Loreen ei voi sietää käärijää
Carola ei suostunut Lordin kanssa valokuvaan. Suomi niin voittaa viisut.
Kommentit (16)
Kerta ruotsalainen haukkui taas Suomen viisun, ei äänestetä Ruotsia!
Vitsi ninä nauraisin, kun Loreen ei voittaisi melloja!
Miksi me välitetään jonkun Loreenin mielipiteestä? Mulla vaihtuu kanava välittömästi kun Euforia alkaa soida. Miten oksettava biisi 🤢.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä merkki
Voiton merkki! Loreen pelkää häviötä
Melodiefestivalissa suurin osa esityksistä oli ainakin ihan kuraa. Muuttui käsitys koko Ruotsin kansan älykkyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi ninä nauraisin, kun Loreen ei voittaisi melloja!
En tiedä ketä siellä on edes mukana mutta minusta kannattaisi ihan oikeasti laittaa tämä edustamaan Ruotsia:
Vierailija kirjoitti:
Melodiefestivalissa suurin osa esityksistä oli ainakin ihan kuraa. Muuttui käsitys koko Ruotsin kansan älykkyydestä.
Onneksi älykkyyttä ei ole yleensä mitattu Euroviisujen tai Melodifestivalenin perusteella.
Luullin että tuo on joku dransu mutta kyllä se ihan naiselta kuullostaa joten nättihän tuo näyttäis olevan. onko loreen joku kurdi ?
Onko jotain linkkiä tuohon dissaamiseen? Viisut ei kiinnosta yhtään, mutta draama kiinnostaa aina!
mä en voi sietää niitä loreenin kammottavaakin kammottavampia tekokynsiä, niin vastenmieliset
awerfaser kirjoitti:
Luullin että tuo on joku dransu mutta kyllä se ihan naiselta kuullostaa joten nättihän tuo näyttäis olevan. onko loreen joku kurdi ?
Marokkolainen.
Vierailija kirjoitti:
mä en voi sietää niitä loreenin kammottavaakin kammottavampia tekokynsiä, niin vastenmieliset
Loreen vois mennä esiintymään johonkin kauhuleffaan.
Sen sivutamppaamisen sais kyllä ottaa pois. Näyttää nivelrikkoisen mummon vaappumiselta, ei kovin hauska eikå yhtään "kuuma".
T. Nivelrikkoinen av-täti
Hyvä merkki