Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NOLOIN TUNNUSTUS IKINÄ!!! :O

Vierailija
26.04.2006 |

Olen muuttanut nykyiselle paikkakunnalle vasta parisen vuotta sitten, joten opiskeluista on aikaa jonkin verran...

Olemme mieheni kanssa ns. nousukkaita, joten rikkaita olemme mutta oikeasti emme koulutettuja. Mutta koska täällä kaikki rikkaat ovat myös korkeasti koulutettuja, niin emme halunneet olla muita huonompia, ja ostimme yo-lakit (+lyyrat) ekana vuotenamme täällä, annoimme pyöriä lattialla ja ties missä, jotta näyttäisivät vanhoilta/kuluneilta, ja vedämme ne päähän aina vappuna. <:(

Mutta tällä tavoin vain voimme kuulua porukkaan. Eikä kukaan aikuinen ala kyselemään, " missäs kävit lukion" jne. Se on vain lakki, joka meilläkin on.

Muilla yhtä noloja salaisuuksia???

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylioppilas, akateemisesti koulutettu, samoin mieheni, ei olla ikinä yo-lakit päässä vappuna, eivätkä ole ystävämmekään, akateemisesti koulutettuja hekin. En edes ostanut sitä lakkia, olin matkoilla lakkiaiseten aikaan.

Vierailija
22/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käynyt lukion, mutta työpaikallani kaikki on diplomi-insinöörejä tai tohtoreja, itse olen vain tavallinen opistoinsinööri..

No vappuna ja muutenkin alkaa tämä teekkari sitä, teekkari tätä, meillä on jopa omat vapun teekkarirituaalit töissä (kaikilla lakit päässä yms.)..

No, onneksi se lakin hankkiminen ei ole kovin vaikeaa tässä vaiheessa, joten hain Espooseen lukemaan alaa, johon oli helpoin päästä, eli nyt minullakin on lakki, vaikka opintoviikkoja on yhteensä varmaan 6, ollut jo useamman vuoden ajan:)

No, en tavallaan huijaa, mutta kuitenkin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t:ap

Vierailija
24/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kun päiväkodissa tai alakoulussa...:)

ei-kiitos-lakille, vaikka tohtori olenkin

Vierailija
25/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt huijaamme yhdessä asiassa, niin ei se tee meista täysin läpimätiä eikä huijarreita. Vappu on vain kerran vuodessa.

t:ap

Vierailija
26/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin: ei ap, mutta vastaavista paineista kärsivä

Vierailija
27/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin aikanaan LUKION, 4 vuoden illat, vain siksi että ajattelin kaikkien älykkäiden tekevän niin ja tyhmien jättävän tekemättä. Revi siittä, häh häh hää...

Vierailija
28/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä yo- ja korkeakoulupaperit huippuarvosanoilla mutten yhtenäkään vappuna ole kehdannut pistää lakkia päähän.. jotenkin sen pitäminen tuntuu NIIIIN nololta. Hassua, että joku ajattelee samasta asiasta ihan päinvastoin. Ja kolmekymppinen olen minäkin.

Vierailija
29/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo jäänne, jota en halua pitää elossa.

Vierailija
30/30 |
26.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tieda edes missa ovat. En halua etta minut assosioidaan teekkarikulttuuriin.

En ymmarra miksi aplle on lakista tullut tuollainen pakkomielle, etta siita pitaa valehdella. Jokainen taysjarkinen ihminen tajuaa etta menestys on hankittu TYOLLA, oli se sitten koulujen kaymista, tyokokemusta tai mita muuta hyvansa. Ehka vahan ala-arvioit porvoon eliitin ajatusmaailmaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän