Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti! Koska olet viimeksi ostanut jotain ihan vain itsellesi?

Vierailija
14.06.2018 |

Olenko ainoa joka huomaa käyttävänsä äitiyspikkareita, reikäisiä sellaisia vielä 6kk synnytyksestä. Äitiys housuja kun ovat ainoat ehjät ja rintaliivejä joista tunkee kaarituki pihalle? Tukka roikkuu silmillä.. Silmälasit olen uusinut 3 vuotta sitten.. Mistään ylellisyyksistä puhumattakaan!
Lapsilla on viimeisen päälle vaatteet, kaikki tarvitsivat kesäksi kolmet kengät ja tiehenkin pitää tilata mursketta.. Kaikki menee aina äidin hankintojen edelle.
Onhan muillakin näin?

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL - kokoa olevan mega dildon ja ämpärillinen liukuvoidetta. 

mode martta

Vierailija
222/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tyhmä pitää olla, jos uhraa itsensä lasten takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä yhtään mitään marttyyrimeininkiä. Se on vain joidenkin keino yrittää nostaa itseään mutta paremmaksi ja äitiys jos mikä on monelle naiselle se kilven kiillotuksen paikka. Rikkinäisissä alushousuissa tai muuten ryysyläisenä kulkeminen ei tee kenestäkään muita parempaa äitiä. 

Oli rahaa paljon tai vähän, jokainen perheessä on yhtä arvokas. Huolehdin tasspuolisesti niin muista kuin itsestänikin. Hankin taloustilanteen huomioiden kaiken tarpeellisen ja välillä vähän ylimääräistäkin sekä lapselle että itselleni, miestä unohtamatta. Myös kotia sisustan ja laitan koko perheen viihtyvyyttä ajatellen.

Viimeksi ostin ihan itseäni varten leikkokukkia ja viinipullon sekä kosmetiikkaa. 

Ihan yhtä tyhmä olet kuin nuo marttyyri-ryysyläiset. Voisit elää laadukasta elämää yksin tai puolison kanssa, mutta olet päättänyt sitouttaa itsesi lapsiperhehelvettiin ja myös terveytesi olet raskauden myötä pilannut. 

Vierailija
224/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin ostetaan asianmukaiset vaatteet, mutta muuten täälläkin kuljetaan ryysyissä. Lasten hankintoihin menee kiinni paljon rahaa.

Vierailija
225/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni kesäkengät samalla, kun ostin lapsenlapselle valmistujaisjuhliin kengät. Lisäksi olen ostanut ulkomailta T-paidan ja pellavamekon.

Vierailija
226/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin itselleni kesäkengät samalla, kun ostin lapsenlapselle valmistujaisjuhliin kengät. Lisäksi olen ostanut ulkomailta T-paidan ja pellavamekon.

Jos et olisi tehnyt lapsia, voisit matkustella vielä enemmän. 

Vierailija
227/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt

Vierailija
228/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä yhtään mitään marttyyrimeininkiä. Se on vain joidenkin keino yrittää nostaa itseään mutta paremmaksi ja äitiys jos mikä on monelle naiselle se kilven kiillotuksen paikka. Rikkinäisissä alushousuissa tai muuten ryysyläisenä kulkeminen ei tee kenestäkään muita parempaa äitiä. 

Oli rahaa paljon tai vähän, jokainen perheessä on yhtä arvokas. Huolehdin tasspuolisesti niin muista kuin itsestänikin. Hankin taloustilanteen huomioiden kaiken tarpeellisen ja välillä vähän ylimääräistäkin sekä lapselle että itselleni, miestä unohtamatta. Myös kotia sisustan ja laitan koko perheen viihtyvyyttä ajatellen.

Viimeksi ostin ihan itseäni varten leikkokukkia ja viinipullon sekä kosmetiikkaa. 

Ihan yhtä tyhmä olet kuin nuo marttyyri-ryysyläiset. Voisit elää laadukasta elämää yksin tai puolison kanssa, mutta olet päättänyt sitouttaa itses

Kuule, mikään maailmassa ei ole tuonut minulle niin paljon iloa kuin tämä yhden lapsen vanhemmuus. Tuntuisi todella tyhjältä elää ilman lasta nyt kun tämän on päässyt kokemaan. Vaikka huolehdin itsestäni yhtä lailla kuin lapsestakin, tosipaikan tullen tai pakkotilanteessa lapsen hyvinvointi menisi epäröimättä omani edelle.

