Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset jotka seisovat paikoillaan keikoilla!!

Vierailija
10.06.2018 |

Korkeintaan nyökyttelevät musiikin tahtiin ja usein eivät sitäkään.

Ihmettelen noita tyyppejä. Eikö heillä ole kunnioitusta esiintyvää artistiakaan kohtaan?

Kommentit (248)

Vierailija
41/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle se ei ole luontevaa. Viimeksi eilen kävin Sidewaysissa muutamallakin todella kovalla keikalla, mutta ei kyllä tullut mieleenkään hyppiä ja huutaa niillä. Sen sijaan vitutti kyllä, kun takanani oli todella kännissä oleva mimmi, joka huitoi ja riehui koko keikan ajan siten, että iski mua useita kertoja päähän ja tiputti mekkooni röökinsä tulipään ---> mekkoon paloi reikä ja sain kylkeeni vesikellon.

Musta on ihanaa kun ihmiset fiilistelee keikoilla, mutta pitäis myös ottaa muut huomioon. 

Tuo on se toinen ääripää että riehutaan. Mutta ei se tee yhtään oikeutetumpaa siitä ettei edes taputa käsiään niissä kohdissa kun artisti näyttää

Vierailija
42/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle se ei ole luontevaa. Viimeksi eilen kävin Sidewaysissa muutamallakin todella kovalla keikalla, mutta ei kyllä tullut mieleenkään hyppiä ja huutaa niillä. Sen sijaan vitutti kyllä, kun takanani oli todella kännissä oleva mimmi, joka huitoi ja riehui koko keikan ajan siten, että iski mua useita kertoja päähän ja tiputti mekkooni röökinsä tulipään ---> mekkoon paloi reikä ja sain kylkeeni vesikellon.

Musta on ihanaa kun ihmiset fiilistelee keikoilla, mutta pitäis myös ottaa muut huomioon. 

Tuo on se toinen ääripää että riehutaan. Mutta ei se tee yhtään oikeutetumpaa siitä ettei edes taputa käsiään niissä kohdissa kun artisti näyttää

Mistä olet keksinyt, että sitä esiintyjää pitää totella? Tuo käskystä taputtaminen on minusta muita alistavaa, siinä artisti tekee yleisöstä omia orjiaan ja nauraa mielessään, että idiootit, tämänkin teette sätkynukkeina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää ne tyypit jotka eivät esim. taputa käsiään silloin kun artisti näyttää että niin tulee tehdä. Miten on pokkaa?

Niin, tai taputtavat käsiään edessään niin ettei edes näe kun muut taputtavat kunnolla pään yläpuolella

No kukin tyylillään

Tämä on kieltämättä outoa. Toisaalta taputtaa mutta haluaa antaa muille vaikutelman ettei taputa, miksi ihmeessä?

Vierailija
44/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta ettekö tunne musiikkia kehossanne?

??? Vastauksia?? Yksi vaikuttavan musiikkiesityksen kriteereistä on, että sen tuntee joka solulla, eikä vain korvilla.

Kokonaan toinen asia on, jos suomalainen ei vaan kehtaa.

Vierailija
45/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää ne tyypit jotka eivät esim. taputa käsiään silloin kun artisti näyttää että niin tulee tehdä. Miten on pokkaa?

Niin, tai taputtavat käsiään edessään niin ettei edes näe kun muut taputtavat kunnolla pään yläpuolella

No kukin tyylillään

Tämä on kieltämättä outoa. Toisaalta taputtaa mutta haluaa antaa muille vaikutelman ettei taputa, miksi ihmeessä?

Meneeköhän tämä taputtamisen analysointi jo hieman liian pitkälle?

Vierailija
46/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet keksinyt, että sitä esiintyjää pitää totella? Tuo käskystä taputtaminen on minusta muita alistavaa, siinä artisti tekee yleisöstä omia orjiaan ja nauraa mielessään, että idiootit, tämänkin teette sätkynukkeina.

Miksi sitten menet artistin keikalle johon suhtaudut epäkunnioittavasti?

Vierailija
47/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan aina suoraa huutoa koko konsertin ajan ja kiipeän lavalle kähmimään artisteja, koska kunnioitan heitä.

Vierailija
48/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huudan aina suoraa huutoa koko konsertin ajan ja kiipeän lavalle kähmimään artisteja, koska kunnioitan heitä.

Tässä on kaksi ääripäätä. Toinen on tuo ja toinen se, että seisoo kuin patsas eikä edes taputa käsiään kun artisti näyttää. Kumpikaan ei ole hyväksyttävä.

Vierailija
49/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

??? Vastauksia?? Yksi vaikuttavan musiikkiesityksen kriteereistä on, että sen tuntee joka solulla, eikä vain korvilla.

Kaikille musiikki ei ole muurahaisia, joita pitää ravistaa pois.

Vierailija
50/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kaksi ääripäätä. Toinen on tuo ja toinen se, että seisoo kuin patsas eikä edes taputa käsiään kun artisti näyttää. Kumpikaan ei ole hyväksyttävä.

Missä ihmeen ohjeessa sanotaan, että artistin totteleminen ei ole hyväksyttävää? Minä maksan lähes 100 e siitä, että pääsen keikalle kuuntelemaan musiikkia, ei se artisti silloin määrää, koska taputan ja koska en. Vain pelokkaat itsetunnottomat taputtavat käskystä, koska hakevat hyväksyntää.

Vierailija
51/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikilla siihen tuntemiseen sisälly mitkään pakkoliikkeet! Yritä nyt ymmärtää! Minä kuuntelen joka solullani ja minua häiritsee heiluvat ja mökäävät ihmiset keikoilla!

Vierailija
52/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä epäkunnioittavaa on siinä, että ei tottele sokeasti? Artistihan se ei kunnioita yleisöä, kun määrää, miten tulee kokea musiikki.

Vierailija
53/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hän on epäkunnioittava idiootti

Vierailija
54/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä säälittävimpiä ovat 40 vuotiaat mummelit jotka tanssivat ja laulavat musiikin tahdissa ja yrittävät olla teinejä. Yleensä nämä kuuntelee cheek paskaa

Vierailija
55/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina katsonut näitä käskystä taputtajia vähän säälien. He hakevat idolinsa hyväksyntää eivätkä tajua, että ei se artisti välitä heistä lainkaan. En taputa, kun käsketään, mutta ei minua silti sieltä ole järjestysmies pois kantanut.

Vierailija
56/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikilla siihen tuntemiseen sisälly mitkään pakkoliikkeet! Yritä nyt ymmärtää! Minä kuuntelen joka solullani ja minua häiritsee heiluvat ja mökäävät ihmiset keikoilla!

Ei siinä tanssimisessa ole mitään noloa ja hävettävää. Anna mennä vaan. Artististakin tuntuu kivemmalta.

Voit kuunnella niitä levyjä kotonasi vaikka köytettynä tuoliin.

Vierailija
57/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen ohjeessa sanotaan, että artistin totteleminen ei ole hyväksyttävää? Minä maksan lähes 100 e siitä, että pääsen keikalle kuuntelemaan musiikkia, ei se artisti silloin määrää, koska taputan ja koska en. Vain pelokkaat itsetunnottomat taputtavat käskystä, koska hakevat hyväksyntää.

Ehkä sinulla on sitten halu jotenkin osoittaa muille että vihaat artistia jonka konsertista kuitenkin maksat 100 euroa. Järkevä kuva sinusta tulee.

Vierailija
58/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä tanssimisessa ole mitään noloa ja hävettävää. Anna mennä vaan. Artististakin tuntuu kivemmalta.

Voit kuunnella niitä levyjä kotonasi vaikka köytettynä tuoliin.

En halua tanssia, vaan kuunnella rauhassa paikallani. Toisaalta en edes käy missään tanssimusiikin keikoilla. Vai mitä musiikkia te tanssijat kuuntelette? 

Vierailija
59/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yngwie malmsteen849 kirjoitti:

Ehkä säälittävimpiä ovat 40 vuotiaat mummelit jotka tanssivat ja laulavat musiikin tahdissa ja yrittävät olla teinejä. Yleensä nämä kuuntelee cheek paskaa

Minun suvussani tai tuntemissani naisissa ei ole 40-vuotiaita mummeleita.

Ymmärrän, että sinun perheessäsi tilanne oli toisenlainen. Kouluttamattomat saavat nuorina lapsia.

Vierailija
60/248 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sanotaan, että esiintyjää kuuluu kunnioittaa joraamalla musiikin tahtiin? En minä kotonakaan heilu ja tanssi musiikkia kuunnellessani, miksi keikoilla tekisin niin? Se ei ole minulle ominainen tapa reagoida musiikkiin, mieluummin suljen silmäni ja päästän mieleni liikkeelle musiikin mukana.

Kunnioitan esiintyjää ostamalla levyn ja keikoille liput. Keikan aikana keskityn kuuntelemaan ja katsomaan, sopivissa kohdissa taputan aplodit. En mölyä enkä häiriköi, en ravaa juottopisteellä ja vessassa ja röökillä kesken keikan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän