Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko parisuhteeseen 26v naisen jolla kaksi lasta, molemmilla eri isä?

Vierailija
13.06.2018 |

Tämä tuntuu olevan melkoinen turn off miehille. Kaksi eri exää vääntämässä lasten asioista. Ja opiskelen enkä itse en halua lisää lapsia.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan

Vierailija
42/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi, panemassa voisin käydä jos ulkonäkö, runko ja tissit ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, mutta olen 20v vanhempi kuin sinä. Kolmekymppisenä yh:t eivät kelvanneet.

Vierailija
44/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi. Se että on eri isät ei vaikuta mitenkään vaan se että ylipäänsä on lapsia. Minä en ala muiden siemennesteen tuloksia kasvattamaan ja antamaan rahallista tukea. En myöskään pitäisi outona jos nainen ei suostuisi suhteeseen kanssani samassa tilanteessa.

Juuri näin!

t. mies

Vierailija
45/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja etsii itselleen yh-miehen. Kaksi lasta eri isälle ja sitten ei halua lisää lapsi on minulle liian iso kynnys.

M31

Vierailija
46/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva wt läsnä. Onko tällä yh:llä trampstamp ja leijonakoru? Käsittämättömiä tatuointeja sloganeilla, tisseissä ruusu tribaalein? Shokkiväreillä värjätty harakanpesä? Ei minkäälaista koulutusta, työtön. Kaupungin vuokraluukku? Naama kuin Rapalan mainos, korvissa reikiä väh. 10? Sininen Pall Mall, Karlens ja Tokmanni suosikkibrändejä? Jakaa muttei kerro. Lapsien ruokavalio on nuudeleita ja kananugetteja? Jokaisen lapsen eri isä joko mt- tai alko-ongelmainen mustasukkainen bensalenkkari? Elarit Kelasta.

Kyllä, ihanan oloinen tyttönainen jonka kanssa voisi ajatella elävänsä loppuelämän yhdessä. NOT!

Vierailija
47/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu, jolla oli tuossa iässä kolme lasta eri isien kanssa. Takana oli myös kaksi avioliittoa, jotka kestivät kumpainenkin pari vuotta.

Tämä nainen on nyt ollut vuosia yksin (on yli kolmekymppinen), ja sosiaalisen median perusteella hänen elämänsä suurimpia mysteerejä on, miksi hyviä miehiä ei koskaan tule vastaan, eikä kukaan halua hänestä vakavaa kumppania. Itse en ihmettele yhtään, mutta olisin kyllä silti toiveikas sen suhteen että kun lapset ovat vanhempia, alkaa kiinnostuneita miehiä taas löytymään, jos vaan naisella itsellään on elämänhallinta kunnossa. Pienten lasten kasvattajaksi ryhtymiselle on monella todella iso kynnys.

Jos miestä ei ongelmitta löydy, eikö kannattaisi elää suosiolla lastensa kanssa keskenään, kunnes oikeanlainen mies tulee vastaan? Jos lapset ovat miehelle ok, se tulee kyllä ilmi ilman suurempia vatvomisia ja vaikeuksia. Kun mies on tosissaan, hän tekee sen selväksi.

48/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Nainen saa miehen aina, jos on hyvännäköinen. Jopa lapset saa anteeksi, ainakin vielä sun iässä. Jos on ulkonäköhaasteita, niin sitten voi mennä vaikeaksi.

Onko Kaffepullalla paljonkin omaa kokemusta yksnhuoltajuudesta ja siitä. kuinka miehet silloin piirittivät?

Ei ole, minulla ei ole lapsia.

Mutta yleisen elämänkokemuksen pohjalta vastasin. Kyllähän hyvännäköinen nainen aina miehen saa, ei ne lapset siinä ole kynnyskysymys. Toki se on sitten eri juttu, jaksaako kukaan mies olla siinä rinnalla enää sen alkuhuuman jälkeen...

Eräs entinen työkaverini on yh, kolme lasta kahdelle eri miehelle ja kummankin kanssa hirveät huoltajuusriidat kesken. Ei ole haitannut yhtään, miehiä on jonossa. Nainen on personal trainer ja todella hyvän näköinen. Joten en ihmettele.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
49/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
50/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä

Vierailija
51/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhekuvio on varmaan tässä tilanteessa todennäköisin.

