Ihmiset jotka seisovat paikoillaan keikoilla!!
Korkeintaan nyökyttelevät musiikin tahtiin ja usein eivät sitäkään.
Ihmettelen noita tyyppejä. Eikö heillä ole kunnioitusta esiintyvää artistiakaan kohtaan?
Kommentit (248)
Mulle on ihan sama, tanssiiko joku vai jököttääkö paikoillaan, kunhan ei häiritse muita. Hillujat on ok niin kauan kun eivät tallo toisia, kaatuile päälle tai heittele jotain juomia niskaan. Ja tosiaan sitä kännykän kanssa heilumista voisi vähän rajoittaa. Kuka jaksaa katsoa huonolla laadulla kuvattua keikkamatskua 30 sekuntia pidempään jälkeenpäin? Voin sanoa, että ainakaan itse en jaksa. Muutama kuva ja pienet videot on ok, mutta usein kun itse yrittää nauttia keikasta, edessä heiluu koko ajan viiskymmentä kännykän ruutua eikä artistia meinaa näkyä niiden takaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse tuollainen tippaakaan. Enemmän esim. nyt Flow'ssa rasitti ne epävireisesti huutavat ja "tanssivat" ihmiset, joita tuntui olevan vieressäni joka keikalla. Yhdelläkin oli joku kirkuva kolmen tytön porukka, jotka veivät ison alueen tanssiessaan ja pomppiessaan ja tönivät koko ajan ympärillä olevia.
Kyllä keikoista nauttia saa, mutta tuo on jo epäkohteliasta.
Tämä. En jaksa kuunnella kirkuvia naisia. Kaikkialla on nykyään vain näitä, baareissa, laivalla, festareilla. Ainoastaan metallibändien keikoilla on miesenemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime syksynä Tavastialla loppuunmyyty Flaming Sideburnsin keikka. Kaikki kyykistyivät. Suurin osa myös jorasi keikan alusta loppuun. Todella tiukka meno!
Noilla on toi v❤tun typerä kyykistymisjuttu. Olin kerran heidän keikalla ja join vaan tyynesti kaljaa kun muut mönki lattialla. Oli siellä joku muukin seisomassa ja siinä sitten tapitettiin.
Ton bändin kohdalla vois aloittaa siitä, että tekisivät kunnon biisejä.
Ai mitäkö tein keikalla? Joku maksoi 😂😂😂
Mikä kyykistymisjuttu? Tiedän bändin, koska istuimme joskus samassa baarissa.....
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa, jos pyörätuolin käyttäjä ei hypi tasajalkaa keikalla? Onko hän epäkunnioittava esiintyjää kohtaan?
Tavallisella ihmisellä voi myös olla joku päälle päin näkymätön syy, miksi hän ei hypi ja pompi.
Pyörätuolin kanssakin voi osallistua menoon jopa surffata yleisön päällä.
Kuten tästä suomalaisen Ensiferumin Australian Brisbanen keikalta kuvatusta videosta näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noloa, jos pyörätuolin käyttäjä ei hypi tasajalkaa keikalla? Onko hän epäkunnioittava esiintyjää kohtaan?
Tavallisella ihmisellä voi myös olla joku päälle päin näkymätön syy, miksi hän ei hypi ja pompi.
Kuten tästä suomalaisen Ensiferumin Australian Brisbanen keikalta kuvatusta videosta näkyy.
Enkä siis tarkoita että on noloa olla paikoillaan, mutta pyörätuolin ei tarvitse olla este jos haluaa osallistua vauhdikkaampaan menoon.
Vastasvuoroisesti: Ihmettelen tyyppejä jotka keikalla katsovat nytkyvätkö toiset vai eivät, sen sijaan että keskittyisivät konserttiin....?
Konserttisali keikka: vieressä joraava koko penkkiriviä hytkyttävä rouva porukka,takana penkkiä tahdissa potkiva pariskunta,edessä kymmenen kännykkä ruutua ikuistamassa tapahtumaa ja kaikki nämä laulavat vielä sellaisella volyymilla ettei artistia kuule ja näin on koko vuoden kohokohdasta tullut täysi floppi. Ymmärrän jos festareilla sikaillaan ja Heilutaan,mutta kyllä konserttisali keikoilla pitäisi ottaa kanssa eläjätkin huomioon.
Mä tykkään piereä noilla keikoilla tulee muuten sopivasti 'hajurakoa'
No jos joku ei edes taputa/hurraa kappaleen jälkeen, niin kyllä tuo on eräänlaista epäkunnioitusta artistia kohtaan. Eli siitä saa sellaisen kuvan, että musiikki ei sytyä.
Perusrokkipoliisit siis? Mennään keikalle arvioimaan mikä menee eritavalla kuin levyllä, vaikka keikalla on 5 henkilöö, ja studiossa jousiorkesteri.
Artisti kirjoitti:
No jos joku ei edes taputa/hurraa kappaleen jälkeen, niin kyllä tuo on eräänlaista epäkunnioitusta artistia kohtaan. Eli siitä saa sellaisen kuvan, että musiikki ei sytyä.
Jos bändi soittaa huonosti, on huono tai muuten vain ei toimi, niin onko silloin kunnioittavampaa poistua kesken keikalta?
Huonouttahan ei ole voinut välttämättä etukäteen tietää. Onko huonous taas epäkunnioittavaa yleisöä kohtaan? Onko yleisöllä velvollisuus pitää keikasta, vaikka se on huono?
Mä olen erään bändin tosifani ja seison paikoillani, koska haluan keskittää kaiken energiani siihen mitä näen ja kuulen. Olen huomannut että eniten bailaavat ja riehuvat ne, jotka eivät ole niitä tosifaneja vaan haluavat vain viihtyä ja pitää hauskaa. Heiltä menee se elämys tavallaan ohi.
Tiiättekö että on muitakin vaihtoehtoja ku liikkumatta töröttäminen tai ihan hulluna heiluminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä siis tarkoita että on noloa olla paikoillaan, mutta pyörätuolin ei tarvitse olla este jos haluaa osallistua vauhdikkaampaan menoon.
Se onkin sitten mukava selitellä vakuutusyhtiölle, miten 10 000 pyörätuoli rikkoontui.
Nyt AP antoi hyvän syyn olla menemättä IKINÄ enää millekkään keikalle!!
Juuri tuollaiset ihmiset saa vatsani kääntymään ympäri!
Pohdin vain kirjoitti:
Artisti kirjoitti:
Jos bändi soittaa huonosti, on huono tai muuten vain ei toimi, niin onko silloin kunnioittavampaa poistua kesken keikalta?
Huonouttahan ei ole voinut välttämättä etukäteen tietää. Onko huonous taas epäkunnioittavaa yleisöä kohtaan? Onko yleisöllä velvollisuus pitää keikasta, vaikka se on huono?
Loistava ajatus! Eihän katsojan tule odottaa saavansa rahoilleen vastinetta?
Se, että saako vastinetta . On sitten aivan artistin/orkesterin hartioilla.
Nimimerkille: mietinpähän vaan.
Mietippä uudelleen!
Sinä hillut siellä ja esiinnyt, että katsokaa kaikki kun joraat eli olet teatraalinen. Ei sekään kovin kivalta näytä, kun suomalainen jäykkä ihminen yrittää näyttää osaavansa tanssia.
Pönöttäjiä enemmän mua keikoilla häiritsee pitkiä hiuksiaan auki pitävät henkilöt. Mäkätystä ja vähintäänkin pahoja katseita luodaan, kun takana oleva vahingossa hipaisee siellä tungoksessa sitä auki liehuvaa lettiä.
En käy enää Suomessa keikoilla, koska se on niin masentavaa. Toki voi nauttia musiikista paikallaankin, mutta en hetkeäkään usko, että se tehdään yhdistettynä nyrpeään ilmeeseen ja pitämällä kädet puuskassa. Itse haluaisin tanssia ja laulaa mukana (uskomaton fiilis kun jo Tukholmassa keikoilla on tätä meininkiä), mutta en halua tehdä sitä ainoana keikalla Suomessa. Eli lähden aina ulkomaille jos haluan nähdä jonkun artistin, vaikka tulisi Suomeenkin.