Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka seisovat paikoillaan keikoilla!!

Vierailija
10.06.2018 |

Korkeintaan nyökyttelevät musiikin tahtiin ja usein eivät sitäkään.

Ihmettelen noita tyyppejä. Eikö heillä ole kunnioitusta esiintyvää artistiakaan kohtaan?

Kommentit (248)

Vierailija
241/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat ei tanssi.

Vierailija
242/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ärsyttää nämä 35+ naiset jotka hippimekoissaan heiluu silmät kiinni lavan edessä aivan eri tahtiin mitä musiikki. Itse en heilu vaan seison paikallaan ja kuuntelen ja katson bändiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mää mitään artisteja kato vaan hyllyviä ja hytkyviä perseitä/tissejä,käsi taskussa mairea ilme kasvoilla.

Vierailija
244/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat näyttää siltä että ovat esiintyjien perhettä/kavereita eikä krebaavia taviksia. Tai sitten ovat oikeasti esiintyjien perhettä/kavereita.

Vierailija
245/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konserttiin mennään kuuntelemaan musiikkia. Ei siellä kenenkään tarvitse heilua heikkopäisenä muiden ihmisten seassa.

Tietysti, jos vain kuuntelisi jonkun artistin esittämää musiikkia, mutta ei näkisi, niin eihän siellä mitään musiikkia olekaan, vain poikkeavasti meikatut ja puetut pellet hyppivät sinne tänne ja orkesteri ei edes tunne niitä soittimia mitä niiden käytössä on.

Vierailija
246/248 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin haluan keskittyä kuuntelemiseen enkä mihinkään päättömään hillumiseen. Miten se ei kunnioittaisi artistia, että häntä keskittyy kuuntelemaan? 

Juuri näin.

Olen soittaja ja kun olen jotain keikkaa katsomassa, seuraan muiden soittajien reaktioita, kun he kuuntelevat ko. bändiä. Kun bändiä kuunteleva soittaja alkaa "nyökyttelemään" musiikin tahdissa, silloin on groove kohdallaan ja se on jokaisen soittajan tavoite.

Musiikkia voi vain kuunnella, tai sitten voimistella sen tahdissa, jos siihen tuntuu olevan tarvetta.

Olisi toivottavaa, että erilaiset suhtautumistavat musiikin kuunteluun olisi hyväksyttäviä.

Vierailija
247/248 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen keikoille nauttimaan musiikista ja esiintyjästä, en bilettämään. Jos haluaisin tanssia menisin yökerhoon

Yökerhoon tanssimaan 😅

Sehän  on pelkkää huojumista. Jos tanssia haluaa pitää mennä tanssipaikoille, lavoille

Vierailija
248/248 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä on heilua kuin heinämies tai hyppiä kuin amokki. Eivät kaikki ole tanssitautisia. Monet haluavat rauhassa seurata esitystä ja se on kunnioittamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän