Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko parisuhteeseen 26v naisen jolla kaksi lasta, molemmilla eri isä?

Vierailija
13.06.2018 |

Tämä tuntuu olevan melkoinen turn off miehille. Kaksi eri exää vääntämässä lasten asioista. Ja opiskelen enkä itse en halua lisää lapsia.

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää että tuossa iässä on ehtinyt kaksi lasta tehdä eri isien kanssa ja tyriä molemmat suhteet.

Vierailija
62/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 26 vuotias kahden lapsen äiti. Olin saman miehen kanssa 10 vuotta ja saimme kaksi lasta. Nyt olen eronnut enkä voi kuvitella ottavani ketään vierasta miestä lasteni kanssa asumaan. Voisin kyllä seurustella/pitää hauskaa, seksiä ja lomamatkoja, mutta en haluaisi muuttaa yhteen niin kauan kun lapset asuvat kotona. Mikä hinku ihmisillä on saada heti joku mies siihen pyörimään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tausta on vähän semmonen kun monet täällä ovat puhuneet. Eka lapsi kun just täytin 18, toka kun olin 23. Muutama pidempi suhde ollut joista jälkimmäisestä(kesti 5v)toinen lapsi. Siinä väsyin lapsiperhe-elämään ja petin. Kyllä, luitte ihan oikein. Koulutusta ei juuri ole mutta työelämässä kyllä. Ja löytyy niitä ulosmittauksiakin...huoh, ei tää hyvältä näytä kyllä. Oon mä kaunis ja hoikka se on sanottu suoraan päin naamaa monesti mutta nyt tuntuu ettei se taida riittää...

Ap

Vierailija
64/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mun tausta on vähän semmonen kun monet täällä ovat puhuneet. Eka lapsi kun just täytin 18, toka kun olin 23. Muutama pidempi suhde ollut joista jälkimmäisestä(kesti 5v)toinen lapsi. Siinä väsyin lapsiperhe-elämään ja petin. Kyllä, luitte ihan oikein. Koulutusta ei juuri ole mutta työelämässä kyllä. Ja löytyy niitä ulosmittauksiakin...huoh, ei tää hyvältä näytä kyllä. Oon mä kaunis ja hoikka se on sanottu suoraan päin naamaa monesti mutta nyt tuntuu ettei se taida riittää...

Ap

Pitäisikö sinun nyt vain keskittyä lapsiisi ja opiskeluihin? Saisit elämäsi raiteilleen ja vakaaksi? Älä etsimällä etsi miestä vaan opettele elämään yksin. Jos se rakkaus jostain löytyy niin hyvä. Ensin pitäisi olla sinut itsensä kanssa ennenkä aloittaa uuden parisuhteen.

Vierailija
65/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäisikö sinun nyt vain keskittyä lapsiisi ja opiskeluihin? Saisit elämäsi raiteilleen ja vakaaksi? Älä etsimällä etsi miestä vaan opettele elämään yksin. Jos se rakkaus jostain löytyy niin hyvä. Ensin pitäisi olla sinut itsensä kanssa ennenkä aloittaa uuden parisuhteen.

Opiskelusi ovat aivan turhaa, kyllä sinä olet jo kaikki oppinut elämämkuolussa.

Vierailija
66/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eikä se kauneus kestä. Kysyntä sinulle on nyt 26veenä loputtomassa laskussa. En sano ilkeilläkseni, vaan kehotan pistämään asiat kuntoon, ja itsesi myös, koska osakkeesi eivät enää nouse. Ota joku, joka sietää lapsiasi.

Kai sinä tuon tiedät? Garfunkel & Oates, 29/31.

Vierailija
67/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäkösesti vastaavassa tilanteessa oleva mies voisi kiinnostua normi suhteesta, itte voisin ehkä suostua panosuhteesee jos luonne ja kroppa natsaa ja on kokeilunhalunen kaikkeen jännään eikä vaa perus tökkimistä, tupakoitsijat on turn offi

Vierailija
68/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 26 vuotias kahden lapsen äiti. Olin saman miehen kanssa 10 vuotta ja saimme kaksi lasta. Nyt olen eronnut enkä voi kuvitella ottavani ketään vierasta miestä lasteni kanssa asumaan. Voisin kyllä seurustella/pitää hauskaa, seksiä ja lomamatkoja, mutta en haluaisi muuttaa yhteen niin kauan kun lapset asuvat kotona. Mikä hinku ihmisillä on saada heti joku mies siihen pyörimään?

nonii, paljon realistisempi tavoite on juuri tämä, ei voi olla vaatimassa 5 tähden palvelua kun itte antaa ehkä 2

Vierailija
69/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sä sitä miestä nyt tarviit?

Vierailija
70/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Hedbergin näköinen Tauskin luonteella varusteltu toinen elämämkolulainen voisi huolia kaltaisesi otuksen.

