Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten käyttäydyt kiinnostavan naisen/ihastuksesi lähellä?

Vierailija
10.06.2018 |

Vastaketjun kimmoittamana!

Kommentit (953)

Vierailija
341/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että mulla on vähän samanlaista käytöstä kuin naisillakin eli tiettyjä naisia en uskalla lähestyä ollenkaan kun pelkään sekoilevani sanoissani ja käytöksessäni. Ja sitten tietenkin ajattelen myös että he eivät voisi kuitenkaan kiinnostua minusta joten miksi edes toisin kiinnostustani ilmi.

Ihana tunnustus. Miksihän aina jankutetaan, että kiinnostunut mies ei jätä aloitetta tekemättä ja ujous on vain tekosyitä? Itsellä tulee kynnys tehdä aloite miesten suuntaan tuon jankutuksen takia, koska oletan että aloitteettomuus sitten tosiaan on yhtä kuin epäkiinnostus.

Ujous on pelkästään suloinen, inhimillinen piirre ihmisessä! ❤️

Kyllähän miehet tykkää aloitteellisista naisista. Mieskin haluaisi edes joskus tuntea olevansa haluttu, se tavoiteltu yksilö. Ei mies tykkää siitä ainaisesta naisten saalistamisesta jossa itse joutuu tekemään kaiken.

Moni mies pelkää että ei ole tarpeeksi hyvä naiselle.

Naisena allekirjoitan tuon. Olen aloitteellinen. Olen 30 vuotta saanut jokaisen miehen, jonka olen halunnut. Ei niitä monta ole, mutta yksin ei ole ollut tarvis olla.

Ja seksiä, erinomaista sellaista, saa samalla menetelmällä.

Minä tein vasta aloitteen miehelle, joka oli käytöksensä puolesta minusta kiinnostunut (todella pitkään silmiin katselua, minusta "huolehtimista" ym.) ja hän myönsikin ihastuksensa, kertoi aina viihtyneensä seurassani, piti minua hyvänä keskustelukumppanina, ja unohtaneensa välillä ajan minua katsoessaan, koska pitää kauniina. Tavatessamme seuraavan kerran hän otti ensin kädestäni kiinni kavereittemme edessä (laittoi sormemme ristiin) ja hänen aloitteestaan suudeltiinkin, kävimme parilla treffeillä ja olin myös tehnyt hänelle selväksi, että halusin häntä fyysisestikin, sillä olin ollut häneen ihastunut jo vuosia (oli ensin naimisissa, erilleen muuttamista seurasi epäonnistunut suhde, nyt oikeasti eronnut). Sitten hän laittoi viestiä, että ei uskalla katsoa meidän juttuamme pidemmälle, mutta toivoo puheyhteyden säilyvän, koska tapaamme yhteisen harrastuksen parissa viikottain, mutta että jos pidettäisiin (olemattomat) flirttailumme minimissään, enkä minä tiedä, mitä tapahtui. Minulle olisi melkein riittänyt se pelkkä fyysinen puoli, olen niin häneen ihastunut, enkä edes osannut ajatella suhdetta pidemmälle. Ikäeroa meillä on 10 vuotta, näytän ehkä jopa nuoremmalta, mutta nuoria emme ole kumpikaan.

Vierailija
342/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helkutin idioottimaisesti.

Kaikki aktivaatio siirtyy etuotsalohkosta jonnekin alkukantaisempiin aivoalueisiin ja muutun sanattomaksi apinaksi.

Random naisten kanssa pystyn sitten toimimaan charmikkaasti, mutta heihinhän minulla ei ole sen syvempää kiinostusta, joten yhden illan jutuiksi jäävät.

Tätä se elämä on. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella ikävää olla tuo sinun tähtisilmäsi. Minäkin olen ollut joskus tuollaisen tähtisilmän housuissa ja juu, tiesin kyllä, että miehellä on vaativa ja stressaava työ, hänellä oli työhön kuuluvat tiukat aikataulut ja että muiden työhön liittyvät töpeksimiset ärsyttivät, mutta se, että välillä mies vastaan tullessaan oli kuin myrskyn merkki ja välillä taas ystävällinen, teki häneen ihastumiseni hieman vaikeaksi. Olisihan hän voinut vaikka minut nähdessään voinut sekunnin hymyillä ja moikata, mutta ei, hän meni kuin Doc Martin ohitseni. Vain silloin tällöin näin hänellä mukavan, jopa hellän ilmeen hänen minua katsoessa.

Samoin myös hänellä oli pari naista, joille hänellä näytti olevan aina aikaa. Kesken kiireenkin he saivat hänet nauramaan ja minä en todellakaan uskaltanut edes yrittää samaa. Olin ihastunut ja tunsin, että hän oli ihastunut minuun, mutta hänen töykeys ja haluttomuus tietää minusta enemmän pelotti minut pois. Siinä toisiamme katselussa meni varmaan yli puoli vuotta ja muita en edes katsellut sillä aikaa.

Löysin sitten toisen miehen, joka välitti, hymyili ja keskusteli. Vaihdoin myös toiselle osastolle töihin ja näimme kyllä, mutta ihastukseni oli ohi. En ala lyömään päätäni seinään kun ei ole pakko.

Hyvä, että sinulla on mennyt elämä eteenpäin, mutta tuo ei kuulosta ihan samalta kuin minun ja tähtisilmän tapaus. En viitsi avata asioita enempää, mutta ollaan joka tapauksessa hierarkiassa aika samalla tasolla, mutta eri tehtävissä, joten törmäillään kaikista eniten ruokailun aikaan. Seuraani aktiivisesti tunkevat naiset puolestaan ovat olleet läheisiä työtovereitani jo reilun vuoden ajan. Ja meillä tosiaan on sangen rennot välit, koska emme ole kiinnostuneista toisistamme siinä mielessä. Mutta sitä tähtisilmä ei varmaankaan tiedä eikä sitäkään, että vaihdan mitä luultavimmin työpaikkaa joulun jälkeen. Siksi toisekseen elämässäni on muutenkin paraikaa kaikennäköistä myllerrystä, josta en viitsi puhua työpaikalla yhtikäs kenellekään.

Vierailija
344/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komennan keittiöön

Vierailija
345/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.

Typerä asenne sinulla.

Minä tykkään ujoista miehistä. Ylisosiaaliset tyhjänpuhujat ja rehvastelijat vain ärsyttävät.

Vierailija
346/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun ihastuneet miehet ovat käyttäytyneet melkein järjestäin samalla tavalla, eli olleet hyvin ystävällisiä, kohteliaita, sanoissaan sekoilevia, mutta huumorintajuisia ja jotenkin äärettömän herttaisia. Heidän silmistään on loistanut hymyilevä ihastus ja he ovat katselleet minua niin, että mieleni olisi tehnyt halata heti.

Vierailija
347/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ignooraan. Olen huomannut, että sillä ei ole mitään väliä jos on ihastunut kun se ei johda mihinkään. Naiset ei kiinnostu vähän ujosta miehestä. Kuoletan kaikki ihastuksen tunteet nopeasti. Ennen siinä meni kuukausia enää vain pari päivää.

Typerä asenne sinulla.

Minä tykkään ujoista miehistä. Ylisosiaaliset tyhjänpuhujat ja rehvastelijat vain ärsyttävät.

Suutin osa on miehistä on ujojen miesten ja yltiösosiaalisten tyhjänpuhujarehvastelijoiden välistä.

Vierailija
348/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"

Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.

Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)

M47

Nyt tipahdin 😂 mulla sama vika 😎

Vierailija
349/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoilen, änkytän, puhun epäselvästi, saatan alkaa puhumaan kirjakieltä,

Ja mikä vittumaisinta:

alkaa paskattamaan

Vierailija
350/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin. 

Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?

Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?

Vierailija
351/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamsteri kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihastuksen nähdessäni, laitan kädet poskille Munchin Huuto maalauksen malliin ja huudan kovaan ääneen "IIIK tuolla se nyt on!", sitten heitän puvuntakin ja läppärin pois ja juoksen lähimmän nurkan taakse, josta tekstaan BFF:lle "Mun ihqu on nyt täällä, mitä mä sanon sille, vastaa äkkii!"

Kurkistelen kulman takaa häntä ja yritän luoda katsekontaktia ja vilkutella.

Yritän tarjota ohikulkeville työtovereille lappua hänelle vietäväksi (lapussa lukee: Alax olee?)

M47

Nyt tipahdin 😂 mulla sama vika 😎

Ilmankos viimeeksi oli tungosta kulman takana, taistelemme samasta (kuvitteellisesta) naisesta.

M47

Vierailija
352/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tahdonvoima täytyy pitää olla siirtämättä katsetta rintoihin tai muualle kehoon kun nainen tapittaa suoraan silmiin. 

Kertokaa nyt naiset, jos mies siirtää katseena keskustelun aikana rintoihin vaikka hetkeksi mutta ei kuitenkaan jää tuijottamaan niitä, niin onko peli menetetty?

