Mitä tekemistä "pakenit" tänne?
Kommentit (41)
Siivoamista. Mätänen nyt tässä tietokoneella. Av, mikä ihana tekosyy olla tekemättä mitään.
Siivous, kaupassa käynti, huonekalujen järjestäminen
Pitäisi käydä kaupassa. Fairya, ettei tarvitse lainata naapurin Pekalta.
Siivoaminen, tiskaus, ruoanlaitto ym. kotityö Ja suihkuunkin pitäisi mennä. Ja käydä kaupassa... Teen osan näistä tänään vähän myöhemmin ja huomenna vähän lisää.
En mitään. Ei kiinnosta tehdä mitään muuta.
En mitään. Tyynyjen pesu meneillää. Yks tyyny rummussa ja toinen koneessa.
Odotan että kello menee eteenpäin niin voin korkata lonkeron.
Niimpä. Mut nyt ap lähtee ja pesee yhden ikkunan ja kipittää sitten pikapikaa takasin!
Leipominen. Tarkoitus oli etsiä pari reseptiä. Into meni jo ohi, leivon ehkä huomenna.
Siivous ja ikkunanpesu. Huom. vain yksi ikkuna enää, muut pesin viime viikolla. Siivous olis sellainen isompi, suursiivous. Taas jäi viime tippaan. Ensi viikolla alkaa sukulaisten kokoontumisajot meillä (Helsinki), kun kaikki on lähdössä jonnekin reissuun ja tässä on niin kiva poiketa lentokentälle/laivalle mennessä. Ja osa yöpyykin, jos lento lähtee aamuyöstä.
Siis kaikki on mukavia ihmisiä ja tykkään kun tulevat jne, mutta tuo siivous ei nappais yhtään.
Puhumaton mies ja yleensäkin huono parisuhde. Alakulo mikä estää tarttumasta kotitöihin ym.
Olen siivoamassa taloa...en jaksaisi jatkaa.
Kunhan krapula-ahdistuksissani selailen. Älytön jumitus päällä enkä pysty tekemään enkä aloittamaan mitään.
Itse asiassa sain juuri valmiiksi pari voileipäkakun aihiota ja tulin tänne miettiin mistä jatkaisin. Pesukoneenkin sain päälle.
Tenttilukua olen vältellyt tehokkaasti jo aamukasista.
Tenttilukua olen vältellyt tehokkaasti jo aamukasista.
Pitäisi tehdä ruokaa ja käydä kaupassa. Siivoaminenkin on kesken. 😩
Aamupalan tekoa.