Silti en lähtisi nykyisellään sille tielle, että kulkisin itse risaisissa alushousuissa jotta lapsi saisi merkkivaatteita. Minusta sellainen ei ole tavoiteltavaa saati ylpeilyn aihe jos vain on yhtään muita vaihtoehtoja.

Vierailija
229/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat teini-iässä menot moninkertaistuvat. Ja hekin kasvavat vielä nopeasti. Pyrin silti ostamaan jotakin itsellenikin ja teen ainakin kasvo- ja jalkahoitoja kotona sekä kuorin ihoa. Hiukset värjään kasvisväreillä. Lapset tarvitsevat taloudellista tukea 25-vuotiaaksi, jos opiskelevat.

Vierailija
230/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse nautin siitä, että voin ostaa lapsilleni asioita. Itse voin olla ilman tavaraa, vaatetta ym, joita en juuri nyt tarvitse. Jos joskus mainitsen jostain, mitä haluaisin itse, se ei tarkoita, että valitan tai olen marttyyri. 

Silloin jos tämä on aidosti sinulle eniten tyydytystä tuottava asia niin eihän asiassa ole mitään ongelmaa. Mutta on niitäkin jotka näin tehtyään ovat jotenkin katkeria siitä, jos joku äiti käyttää myös itseensä rahaa eikä vain lapsiin. "Minulla menee lapset kaiken edelle!". 

Vierailija
231/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituinen ajatus. Itse ainakin saan matkustella ihan riittävästi, vaikka onkin lapsia. Nyt kun ovat aikuisia, matkustamme yhdessä. Eli ihan parhaassa seurassa.

Vierailija
232/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan aika tasapuolisesti kaikille perheen jäsenille tarpeellista tavaraa ja jotain kivaa ja tarpeetontakin välillä. En kulje resupekkana jotta lapsi saisi kaikki viimeisen muodin mukaiset merkkirytkyt ja kalliit ohjatut harrastukset. Kohtuus kaikessa.

Vierailija
233/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin itse nautin siitä, että voin ostaa lapsilleni asioita. Itse voin olla ilman tavaraa, vaatetta ym, joita en juuri nyt tarvitse. Jos joskus mainitsen jostain, mitä haluaisin itse, se ei tarkoita, että valitan tai olen marttyyri. 

Silloin jos tämä on aidosti sinulle eniten tyydytystä tuottava asia niin eihän asiassa ole mitään ongelmaa. Mutta on niitäkin jotka näin tehtyään ovat jotenkin katkeria siitä, jos joku äiti käyttää myös itseensä rahaa eikä vain lapsiin. "Minulla menee lapset kaiken edelle!". 

No ei ihan terve ihminen ole katkera jollekin ulkopuoliselle, hänen käyttämistä rahoista. Eihän ne rahat tälle katkerolle tulis kuitenkaan. 

Vierailija
234/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä hankin jotain kivaa.

Sunnuntaisin ei useinkaan tohdi shoppailemaan, onhan lepopäivä. Käymme myös mieheni kanssa ensin jumalanpalveluksessa, sen jälkeen klubillamme syömässä.

Työläis- yms. rahvaan naisilla ei varmaankaan ole varaa ostaa joka päivä itseen jotain.i

Miehensä kyllä voisivat alkaa tekemään parempipalkkaisia töitä ! Ja mikä estää heitä itseäänkin työskennellä ?

Vierailija
235/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin satsaan itseeni - viinaa ja tupakkia!

Vierailija
236/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautsusta tehdyn tekokullin.

Vierailija
237/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli äskettäin synttärit ja ostin itselleni lahjaksi kirjan. Aikuiselta tyttäreltä sain korvakorut. Mies ei muistanut mitenkään, ei onnitellut, ei ostanut lahjaa, mutta en yllättynyt. Marttyyri en ole. Pitää ajatella niin, että jos ei ukko muista, muistan sitten itse. Jos haluan esim. kukkia, ostan niitä itselleni. Onneksi ei tarvitse keltään kysellä tai kenellekään selitellä.

Vierailija
238/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselle jättikokoisen mustan imukuppikyrvän. 

Vierailija
239/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset muuttivat viime syksynä pois kotoa. Ostin tänään kultaiset korvakorut, jollaisia olen pitkään halunnut. En ole suurituloinen, mutta nyt jää itselle rahaa käyttöön ihan eri tavalla. 

Vierailija
240/241 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos äitisi ei olisi tehnyt sinua, hänkin voisi matkustella vaikka maailmanympäri useamman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme