Ihmiset jotka seisovat paikoillaan keikoilla!!
Korkeintaan nyökyttelevät musiikin tahtiin ja usein eivät sitäkään.
Ihmettelen noita tyyppejä. Eikö heillä ole kunnioitusta esiintyvää artistiakaan kohtaan?
Kommentit (248)
Siitä musiikista voi nauttia miten itse tahtoo.
Keskityn kuuntelemaan musiikkia ja katsomaan lavashowta. Mikään heiluminen tai tanssiminen ei ole minulle luontevaa. Miksi pitäisi olla?
Jaa. Mä jaksan juuri ja juuri seistä, ei puhettakaan että voisin hyppelehtiä. Ei näy ulospäin tämä vaiva muuten. Aina ei kaikki ole sitä miltä näyttää. Jospa keskittyisit siihen artistiin etkä muihin ihmisiin?
Suomalainen yleisö todellakin kuuntelee musiikkia, eikä riehu ja rymyä ja häiritse muiden kokemusta. Myös metallikeikoilla, vaikka satunnainen moshpittikin saattaa yhtäkkiä revetä ;) Luulenpa, että artisti viisveisaa, kunhan rahat tulee tilille ja saa tehdä sitä mistä tykkää, eli esiintyä.
Enemmän mun häiritsee ne korvan juuressa kiljuvat ja epävireisesti mukana laulavat (huutavat) tyypit. Eikö niille tule mieleen että vierustoverit ehkä haluaisivat kuunnella sitä bändiä?
Jaa-a. En minäkään ymmärrä, miksi joku haluaa juoda itsensä känniin ennen konsertin alkua sen sijaan että nauttisi keikasta selvin päin, mutta heillä on siihen yhtälailla oikeus.
Se artisti siellä varmaan tiiraakin niitä yksittäisiä paikallaanseisojia ja pahoitaa mielensä :D
Tympeät suomalaiset seisoo kädet puuskassa keikoilla! 😎
Minusta hyvillä keikoilla yksi nautittavista asioista on juuri se, että kaikki elävät keikkaa juuri kuten itse parhaiten nauttivat.
Eniten ihmetyttää ne tyypit jotka eivät esim. taputa käsiään silloin kun artisti näyttää että niin tulee tehdä. Miten on pokkaa?
Menen keikoille nauttimaan musiikista ja esiintyjästä, en bilettämään. Jos haluaisin tanssia menisin yökerhoon
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää ne tyypit jotka eivät esim. taputa käsiään silloin kun artisti näyttää että niin tulee tehdä. Miten on pokkaa?
Jos ei pysy rytmissä.
Syy miksi en käy keikoilla. Haluaisin nauttia musiikista ja visuaalisesta showsta päässäni. Ei kiinnosta kreisibailaus, enkä ole vetämässä mitään soidintanssia. Ymmärrän muiden motiivit, mutta tuntuu, että minä taas en saisi kuluttaa livemusaa omalla tavallani.
Vierailija kirjoitti:
Älä, mitä edes tekevät keikalla?
Vierailija kirjoitti:
Rock-poliisi ei hypi artistin pillin tahtiin.
En ole AP, mutta ettekö tunne musiikkia kehossanne?
Vierailija kirjoitti:
Syy miksi en käy keikoilla. Haluaisin nauttia musiikista ja visuaalisesta showsta päässäni. Ei kiinnosta kreisibailaus, enkä ole vetämässä mitään soidintanssia. Ymmärrän muiden motiivit, mutta tuntuu, että minä taas en saisi kuluttaa livemusaa omalla tavallani.
Itselläni ei kävisi mielessäkään jäädä pois keikoilta siksi että joku ei tykkää tavasta jolla siellä olen. Mitä väliä?
Parempi ne paikallaan seisojat kuin ne tiiviissä ihmismassassa villisti pomppivat ja huitovat naiset. Koko ajan saat pelätä milloin tulee kyynärpäästä, astutaan varpaille tai huitaistaan silmälasit lähellä seisovien kasvoilta. Ja samalla kiljutaan, niin että lähellä olevat ei kuule muuta kuin sen kiljunnan.
No minä ainakin haluan keskittyä kuuntelemiseen enkä mihinkään päättömään hillumiseen. Miten se ei kunnioittaisi artistia, että häntä keskittyy kuuntelemaan?
Kaikkien ei tarvitse olla vajaamielisiä apinoita, sinä saat vapaasti olla.