Sain FBI:ltä työtarjouksen!
Uskomatonta. Sain FBI:ltä työtarjouksen. Aion miettiä, suostunko. Kaikki on hyvin salaista ja en missään nimessä saa puhua asiasta.
Kommentit (65)
Mun isosetä värvättiin jo 70-luvulla Los Angelesiin etsiväksi.
Hän oli hidasjärkinen, kessutti aina hervotonta sikaria ja käytti nuhjuista poplaria. Ja olihan hänellä tekosilmäkin.
Ihan kivasti kuitenkin pärjäsi. Osallistui kuulemma joskus johonkin reality-sarjan toteuttamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta! Mun mies just kerto että sille on tarjottu töitä New Yorkin poliisista!!!
Liittyy kuulemma siihen, että hän on kalju ihan niin kuin Kojak.
Mutta nyt mun kans tarvis löytää jotain duunia Nykistä. Voisko joku suositella mua niihin FBI-juttuihin?
Oon tosi hyvä soluttautumaan ja tekemään harhautusliikkeitä. Stockan hulluilta päiviltäkin saan aina sitä mitä haluan, vaikka räteistä olisi tappelemassa millainen määrä muijia.
Hyvä ystäväni pitää New Yorkissa sellaista kahvilaa, sen nimi on Central Perk. Hän juuri eilen sanoi, että tarvisi uutta työntekijää sinne. Kiinnostaisiko se? Saisit olla siellä ainakin siihen asti, että pääset FBI:lle. Kahvilassa on mukava asiakaskunta.
Mikäli työ on salaista, sopiiko se aktiivimälliin?
Mehän ollaan sitten ihan kollegoita ap:n kanssa. MI6 värväsi mut alkuvuodesta, kun tarvitsivat herttaisia isoäidin näköisiä agentteja. Kukaan ei osaa arvatakaan, että mä olisin agentti :D. Värväyksessä auttoi myös se, että puhun seitsemää kieltä sujuvasti ja että olen kahden maan kansalainen.
Ja sinut on jäljitetty. Kuolet 24 tunnin kuluessa! ☠️