Yli 170 cm naiset, paljonko painatte?
Laittakaa myös tarkka pituus vastaukseen, kiitos :) Itse olen 174 cm mutta en ole uskaltanut käydä vaa'alla moneen kuukauteen koska ei ole tullut liikuttua ja herkut ovat maistuneet sitäkin enemmän. Ajattelin että vastauksista voisin rohkaistua punnitukseen :) kun toivottavasti vastauksia tulee laidasta laitaan :)
Kommentit (114)
Muitakin kuin provoja kiitos, tuskin kaikki av-mammat on yhtäkkiä näin hoikassa kunnossa :D
Iso osa naisista on näennäisesti normaalipainoisia laihaläskejä,johtuu proteiinin korvaamisesta sokerilla ja hiilihydraateilla.Mitatkaa kehonkoostumus sillä alle satasen laitteella.
177cm, ennen raskautta 62kg. Sopivasti erottuvat lihakset, suht pieni rasvaprosentti. Silloin olin tyytyväinen kehooni. Nyt on vielä muutama ylimääräinen kilo raskaudesta jäljellä, katsotaan milloin ne tippuu - stressata en asian takia aio.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista on näennäisesti normaalipainoisia laihaläskejä,johtuu proteiinin korvaamisesta sokerilla ja hiilihydraateilla.Mitatkaa kehonkoostumus sillä alle satasen laitteella.
Mitäpä se sulle kuuluu kenenkään kehonkoostumukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä se sulle kuuluu kenenkään kehonkoostumukset.
Siinä vaiheessa kun diabetes iskee laihaläskiin,kuuluu teille ainakin.
Kehonkoostumusmittarit on suuri huijaus. 177 cm, 70 kg.
41 v, 173 cm ja 58,3 kg näytti tänä aamuna vaaka.
176cm, viimeisellä kolmanneksella raskaana ja 85kg. Ennen raskautta 75kg ja se on mulle tosi hoikka kunto.
Vierailija kirjoitti:
Kehonkoostumusmittarit on suuri huijaus. 177 cm, 70 kg.
Miten? Eri kudokset johtavat sähköä eri tavalla.
176cm, 74kg. Minua on siunattu tiimalasivartalolla, eli kilot oikeissa kohdissa
171 cm ja 60 kg