Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset jotka seisovat paikoillaan keikoilla!!

Vierailija
10.06.2018 |

Korkeintaan nyökyttelevät musiikin tahtiin ja usein eivät sitäkään.

Ihmettelen noita tyyppejä. Eikö heillä ole kunnioitusta esiintyvää artistiakaan kohtaan?

Kommentit (248)

Vierailija
161/248 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö, joka vain seisoo paikoillaan nauttii esityksestä aivan kaiken ja haluaa nähdä ja kuulla kaiken. Oikeastaan se, että kuuntelee ja katsoo hiljentyen on suuri kunnianosoitus.

Vierailija
162/248 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ollaan keikalla, kuunnellaan artistia, ei yleisöä. Ärsyttää kun ei aina kuule huutavien "laulajien" takia itse bändiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/248 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko sitä sitten olevansa koko paikan kuningatar persettä heilutellessa? Pannaan parastaan

Vierailija
164/248 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka soutavat keikoilla

Vierailija
165/248 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi seisominen on perseestä.

Huonoseökäisenä ostan lipun istumakatsomoon ja kun pääesiintyjä tulee lavalle, kaikki ponkaisevat seisomaan paremmin nähdäkseen.

Tästä seuraa, että kukaan ehkä eturiviä lukuunottamatta ei näe yhtään paremmin.

Vaihtoehdoiksi mulle jää nousta siihen kapealle kaistaleelle seisomaan vieri vieressä muiden kanssa tai tuijottaa loppukeikan ajan edessä seisovien perseitä.

Ei kiitos enää ikinä jäähallikeikkoja.

Vierailija
166/248 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on istuinpaikat niin pitäisi olla selvää, että silloin ei ruveta pilettämään ja pimitetä toisten näköaloja. Jos haluaa tanssia ja moshata, niin liput ja paikat pitää varata sen mukaisesti piletysosastolle. Tosi raivostuttavaa kun olisi mukavat penkit ja sitten se jytäjaana tulee siihen eteen hytkyttämään ahteriaan.

🤣mahtavaa kuvailua (enkä suuttunut vaikka taidan itse tuollainen jytäjaana ollakin; tosin en istumapaikoilla)

Vierailija
167/248 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän mun häiritsee ne korvan juuressa kiljuvat ja epävireisesti mukana laulavat (huutavat) tyypit. Eikö niille tule mieleen että vierustoverit ehkä haluaisivat kuunnella sitä bändiä?

Tämä niin paljon!

Varsinkin konserttisalissa ottaa niin aivoon ne "laulajat" siinä korven juuressa kun ei siellä voi edes vaihtaa paikkaa.

Vierailija
168/248 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn metallikeikoilla enkä nyt keksi miten siellä tanssisin. Päätä heiluta joskus ja käsiä, valitettavasti laulan myös. Useimmiten on kyllä se kalja käsissä, joten ylimääräinen heiluminen ei oikein käy.

En kyttää mitä muut tekee, ei kiinnosta.

Vierailija
169/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämä suomlainen "en mä kehtaa" menttaliteetti. jos katsoo vaikka AC/DC keikan suomesta tai brasiliasta, on vähän eri meno. Ihan varmasti vaikuttaa bändinkin vetoon.

Vierailija
170/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tajua miksi ihmiset ylipäätään menevät kuuntelemaan jotain keskinkertaista pop-/rockartistia keikalle jos eivät halua mitenkään osallistua tapahtumaan. Äänentoisto on kotona sata kertaa tarkempi ja parempi. Keikan idea on juuri se oma osallistuminen osana isompaa porukkaa. Ja olishan se kohteliasta osata edes jonkun laulun sanat kun menee keikalle, ettei tarvitse hiljaa nyhvöttää nurkassa.

Vierailija
171/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mö olen tämmnen viiskymppinen mamma, mutta ainakin mulla yleensä keikoilla musiikki panee liikehtimään ja olen ajatellut, että niin käy muillakin, mutta he syystä tai toisesta pyrkivät hillitsemään itsensä. Osa hillinnästä on luullakseni perua siitä käsityksestä, että tanssi olisi syntiä.

