Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain FBI:ltä työtarjouksen!

Vierailija
10.06.2018 |

Uskomatonta. Sain FBI:ltä työtarjouksen. Aion miettiä, suostunko. Kaikki on hyvin salaista ja en missään nimessä saa puhua asiasta.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sä puhuit

Eihän se mitään haittaa, jos vähän kavereilleen kertoo.

Ja eihän ne siellä Amerikassa mitään suomalaista Vauva-palstaa seuraa. Täällä voi ihan vapaasti jutella mitä vaan työhön liittyvää.

Itseäni kiinnostaa tuo työtakkiasia. Mitähän merkkiä se poplari on? Saako värin valita itse?

Etkö ole perehtynyt kuinka paljon Suomessakin on jenkkivakoojia?

Vauva-palsta on Suomessa FBI:n merkittävin rekrytointikanava. Onko kukaan ihmetellyt, mihin jauhenlihan pesijä tai 150 grammaa makaronilaatikkoa häävierailleen tarjonnut katosivat? No FBI:n leipiin, tietty!

Munsalan kansallispuvun teettäjä sen sijaan näkyy palanneen monen vuoden jälkeen palstalle. Onko kellään tietoa, minkä valtion salaisessa poliisissa hän poikkesi heittämässä keikkaa?

Hän oli Serbiassa. Siellä tarvittiin kansallispukua, kun piti soluttautua tavismaalaisten joukkoon.

Vierailija
42/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, miksei minullekin voi tarjota? Olen kauhean hyvä kyökkipsykologiassa, rakastan yksityisjeteillä lentelyä ja oppisin varmaan ampumaankin rosvoja, kun olin lapsena niin hyvä ampumaan ilmukilla. 

Tuohon Pullmanin ryhmään hakevat uusia dekkareita, suosittelen. Siellä minäkin aloitin.

Voisitko vinkata niille? Olisi ihana tulla headhuntatuksi, kun en millään viitsi enää vääntää hakemuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun CSI-töihin Miamiin. Kuka tietää, milloin on sinne hakuaika? Saako ensikertalaisena lisäpisteitä?

Mä oon kielitaitoinen, kirjotin enkusta eximian ja ruotsista ja saksasta cumun. Näillä kai saa ekstrapalkkaa?

Vierailija
44/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu! Tarkistapa vielä dosettisi, että onko lääkkeet otettu.

Meillä KGB:ssä ollaan kyllä tarkkoja lääkitysten suhteen. Huumeseulat otetaan mennen tullen. Pään pitää leikata koko ajan kuin partaveitsi. Ei puhettakaan mistään mömmöistä.

Mulla on jäljellä vielä pari tynnyriä pervitiiniä isoisoisän talvisotareissulta. Se on hyvää ainetta. Teidän puolella ei sitten sellaisia käytetty, vai?

Vanhat jermut kyllä on puhuneet juuri tuosta pervitiinistä, mutta nykyään ei ollenkaan. Onhan meillä omat keinot ääritilanteisiin, mutta sshh niistä ei puhuta, ymmärrät kai?

Vierailija
45/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluun CSI-töihin Miamiin. Kuka tietää, milloin on sinne hakuaika? Saako ensikertalaisena lisäpisteitä?

Mä oon kielitaitoinen, kirjotin enkusta eximian ja ruotsista ja saksasta cumun. Näillä kai saa ekstrapalkkaa?

Joo, mutta osaatko kurkistaa salaperäisen merkitsevästi mikroskoopin yli ja sanoa nokkelasti enkuksi vaikka että "Eipä se rosvo osannutkaan tätä odottaa"? Minusta tuntuu että sellaiselle laitetaan hakuvaiheessa aika paljon painoa.

Vierailija
46/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, miksei minullekin voi tarjota? Olen kauhean hyvä kyökkipsykologiassa, rakastan yksityisjeteillä lentelyä ja oppisin varmaan ampumaankin rosvoja, kun olin lapsena niin hyvä ampumaan ilmukilla. 

Tuohon Pullmanin ryhmään hakevat uusia dekkareita, suosittelen. Siellä minäkin aloitin.

Voisitko vinkata niille? Olisi ihana tulla headhuntatuksi, kun en millään viitsi enää vääntää hakemuksia.

Kyllä vain, otan Sandraan yhteyttä. Pakkaa laukkus, lähtö työtehtäviin voi tulla nopsaankin👍🏻

Vierailija
47/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain, otan Sandraan yhteyttä. Pakkaa laukkus, lähtö työtehtäviin voi tulla nopsaankin👍🏻

Ihanaa! Alan harjoitella peilin edessä kuulustelutaktiikoita <3

Vierailija
48/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janica tässä, moi!

Voisko joku ilmottaa mut sinne Englantiin sihteeriksi? Voin vaihtaa nimenkin Ms Moneypennyksi.

Oon hyvä flirttaileen ja osaan pukeutua riittävän paljastavasti. Mulla on kosmetologin ja kynsienhoitajan tutkinnot suoritettu eli ammattilainen olen.