Vierailija
52/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Nainen saa miehen aina, jos on hyvännäköinen. Jopa lapset saa anteeksi, ainakin vielä sun iässä. Jos on ulkonäköhaasteita, niin sitten voi mennä vaikeaksi.

Saa kyllä, mutta on varmasti työn takana löytää tuossa tilanteessa edes jollain lailla kunnollinen mies. Paskoja miehiä varmasti riittää aina.

Historiastaan päätelleen ap:n juttu ei varsinaisesti ole kunnolliset miehet...

Vierailija
53/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo itselle olisi ongelma. Enemmän merkkaa miten tullaan muuten juttuun yms.

Ap on sinänsä kyllä liian nuori mulle, mutta noin yleisellä tasolla kommentoituna.

M35

Vierailija
54/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos sinusta olisi kiinnostunut mies jolla on lapsia entuudestaan kahdelle eri naiselle? Valitettavasti mulle toi sun lapsihistoria on liian kova pala. Mulla on yhdelle naiselle kolme muksua, eikä uuden kumppanin löytäminen ollut helppoa. Löytyi kuitenkin, eli on sulla toivoa vaikka helppoa ei tule olemaan. Toisaalta sä olet vielä niin nuori, että mies haluaa omiakin lapsia sun kanssa, sitten sulla olisi niitä kolmelle eri miehelle. Se on kyllä viimeinen niitti.

Vierailija
55/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä isoin ongelma tuossa ei ole ne kaksi elää vaan se, että kaksi lasta kahdesta eri suhteesta kertoo jo aika paljon. Ihm7nen ei ole joko oppinut ensimmäisestä erosta :tai sitten aloittaa parisuhteen ja lapsien tekemisen varsin kevyin perustein. Ei kuulosta kovin vastuulliselta ihmiseltä.

Vierailija
56/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperilla ihan eri asia kun tosielämässä. Mahdoton sanoa, mutta eihän se plussa ole. Mulla on entisestä avioliitosta kaksi lasta ihan samalta isältä ja lapsettomille miehille sekin on (liioittelen, siis osalle) liikaa. Olen kaunis, hyvävartaloinen ja korkeakoulutettu.

Sun tapauksessa nettisutinoita todennäköisempi tapa pariutua on joku livejuttu mikä pikku hiljaa etenee ja joku miekkonen lämpenee ajatukselle teistä vaikka sulla onkin "epäilyttävä" tausta. Tosin aika merkittävä asia on sekin, että miksi ne suhteet ovat päättyneet ja minkälaisia ne isät ovat/ovat olleet..

Vierailija
57/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Onko Kaffepullalla paljonkin omaa kokemusta yksnhuoltajuudesta ja siitä. kuinka miehet silloin piirittivät?

Ei ole, minulla ei ole lapsia.

Mutta yleisen elämänkokemuksen pohjalta vastasin. Kyllähän hyvännäköinen nainen aina miehen saa, ei ne lapset siinä ole kynnyskysymys. Toki se on sitten eri juttu, jaksaako kukaan mies olla siinä rinnalla enää sen alkuhuuman jälkeen...

Eräs entinen työkaverini on yh, kolme lasta kahdelle eri miehelle ja kummankin kanssa hirveät huoltajuusriidat kesken. Ei ole haitannut yhtään, miehiä on jonossa. Nainen on personal trainer ja todella hyvän näköinen. Joten en ihmettele.

Jep. Jos olisi mahiksia siihen yhteen PThen meidän salilta, millään lapsilla ei olisi mitään väliä. 

Vierailija
58/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo itselle olisi ongelma. Enemmän merkkaa miten tullaan muuten juttuun yms.

Ap on sinänsä kyllä liian nuori mulle, mutta noin yleisellä tasolla kommentoituna.

M35

Jösses millainen perseennuolija sinä olet. 

Vierailija
59/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Yök. Olet varmaan wt. Joudut tyytymään varmaan johonkin linnankundiin.

Vierailija
60/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi. Tuolla taustalla olet todennäköisesti vielä melko huonosti koulutettu ja p.a. Ilmeisesti olet laittanut toimeentulosi miehen varaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi