Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain FBI:ltä työtarjouksen!

Vierailija
10.06.2018 |

Uskomatonta. Sain FBI:ltä työtarjouksen. Aion miettiä, suostunko. Kaikki on hyvin salaista ja en missään nimessä saa puhua asiasta.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkonen, taidat nyt sekottaa FBI:n ja FPA:n keskenään. FPA varmaan hakee uutta pilkunviilaajaa palkkalistoilleen, joista kaikki työttömät av-mammat saavat/ pääsevät nauttimaan.

Kyllä me täällä Kelassa (FPA på svenska) rekrytään suomenkielisiäkin pilkunviilaajia, ja tarkkaillaan av-ilmiantoja.

Ettepä arvaakaan, miten paljon me käräytetään ihmisiä, kun ne hölmöt paljastelee palstoilla tekemisiään.

Vierailija
22/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullepa soitteli itse 007, hah!

Uu, ihanaa! Oliko ääni Sean Conneryn?

Mäkin niin tahtoisin MI5:een. Käyttääköhän ne siellä Burberryjä? Mulle on tärkeetä, että työvaate istuu hyvin eikä hierrä mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Tarkistapa vielä dosettisi, että onko lääkkeet otettu.

Vierailija
24/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit saanut, et mainostaisi täällä.

Uskon, että on totta. Itsekin olen erään salaisen poliisin tehtävissä. En voi paljon puhua, mutta olen nytkin töissä, kun seuraan tätä palstaa. Poimin täältä epäilyttävät ketjut ja ilmoitan keskustoimistoon. Olen narauttanut näin monta myyrän työtä tekevää ja valtiollisia uhkia. Mutta työni jatkuu.....ssshh

Mossad on soluttautunut Vauvan modeksi.

Voi piru, mistä sinä arvasit? En mielestäni paljastanut mitään! Sinähän se welho olet, oletko kiinnostunut?

Vierailija
25/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo jokin urheiluseura? urheiluseuroilla on erilaisia kolmikirjaimisia lyhenteitä. todennäköisesti sinua tarvitaan pesemään miespuolisten pelaajien alapääsuojia.

Vierailija
26/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutki ensin huolellisesti, ettei kukaan ole soluttautunut kotiisi ja vaihtanut lääkkeitä. Tämä on aito uhka, kun paiskii hommia FBI:lle.

Vierailija
27/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran sähköpostia FBI:ltä ja uteliaisuuttani avasin sen. Hetken kuluttua tietokone lähti tuhoamaan ohjelmia yksi kerrallaan. Sen pituinen se. ps. oli vielä aika uusi tietsikka..

Vierailija
28/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kerran ulkomailla työtarjouksen palkkamurhasta. Eikä ollut mikään pilajuttu. Olsiko hinta ollut nykyrahassa jotain 10 000 dollaria. Kieltäydyin kohteliaasti enkä kysellyt enempää.

Vierailija
29/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ap, mutta emme voi enää keskustella kanssasi täällä. Meillä on muita kiireitä.

Vierailija
30/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä KGB:ssä ollaan kyllä tarkkoja lääkitysten suhteen. Huumeseulat otetaan mennen tullen. Pään pitää leikata koko ajan kuin partaveitsi. Ei puhettakaan mistään mömmöistä.

Vierailija
31/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on totta. Itsekin olen erään salaisen poliisin tehtävissä. En voi paljon puhua, mutta olen nytkin töissä, kun seuraan tätä palstaa. Poimin täältä epäilyttävät ketjut ja ilmoitan keskustoimistoon. Olen narauttanut näin monta myyrän työtä tekevää ja valtiollisia uhkia. Mutta työni jatkuu.....ssshh

Voi piru, mistä sinä arvasit? En mielestäni paljastanut mitään! Sinähän se welho olet, oletko kiinnostunut?

Hehheh, no mitäs mää... Mulla nyt vaan on näitä kykyjä.

Ei teillä sattuis olemaan mitään kivaa duunia mullekin? Voisin jättää nää mun normihommat ikkuna-asentajana ja siirtyä asentamaan vaikka salakuuntelulaitteita. On nääs kokemusta asentamisesta.

Vierailija
32/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelut ap, mutta emme voi enää keskustella kanssasi täällä. Meillä on muita kiireitä.

No hyvä kun ”tavikset” häipyy, voidaan keskustella sitten ammattilaisten kesken.

Vierailija
33/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varmaan saman sähköpostin. Pyysivät lähettämään rahaa, jotta voisivat kutsua minut haastatteluun. Palkka on kuulemma hyvä. Kyllä meitä nyt lykästi!

Vierailija
34/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä KGB:ssä ollaan kyllä tarkkoja lääkitysten suhteen. Huumeseulat otetaan mennen tullen. Pään pitää leikata koko ajan kuin partaveitsi. Ei puhettakaan mistään mömmöistä.

Mulla on jäljellä vielä pari tynnyriä pervitiiniä isoisoisän talvisotareissulta. Se on hyvää ainetta. Teidän puolella ei sitten sellaisia käytetty, vai?

Vierailija
35/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miksei minullekin voi tarjota? Olen kauhean hyvä kyökkipsykologiassa, rakastan yksityisjeteillä lentelyä ja oppisin varmaan ampumaankin rosvoja, kun olin lapsena niin hyvä ampumaan ilmukilla. 

Vierailija
36/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain varmaan saman sähköpostin. Pyysivät lähettämään rahaa, jotta voisivat kutsua minut haastatteluun. Palkka on kuulemma hyvä. Kyllä meitä nyt lykästi!

Mä tsekkasin mun iimeilit mutta mulle ei tullut tota viestiä. 🙁

Et viittis välittää sun saamaa viestiä tänne palstalle, niin mäkin pääsisin ilmoittautuun kisaan. Ei enää nappaa nää mun työt farmaseuttina.

Vierailija
37/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotta yritit tuota hienoa kirjainlyhennettä. Ei se ollut FC Milan vaan Puotinkylän Valtti. Ja junnusarjan nuuskavakoojaksi sinut palkkaisimme. Tai siis ottaisimme siihen työllistämiskokeiluun näin kesän ajaksi.

Vierailija
38/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh, no mitäs mää... Mulla nyt vaan on näitä kykyjä.

Ei teillä sattuis olemaan mitään kivaa duunia mullekin? Voisin jättää nää mun normihommat ikkuna-asentajana ja siirtyä asentamaan vaikka salakuuntelulaitteita. On nääs kokemusta asentamisesta.

Ilman muuta sinussa olisi potentiaalia. Ota vain yhteyttä meidän pääkonttoriin ( tiedät kyllä minne). Tekevät muutamat testit, mutta uskon, että selvität ne. Tervetuloa joukkoomme, tehtäväsarkaa piisaa!

Vierailija
39/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan sä puhuit

Eihän se mitään haittaa, jos vähän kavereilleen kertoo.

Ja eihän ne siellä Amerikassa mitään suomalaista Vauva-palstaa seuraa. Täällä voi ihan vapaasti jutella mitä vaan työhön liittyvää.

Itseäni kiinnostaa tuo työtakkiasia. Mitähän merkkiä se poplari on? Saako värin valita itse?

Etkö ole perehtynyt kuinka paljon Suomessakin on jenkkivakoojia?

Vauva-palsta on Suomessa FBI:n merkittävin rekrytointikanava. Onko kukaan ihmetellyt, mihin jauhenlihan pesijä tai 150 grammaa makaronilaatikkoa häävierailleen tarjonnut katosivat? No FBI:n leipiin, tietty!

Munsalan kansallispuvun teettäjä sen sijaan näkyy palanneen monen vuoden jälkeen palstalle. Onko kellään tietoa, minkä valtion salaisessa poliisissa hän poikkesi heittämässä keikkaa?

Vierailija
40/65 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, miksei minullekin voi tarjota? Olen kauhean hyvä kyökkipsykologiassa, rakastan yksityisjeteillä lentelyä ja oppisin varmaan ampumaankin rosvoja, kun olin lapsena niin hyvä ampumaan ilmukilla. 

Tuohon Pullmanin ryhmään hakevat uusia dekkareita, suosittelen. Siellä minäkin aloitin.