Vierailija
49/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janica tässä, moi!

Voisko joku ilmottaa mut sinne Englantiin sihteeriksi? Voin vaihtaa nimenkin Ms Moneypennyksi.

Oon hyvä flirttaileen ja osaan pukeutua riittävän paljastavasti. Mulla on kosmetologin ja kynsienhoitajan tutkinnot suoritettu eli ammattilainen olen.

Miks kukaan ei vastaa?

Vitsi kun ootte pissiksii.

Vierailija
50/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyydettiin peitehommiin sen jälkeen kun unohdin photoshopata kokovartalokuvani.

Vierailija
51/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa myös synkkää ja ilotonta katsetta, millä tuijotat kuulustelupeilin läpi pahista, mitä läiskitään toisella puolella lättyyn. Kumara ryhti, kädet berberin taskuissa. Siitä se lähtee.

Tämä on niitä asioita, mitä hakuvaiheessa painotetaan. Uskottavuus on todella ensiarvoista.

Vierailija
52/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua pyydettiin peitehommiin sen jälkeen kun unohdin photoshopata kokovartalokuvani.

Älä välitä, aina tarvitaan pöhöttyneitä pulimummoja vaklaamaan Bronxiin jengiaktiviteetteja. Olet tärkeä!

Vierailija
53/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulankantaan osui tuo, joka mainitsi oikeanlaisen asenteen.

Näissä salaisissa töissä ei milloinkaan, korostan ettei MILLOINKAAN saa näyttää innostuneelta. Jos on sitä tyyppiä, että silmämunat pullistuu, kun hoksaa olevansa pahiksen jäljillä, ei sovellu alkuunkaan alalle.

Vierailija
54/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treenaa myös synkkää ja ilotonta katsetta, millä tuijotat kuulustelupeilin läpi pahista, mitä läiskitään toisella puolella lättyyn. Kumara ryhti, kädet berberin taskuissa. Siitä se lähtee.

Tämä on niitä asioita, mitä hakuvaiheessa painotetaan. Uskottavuus on todella ensiarvoista.

Joo, pelkään vaan että meidän musti saa traumoja, kun ajattelin että myös elävä harjoitusvastustaja olisi hyvä. 

Vierailija
55/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sain vähän kuulla, että Suomeenkin avataan X-arkisto. Minua pyydettiin siihen. Lähden ensi viikolla Mulderin ja Scullyn oppiin. Aika jännää!

Vierailija
56/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä sain vähän kuulla, että Suomeenkin avataan X-arkisto. Minua pyydettiin siihen. Lähden ensi viikolla Mulderin ja Scullyn oppiin. Aika jännää!

Vähänks päheetä! Ite aattelin suuntautuu enemmän niinku Twilight zone -tyyppisiin juttuihin. Osaan viheltää tunnarin tosi hyvin. Liippaa kyllä läheltä X-failsseja.

Vierailija
57/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänks päheetä! Ite aattelin suuntautuu enemmän niinku Twilight zone -tyyppisiin juttuihin. Osaan viheltää tunnarin tosi hyvin. Liippaa kyllä läheltä X-failsseja.

Et arvaa, miten innoissani olen. Olen aina haaveillut tällaisesta työstä. Uskon, että hallitus tietää enemmän kuin myöntää. Mulder lupasi antaa työhuoneeseeni oman I want to believe -julisteensa. Tuo Twilight Zonekin kuulostaa upealta. Kannattaa ehdottomasti tavoitella sitä.

Vierailija
58/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta! Mun mies just kerto että sille on tarjottu töitä New Yorkin poliisista!!!

Liittyy kuulemma siihen, että hän on kalju ihan niin kuin Kojak.

Mutta nyt mun kans tarvis löytää jotain duunia Nykistä. Voisko joku suositella mua niihin FBI-juttuihin?

Oon tosi hyvä soluttautumaan ja tekemään harhautusliikkeitä. Stockan hulluilta päiviltäkin saan aina sitä mitä haluan, vaikka räteistä olisi tappelemassa millainen määrä muijia.

Vierailija
59/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkäaikaista kokemusta huomaamattomasta naapurikyttäyksestä. Olen hiljainen, ovela ja huomaamaton mutta rumasti roikkuvien vaatteitteni alla timmissä kunnossa ihan kuin Putin.

KGB, mitäs sanotte?

Vierailija
60/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta! Mun mies just kerto että sille on tarjottu töitä New Yorkin poliisista!!!

Liittyy kuulemma siihen, että hän on kalju ihan niin kuin Kojak.

Mutta nyt mun kans tarvis löytää jotain duunia Nykistä. Voisko joku suositella mua niihin FBI-juttuihin?

Oon tosi hyvä soluttautumaan ja tekemään harhautusliikkeitä. Stockan hulluilta päiviltäkin saan aina sitä mitä haluan, vaikka räteistä olisi tappelemassa millainen määrä muijia.

Varo sitten sitä miehen pomoa jos joudutte yhdessä joskus keissille. Ne paljastuu aina pahiksiksi.