Vierailija
71/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elättäjäksi ja kyytimieheksi tietenkin.

Vierailija
72/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenhoitajaksi ja taloudellista tukea myös.

Vierailija
73/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En myöskään naista, joka on ollut monia kertoja kihloissa/naimisissa. Valitettavasti näin.

Vierailija
74/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ettet halua lisää lapsia on ongelma kun itse haluan lapsia.

Vierailija
75/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚮

Vierailija
76/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tuttava, jolla on juuri sama tilanne, paitsi että hän on 24v, eli aloittanut vielä nuorempana. Miehiä häneltä ei ole puuttunut, vaikkei ole mikään kaunotarkaan. On siis parisuhteessa tällä hetkellä. Ainakin minun tuttavapiirissä näillä teiniäideillä ja äideillä, joilla on monta lasta eri miehille, on aina vientiä! Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Tosin kaikki nämä henkilöt, ketkä tiedän, asuvat pienellä 5000 asukkaan paikkakunnalla, joten kumppanin valinnassakaan ei kannata olla hirveän kranttu, jos se on samalta kylältä valittava. 

Eli vinkkini sinulle ap, muuta jonnekkin korpeen ja eti sieltä peräkammarin poika, varmasti huolitaan! Muutenkin sinulle paras mies olisi joku, jolla on jo ennestään lapsia, eikä halua niitä enää lisää. Koska miksi sinut huolisi joku alle kolmikymppinen, joka haluaa vielä omia lapsia tai mies, joka ei halua lapsia ollenkaan, eihän hän silloin halua muidenkaan lapsia elämäänsä?

Vierailija
77/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lujaa täällä näytetään halveksittavan Ap:ta vaikka tietääkö kukaan meist edes, että miten hän on päätynyt kahden lapsen äidiksi, joilla on eri isät. Hyvin harvalla on käynyt mielessä sellanenkaan vaihtoehto, että Ap on voinut saada ensimmäisen lapsensa vaikka 24 vuotaana. - Samana vuonna ensimäinen isä on saattanut kuolla tapaturmaisesti. Vajaan vuoden päästä hän on saattanut löytää rinnalleen uuden miehen, jonka kanssa lapsi on voinut olla suunniteltu tai ns vahinko noin parin vuoden päästä siitä kun Ap jäi leskeksi. Uusi mies ei kuitenkaan ole ollut sellainen, joksi Ap erehtyi häntä luulemaan vaan on viimeisen puolen vuoden aikana muuttunut melkein sietämättömäski koska mies joutui yllättäen työttömäksi ja rahat ovat tikuilla. Ja lapsista jo vanhempi esittää vaatimuksia ja nuorempi nukkuu edelleen yönsä huonosti vaikka täyttää pian vuoden. Ap itse täyttää pian 27 vuotta ja harkitsee eroa, vaikka ainakin tämän viestiketjun perusteella saattanee huomata, että jos hän haaveilee löytävänsä itselleen kumppanin, niin se on varmasti haastavaa. Vaan kuinka paljon pitää kestää aikuisen mieheltä siksi, että hän on ollut puolivuotta työtön? - Enttä työttömyys pitkittyy? Alkaako mies dokaamaan, vai miten hän käyttäytyy kun nytkään puolenvuoden työttömyysaikana tuntuu kadottaneen arjen hallinnan, jota ei niin paljon huomannut silloin kun hän oli päivät töissä. Mutta nyt pitää kohtuuttomana vaatimuksena, että vastaisi enempi yhteisestä arjesta, jotta Ap:lla olisi enempi aikaa keskittyä opintoihin ja mahd. saada osa-aikainen työ.     

Vierailija
78/103 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh tapailin kerran yhtä miestä jonka exällä oli sama kuvio. Stalkkasin igstä ja nainen oli laiha kuin viulunkieli, ja kuulema oli jo joku uusi mies kuvioissa (tämä mies siis kertoi). Eli mun vinkki: ole laiha. En kyllä tiedä, mitkä sen tyttösen haaveet seuraavista lapsista oli.

Vierailija
79/103 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surullisia kommentteja. Jos itse ei lapsista tykkää eikä halua lapsiarkea, niin ei silloin tietenkään tarvitse yh kanssa seurustella. Mutta harmi että niin monelle ne lapset on haitta. Ja se, että on lapsia eri isille. Onneks omassa tuttavapiirissä myös yh äidit on saaneet hyviä miehiä. Itsellä 2 lasta ja ikää 23v. Jos tän palstan kommentteihin ois uskominen ja eroisin miehestäni, niin en sais haaveillakkaan uudesta ukosta ennen kuin lapset muuttaa kotoa 😁

Vierailija
80/103 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panolle voin tulla, mutta en vakavaan parisuhteeseen alkaisi kenekään yyhoon kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän