Saako tipattomalla juoda olutta?
Olen tipattomalla ollut vuoden alusta eli en ole juonut kahta pulloa päivässä viinaa niinkuin normaalisti teen, olen juonut vain kolmosolutta, en siis edes nelosolutta, ja vain 3-4 päivänä viikossa.
Kuulin, että tipattomalla jotkut ei juo ollenkaan, onko se muka niin ettei edes oluttakaan saa juoda? Mahdotonta!
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut on nykyään todella hyvää.
Mutta eihän siitä tule humalaan, oluthan on humaltumista varten?
Ap
Nyt loppuu tipaton ja aletaan juomaam viinaa
Olutta saa juoda aina, munkin entinen työkaveri veti ruokkiksella kaljan ruuvan kanssa.
Taas näitä muka hauskoja nousuhumalassa tehtyjä avauksia. No, arki kun koittaa niin taas tehdään parannusta? Kannattaisko ihan vaan oikeasti lopettaa.
Saa juoda keppanaa ja kirkkaita, mutta viiniä vain ruoan kanssa. Ei se ole niin justiinsa.
Kolmosoluesta ei tule edes känniin, niin sitä voi juoda niin paljon kuin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmosoluesta ei tule edes känniin, niin sitä voi juoda niin paljon kuin huvittaa.
Varmasti tulee kun tarpeeksi paljon ja nopeasti juo. Promillet saa 3.00 aivan helposti. Olen rattijuopumuksenkin ajanut niillä lukemilla.
Vierailija kirjoitti:
Kolmosoluthan on janojuoma jota voi tipattomalla ajanjaksolla juoda niin paljon kuin jaksaa.
Alkoholiton olut on nykyään todella hyvää.