Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi petät hyvässä liitossa?

Vierailija
10.06.2018 |

Lähinnä miehille kysymys, saa naisetkin vastata. Jos sinulla on ns hyvä liitto, miksi petät?

Kommentit (458)

Vierailija
1/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se naisen mielestä hyvä liitto sitä välttämättä miehen näkökulmasta?

Vierailija
2/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on joskus tullut pohdittua, en nyt ole mies mutta.. Minulla oli eräs varattu mies seksikumppanina vuosia sitten. Hänellä oli kaikki asiat kotona hyvin. Kaunis avovaimo, raha-asiat hyvin, seksi kuulemma hyvää, ei riitoja kotona jne jne. Silti petti avovaimoaan. Jäin pohtimaan mahdollisia syitä moiseen niin olivat olleet nuoresta asti yhdessä, ilmeisesti seksiä oli mutta ehkei ihan niin paljon kuin tämä mies halusi. Menivät myöhemmin vielä naimisiin ja saivat lapsia ja ovat edelleen naimisissa. 

Ehkä kyse oli vain jostakin vaihtelusta ja jännityksen hakemisesta elämään sitten loppupeleissä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimolla oli taustallaan värikäs seksihistoria, niin halusin tasoihin ja ohi. Ei se niin mene, että itse sekstaillaan yllin kyllin ja sitten vain otetaan joku perhemies kunnon sen aika. Ehei..

Vierailija
4/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska vaimolla oli taustallaan värikäs seksihistoria, niin halusin tasoihin ja ohi. Ei se niin mene, että itse sekstaillaan yllin kyllin ja sitten vain otetaan joku perhemies kunnon sen aika. Ehei..

Kyllä on pelottavaa, jos jollain miehellä on näin huono itsetunto.

Vierailija
5/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on kivaa.

Vierailija
6/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelunhalu kirjoitti:

Tätä on joskus tullut pohdittua, en nyt ole mies mutta.. Minulla oli eräs varattu mies seksikumppanina vuosia sitten. Hänellä oli kaikki asiat kotona hyvin. Kaunis avovaimo, raha-asiat hyvin, seksi kuulemma hyvää, ei riitoja kotona jne jne. Silti petti avovaimoaan. Jäin pohtimaan mahdollisia syitä moiseen niin olivat olleet nuoresta asti yhdessä, ilmeisesti seksiä oli mutta ehkei ihan niin paljon kuin tämä mies halusi. Menivät myöhemmin vielä naimisiin ja saivat lapsia ja ovat edelleen naimisissa. 

Ehkä kyse oli vain jostakin vaihtelusta ja jännityksen hakemisesta elämään sitten loppupeleissä?!

Mullakin on on ollut vuosien on-off -suhde varattuun mieheen. Oli ns. hamesankari, pakonomainen flirtti ja saalistaja. Ei todellakaan pitkä eikä komea, mutta supliikki.

Vierailija
7/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halu kokea jotain uutta.

Vierailija
8/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettänyt 12v aikana kertaakaan vaikkei se liitto niin hyväkään loppuajastakaan ollut. En ymmärrä pettämistä ollenkaan, miksei vain erota sitten samantien.

M35

Vierailija
9/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kivaa.

Toisen ijmisen luottamuksen pettäminen on KIVAA??!?!!! W-T-F????

Vierailija
10/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelee edelleen että pettäminen liittyy jotenkin siihen suhteeseen jossa ollaan?

Vierailija
11/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kivaa.

Teet sen ehkä väärin. Toisen ihmisen paneminen on kivaa.

Vierailija
12/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pettämistä, ihminen ei ole yksiavioinen vaikka monet niin luulevat

Vierailija
13/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta petän puolisoani ja se, kenen kanssa petän, pettää omaa puolisoaan. Miksikö? Koska se on kivaa ;)

Omasta suhteesta ei saa sellaista seksiä, mitä kaipaisi, vieraalta saa.

Olisi äärimmäisen itsekästä jättää puoliso ja lapset siksi, että kaipaa seksielämältään enemmän. Miksi rikkoa perhe, kun voi saada molemmat?

En kuitenkaan siksi jätä elämättäkään, että olen valinnut kumppanin, kenen kanssa jakaa elämäni.

Vierailija
14/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä liitto kenen mielestä? Kysy pettäjän mielipidettä, niin voi olla ettei kuvaa liittoaan hyväksi.

Vierailija
15/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä (n) en ole yksiavioinen.

Vierailija
16/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kivaa.

Ei, vaan uuden ja erilaisen kumppanin kanssa paneminen on kivaa.

Vierailija
17/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri petti raskaana olevaa vaimoaan neljän eri työkaverin kanssa risteilyn aikana. Siitä huolimatta, että miehen mukaan heillä oli erittäin onnellinen parisuhde.

Vaimosta ei ilmeisesti ollut miehen haluamaan seksiin, kun yhteisen lapsen synnytykseen oli lyhyt aika.

Tympeää ja erittäin vastenmielistä käytöstä muuten mukavalta mieheltä.

Vierailija
18/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin kaikki tosi hyvin. Emme riitele, vietämme paljon aikaa yhdessä jne. Mutta, mutta, entäpä sitten seksi. Kertoja on kerran pari kuussa. Itse on aina tehtävä aloitteet ja vähintään jotain ekstra töitä että saan. Laatu on tylsää lähetyssaarnaajaa.

Tässä tilanteessa ei tarvinnut paljoa toisen naisen vihjata, hän myös varattu. Ollaan parin vuoden ajan nähty useita kertoja viikossa.

Vierailija
19/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on kivaa.

Ei, vaan uuden ja erilaisen kumppanin kanssa paneminen on kivaa.

Ihan ok, jos on parisuhteessa, jossa kumpikin puoliso pettää.

Todella usein miehet paheksuvat ja tuomitsevat, jos vaimo pettää siinä, missä hekin.

Vierailija
20/458 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mies, mutta petän puolisoani ja se, kenen kanssa petän, pettää omaa puolisoaan. Miksikö? Koska se on kivaa ;)

Omasta suhteesta ei saa sellaista seksiä, mitä kaipaisi, vieraalta saa.

Olisi äärimmäisen itsekästä jättää puoliso ja lapset siksi, että kaipaa seksielämältään enemmän. Miksi rikkoa perhe, kun voi saada molemmat?

En kuitenkaan siksi jätä elämättäkään, että olen valinnut kumppanin, kenen kanssa jakaa elämäni.

Toivon kyllä hartaasti, että jos vielä joskus parisuhteessa olen, en päädy kaltaisesi naisen kanssa yhteen.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi