Mies, huolisitko parisuhteeseen 26v naisen jolla kaksi lasta, molemmilla eri isä?
Tämä tuntuu olevan melkoinen turn off miehille. Kaksi eri exää vääntämässä lasten asioista. Ja opiskelen enkä itse en halua lisää lapsia.
Kommentit (103)
Röh möh tänne kelpaa!
T. Pörsönäl Raineri ;)
Itse lapsettomana en. Ehkä, jos olisi omia lapsia ja elettyä elämää takana, voisin huolia. En halua vielä lapsia (-> arjen jakaminen toisen miehen lasten kanssa ei nappaa sitten yhtään), ja sitten, kun on lasten aika, niin kyllähän se osan siitä kauneudesta ja taiasta tappaa, jos toinen on jo kokenut saman jonkun muun kanssa. Ehkä olen romantikko, mutta haluaisin kokea tuon puolison kanssa yhdessä molemmat ensi kertaa, haluaisin sen olevan molemmille yhtä ainutlaatuista.
No miksipä periaatteessa ei, itsellä sama tilanne tosin lapset asuvat molemmat äideillään. Ensisijaisesti haluan lapsettoman naisen, koska on siinä aina oma haasteensa miehen näkökulmasta jos on edellisen suhteen tuotokset jaloissa pyörimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vahva wt läsnä. Onko tällä yh:llä trampstamp ja leijonakoru? Käsittämättömiä tatuointeja sloganeilla, tisseissä ruusu tribaalein? Shokkiväreillä värjätty harakanpesä? Ei minkäälaista koulutusta, työtön. Kaupungin vuokraluukku? Naama kuin Rapalan mainos, korvissa reikiä väh. 10? Sininen Pall Mall, Karlens ja Tokmanni suosikkibrändejä? Jakaa muttei kerro. Lapsien ruokavalio on nuudeleita ja kananugetteja? Jokaisen lapsen eri isä joko mt- tai alko-ongelmainen mustasukkainen bensalenkkari? Elarit Kelasta.
Kyllä, ihanan oloinen tyttönainen jonka kanssa voisi ajatella elävänsä loppuelämän yhdessä. NOT!
Tämä ei oikein enää kuvaa nuoria wt-äitejä. Ehkä kymmenen vuotta sitten kuvasi, tai kuvaa parhaillaan ehkä nelikymppistä wt-väkeä. Ajan nuorta wt-henkeä kuvaa paremmin ohut vaaleankeltaiseksi tai mustaksi värjätty reuhka, unisiepparitatuointi, Alkon kyykkyvalkoviini, BikBokin rätit, fitnessharrastus, ripsipidennykset. Arki-illat Temptation Islandia katsellen samalla Instaa räpläten ja metsästäen Facebookista ilmaista tavaraa. Viikonloput kuluvat baareissa - yleensä eri baarissa kuin kumppani. Ylle puetaan tiukka trikoomekko, trikoo on muutenkin pop. Jos kumppani on samassa baarissa, mökötetään lamaantuneina toisilleen ja hylätään kavereiden seura.
Bensalenkkarit ovat vaihtuneet hihatatuoituihin ananastukkiin, jotka ovat parisuhteessakin Tinderissä etsimässä Kavereita.
Ala valmistautua mummuvuosiin. Ala vaikka kutomaan lapasia, aika kuluu mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva wt läsnä. Onko tällä yh:llä trampstamp ja leijonakoru? Käsittämättömiä tatuointeja sloganeilla, tisseissä ruusu tribaalein? Shokkiväreillä värjätty harakanpesä? Ei minkäälaista koulutusta, työtön. Kaupungin vuokraluukku? Naama kuin Rapalan mainos, korvissa reikiä väh. 10? Sininen Pall Mall, Karlens ja Tokmanni suosikkibrändejä? Jakaa muttei kerro. Lapsien ruokavalio on nuudeleita ja kananugetteja? Jokaisen lapsen eri isä joko mt- tai alko-ongelmainen mustasukkainen bensalenkkari? Elarit Kelasta.
Kyllä, ihanan oloinen tyttönainen jonka kanssa voisi ajatella elävänsä loppuelämän yhdessä. NOT!Tämä ei oikein enää kuvaa nuoria wt-äitejä. Ehkä kymmenen vuotta sitten kuvasi, tai kuvaa parhaillaan ehkä nelikymppistä wt-väkeä. Ajan nuorta wt-henkeä kuvaa paremmin ohut vaaleankeltaiseksi tai mustaksi värjätty reuhka, unisiepparitatuointi, Alkon kyykkyvalkoviini, BikBokin rätit, fitnessharrastus, ripsipidennykset. Arki-illat Temptation Islandia katsellen samalla Instaa räpläten ja metsästäen Facebookista ilmaista tavaraa. Viikonloput kuluvat baareissa - yleensä eri baarissa kuin kumppani. Ylle puetaan tiukka trikoomekko, trikoo on muutenkin pop. Jos kumppani on samassa baarissa, mökötetään lamaantuneina toisilleen ja hylätään kavereiden seura.
Bensalenkkarit ovat vaihtuneet hihatatuoituihin ananastukkiin, jotka ovat parisuhteessakin Tinderissä etsimässä Kavereita.
Pitää lisätä tuohon tatuoituihin ananastukkiin vielä cäppipäiset mieslapset.
Vaikea sanoa, lähtisinkö karkuun. Riippuu mm. siitä, ovatko exäsi jättäneet sinut vai onko kyse siitä, että sinä olet helposti kyllästyvää sorttia.
Minun nykyinen mieheni lähti suhteeseen kanssani kun minulla oli kaksi lasta ja olin 26-vuotias. Molemmat lapset tosin samalle miehelle, jonka kanssa ehdin olla 10 vuotta yhdessä. Eli ei ollut mikään pikasuhde. Nykyisen kanssa olen ollut 12 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa, lähtisinkö karkuun. Riippuu mm. siitä, ovatko exäsi jättäneet sinut vai onko kyse siitä, että sinä olet helposti kyllästyvää sorttia.
Vastataan nyt rehellisesti että olen myös jättänyt ja viimeisintä petin😑
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kahden lapsen äiti kirjoitti:
Onpa surullisia kommentteja. Jos itse ei lapsista tykkää eikä halua lapsiarkea, niin ei silloin tietenkään tarvitse yh kanssa seurustella. Mutta harmi että niin monelle ne lapset on haitta. Ja se, että on lapsia eri isille. Onneks omassa tuttavapiirissä myös yh äidit on saaneet hyviä miehiä. Itsellä 2 lasta ja ikää 23v. Jos tän palstan kommentteihin ois uskominen ja eroisin miehestäni, niin en sais haaveillakkaan uudesta ukosta ennen kuin lapset muuttaa kotoa 😁
Saat haaveilla mutta et löydä. Pointti on lähinnä se että miehet ei halua epätasapainoista ja huonoja ratkaisuja tekevää naista. Ap:n suhteet ei ole kestäneet, toisen mainitsemansa suhteen(perheen, oletan koska oli hänen toisen lapsensa isän kanssa ja ennestään yksi muksu)rikkoi pettämällä, lisäksi rahaongelmainen vaikka työssäkäyvä. Ei se anna kovin vakaata ja järkevää kuvaa kun hoitaa asiat tuolla tavalla.
Uskon kyllä vahvasti, että uusi mies löytyisi. Itsellä myös oma asunto ja ihan hyväpalkkainen työ, joten monesti nämäkin ovat plussia. Sitäpaitsi, jos toinen on oikeasti kiinnostava ja välillä on kemiaa, niin en usko että lapset olis siinä vaiheessa mikään täydellinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Onpa surullisia kommentteja. Jos itse ei lapsista tykkää eikä halua lapsiarkea, niin ei silloin tietenkään tarvitse yh kanssa seurustella. Mutta harmi että niin monelle ne lapset on haitta. Ja se, että on lapsia eri isille. Onneks omassa tuttavapiirissä myös yh äidit on saaneet hyviä miehiä. Itsellä 2 lasta ja ikää 23v. Jos tän palstan kommentteihin ois uskominen ja eroisin miehestäni, niin en sais haaveillakkaan uudesta ukosta ennen kuin lapset muuttaa kotoa 😁
Saat haaveilla mutta et löydä. Pointti on lähinnä se että miehet ei halua epätasapainoista ja huonoja ratkaisuja tekevää naista. Ap:n suhteet ei ole kestäneet, toisen mainitsemansa suhteen(perheen, oletan koska oli hänen toisen lapsensa isän kanssa ja ennestään yksi muksu)rikkoi pettämällä, lisäksi rahaongelmainen vaikka työssäkäyvä. Ei se anna kovin vakaata ja järkevää kuvaa kun hoitaa asiat tuolla tavalla.
Uskon kyllä vahvasti, että uusi mies löytyisi. Itsellä myös oma asunto ja ihan hyväpalkkainen työ, joten monesti nämäkin ovat plussia. Sitäpaitsi, jos toinen on oikeasti kiinnostava ja välillä on kemiaa, niin en usko että lapset olis siinä vaiheessa mikään täydellinen turn off.
Lapset vaan tuo niin paljon lisää riidan aiheita, järjestelyitä ja asioita mistä pitää sopia. Asioita mitä pitää kestää. Äidillä on aina tietyt periaatteet ja odotukset miehen ja lasten väliseen suhteeseen liittyen, mistä ei yleensä tingitä. Niihin miehellä ei ole juurikaan sanavaltaa ja se on miehelle tietynlainen epätasa-arvoinen tilanne, mistä tulee riitoja aivan varmasti, koska ei mieskään ole valmis kaikkea sietämään ja hyväksymään. Edellä mainittu varsinkin jos kyseessä on lapseton mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhtälöstä ei puutu enää kuin se että lapsen isä on se kenen kanssa petit silloista puolisoasi.
Mahdollisesti. Riipuu hyvin paljon tapauksesta. Tilanne kuulostaa kieltämättä hankalalta mutta ei se mahdotonta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pettäjää en ottaisi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pettäjää en ottaisi koskaan.
Mistähän senkin tietää jos ei Ap itse kerro?
Miten olet joutunut raukka tuohon tilanteeseen?
En koska tiedän, että jos en olisi naimisissa saisin lapsettoman naisen helposti. Jos puolestaan olisin alempitasoinen mies ja olisi kauhea hinku saada nainen (Ei tosin enää ole, toisin kun nuorempana) niin voisin harkita, mutta rajatapaukseksi tuo menee. Todennäköisesti ottaisin ennemmin lihavan / rumemman tai hullun naisen ilman lapsia.
En.
M44
Mutta voin käydä antaan sulle kokeneempaa sarvea.