jälkeen ongelma onkin valmis, sillä nainen ei tuollaisen jälkeen enää tunne mitään halua antaa miehelle yhtään mitään, ikinä.

Näiden teinimiesten ongelma on keskenkasvuinen itsekkyys ja empatiakyvyn puute, eikä siihen aina auta mikään.

Vierailija
54/143 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies päässyt jo purkautumaan?

Vierailija
55/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voihan siellä synnärilläkin sopivassa välissä miehelle poskihoidot antaa. Tärkeintähän tässä, kuten kaikissa muissakin tilanteissa, on ettei mies vaan jää ilman seksiä.

Kyllä minä olen antanut miehelle poskihoidot, jos en jostain syystä ole seksiä ehtinyt tai halunnut (hyvin harvoin) harrastaa. Minusta on kuitenkin mukava tehdä toiselle hyvää. Meillä seksi on nautinnon tuottamista eikä mitään pakollista velvoitetta. Mies kyllä huolehtii erittäin hyvin myös minun nautinnoista. 

Vierailija
56/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla provoja tuo sekä se anaaliviesti. Tai sitten oikeasti nuo miehet ovat olleet todella yksinkertaisia tapauksia. Ja heillä hyväuskoinen vaimo. Minäkin kuullut tapauksia, joissa seksiriippuvainen mies tullut synnytyslaitokselle vaimoa katsomaan seksin takia. Oksettavaa.

Vierailija
57/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä vielä. Sanoin illalla kun sitten vihdoin päästiin ihan rakentavasti keskustelemaan aiheesta, että mua loukkaa todella pahasti se kun tarvii keksiä tollasia ihme tarinoita jostain symbioosissa elämisestä, jos oikeasti syy on se että kokee olevansa puutteessa.

Sanoin myös että meiltä kyllä löytyy 2x lukollinen wc + kylpyhuone ja hänellä kaksi toimivaa kättä. Mies oli sitä mieltä ettei halua runkata "jos sit just sinä iltana oiskin mulla tehnyt mieli".

Oli kyllä itsekin häpeissään omasta käytöksestään ja pyyteli anteeksi. Siitä huolimatta jäi nyt pieni vitutus päälle kun piti pilata koko päivä ja turhaan itkettää mua, kun vaihtoehtona olis voinut käydä vetelemässä hanskaan ja kaikki olis ollu tyytyväisiä. Lisäksi mun on vaikea ymmärtää miten voi käytös muuttua noin ihmeelliseks siitä jos vaan yksinkertasesti panettaa, mutta ilmeisesti tässä on sitten joku ero miesten ja naisten välillä.

58/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että lähtee vähän ennen lapsen syntymää tai syntymän jälkeen. Ehkä mies ei kokenut lapsiaikaa ensimmäisen lapsen kanssa mielekkäänä ja nyt kun tiedossa on, että syntyy toinen lapsi, niin paniikki alkaa hiipiä puseroon.

Vierailija
59/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla provoja tuo sekä se anaaliviesti. Tai sitten oikeasti nuo miehet ovat olleet todella yksinkertaisia tapauksia. Ja heillä hyväuskoinen vaimo. Minäkin kuullut tapauksia, joissa seksiriippuvainen mies tullut synnytyslaitokselle vaimoa katsomaan seksin takia. Oksettavaa.

No kyllähän anaaliseksissäkin voi saada orgasmin. Se stimuloi myö g-pistettä, joten ihan hyvin on voinut nauttia siitä. 

Vierailija
60/143 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu ettei ap:lla ole mitään omaa elämää tai ystäviä ja harrastuksia? Kummallisesti te jotkut tulkitsette näitä tekstejä ja luette ihan mitä sattuu rivien välistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi