Mammat barrikadeille: Fazer pienentää suklaalevyjään
200 g -> 180 g. Mitäpä lottootte, aleneeko myös hinta?
Itse veikkaan, että hinta vähän nousee, kun onhan 180 g tuote nyt laadukkaampi.
Kommentit (38)
"Itse veikkaan, että hinta vähän nousee, kun onhan 180 g tuote nyt laadukkaampi."
On se hienoa miten ensin Taffel ja heti perään Fazer on näin huolissaan suomalaisten terveydestä että pienentää pakkauskokoa ja nostaa hintaa kun "asiakkaamme ovat pyytäneet tätä".
Siinäpähän tekevät mitä tykkäävät, viimeksi ostanut Fazerin suklaata pari vuotta sitten
Voisi pienentää lisää, ei sitä kuraa pysty syömään.
Kai he nyt myisi vaikka 50 senttiä per suklaalevy, jos tuote ilmestyisi heille tyhjästä.
Suuri hinta karkoittaa ostajia, se on selvä. Ei se ole helppo päätös pyytää kuluttajalta lisää.
Pistä pystyyn oma suklaatehdas, jos haluat halpaa suklaata markkinoille.
Olen vegaani, ei voisi vähempää kiinnostaa fazerin suklaalevyt.
Lottoan luvut yhdestä seitsemään, on muuten todella juntti sanonta.
En syö suklaata, en mitään karkkeja. Pienentää voi ihan rauhassa puoleen ja sokerivero tuplata täytyy vähintään. Ei kukaan kuole suklaan puutteeseen.
Ensin polkivat kiukuissaan jalkaa kun makeisveroa meinattiin nostaa ja nyt laittavat veron verran rahaa omaan taskuun
Hyvä vaan kun pienentävät karkkipakettien kokoja.
Vois pienentää vielä lisää ihan vaan terdeydellisistä syistä.
Vierailija kirjoitti:
Oisko 6 euroo levy sopiva hinta
Vois alentaa 2 euroon, johan sinne pumpattiin 20 miljoonaa verorahoja.
Muutos tehdään tietysti asiakkaiden toiveiden mukaisesti, kuten aina näissä tapauksissa. Samalla selviää, että asiakkaat on ilmeisesti toivoneet myös reipasta hinnan nostoa entiseen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Muutos tehdään tietysti asiakkaiden toiveiden mukaisesti, kuten aina näissä tapauksissa. Samalla selviää, että asiakkaat on ilmeisesti toivoneet myös reipasta hinnan nostoa entiseen verrattuna.
Minä ainakin toivon. Makeisten pakkauskokoa joutaisi pienentää enemmäkin ja hinnat voisi ensi alkuun vaikkapa tuplata.
Fazerin sininen karkkiloota painoi 300g. Nyt 270g. Kukaan ei hoksannut valittaa.
Minä muistan vielä sen ajan, kun ne levyt olivat 180 g ja sitten suurennettiin nykyiseen kokoon. Eli tämä on vain paluu vanhaan.
Ennen namit myytiin pienissä pakkauksissa, mikä oli hyvä. Lukemani mukaan puolen litran jätskipakkausta markkinoitiin aikoinaan joskus 60/70-luvulla mainossloganilla "hyvää neljälle". Nykyään tuo määrä on kahdelle tai yhdelle ja se näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin sininen karkkiloota painoi 300g. Nyt 270g. Kukaan ei hoksannut valittaa.
Luuletko ihan tosissaan, ettei kukaan huomannut eikä palautetta tullut :D
Mikä viddu sua vaivaa? Tää on kolmas sama viesti viimeisen tunnin aikana. Aikasemmat on poistettu.
Ei haittaa. En osta suklaalevyjä.
Paskaa paketissa.