Tinder on nykyään täynnä miehiä feikkiprofiililla. Miksi?
Jokin mielenterveyden ongelmahan heillä on, mutta miksi pitää pyrkiä kontaktiin ihmisten kanssa? Elävät hetken jonkun toisen elämää? En ymmärrä.
Kommentit (262)
Mulla on tullut vastaan vaan yksi feikkiprofiili. Ja profiilin takana oli yksi tosi laiha vaalea ja aika ruma mies. Ei edes tavis. Hän sanoi mulle tavattessaan että kyllä mä rupen hänestä tykkämään ja olisi tullut match kuitenkin vaikka hänen kuvilla 🤔 no miksi sitten ei laittanut omia kuvia, olis koko touhu jäänyt pois koska ei olis tullut match ihan takuulla. Semmosta huijausta en kestä. Ei ole ollut muita feikkeja. Aina ollut oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että palstamiesten pitää koettaa saada ne kaikkein vaikeimmat naiset. Väkivaltaisista narsisteista viehättyvät, linnakundeille kirjoittelijat, nigerialaisille rahaa lähettävät.... Miksi ei käy tavallainen suomalainen nainen?
Koska tavallinen, suomalainen nainen ei kelpuuta
Sivulla 13 esitin Prisma-testi haasteen. Palasin nyt lukemaan vastausta mutta ainakaan tähän mennessä ei tule. Miksi teidän palstamiesten on mahdotonta myöntää, että tuntemanne parisuhteessa olevat miehet (isä, veli, serkut, kaverit, kollegat, naapurit, lähikaupan asukkaat, harrastustuttavat...) ovat aivan tavallisia? En usko hetkeäkään, että he olisivat kalsarikirurgeja tai axleja. Mutta tätä kukaan ei suostu joko myöntämään tai sitten defenssinne ovat niin kovat, että ette itsekään oikeasti kestä katsella ympärillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko hetkeäkään, että kyse on kiusaamisesta. Siellä muutama raukka kaipaa niin kovasti saada jokin yhteys naiseen, että sortuvat huijaamiseen tai oikeastaan näyttelevät roolia. Sen hetken se on heille todellisuutta vaikka kohta karahtaakin kiville. Hetki jonkun toisen, kauniin ihmisen elämää. Hirmu surullista.
Surullista ja niin turhaa. Joko tässä tai toisessa tinder-aiheisessa keskustelussa yksi kirjoittaja jo sen totesikin, että sosiaalisten miesten ei tarvitse jäädä ilman naista. Eli kyllä nämä naisettomat miehet sen oikeasti tietävät, ettei kyse ole kirurgileuasta ja laatikkokalsareista. Kyse on ujoudesta, sosiaalisten taitojen puutteesta, nepsy-puolen ongelmista, introversiosta ja joillakin koulukiusaus-taustasta. Mutta kun ei ole halua yrittää tehdä asioille mitään, niin on helpompaa vaatia naisia muuttumaan, ja kun naisilla ei ole mitään syytä muuttua niin nämä miehet kaivavat sitä omaa kuoppaansa entistä syvemmäksi katkeroitumalla, jumittumalla naisvihaan ja alkamalla pelleillä feikkiprofiileilla.
Mikä sitten selittää sen, että monilla miehillä on paljon naispuolisia ystäviä, mutta eivät saa parisuhdetta mitenkään? Mielestäni nuo mainitsemasi asiat johtavat siihen, että myös naispuolisia ystäviä on hankala saada (tai ystäviä ylipäänsä)
Minä tunnen pari tuollaista, tai tunsin nuoremapana kun nykyään ovat hieman muuttuneet. Näille oli yhteistä tietynlainen itseluottamuksen puute nimenomaan naisten saralla ja se että kummankin käytös ja kehonkieli oli hyvin sukupuoletonta, nimenomaan naisten kanssa keskustellessa. Ei tosiaankaan mitään flirttailua eivätkä kyllä itsekään varmaan tajunneet jos joku heille flirttaili tai oli kiinnostunut. Tiedän että toisesta oli yksi tuttava kiinnostunut, mutta ei saanut vietyä asiaa eteenpäin kun koki ettei mies ole yhtään kiinnostunut muuten kuin kaverina.
Tämä!
Olin tuollainen nuorena, en tiennyt miten naisten kanssa pitää olla. Olin kiinnostunut, mutta en osannut ilmaista sitä mitenkään, myös heikko itsetunto vaikutti hirveästi tuohon.
Koin, että minulla ei ole mitään annettavaa naiselle/suhteelle, ja miksi kukaan nainen olisi kiinnostunut minusta? Ei kukaan ollut koskaan mitenkään ilmaissut kiinnostuksensa, tai sitten en vaan tajunnut hienovaraisia vihjeitä.
Ympärillä näin miten "pahikset" sai paljon huomiota tytöiltä, enkä ymmärtänyt miksi ihmeessä, koska just nämä samat pahikset kohteli tyttöjä kun kulutustavaraa, ja kertoi pojille kuka tytöistä on hyvä sängyssä, ottaa suihin jne jne. Kaikki tarinat ei varmaan pitänyt paikkansa, mutta se asenne......
Nuorena, siis tyyliin 13-17 vuotiaana? Sen ikäiseltä ymmärrän tuon tasoiset jutut, mutta en kyllä yhtään vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on kauniiden/komeiden ihmisten sovellus. Ei kannata muiden sinne mennä. Totuus.
Samat kokemukset, sinne on ihan turhaa lähteä tavallista namaa näyttämään. Vaihdoin nettideitteihin ja heti tärppäsi, ja uskomatonta kyllä oli jopa varaa mistä valita?!?! Nyt onnellisesti parisuhteessa. Mies44v
Mihin menit?
Ekontaktiin, ja maksoin siitä sen muutaman kympin, olisko ollut jotain 60e/6kk tms. Muistaakseni ilmaisella profiililla ei pystynyt vastaamaan viesteihin, joka tietty motivoi vinguttaan visaa. Usko tai älä, niin mä en tehnyt yhtään ainutta avausta yhdellekkään naiselle, ja tämä kumoaa täysin väitteet etteikö naiset tekisi avauksia.
Ok, millaisia naisia siellä oli? Työ, koulutus, ulkonäkö?
No mä kävin viiden kanssa treffeillä livenä, ja kaikki >30km kauempana jouduin valitettavasti kieltäytymään koska kaukosuhde ei vain kiinnostanut. Naiset oli ikähaitariltaan minua +-5 vuotta, ja oli osa-aikaisen opettajan ja johtajatehtävissä olevan väliltä. Kaikki oli minusta sieviä, ja koska itsekään en mikään superlaiha ole, niin myös iän tuomat kilot sallin myös naiselle. Neljä ekaa oli kaikki kivoja mutta viides vei jalat alta, ja se oli se vanhin näistä kaikista.
Ihan oikeastiko ihmiset laittavat 30 km:n kilometrirajoja? :-o Huh, olisin varmaan ollut viimeiset 25 vuotta sinkku, jos olisin tuollaista ehtoa käyttänyt. Nykyisen kanssa välimatkaa on julkisilla liikkuen reilut 1.5 tuntia suuntaansa. Eihän se ole matka eikä mikään! No, sinulle löytyi kumppani läheltä joten homma toimi. Jos itse jäisin sinkuksi niin en voisi kuvitellakaan rajaavani tuolla tavalla - ja asun sentään Helsingissä. Jos asuisin pienemmässä kaupungissa niin tuollainen rajaus olisi sosiaalinen itsemurha.
Minulla oli 50km rajana, Helsingissä. Silti tuli välillä joku nainen 150km etäisyydeltä, koska se näyttää rajojen ulkopuolisetkin, jos ovat tykänneet ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on kauniiden/komeiden ihmisten sovellus. Ei kannata muiden sinne mennä. Totuus.
Samat kokemukset, sinne on ihan turhaa lähteä tavallista namaa näyttämään. Vaihdoin nettideitteihin ja heti tärppäsi, ja uskomatonta kyllä oli jopa varaa mistä valita?!?! Nyt onnellisesti parisuhteessa. Mies44v
Mihin menit?
Ekontaktiin, ja maksoin siitä sen muutaman kympin, olisko ollut jotain 60e/6kk tms. Muistaakseni ilmaisella profiililla ei pystynyt vastaamaan viesteihin, joka tietty motivoi vinguttaan visaa. Usko tai älä, niin mä en tehnyt yhtään ainutta avausta yhdellekkään naiselle, ja tämä kumoaa täysin väitteet etteikö naiset tekisi avauksia.
No mä kävin viiden kanssa treffeillä livenä, ja kaikki >30km kauempana jouduin valitettavasti kieltäytymään koska kaukosuhde ei vain kiinnostanut. Naiset oli ikähaitariltaan minua +-5 vuotta, ja oli osa-aikaisen opettajan ja johtajatehtävissä olevan väliltä. Kaikki oli minusta sieviä, ja koska itsekään en mikään superlaiha ole, niin myös iän tuomat kilot sallin myös naiselle. Neljä ekaa oli kaikki kivoja mutta viides vei jalat alta, ja se oli se vanhin näistä kaikista.
Ihan oikeastiko ihmiset laittavat 30 km:n kilometrirajoja? :-o Huh, olisin varmaan ollut viimeiset 25 vuotta sinkku, jos olisin tuollaista ehtoa käyttänyt. Nykyisen kanssa välimatkaa on julkisilla liikkuen reilut 1.5 tuntia suuntaansa. Eihän se ole matka eikä mikään! No, sinulle löytyi kumppani läheltä joten homma toimi. Jos itse jäisin sinkuksi niin en voisi kuvitellakaan rajaavani tuolla tavalla - ja asun sentään Helsingissä. Jos asuisin pienemmässä kaupungissa niin tuollainen rajaus olisi sosiaalinen itsemurha.
Minulla oli 50km rajana, Helsingissä. Silti tuli välillä joku nainen 150km etäisyydeltä, koska se näyttää rajojen ulkopuolisetkin, jos ovat tykänneet ensin.
Ja sinulle 150 km on este? Matka, jonka kulkee alle kahdessa tunnissa suuntaansa, jos on moottoritie. Huh!
Taas tuli eilen feikkiprofiili vastaan. Onko se niin jännittävää päästä kirjoittamaan pari viestiä elävälle naiselle, että on vaivan arvoista? Voi reppanaa, ihan oikeasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa miehet sydäntä vain niille naisille jotka oikeasti kiinnostaa. Kiitos.
Miten voi muka edes "oikeasti kiinnostua" jonkun kuvan ja lyhyen kuvauksen perusteella? Kyllä se nyt ainakin jokusen viestin vaatii, ja noita viestejä kun ei pääsee lähettämään, ellei ensin anna sydäntä (mikä sitten ehkä johtaa matchiin).
Karkeasti yleistettynä homma menee näin:
Tavismiehet laittavat sydäntä naiselle, jolla ei ole kuvan ja tekstin perusteella selkeitä vikoja (esim. sairaalloinen ylipaino, lapsi, elämämkoulu) eli aika monelle, koska vasta juttelun ja mahdollisen tapaamisen jälkeen selviää voiko jutusta tulla mitään
Tavisnaiset laittavat sydäntä miehelle, jossa on "sitä jotain" eli yleensä ulkonäköön liittyvää. Tykkäystä saavat vain harvat ja valitut ja usein käy niin, että sydämet kasaantuvat pienelle miesjoukolle. Eli tiivistettynä:
"jatkoon jos ei ole mitään poissulkevaa" vs. "ei jatkoon ellei ole jotain sykähdyttävää"
eri
Naisena, joka ei ole Tinderissä, voin vahvistaa että toimisin juuri kuten kuvasit: laittaisin sydäntä vain ja ainoastaan miehille, jotka herättävät kiinnostukseni. En sinkkunakaan hakisi parisuhdetta kunhan-vaan-jonkun kanssa vaan ensin pitäisi kohdata mies, joka oikeasti herättää kiinnostuksen. Se, että mies olisi normaalipainoinen ja muutenkin ihan ok, ei riittäisi pohjaksi loppuelämäni tärkeimmälle ihmissuhteelle, vaan hänessä pitäisi olla juuri sitä jotakin, mitä ihailen, arvostan, kaipaan, toivon ja haluan elämänkumppaniltani.
Laatikkoleuka- ja kirurgikalsari-jankutuksellanne ei olisi mitään merkitystä sille, mistä profiileista tykkäisin. Ne miehet, jotka eivät herätä kiinnostusta, eivät herätä sitä vaikka näitä nettikeskusteluja käytäisiin päivittäin vuosikausia (kuten ilmeisesti käydäänkin).
Mutta kuinka tarkkaan pystyt arvioimaan kuvan perusteella täyttääkö mies nuo toiveesi? Kyse ei ole siitä, että suurin osa miehistä haluaisi "vain jonkun" vaan siitä, että halutaan antaa tutustumiselle mahdollisuus ja tehdä sitten päätös. Ei matchaaminen ole lupaus aviosta
Naisille on lajinselviytymisessä kehittynyt huomattavasti paremmat tutkat kuin miehille. Naiset esim tulkitsee ilmeitä paremmin kuin miehet.
Senkö takia naiset valitsevat niitä väkivaltaisia sekä narsistisia miehiä ja avioliitot päättyvät 50% tapauksissa eroon, koska oikeasti naiset haluavat tätä?
Niinkö se menee että baarissa tai Tinderissä mies sanoo että hei, olen väkivaltainen narsisti, mennäänkö yhteen? Vai pystyykö taitava manipuloija huijaamaan aluksi myös kumppaniaan. En ole koskaan väittänyt että naisten tutka on täydellinen. Ja hetkinen, väitätkö sinä että 50% avioituneista miehistä on väkivaltaisia narsisteja?
Kyllä se suunnilleen noin menee. Mies kerskuu kaikenlaista. Naismenestystään jne. Aggressiivisestä käytöksestä huomaa helposti on että on väkivaltaan taipuvainen kuumakalle. Harvemmin noi mitään salailevat kun naiset nyt piupau tollaisesta välittävät.
Vaikka sinä toistuvasti retkahtaisitkin naismenestyksellään leuhkiviin aggressiivisiin ja narsistisiin kuumakalleihin, niin älä sentään yleistä tuota kaikkiin naisiin. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään kaltaistasi naista. Yksikään väkivaltaisen narsistin kanssa pariutunut nainen tuttavapiirissäni ei ole tiennyt miehen pimeästä puolesta mitään, ennen kuin suhde on jo vakiintunut. Useinmiten me ulkopuolisetkaan emme ole huomanneet asiaa etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin menit?
Ja sinulle 150 km on este? Matka, jonka kulkee alle kahdessa tunnissa suuntaansa, jos on moottoritie. Huh!
Saa olla kyllä tosi ihmeellinen nainen, että olisin valmis ajamaan 150km päähän treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa miehet sydäntä vain niille naisille jotka oikeasti kiinnostaa. Kiitos.
Miten voi muka edes "oikeasti kiinnostua" jonkun kuvan ja lyhyen kuvauksen perusteella? Kyllä se nyt ainakin jokusen viestin vaatii, ja noita viestejä kun ei pääsee lähettämään, ellei ensin anna sydäntä (mikä sitten ehkä johtaa matchiin).
