Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan etuja siitä että on ruma :D

Vierailija
09.06.2018 |

Miehet jättää rauhaan

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan pelottanut kävellä yöllä kaupungilla. Hyvä, koska tämän näköisenä hoidan ylimääräiset kävelyni mieluiten pimeällä.

Ei niille raiskaajille ulkonäkö ole se juttu. Se kun perustuu vihaan eikä niinkään himoon. Just saying.

Vierailija
62/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tosiaan jätä rumia rauhaan 😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla onnellisen luonteva ja kotonaan omassa kehossaan, kuin pieni vilpitön vauva! Siis ei ikinä tarvitse miettiä "miltähän mä nyt näytän", jos vaikka nauraa ja naama menee vähän ruttuun tai harrastaa seksiä. Voi keskittyä siihen miltä tuntuu ja iloita toimivasta kehosta.

Vierailija
64/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla onnellisen luonteva ja kotonaan omassa kehossaan, kuin pieni vilpitön vauva! Siis ei ikinä tarvitse miettiä "miltähän mä nyt näytän", jos vaikka nauraa ja naama menee vähän ruttuun tai harrastaa seksiä. Voi keskittyä siihen miltä tuntuu ja iloita toimivasta kehosta.

Oikeasti rumat eivät saa mahdollisuutta harrastaa seksiä.

Vierailija
65/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain ihmeen kaupalla päätyisin parisuhteeseen, voin olla huoleti siitä, että mies olisi kanssani vain ulkonäköni takia.

Vierailija
66/68 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti rumat eivät saa mahdollisuutta harrastaa seksiä.

Miehet ehkä eivät, mutta jokaiselle naiselle kyllä löytyy ottajia vähintäänkin panoalustaksi.

Vierailija
67/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen ja rupsahtaminen ei tunnu kovin pahalta, koska lähtötilanne oli surkea alun perinkin eikä kukaan varmaan edes huomaa mitään kovin radikaalia muutosta ulkonäössä. 

(Who am I kidding. Oikeasti tuo on helkkarin laiha lohtu - suren ihan helvetisti sitä, etten ollut nuorena kaunis tai edes normaalin näköinen. Olisin luultavasti saanut olla rauhassa kiusaamiselta ja elää normaalia keskivertoelämää.)

Vierailija
68/68 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua vähätellä kenenkään kokemusta rumuudestaan, mutta itse en muista koskaan ajatelleeni että joku olisi ruma. Rumia ei mun mielestä juurikaan ole, on vain erilaisia ja erinäköisiä ihmisiä. Eikä tämä ole mitään jeesustelua vaan musta asia vaan on näin.