Mielenkiintoinen ajattelutapa. Koska sinä, niin kaikki muutkin. Ei ole tullut mieleen, että kaikkia se musiikki ei vaan heiluta ja se ei vaadi sen kummempaa hillintää.

Mitä sellainen ihminen siitä keikasta saa, jota musiikki ei heiluta. Onko se joku artistin stalkkaussessio vai mikä?

Vierailija
172/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä Tavastialla loppuunmyyty Flaming Sideburnsin keikka. Kaikki kyykistyivät. Suurin osa myös jorasi keikan alusta loppuun. Todella tiukka meno!

Vierailija
173/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pukeudun nuorekkaan harkiten keikoille ja keinun viettelevästi samalla vilkuillen josko joku katsoisi minua.

Itse musiikista en ymmärrä mitään.

N52

Vierailija
174/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mö olen tämmnen viiskymppinen mamma, mutta ainakin mulla yleensä keikoilla musiikki panee liikehtimään ja olen ajatellut, että niin käy muillakin, mutta he syystä tai toisesta pyrkivät hillitsemään itsensä. Osa hillinnästä on luullakseni perua siitä käsityksestä, että tanssi olisi syntiä.

Mielenkiintoinen ajattelutapa. Koska sinä, niin kaikki muutkin. Ei ole tullut mieleen, että kaikkia se musiikki ei vaan heiluta ja se ei vaadi sen kummempaa hillintää.

Mitä sellainen ihminen siitä keikasta saa, jota musiikki ei heiluta. Onko se joku artistin stalkkaussessio vai mikä?

Ei se heiluminen ja rääkyminen onnistu kuin elämänkoululaisilta ja vähämielisiltä.

Vierailija
175/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ihmetyttää ne jotka istuu vaan koko keikan, eikä siis ole puhe mistään sinfoniaorkesterista vaan ihan rammstein, cheek, antti tuisku jne. Artistina ihmettelisin kyllä että vaan istutaan. Paikallaan seisominen on ihan ok jos välillä vaikka vähän taputtaa mukana.

Vierailija
176/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse hypin ja keinun kuin heikkopäinen keski-ikäisenä ja ylipainoisena mutta seiskööt muut paikoillaan ihan vapaasti:). 

Vierailija
177/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se heiluminen ja rääkyminen onnistu kuin elämänkoululaisilta ja vähämielisiltä.

Olet väärässä, hyvin onnistuu näin ylemmällä korkeakoulututkinnollakin enkä ole ainoa. 

Vierailija
178/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Samaa ihmetellyt. Surkeeta suomalaista "tunnelmaa".

Vierailija
179/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime syksynä Tavastialla loppuunmyyty Flaming Sideburnsin keikka. Kaikki kyykistyivät. Suurin osa myös jorasi keikan alusta loppuun. Todella tiukka meno!

Noilla on toi v❤tun typerä kyykistymisjuttu. Olin kerran heidän keikalla ja join vaan tyynesti kaljaa kun muut mönki lattialla. Oli siellä joku muukin seisomassa ja siinä sitten tapitettiin.

Ton bändin kohdalla vois aloittaa siitä, että tekisivät kunnon biisejä.

Ai mitäkö tein keikalla? Joku maksoi 😂😂😂

Vierailija
180/248 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuen keikasta ja seurasta haluan joskus vain seurata esiintymistä rauhassa ja fiilistellä musiikkia, tällöin voi vaikuttaa että vain seison siinä, mutta se ei todellakaan ole tarkoitettu loukkaukseksi esiintyjiä kohtaan.

Toisinan on taas kivaa lähteä sinne eturiviin muiden kanssa joramaan.

Täysin tilanteesta riippuvaa siis, eipä itseänikään haittaisi vaikka omalla keikalla joku haluaisi vaon rauhassa katsella ja kuunnella.