Karkeasti yleistettynä homma menee näin:
Tavismiehet laittavat sydäntä naiselle, jolla ei ole kuvan ja tekstin perusteella selkeitä vikoja (esim. sairaalloinen ylipaino, lapsi, elämämkoulu) eli aika monelle, koska vasta juttelun ja mahdollisen tapaamisen jälkeen selviää voiko jutusta tulla mitään
Tavisnaiset laittavat sydäntä miehelle, jossa on "sitä jotain" eli yleensä ulkonäköön liittyvää. Tykkäystä saavat vain harvat ja valitut ja usein käy niin, että sydämet kasaantuvat pienelle miesjoukolle. Eli tiivistettynä:
"jatkoon jos ei ole mitään poissulkevaa" vs. "ei jatkoon ellei ole jotain sykähdyttävää"
eri
Naisena, joka ei ole Tinderissä, voin vahvistaa että toimisin juuri kuten kuvasit: laittaisin sydäntä vain ja ainoastaan miehille, jotka herättävät kiinnostukseni. En sinkkunakaan hakisi parisuhdetta kunhan-vaan-jonkun kanssa vaan ensin pitäisi kohdata mies, joka oikeasti herättää kiinnostuksen. Se, että mies olisi normaalipainoinen ja muutenkin ihan ok, ei riittäisi pohjaksi loppuelämäni tärkeimmälle ihmissuhteelle, vaan hänessä pitäisi olla juuri sitä jotakin, mitä ihailen, arvostan, kaipaan, toivon ja haluan elämänkumppaniltani.
Laatikkoleuka- ja kirurgikalsari-jankutuksellanne ei olisi mitään merkitystä sille, mistä profiileista tykkäisin. Ne miehet, jotka eivät herätä kiinnostusta, eivät herätä sitä vaikka näitä nettikeskusteluja käytäisiin päivittäin vuosikausia (kuten ilmeisesti käydäänkin).
Mutta kuinka tarkkaan pystyt arvioimaan kuvan perusteella täyttääkö mies nuo toiveesi? Kyse ei ole siitä, että suurin osa miehistä haluaisi "vain jonkun" vaan siitä, että halutaan antaa tutustumiselle mahdollisuus ja tehdä sitten päätös. Ei matchaaminen ole lupaus aviosta
Naisille on lajinselviytymisessä kehittynyt huomattavasti paremmat tutkat kuin miehille. Naiset esim tulkitsee ilmeitä paremmin kuin miehet.
Senkö takia naiset valitsevat niitä väkivaltaisia sekä narsistisia miehiä ja avioliitot päättyvät 50% tapauksissa eroon, koska oikeasti naiset haluavat tätä?
Niinkö se menee että baarissa tai Tinderissä mies sanoo että hei, olen väkivaltainen narsisti, mennäänkö yhteen? Vai pystyykö taitava manipuloija huijaamaan aluksi myös kumppaniaan. En ole koskaan väittänyt että naisten tutka on täydellinen. Ja hetkinen, väitätkö sinä että 50% avioituneista miehistä on väkivaltaisia narsisteja?
Kyllä se suunnilleen noin menee. Mies kerskuu kaikenlaista. Naismenestystään jne. Aggressiivisestä käytöksestä huomaa helposti on että on väkivaltaan taipuvainen kuumakalle. Harvemmin noi mitään salailevat kun naiset nyt piupau tollaisesta välittävät.
Vaikka sinä toistuvasti retkahtaisitkin naismenestyksellään leuhkiviin aggressiivisiin ja narsistisiin kuumakalleihin, niin älä sentään yleistä tuota kaikkiin naisiin. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään kaltaistasi naista. Yksikään väkivaltaisen narsistin kanssa pariutunut nainen tuttavapiirissäni ei ole tiennyt miehen pimeästä puolesta mitään, ennen kuin suhde on jo vakiintunut. Useinmiten me ulkopuolisetkaan emme ole huomanneet asiaa etukäteen.
Niitä narsisteja on se yksi sadasta, ja omassatuttavapiurissäni kukaan ei ole sellasta onnistunut löytämään. Kaikki, myös minä, olemme naimisissa tavallisen kiltin kunnollisen miehen kanssa. Ja minulla on sellainen käsitys, että ne rikollisten kanssa aikaa viettävät naiset ovat itsekin samaa porukkaa, baareissa aikaansa kuluttavaa ja epämääräistä elintavoiltaan. Normaali nainen haluaa normaalin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin menit?