Itse ajattelen aina että "ai nyt se huomasi että siirsin katseeni alas" ja jonkunlainen häpeä siitä itselle jää, jotenkin sellainen tunne, että "nyt olen kyllä tässä tilanteessa aivan alakynnessä" ja että kuvittelee naisen ajattelevan, että eikö tuo mies ole jo nähnyt rintoja tarpeeksi, että niitä täytyy keskustelun aikanakin katsella?

Ei hätää. Otan naisena tuon kohteliaisuutena niin kauan kuin iholleni ei käydä. Katsoa saa, mutta ei koskettaa tai kommentoida. Se on tökeröä. Ylittää rajan. Olin tanssimassa työpaikkani maajohtajan kanssa, ja miehiä olisi ollut jonossa asti, mutta heivasin heidät kaikki. Yksi tuli sössöttää mulle, että miten kauniit, pystyt, törörinnat mulla on. Arvaa vain miten se tieto mua naisena ilahdutti??? Totaalinen tue off!!! Hyi yök!!! Joku äijä kyylännyt mun pysytyjä ja kiinteitä rintoja ja tulee vielä avautumaan siitä!! Yööööks!

Vierailija
353/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin otan sen kohteliaisuutena ja katsomista varten rinnat osin ovatkin. :) Huomasin viimeksi ihastukseni katsovan minua silmien sijaan rintoihin ja sekös minua hymyilyttää vieläkin! Kun kuitenkin pidät katseen suurimmaksi osaksi silmissä, niin teet ihan hyvän vaikutuksen ainakin minuun.

Vierailija
354/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat katsoa! Ihan siinä missä minä katson sinun harteitasi ja lanteitasi, niin sinä saat katsoa rintojani. Takamuksenikin on ihan kelpo takamus, joten sitäkin voi vilkaista. 😉

Vierailija
355/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti se menee vähän niin että jos ihastus katsoo niin ei siitä pahastu, päinvastoin. Mun ihastus halasi mua muun asian varjolla ja otti kiinni sitten vyötäröltä ja liu’utti käden siitä takapuolelle kuin vahingossa, ei kuitenkaan ”lääppien”. No ei mua se harmittanut enkä kiirehtinyt tilanteesta pois. Kukaan ei huomannut tilanteessa, nyt vain odotan tuleeko toista tilaisuutta. Ehkä ei, ehkä joo, mitä tässä hänen käytöstään yrittänyt tulkita. En voi tehdä selkeää aloitetta (koska työ jne kuviot), mutta näytän vihreää valoa, ja jos mies ei ihan pöhkö ole niin tajuaa.

Mutta joo. Ihastus jos kyseessä niin näin se valitettavasti menee.

Vierailija
356/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan se ja sama, kun ihastus on AINA yksipuolista. Oppinut siis olemaan ihan normaalisti.

Vierailija
357/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pahastuu siitä, että ihastunut mies katsoo häntä nätisti rintoihin, niin sellainen nainen kannattaa unohtaa heti. Sellainen nirppanokkanainen on varmasti myös sängyssä hyvin estoinen ja mahdollisesta suhteesta ei tule yhtään mitään, ei ainakaan sellaista mitä mies luultavasti haluaa. Aikuinen itsestään pitävä nainen on miehelle oikea nainen ja huumoria pitää löytyä.

Vierailija
358/953 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän housut kinttuun ja alan runkata. Nettiä lähemmäs kun en pääse.

Vierailija
359/953 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä itsekullakin katse voi harhailla muuallekkin kuin silmiin. Eikä siinä mitään pahaa ole, päinvastoin. Turha ujous pois.

Vierailija
360/953 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta itestä valitettavasti tuntuu, et oma reaktioni tohon riippuu miehestä.

Jos en osais odottaa kyseistä reaktiota mieheltä (mies siis vaikuttaa sellaselta uberkunnolliselta ja itsensä hallitsevalta), se tuntuis jotenkin imartelevalta. "Ohhoh, ne on näemmä noin näyttävät, et tontyyppinenkin mies katsoo."

Jos taas miehestä oikein huokuu ulospäin suunnaton seksuaalinen halukkuus ja "äijämäisyys", niin se ei joko hetkauttaus yhtään tai tuntus ehkä jopa ahdistavalta.

Mut nyt puhun kyl lähinnä hypoteettisesti, koska en tähän hätään ees muista, milloin kukaan ois tuijotellut siihen suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä