Luetellaan etuja siitä että on ruma :D
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Miehet jättää rauhaan
Tämä on kyllä pääsääntöisesti totta, mutta aina niitäkin miehiä löytyy jotka ajattelevat että kyllä sitä rumassakin repussa voi olla hyvät eväät sisällä, eikä tarvitse stressata siitä että joku toinen mies yrittäisi vietellä sellaista naista, sen saa siis pitää itsellään.
En kuule tiedä. Se on oikeassa elämässä ihan sama miltä näytät. Sua haukutaan siitä huolimatta. Ei ulkonäöllä ole haukkumiseen merkitystä oikeasti. Käsitätkö?
Itse ainakin tiedän Olevani ruma ja feikki. Tämä on ymmärretty.
Ei ikinä nimitetä bimboksi, pissikseksi, heitukaksi tms.
En heti tiedä että ketä on näin paljon haukuttu. Että mitä vittua sä arvostelet????
Ei joudu miettimään kohteliaita tapoja torjua ihmisiä.
Jos haluaa olla yksin, kukaan ei yritä estää eikä painosta osallistumaan mihinkään sosiaalisiin rientoihin.
Ei ole niin rumaa (ulkoisesti) ihmistä, etteikö kumppania löytyisi. Baareissa pokataan tietysti ulkonäön perusteella, joten siellä saa ruma kulkea rauhassa.
Kun ei kehtaa näyttäytyä ulkona, tulee vietettyä paljon aikaa netissä keskustellen, joten kirjoitustaidot kehittyvät...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin tekee naiset, yksin saa olla vuodesta toiseen..
Olen jo kuullut vaikka mitä selityksiä treffien jälkeen ja kyllä mä tiedän realistisena miehenä että jos kasvot olisi komeat niin naiset haluaisi olla muutakin kuin kavereita..
"Voidaan kyllä nähdä mutta kaveripohjalta"
"Tuliko sullekin tunne että oltaisiin vain kavereita"
"En tuntenut kipinöitä"
"En usko että tästä tulee mitään enempää"
"Luulen että treffimielessä ei enää nähdä mutta jos haluat nähdä kavereina niin laita viestiä"Minulla ei ole pelkoa, että miehet haluaisivat olla edes kavereita.
Voi. voi.- Omasta kokemuksestani sanoisin, että olen kohdannut ja tavannut useammankin ihmisen, josta ensinäkemältä varmast yks- ja toienkin voisi sanoa, etteivät ole kovinkaan kummoisen näköisiä tai oloisia. (Äärimmäisen rumalta vaikuttava saattaisi vetää kyllä puoleensa jo siksi, että en muista eläessäni koskaan sellaista kohdanneeni. - Toinen juttu on se, että joku on ni-in päihtynyt tai muutoin omalla käytöksellään tekee itsestään niin vastenmieleisen oloisen, ettei häntä halua kohdta lähemmin, jos muitakin vaihtoehtoja on).
Mutta jokainen heistä, jotka aluksi ovat vaikuttaneet ei niin kovin kummoisen tai himeellisen oloisilta/ näköisltä on muuttunut aina sitä paremman näköisemmäksi, mitä enemmän olen heihin tutustunut. Koska näin on käynyt jo monta kertaa, niin yritän lähestyä ja kohdata ihmisiä muutoinkin kuin niin, että ensimmäisenä haluaisin lähestyä aina sitä, joka näyttää uloiselta olemukseltaan -yleisempien standardien mukaan- kaikkein puoleensa vetävimmältä. Itseäni en koe mitenkään erityisen puoleensa vetäväksi mutta en myösään susirumaksi. - Olenkin varmaan tiedostamattani onnekas, koska olisi varmasti kovin tylsää, jos edustaisi jompaa kumpaa ääripäätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa bad hair day -ilmiötä, kun pää on aina helkatinmoinen pöheikkö.
Kun on aina bad face day.
Töissä siitä on vain etua, koska miehet eivät himoitse eivätkä naiset kadehdi.
Vierailija kirjoitti:
Rumana on siinä mielessä "turvallista", että tuskin joutuu pelkäämään kateellisten sabotointiyrityksiä, ilkeitä juoruja tms.
Ne saattavat silti olla kateellisia jostain muusta syystä (tiedoista, taidoista, osaamisesta jne.). Jos ruma joutuu ilkeiden juorujen kohteeksi, iso osa juoruilusta on ulkonäön haukkumista ja erilaista lyttäämistä ("mikähän sekin luulee olevansa!"). Hyvin monella ihmisellä on tarve osoittaa rumalle tämän "oma paikka".
Minä olin nuorena rumaksi haukuttu (ja jossain vaiheessa ihan objektiivisestikin katsottuna ruma), ja olen kokenut lukuisia tässä ketjussa mainittuja asioita. Minua on ahdisteltu ja lääpitty (varmasti vähemmän kuin kauniita, mutta kuitenkin). Minulta on vongattu seksiä, ja jokunen mies on seurustellut kanssani vain seksiä saadakseen (en uskonut, että niin voisi käydä, mutta kyllähän vain kävi). Naiset ovat katsoneet minua nenänvarttaan pitkin eivätkä halunneet ystävystyä (en tiedä miksi, enhän minä ollut heille uhka?) - ilmeisesti rumuus herättää inhonväristyksiä kenessä tahansa. Minulle on huudeltu törkeyksiä, ja minua on uhattu väkivallalla, koska olin niin hirvittävän ruma - en siis todellakaan saanut olla julkisilla paikoilla rauhassa.
Voisin toki keksiä ja luetella vaikka minkälaisia juttuja, mutta vaikka lista olisi miten pitkä tahansa, olisin siltikin ollut nuorena mieluummin nätti tai ainakin tavallisen/normaalin näköinen.
Ei harmita jos on selluliittia, olemattomat rinnat tai vähän ylipainoa, koska kasvojen vastenmielisyyden rinnalla ne eivät merkitse mitään.
Ei mene rahaa naistenlehtiin, koska ei niitä voi ostaa, tulee liian huono olo.
- ymmärtää ihmisten pinnallisuuden
(oikeasti vain me rumat ymmärrämne sen, jokaiseen av:nkin ketjuun rumuudesta tulee aina joku normaali selittämään "kaikissa on jotain kaunista", "kukaan ei ole niin ruma, että blaa blaa" ja sitten niitä "minä en kyllä usko, että aikuiset ihmiset haukkuvat julkisilla paikoilla tuntemattomien ulkonäköä" jne jne)
Naiset ei kadehdi, miehet ei himoitse ja tuijottele perään, töissä otetaan vakavasti... Ja voin olla varma, että kumppanini ihastui persoonaani sekä luonteeseeni. Enpähän houkuttele mulkkuja perääni.
Ei ikinä haukuta hu*raksi tai lu*kaksi.