Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi petät hyvässä liitossa?

Vierailija
10.06.2018 |

Lähinnä miehille kysymys, saa naisetkin vastata. Jos sinulla on ns hyvä liitto, miksi petät?

Kommentit (458)

Vierailija
321/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se petetty puoliso ei tiedä, millaisessa parisuhteessa hän on. Kertomatta jättäminen on puolison puolesta päättämistä, että on ihan ok, kun suhteeseen tulee uusi aikuinen mukaan. Mitä pitempään sivusuhde kestää, sitä pahemmin se loukkaa toista, kun asia tulee ilmi. Miksei pettäjä anna vaimon päättää, miten hän haluaa jatkaa. Ties vaikka miehen sivusuhde on naisesta ihan hyvä juttu.

No ihan samalla tavalla esim pihtaava puoliso päättää seksin määrästä kysymättä toiselta. Mitä eroa? Usein kun tuo on se pettämisen syy

Ei se ole pettämisen syy se pihtaava puoliso. Täytyy erottaa SYY ja SELITYS.

Selitys on aina sille Toiselle, että oma parisuhde on kuraa ja puoliso pihtaa. Paremmin heruu, jos voi asettaa  sänkykumppanin pelastajan asemaan.

Pettämiseen johtaa se, ettei oteta puheeksi omaa tyytymättömyyttä.

Aina ei syynä ole se, ettei seksi olisi hyvää tai riittävää. Varsinainen syy on kaivata suhteen alun jännitettä ja uutuudenviehättymistä.

Varsinaiset pitkälliset pettämissuhteet alkavat aina henkisenä pettämisenä ja luottamuksen voittamisena. Siinä pitää osata mustamaalata oma parisuhde, jotta tilaa toiselle tulee. Tiedän Toisen Naisen, jonka maailma hajosi kun hän oli halunnut "auttaa" tuttavamiestä jonka kotona peti kylmennyt. Mies oli kuvaillut suhdetta vaimoonsa "kämppäkaveruutena". Tosiasiassa aviopari otti lemmenlomia tuon tuosta ja Toinen oli se arkinen työpäivän piristys. Toinen Nainen oli kuvitellut olevansa parhaassa turvassa, lohduttajana ja maalaillut romanttista tulevaisuutta jo pitkälle. Mutta hän oli itse pahiten pelattu koko kuviossa, joka paljastui, kun vaimo tuli onnellisesti raskaaksi.

Eihän tuo vaimo sitten ollut pihtari.

Tarkoitin sitä ettei se (todellinen) pihtarikaan kerro miksi pihtaa, miksi pettäjän pitäisi kertoa tekemisistään?

Tiedän suhteita joissa on pihdattu vuosikausia ja toinen on yrittänyt puhua asiasta satoja kertoja tuloksetta. Sitten päätynyt pettämään, jopa sivusuhteeseen. En tosiaankaan osaa tuomita tällaista.

Kylläpä te paljon tiedätte toisten suhteiden intiimeistä asioista.

Ja kuultu on luonnollisesti kolikon molemmat puolet.

Olen tuntenut tuon kumppanini 32v, siinä ajassa on ehditty puhumaan kaikki asiat moneen kertaan. Enkä usko että kummallakaan on tarvetta muunnella totuutta. Tiedän vaimosta (miehen jutuista riippumattakin ) sen että vaimo on uraohjus ja toisaalta kadonnut mammamaailmaan jo vuosia sitten. Siinä ei oikein miehelle ollut sijaa kuin lompakkona ja kodinkoneena. Hän on hoitanut kodin vuosia kun vaimo on lennellyt ympäri maailmaa työn perässä. Hoitanut harrastukset (ollut jojo, valmentaja yms vuosikausia) ja lasten kuskaukset aina, vaimo on ollut uhrautuva äiti kotona ollessaan.

Mies puhuu aina kauniisti vaimostaan ja toivoisi yhä että heillä olisi oikea parisuhde. Seksi - sen pari kertaa vuodessa - on sitä lähäriä pimeässä peiton alla. Ei puhettakaan muusta. Kumppaneina ovat ok ja nauttivat yhdessäolosta, lomista yms yhteisestä ajasta.

Kuten minäkin mieheni kanssa, en ole sitä koskaan tältä kumppanilta salannut. Hän tietää jopa että meillä on paljon useammin seksiä kuin hänen liitossaan. Hän tietää myös ettei se ole sellaista kuin mitä haluan ja tarvitsen.

Meidän ystävyys on kuitenkin alkanut vuosia ennen kummankaan parisuhdetta ja tulee aina olemaan olemassa. Ilman meidän ystävyyttämme ja läheisyyttämme ainakin minun liittoni olisi lopahtanut jo vuosia sitten. Kumpikaan meistä ei ole koskaan pettänyt kenenkään muun kanssa, olemme toisillemme ainoat. En voisi ikinä ajatellakaan että joku muu koskisi minuun!

Selittele vaan ja yritä oikeuttaa käytöksesi, paskoja ihmisiä ja kumppaneja olette silti molemmat. Mikään ei sitä muuta.

Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Usein käy niin, että maailma muuttuu vähemmän mustavalkoiseksi vuosien myötä.(Eri, ei lainkaan suhteessa)

No satummoisin olen todennäköisesti samaa ikäluokkaa kun kyseiset pettäjät, koskapa olen ollut 33 v yksiavioisessa suhteessa ilman kummankaan syrjähyppyjä. Eihän se seksi aina ole niin ihmeellisen ihanaa ole ollut, mutta avoin keskustelu asiasta ja molempien halu ottaa oman kumppanin toiveet huomoon on vienyt yli vaikeistakin ajoista. Meille uskollisuus ja luottamus on sen verran tärkeitä arvoja, ettei pettämistä kumpikaan pysty hyväksymään. Miehen edellinen suhde päättyi hänen exänsä pettämiseen, joten asiasta on myös meidän suhteen kehittymisen myötä keskusteltu myös paljon.

Onneksi olkoon, mutta miksi olet niin kiukkuinen niille, jotka tekevät toisin? Tunnetko ehkä jääneesi jostakin paitsi?

Eihän tässä ole yhtään mitään kiukkuista. Tunnetko itse omantunnon pistoksen.

Ohis.

Onhan täällä erittäin jyrkkiä ja tuomitsevia viestejä, joissa vedellään mutkia reippaasti suoriksi omilla olettamilla. Kyllä tuntuu, että jokin pelko siellä kalvaa joko omasta tai kumppanin heikkoudesta.

Oikeassa elämässä se menee niin, että pitkässä suhteessa (ja sukupuolesta riippumatta) liki jokainen pettää, jos tilaisuus on tarpeeksi hyvä. Uskoisin, että näiden tuomitsevimpien viestien kirjoittajien joukosta monelta löytyy vähintään ne humalaiset suudelmat tai jopa pidemmälle menneet jutut.

Minä en ole vielä nykyistäni pettänyt, mutta uskon sen hetken joskus tulevan. Kuten myös uskon hänen voivan näin tehdä "tyttöjen reissulla". En 20-30 -vuotiaana uskonut näitä "pelimiesten juttuja varatuista naisista", mutta oman eron ja petetyksi tulemisen jälkeen silmät avautuivat. Sinkkuna tajusi, että olin elänyt ihan hölmössä illuusiossa moraalini kanssa.

Naisten pettäminen on ovelampaa ja he perustelevat asian tarkoin itselleen ja ehkä ihan lähimmäiselle ihmiselle. Sitten ilmekään ei värähdä kotiin palatessa. Miehillä useimmiten se on spontaania ja siksi jäävät kiinni ihan typerillä tavoilla.

Se viesti johon vastasit oli ihan asiallinen eikä tuomitseva. Kunhan kertoi omista kokemuksistaan ja käsityksistään.

Sinä tulkitsit sen kiukkuiseksi vaikka ei todella ollut ja tämä kertoo sinusta jotain.

Itse olen jyrkkä pettämisen kanssa, jos tulee ilmi , niin suhde on siinä .

En ala tässä selvittämään tarkemmin koska siitä tulisi niin pitkä juttu.

En kuitenkaan tuomitse muita , jatkakaa suhteitanne jos pystytte perseilyn jälkeen, minä en siihen pysty.

Enkä petä itse myöskään.

Minua ei liikuta se kuinka moni pettää , sen tiedän etteivät kaikki petä , pettäjät vaan haluavat uskotella niin jotta oma toiminta olisi uusi normaali.

Mutta yksi kysymys: Miksi ette harrasta avoimia suhteita? En tätä millään ymmärrä, jos kerran lähes kaikki pettää, niin luulisi olevan todella helppoa löytää sellainen kumppani jolle asia olisi hyvinkin ok.

Eli seuraavassa tilanteessa olisit pakannut laukkusi ja lähtenyt:

- löysin mieheni laukusta 2 kondomia. Sellaisia mitä saa 2 pakkauksissa ravintolan vessasta. Tietenkin keskustelimme tästä ja mies sanoi että kännipäissään oli käynyt mielessä kokeilla mutta ei ollut tehnyt mitään.

a) Entä jos mies ostikin 4 kortsua ja käytti 2 - mistä sen voi varmasti tietää?

b) entä jos ei käyttänytkään kumpaakaan vaan tuli järki päähän - mistä sen voi varmasti tietää?

c) mies vakuuttaa ettei mitään tapahtunut - mistä sen voi varmasti tietää puhuuko totta vai ei?

MItä tekisit tuossa tilanteessa? Miten voisit olla 100% varma että mies petti tai ei pettänyt? Lähtisitkö joka tapauksessa ja rikkoisit perheen pelkän olettamuksen takia?

Mietipä vielä

No vastaavassa tilanteessa olisin pakannut miehen tavarat ja heittänyt ulos kämpästä. Mies on halunnut pettää, joten hän ei ole enää luotettava.

Entäpä jos huomaat, että miehesi katselee kahden sekunnin ajan toisen naisen rintoja, yhden sekunnin kumpaakin? Jättäisitkö hänet silloinkin? Mielessään hän on jo varmasti puristellut niitä kerran jos toisen eli pettänyt sinua.

Katsominen ja mahdollinen fantasia niistä ovat kokonaan eri asia kuin se, että ryhtyy mielihaluaan toteuttaamaan eli hankkii varusteet pettämiseen.

Ehkäpä miehesi niin sanotusti vahingossa hipaisee noita kovin houkuttelevia rintoja? Eikö siinä vaiheessa pitäisi jo panna eropaperit vetämään? Olethan satavarma, ettei tällaisia tilanteita ole jo esiintynyt? Jollet ole, ukko pitää ehdottomasti heittää pihalle!

Minä tunnen mieheni ja näin ollen luotan häneen. Jos joku jää tuijottelemaan ihmisiä niin se kyllä olen minä- hän on aina korrekti oli tilanne mikä tahansa. Varmaan johtuu osittain kasvatuksesta. Uskatonta kyllä , kaikki ei käyttäydy tökerösti vaikka kuinka olisi tilaisuus.

Vierailija
322/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoista miten pettäjät ja pettämisen hyväksyjät selittelevät sitä, että toisille pettäminen missään muodossa ole hyväksyttävää epävarmuudella ja pelolla. Asia ei tietenkään näin ole. Kyse on puhtaasti arvoista ja moraalista. Sehän näissäkin pettämistarinoissa on tullut selkeästi ilmi, että pettäjä pakottaa kumppaninsa elämään valheessa, koska osa suhteeseen olennaisesti vaikuttavista asioista heiltä salataan. Itse arvostan luottamusta ja rehellisyyttä. Kumppanini on täysin vapaa lähtemään tavoittelemaan haluamaansa suhdetta niin halutessaan, mutta on se selvää, etten minä siihen diiliin kuulu ja sama toisinpäin. Emme ole suhteessa pelon ja epävarmuuden vuoksi vaan omasta halusta ja rakkaudesta. Niin ja olemme molemmat korkeastikoulutettuja, mikäli se asia tähän nyt jonkun mielestä vaikuttaa.

Näin se on.

Ja pettäjä on se joka pelkää. Ei uskalla lopettaa epätyydyttävää suhdetta kun pelkää jäävänsä lopulta yksin

Pelkää menettävänsä taloudellisesti, pelkää menettävänsä yhteyden lapsiin , pelkää menettävänsä ystäviä ja sukulaisia.

Siksi suhmuroi selän takana salaa.

Miksi ei hanki avointa suhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni markkinoilla ei ole yhtään 100-prosenttisen luotettavaa uskollisuudenvalvontalaitetta, johon puolison voi kytkeä 24 tunniksi vuorokaudessa ja joka toimii moitteettomasti ja tauotta vuosikymmenien ajan. Omat tekomme tai tekemättä jättämisimme yleensä tiedämme, mutta hyvin läheisenkään ihmisen emme. Sen vuoksi kukaan ei voi oikein väittää, että olemme aina olleet uskollisia toisillemme, jollei ole pitänyt tätä henkilöä jossakin lukittuna koko suhteen ajan. Ihmiset ja elämä yleensäkin saattavat kummasti yllättää.

Ja peruslässytys.

Faktaa, jonka luet tunnelasien läpi. Suomennan. Koskaan ei voi olla kenenkään muun teoista täysin varma, koska et ole toisen kanssa joka hetki.

Sinun mielestäsi siis ihminen ei pysty noudattamaan periaatteitaan, mikäli joku ei ole koko ajan vahtimassa? Siis, että joku olisi uskollinen jo ihan omien arvojensa vuoksi, eikä pelkästään kiinnijäämisen pelossa.

Vierailija
324/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni markkinoilla ei ole yhtään 100-prosenttisen luotettavaa uskollisuudenvalvontalaitetta, johon puolison voi kytkeä 24 tunniksi vuorokaudessa ja joka toimii moitteettomasti ja tauotta vuosikymmenien ajan. Omat tekomme tai tekemättä jättämisimme yleensä tiedämme, mutta hyvin läheisenkään ihmisen emme. Sen vuoksi kukaan ei voi oikein väittää, että olemme aina olleet uskollisia toisillemme, jollei ole pitänyt tätä henkilöä jossakin lukittuna koko suhteen ajan. Ihmiset ja elämä yleensäkin saattavat kummasti yllättää.

Ja peruslässytys.

Faktaa, jonka luet tunnelasien läpi. Suomennan. Koskaan ei voi olla kenenkään muun teoista täysin varma, koska et ole toisen kanssa joka hetki.

Sinun mielestäsi siis ihminen ei pysty noudattamaan periaatteitaan, mikäli joku ei ole koko ajan vahtimassa? Siis, että joku olisi uskollinen jo ihan omien arvojensa vuoksi, eikä pelkästään kiinnijäämisen pelossa.

(eri kirjoittaja) Eihän tuossa puhuta pystymisestä mitään. Kaikki on mahdollista.

Vierailija
325/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä mielenkiintoista miten pettäjät ja pettämisen hyväksyjät selittelevät sitä, että toisille pettäminen missään muodossa ole hyväksyttävää epävarmuudella ja pelolla. Asia ei tietenkään näin ole. Kyse on puhtaasti arvoista ja moraalista. Sehän näissäkin pettämistarinoissa on tullut selkeästi ilmi, että pettäjä pakottaa kumppaninsa elämään valheessa, koska osa suhteeseen olennaisesti vaikuttavista asioista heiltä salataan. Itse arvostan luottamusta ja rehellisyyttä. Kumppanini on täysin vapaa lähtemään tavoittelemaan haluamaansa suhdetta niin halutessaan, mutta on se selvää, etten minä siihen diiliin kuulu ja sama toisinpäin. Emme ole suhteessa pelon ja epävarmuuden vuoksi vaan omasta halusta ja rakkaudesta. Niin ja olemme molemmat korkeastikoulutettuja, mikäli se asia tähän nyt jonkun mielestä vaikuttaa.

Näin se on.

Ja pettäjä on se joka pelkää. Ei uskalla lopettaa epätyydyttävää suhdetta kun pelkää jäävänsä lopulta yksin

Pelkää menettävänsä taloudellisesti, pelkää menettävänsä yhteyden lapsiin , pelkää menettävänsä ystäviä ja sukulaisia.

Aika mielenkiintoista, että joidenkin mielestä seksi on ainoa merkitsevä asia parisuhteessa, kun niin moni on valmis heittämään suhteen romukoppaan pelkän seksin takia.

Ei pettäjä pelkää, pettäjä arvostaa parisuhteessa niin paljon muuta kuin seksiä, ettei sen vuoksi tuhoa kaikkea.

Pettämisen tuomitsijat ja ne, jotka eroavat pettämisen vuoksi nostavat seksin parisuhteen tärkeimmäksi arvoksi ja tuhoavat lapsiltaan ehjän perheen vain yhden elämän osa-alueen vuoksi. Siinä ei ole mitään ihailtavaa ja se on moraalisesti minusta todella väärin.

Vierailija
326/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Aika mielenkiintoista, että joidenkin mielestä seksi on ainoa merkitsevä asia parisuhteessa, kun niin moni on valmis heittämään suhteen romukoppaan pelkän seksin takia.

Ei pettäjä pelkää, pettäjä arvostaa parisuhteessa niin paljon muuta kuin seksiä, ettei sen vuoksi tuhoa kaikkea.

Pettämisen tuomitsijat ja ne, jotka eroavat pettämisen vuoksi nostavat seksin parisuhteen tärkeimmäksi arvoksi ja tuhoavat lapsiltaan ehjän perheen vain yhden elämän osa-alueen vuoksi. Siinä ei ole mitään ihailtavaa ja se on moraalisesti minusta todella väärin.

Höpsistä. Ihminen ei ole viettiensä vanki - elukka on. Jos tietää, että elukoinnilla menettää luottamuksen, parisuhteen ja perheen - ja siltikin on tähän valmis - ei ole enää ihminen, vaan saastainen, kuvottava evoluution jäänepala - eläimenkaltainen ei-mikään.

Vierailija
327/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Mielenkiintoinen näkökulma. Itsekin kallistun tälle kannalle, ei seksi ole vuosikymmenten parisuhteen kokemuksella niin tärkeää, että sen takia pitäisi pistää kaikki uusiksi. En ole itse pettänyt, en tiedä onko minua petetty, eikä sillä mitä en tiedä, ole merkitystä.

Vierailija
328/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Selittely jatkuu. Kyllähän parisuhteessa se keskinäinen vetovoima ja seksi ovat hyvin keskeisiä asioita. Ilman näitä ollaan kämppiksiä tai kavereita. Jos seksillä ei ole merkitystä pettäjälle niin miksi hän menee hakemaan sitä sitten muualta? Miksi vaivautuu vielä valehtelemaan kumppanilleen. Kyllä tuollaisessa tilanteessa on lastenkin kannalta parempi, että tyhjien kulissien ylläpito lopetetaan. Pettäjä ei arvosta perhettään eikä kumppaniaan vaan hakee itsekkäästi vain omaa nautintoaan. Aika naivia on kuvitella , ettei asia vaikuta lapsiin. Lapsethan oppii vanhemmiltaan sen parisuhteen mallin , jota toistavat omassa elämässään. Mielestäsi on siis hyvä antaa malli teeskentelystä ja epärehellisyydestä. Lapset eivät ole nimittäin tyhmiä.

Vierailija
329/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole siis vielä tässä parisuhteessa pettänyt, olen tuolla aiemmin jossain kohtaa kirjoittanutkin. Mainitsin, että todennäköistä on, että meistä jompikumpi tai molemmat käyvät omilla sivupoluillaan joskus.

Minä en todellakaan pelkää, enkä ole mustasukkainen päästäessäni toista omille reissuilleen. Me molemmat tiedämme puhumattakin, että oikeasti lujassa suhteessa on myös joustovaraa, eikä vain viulukireyteen vedetty lieka, mikä napsahtaa poikki ekasta virheestä.

Tällä ajatusmallilla on paljon helpompaa ja rennompaa elää. Muistan kyllä vuosikymmenen takaa, kuinka kuluttavaa oli olla mustasukkainen. Oli syytä tai ei.

Vierailija
330/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on.

Selittely jatkuu. Kyllähän parisuhteessa se keskinäinen vetovoima ja seksi ovat hyvin keskeisiä asioita. Ilman näitä ollaan kämppiksiä tai kavereita. Jos seksillä ei ole merkitystä pettäjälle niin miksi hän menee hakemaan sitä sitten muualta? Miksi vaivautuu vielä valehtelemaan kumppanilleen. Kyllä tuollaisessa tilanteessa on lastenkin kannalta parempi, että tyhjien kulissien ylläpito lopetetaan. Pettäjä ei arvosta perhettään eikä kumppaniaan vaan hakee itsekkäästi vain omaa nautintoaan. Aika naivia on kuvitella , ettei asia vaikuta lapsiin. Lapsethan oppii vanhemmiltaan sen parisuhteen mallin , jota toistavat omassa elämässään. Mielestäsi on siis hyvä antaa malli teeskentelystä ja epärehellisyydestä. Lapset eivät ole nimittäin tyhmiä.

Mistäs ne lapset saisivat mitään tietää? Naiivi on sekin kuvitelma, että pettäjä jää aina kiinni.

Vierailija
331/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole siis vielä tässä parisuhteessa pettänyt, olen tuolla aiemmin jossain kohtaa kirjoittanutkin. Mainitsin, että todennäköistä on, että meistä jompikumpi tai molemmat käyvät omilla sivupoluillaan joskus.

Minä en todellakaan pelkää, enkä ole mustasukkainen päästäessäni toista omille reissuilleen. Me molemmat tiedämme puhumattakin, että oikeasti lujassa suhteessa on myös joustovaraa, eikä vain viulukireyteen vedetty lieka, mikä napsahtaa poikki ekasta virheestä.

Tällä ajatusmallilla on paljon helpompaa ja rennompaa elää. Muistan kyllä vuosikymmenen takaa, kuinka kuluttavaa oli olla mustasukkainen. Oli syytä tai ei.

Kannattaa kuitenkin varmistaa tuo ”puhumaton joustovara” ettei satu ylläriä kun jää kiinni hu@raamisesta ja saastaisen tavaran jaosta. 😊

Sinä taas voit pitää oman kumppanisi nippusiteillä patterissa, mikäli niin haluat. Sanavalinnat kun viittaa hieman ahdasmieliseen maailmankuvaan. 😇😇😇

Vierailija
332/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin varmistaa tuo ”puhumaton joustovara” ettei satu ylläriä kun jää kiinni hu@raamisesta ja saastaisen tavaran jaosta. 😊

Miksi hermostut ja muutut alatyyliseksi? Ei tuo minustakaan tavattomalta kuulosta, veikkaan aika monen vanhemman parin elävän noin. Elämässä on ehkä jo niin paljon yhteistä historiaa, ettei jokin satunnainen seikkailu maata merelle vie eikä ole uhka puolisolle. Sellaisten pohtiminen on ihan turhaa, ellei nyt naamaan hierota.

Vierailija
333/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hermostut ja muutut alatyyliseksi? Ei tuo minustakaan tavattomalta kuulosta, veikkaan aika monen vanhemman parin elävän noin. Elämässä on ehkä jo niin paljon yhteistä historiaa, ettei jokin satunnainen seikkailu maata merelle vie eikä ole uhka puolisolle. Sellaisten pohtiminen on ihan turhaa, ellei nyt naamaan hierota.

Veikkaat väärin. Suurin osa luottaa puolisonsa olevan uskollinen. Löyhää moraalia ei tule yleistää.

Vierailija
334/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä taas voit pitää oman kumppanisi nippusiteillä patterissa, mikäli niin haluat. Sanavalinnat kun viittaa hieman ahdasmieliseen maailmankuvaan. 😇😇😇

Vanha tuhero kiimalimassa päästä seikkailuun haisemaan! Sääliksi käy, näkisivätpä lapset äitinsä 69:ssä vieraan setämiehen kanssa!

Juuh ok! Ainut vaan, että olisin vaan sitten se setämies. Tämä ketju kai oli miehille?

Minäkin kyllä ihmettelen tuota kielenkäyttöä, että meneepä jollain tunteisiin! 😂

Vierailija
335/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaat väärin. Suurin osa luottaa puolisonsa olevan uskollinen. Löyhää moraalia ei tule yleistää.

Joo, niin minäkin, kunnes toisin todistetaan. Siihen saakka en vaivaa päätäni koko asialla. Realistina tiedostan, että niin voi käydä tässäkin suhteessa.

Vierailija
336/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha tuhero kiimalimassa päästä seikkailuun haisemaan! Sääliksi käy, näkisivätpä lapset äitinsä 69:ssä vieraan setämiehen kanssa!

Juuh ok! Ainut vaan, että olisin vaan sitten se setämies. Tämä ketju kai oli miehille?

Minäkin kyllä ihmettelen tuota kielenkäyttöä, että meneepä jollain tunteisiin! 😂

Psykopaateilla ei mene. Ja vain niillä. Persoonallisuushäiriöisten pettämisprosentti on huomattava, ja tämä johtuu juurikin tunne-elämän vajavaisuudeata. Klusteri B kokonaisuudessaan kuvaa tätä ihmisyyden surkastumaa.

Vierailija
337/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykopaateilla ei mene. Ja vain niillä. Persoonallisuushäiriöisten pettämisprosentti on huomattava, ja tämä johtuu juurikin tunne-elämän vajavaisuudeata. Klusteri B kokonaisuudessaan kuvaa tätä ihmisyyden surkastumaa.

Tämä on av! Suurin osa kirjoittajista häriintyneitä - pettämiskeskustelussa kaikki! Mitä kuvittelit?

Vierailija
338/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset - eikä puoliso - kärsi siitä pettämisestä mitenkään, kun he eivät asiaa tiedä. Täälläkin kuvitellaan, että suhteissa joissa petetään kotona olisi jotenkin kireä ilmapiiri tai muuten huonot välit. Ei se niin ole. Siinä pääsuhteessa voi kaikki olla oikeinkin hyvin ja vanhemmat onnellisia yhdessä ja se on todellakin parempi niille lapsille kuin erota, koska haluaa välillä erilaista seksiä eri ihmisen kanssa.

Minä ja rakastajani olemme molemmat parisuhteissa, joita ympärillä olevat ihmiset kadehtii, että kun meillä menee niin hyvin ja huomaa, että oikeasti rakastamme toisiamme pääsuhteessa ja niinhän se onkin. Tuollaisen suhteen tuhoaminen vain sen vuoksi, että kaipaa seksielämäänsä vaihtelua olisi äärimmäisen itsekästä ja tuhoaisi lapsilta ehjän, onnellisen perheen.

Olet varmaan kertonut puolisollesi miten kovin epäitsekkäästi ja jalosti toimit?

Ja ellet ole , niin miksi et?

Niinpä. Jos parisuhteesi on niin upea, ainutlaatuinen ja kaikenkestävä, miksette hae yhdessä vaimon kanssa sitä vaihtelua! Onhan näitä kaikennäköisiä kimppakivoja ja orgioita joissa sitä vaihtelua saa. Vai ettekö olekaan sopivia toisillenne. Etkö uskalla kertoa vaimollesi, että kaipaat vaihtelua? Luulisi täydellisessä suhteessa olevan täydellinen luottamus toiseen. Sun puheet kuulostaa lähinnä pelkurin raukkamaiselle selitykselle!

Vierailija
339/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä miehille kysymys, saa naisetkin vastata. Jos sinulla on ns hyvä liitto, miksi petät?

Sikäli merkityksetön kysymys, kun useimmille miehille mahdollisuus pettämiseen on niin harvinainen, ettei sitä edes osaa sanoa miksi siinä toimi kuten toimi. Naisilla pettäminen sen sijaan on selkeämmin valinta, koska heille seksiä on tarjolla aivan toisessa mittakaavassa.

Vierailija
340/458 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeksi:  te molemmat pettäjät olette ITSEKKÄITÄ PASKOJA

Noup... jos jättäisimme perheemme olisimme itsekkäitä. Nyt meidän molempien lapset saavat elää ehjässä perheessä molempien vanhempiensa kanssa ja saavat turvallisen ja hyvän lapsuuden :)

Suoraan sanoen: Olet itsekäs p*ska. Meidän isä toimi samalla tavalla ja kuvitteli, etteivät äiti ja me lapset saa tietää. Toisinhan siinä kävi. Kukaan meistä sisaruksista ei pidä isään mitään yhteyttä. t. ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi