Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako muka omasta palkastaan säästää pitkin vuotta ja olla niillä säätämillä palamattomalla vapaalla??

Vierailija
09.06.2018 |

Työkaveri tehnyt näin ja vähän epäilyttää onko se todella ok. Kellään tietoa?

Säästänyt siis kuulemma joka kk palkasta rahaa nyt on muka reilu 2kk lomalla niillä rahoillaan. Eikä olla opettajia.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja siihen suostuu niin kyllä.

Vierailija
2/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Kyllä, ihminen saa säästää rahaa ja sitten tehdä rahoillaan mitä haluaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta nyt ei saanut hittojakaan selvää, mutta jos tarkoitat voiko säästää rahaa ja olla palkattomalla vapaalla töistä niin miksi ei? Jos työnantaja vapaan myöntää niin eihän se kenellekään kuulu.

Vierailija
4/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei kirjoitustaidottomana ymmärrä tällaisia asioita.

Vierailija
5/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä palkatonta vapaata voi pitää, jos se sopii työnantajalle.

Vierailija
6/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö miksi ihmeessä ei saisi? Jos työnantajalle sopii niin kuka muu muka voi kieltää?

Vierailija
7/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkatonta vapaata saa jos se sopii myös työnantajalle. Vapaan rahoittaminen ei kuulu työnantajalle. eikä varsinkaan työkavereille.

Vierailija
8/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen töitä kahdeksan kuukautta ja olen neljä kuukautta vapailla. Enkä ole kansanedustaja jos joku haluaa tietää.

Vierailija
9/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sangen outoa että työnantajalle ok kun täällä toiset raataa niska limassa kun yksi lomailee koko kesän. Ap

Vierailija
10/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Säästäminen on kiellettyä ja jos koko palkkaansa ei käytä seuraavaan palkkapäivään mennessä, ylijäämä pitää palauttaa työnantajalle.

Vierailija
11/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on sangen outoa että työnantajalle ok kun täällä toiset raataa niska limassa kun yksi lomailee koko kesän. Ap

Työnantajan budjetille voi tehdä ihan terää se, että joku pitää palkatonta pari kuukautta.

Vierailija
12/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koet outona sen että työnantaja on hyvillään kun palkkakulut pienenevät?

Vierailija
13/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuule, omasta palkastaan SAA säästää kaiken mikä  yli jää. Ja kyllä palkatonta vapaata on oikeus pyytää ja ta sitten päättää antaako sitä palkatonta vapaata vai eikö.

Kuinka_tyhmä_sä_oikein_olet_ap?

Ihan oikeasti???

Vierailija
14/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä julkisella. Meillä ta oikein kannustaa vapaisiin ja työajan lyhentämiseen. Noudatan oikein mielelläni molempia toiveita.

Vierailija
15/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei olisi työnantajalle ok, niin hän ei olisi suostunut palkattomaan vapaaseen.

Vierailija
16/20 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi outoa ? Lomailijahan lomailee palkatta ja niska limassa raatajat saavat täyden palkan ja lomaedut.

Vierailija
17/20 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ymmärtänyt kysymystä?? Säätämillä vapailla?

Jos tarkoitit sitä että ko henkilö säästää omia rahojaan ja ottaa palkatonta lomaa jolloin elää noilla säästöillään niin eihän sitä mikään estä jos työnantaja suostuu.

Vierailija
18/20 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka noin tyhmällä on työpaikka?

Vierailija
19/20 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, paitsi, jos työnantaja olettaa, että muut työntekijät tekevät poissaolijan työt oman työn ohella, ilman asian mukaista korvausta.

Vierailija
20/20 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti osa työnantajista pelkäsi antaa palkattomia vapaita, kun sitten kaikki haluaisivat, eivätkä kaikki voi kuitenkaan ottaa, koska heillä ei ole varaa. Noin minulle ainakin liian usein asiaa selitettiin, kun olin työelämässä.

Onneksi nyt olen työtön.