Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon pitäisi maksaa että hengailisitte koko Tuska-festareiden ajan Cheek / Robin / Mikael Gabriet -t-paita päällä?

Vierailija
09.06.2018 |

Jossa artistin nimi lukisi erittäin isosti ja näkyvästi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Tuskan väki ymmärtäisi sen ironiaksi. Heillä on sentään huumorintajua, toisin kuin näillä "vihaajat vihaa" -dorkilla.

Vierailija
2/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No maksa mun lippu, majoitus ja junamatkat Jyväskylästä. Niin ja se paita tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskan liput ja ihan mikä tahansa paita päälle niin voin mennä. En tosin maksais tuskan lipuista euroakaan

Vierailija
4/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä on verran fiksua ja huumorintajuista porukkaa, että varmaan saisit läpsyjä, peukkuja, hymyjä ja hauskaa jutunaihetta. Ei siellä kukaan lättyyn vedä. Ne festarithan.on poliisinkin mukaan kaikkein rauhallisimmat.

Vierailija
5/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys onkin mielestäni, kuinka paljon sinulle pitäisi maksaa, että lähdet Tuska-festareille?

Vierailija
6/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö melun keskellä oikeasti olla? Hui.. no kai sitä voi olla kuulosuojien kaa.

Mutta jos maksat lipun ja 80e/h pimeästi (iltalisät ja sunnuntailisät mukana jo). 

Vierailija
7/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh my, toihan on ihan uusi ja vallattoman hauska idea. Olen bongannnut Tuskasta mm. Backstreet boys ja Madonna ja Britney-paitoja. 

Vierailija
8/8 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No maksa mun lippu, majoitus ja junamatkat Jyväskylästä. Niin ja se paita tietysti.

Tämä riittää, eikä tarvi junalippuakaan kuin Turusta.