Saa olla kyllä tosi ihmeellinen nainen, että olisin valmis ajamaan 150km päähän treffeille.
Minä ajoin miehen luo ensitreffeille lumipyryssä pimeillä teillä 450km :) Seuraaville treffeille mies ajoi luokseni saman matkan läpi yön, mutta yllätyksenä ja pimpotti aamulla ovikelloa. Niiden treffien jälkeen aloimme seurustella. Sitä ennen olimme vain jutelleet netissä. Kannatti ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin menit?
Niih, jos nyt rupee laskemaan, niin...
Töissä menee se 8-10h, matkat 2h, ruokiin ehkä 1h, treeniin/harrastuksiin 1-2h, nukkumiseen 7-8h. Vuorokauteen jää... ehkä pari tuntia ylimääräistä. Ne istuis sitten autossa?
Viikonloppuna vois tietty reissata, mutta saa tosiaan olla poikkeavan hyvä. Lähempääkin löytyy mahdollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, autismiinko päädyitte?
No pelkästään autistisia miehiä Suomessa on noin 40 000. Naisia hyvin paljon vähemmän. Jos miehiä on se 60 000 enemmän, tuosta jo häviää autisteina puolet. Sitten kehitysvammaiset, joita on myös miehissä enemmän, niin enää mitään eroa ei edes ole.
Kehitysvammoja miehissä taitaa olla enemmän (?), mutta se, että miehillä olisi enemmän autismia on kyllä höpöhöpöä. Miesten autismi vain diagnosoidaan useammin, koska se on usein vaikeampaa tai näkyy muuten enemmän päällepäin, esim. hyperaktiivisuutena. Suurin osa autismin kirjon naisista on ilman diagnoosia, etenkin ADD- ja Asperger-naiset. En usko, että kehitysvammaiset tai puhumattomat autistimiehet trollaavat Tinderissä tai muutenkaan vihaavat naisia, kunhan koittavat selviytyä arjessa, joten korkean toimintakyvyn omaavia autismin kirjolaisia löytyy sekä miehissä että naisissa varmasti about yhtä paljon. AD(H)D ja Asperger tuo mukanaan haasteet sekä pariutumiseen että parisuhteen ylläpitämiseen, mutta se ei tee kenestäkään kusipäätä. Kusipäisyys on ihan oma valinta. Terveisin ADHD-nainen, jolla ei ole ollut ongelmia pariutua, mutta sitä suurempia ongelmia pitää suhdetta yllä ja olla parisuhteessa onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tuntuu että palstamiesten pitää koettaa saada ne kaikkein vaikeimmat naiset. Väkivaltaisista narsisteista viehättyvät, linnakundeille kirjoittelijat, nigerialaisille rahaa lähettävät.... Miksi ei käy tavallainen suomalainen nainen?
Sivulla 13 esitin Prisma-testi haasteen. Palasin nyt lukemaan vastausta mutta ainakaan tähän mennessä ei tule. Miksi teidän palstamiesten on mahdotonta myöntää, että tuntemanne parisuhteessa olevat miehet (isä, veli, serkut, kaverit, kollegat, naapurit, lähikaupan asukkaat, harrastustuttavat...) ovat aivan tavallisia? En usko hetkeäkään, että he olisivat kalsarikirurgeja tai axleja. Mutta tätä kukaan ei suostu joko myöntämään tai sitten defenssinne ovat niin kovat, että ette itsekään oikeasti kestä katsella ympärillenne.
Mikä tuo työttömien opettajien kymmeniä sivuja pitkä ketju oikein on? Miten muka voi olla työttömiä opettajia noin paljon, kun kouluja on joka nurkalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin menit?
Töissä menee se 8-10h, matkat 2h, ruokiin ehkä 1h, treeniin/harrastuksiin 1-2h, nukkumiseen 7-8h. Vuorokauteen jää... ehkä pari tuntia ylimääräistä. Ne istuis sitten autossa?
Viikonloppuna vois tietty reissata, mutta saa tosiaan olla poikkeavan hyvä. Lähempääkin löytyy mahdollisia.
Niin, lähempääkin löytyy mahdollista irtotoosaa. Sielunkumppanille sen sijaan ei kannata kilometrirajoitteita asettaa. Meilläkin oli nopeasti yhteenmuutto suunnitelmissa, koska toinen tuntui niin oikealta. Toki ekoille treffeille lähdin ihan kiinnostuksesta, koska mies oli niin lämmin, aito ja samalla aaltopituudella. Pari kuukautta 450km rallia tuntui sitä paitsi kevyeltä, kun kaverini ja tämän miehen välissä on 15 tunnin lentomatka. Edelleen ovat yhdessä vuosien jälkeen vaikka reissaamiseen kuluu aikaa ja rahaa ja kumpikin on joutunut tekemään kompromisseja esim. työn suhteen. Tämä tietysti on Tinder-uliulille mahdoton käsittää. Naisen pitäisi ajaa miehen luo pizzan kanssa ja ottaa suihin jo eteisessä. Toki kyllä minä voin tuoda miehelleni pizzaa ja ottaa suihin jo eteisessä, ihan vaan koska torstai.
Viestin 275 ^ kirjoitti siis nro. 271.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo työttömien opettajien kymmeniä sivuja pitkä ketju oikein on? Miten muka voi olla työttömiä opettajia noin paljon, kun kouluja on joka nurkalla
Suurin osa tavallisista opettajista on työsuhteessa ja suurin osa tavallisista miehistä saa helposti kumppanin. Se, että netistä hakemalla se harva yksin/ilman työtä jäänyt löytää vertaistukea, on ihan hyvä asia. Mutta kummassakaan sen ei saisi johtaa sellaiseen harhaan, missä luultaisiin, että on tavallista, että ollaan yksin/työtön opettaja. Koska kumpikaan ei oikeasti ole se yleisempi kohtalo. Netti vääristää. Ilman nettiä olisi pakko nähdä se oikea todellisuus, missä kaikilla kavereilla on se kumppani, joten ihan tavallisilta miehiltä se onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin menit?
Niin, lähempääkin löytyy mahdollista irtotoosaa. Sielunkumppanille sen sijaan ei kannata kilometrirajoitteita asettaa. Meilläkin oli nopeasti yhteenmuutto suunnitelmissa, koska toinen tuntui niin oikealta. Toki ekoille treffeille lähdin ihan kiinnostuksesta, koska mies oli niin lämmin, aito ja samalla aaltopituudella. Pari kuukautta 450km rallia tuntui sitä paitsi kevyeltä, kun kaverini ja tämän miehen välissä on 15 tunnin lentomatka. Edelleen ovat yhdessä vuosien jälkeen vaikka reissaamiseen kuluu aikaa ja rahaa ja kumpikin on joutunut tekemään kompromisseja esim. työn suhteen. Tämä tietysti on Tinder-uliulille mahdoton käsittää. Naisen pitäisi ajaa miehen luo pizzan kanssa ja ottaa suihin jo eteisessä. Toki kyllä minä voin tuoda miehelleni pizzaa ja ottaa suihin jo eteisessä, ihan vaan koska torstai.
Eihän sitä voi "sielunkumppaniksi" tunnistaa tapaamatta, enkä nyt tiedä miksi pidemmältä löytyisi parempaa. Tai no, (naimaikäisillä) naisilla on tietty vielä suurempi etu maaseudulla, kuin kaupungeissa, mutta miehille se on toisinpäin.
Tutkimuksen mukaan 50% miehistä tinderissä on parisuhteessa joten eivät he voi omallakaan naamalla siellä olla.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimuksen mukaan 50% miehistä tinderissä on parisuhteessa joten eivät he voi omallakaan naamalla siellä olla.
Minkä tutkimuksen? Sinun kahden matchin empiirisen tutkimuksesi mukaan?