Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekemistä "pakenit" tänne?

Vierailija
09.06.2018 |

Mun pitäs pestä ikkunoita.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoamista ja suihkussa käyntia lähinnä... mutta lista toki kasvaa mitä pitempään täällä roikun.

Vierailija
22/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista matkaseuraa pakenin😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole mitään varsinaista tekemistä tänään, mutta tuossa on neule vieressä jota olen "tehnyt" jo pari tuntia

Vierailija
24/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi käydä kaupassa.  Fairya, ettei tarvitse lainata naapurin Pekalta.

Oon vähän väsynyt, mutta nauroin tälle ääneen pitkän aikaa 😂🤣

Vierailija
25/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta. Jäämme lomalle ja lähdemme Englantiin sukuloimaan. Pitäisi pakatakin. Tiskikoneen sain täytettyä ja pyykkiäkin pitäisi pestä. Kyllä se tästä...

Vierailija
26/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maraton-tiskausta, nyt tiskannut jo tunnin, vielä menee ainakin tunti.

Vierailija
27/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkossa pitäisi käydä

Vierailija
28/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies provosoi eilen, kuten aina tekee perjantaisin ettei joutuisi esittämään hyvää puolisoa, jos ollaan turhan sopuisissa väleissä. Huomaankin nyt tehneeni viime viikot niin paljon töitä, että romahdin täysin. En voi mennä asiakkaiden eteen kun hysteerinen itku on sentin päässä ja silmät turvoksissa. Lässyttäköön ukko heille ihan itse sitten vain. Oltiin sitten miten kesken sesongin hyvänsä. Olen varoittanut vinoilemasta tietyistä aiheista kesken kauden jos haluaa minun olevan työkunnossa. Joten itsepä ojansa kaivoi.

Ei jaksaisi olla olemassakaan, mutta jotenkin tässä on itsensä kerättävä koska lapsi tulee illalla kotiin. Älkää ikinä sekaantuko itsekeskeiseen yrittäjään. Ikinä. Etenkään, jos lapset eivät edes ole yhteisiä. Olet toisen mielessä elätti ja riippa, vaikka tosiasiassa elätät häntä ilmaistyölläsi ja syöt puuroa.

Ei tästä voi puhua ystäville, koska en halua järkyttää heitä, ja joutuisi selittämään niin paljon. Joten tulin tänne unohtamaan itseni. Ja antamaan alitajunnan kartoittaa vaihtoehtoja.

Vierailija
29/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi pestä ikkunat.

Ja isompi projekti olisi käydä läpi kaikki kaapit ja laatikostot ja heittää turhat pois.

Vierailija
30/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesu täälläkin.

Vierailija
31/41 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies provosoi eilen, kuten aina tekee perjantaisin ettei joutuisi esittämään hyvää puolisoa, jos ollaan turhan sopuisissa väleissä. Huomaankin nyt tehneeni viime viikot niin paljon töitä, että romahdin täysin. En voi mennä asiakkaiden eteen kun hysteerinen itku on sentin päässä ja silmät turvoksissa. Lässyttäköön ukko heille ihan itse sitten vain. Oltiin sitten miten kesken sesongin hyvänsä. Olen varoittanut vinoilemasta tietyistä aiheista kesken kauden jos haluaa minun olevan työkunnossa. Joten itsepä ojansa kaivoi.

Ei jaksaisi olla olemassakaan, mutta jotenkin tässä on itsensä kerättävä koska lapsi tulee illalla kotiin. Älkää ikinä sekaantuko itsekeskeiseen yrittäjään. Ikinä. Etenkään, jos lapset eivät edes ole yhteisiä. Olet toisen mielessä elätti ja riippa, vaikka tosiasiassa elätät häntä ilmaistyölläsi ja syöt puuroa.

Ei tästä voi puhua ystäville, koska en halua järkyttää heitä, ja joutuisi selittämään niin paljon. Joten tulin tänne unohtamaan itseni. Ja antamaan alitajunnan kartoittaa vaihtoehtoja.

Juokse ennen kuin tuo suhde tuhoaa sut.

Vierailija
32/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En paennu, tää on hauskaa, välillä saa nauraa maha kipeänä ihmisten kommenteille.

Vierailija
33/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, leivonta, ne perus.. Vaikka periaatteessa ihan tykkään kummastakin! Mutta eilen loppui työt ja tänään alkoi loma, joten.. Keskityn pääasiassa lepihommiin ennen kun uudet työt alkaa heinäkuussa!

Vierailija
34/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäis lähteä kaupungille, poika sättää ja riehuu turhautumistaan, kun miestä saa aina odotella. Poika ja mä ollaan valmiita lähtöön, mies puunaa itseään, enkä jaksa istua sohvalla pyörittämässä peukaloitani, joten tulin tänne. Ärsyttää tä ainainen miehen odottaminen argh!

Vierailija
35/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunoiden pesua ja ylläpito siivousta. Nurmikon sain eilen leikattua, kiitos naapurin, kun alkoi taas huudattaa Suomi-poppia pihallaan😂.

Vierailija
36/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään paennut mitään, vaan avasin AV:n ihan muuten vain.

Brunssi on syöty, tiskit tiskattu, koneellinen pyykkiä kuivuu parvekkeella.

Koti on siisti.

Luonnonkukkia maljakoissa.

.

Kaikki on hyvin.

Onkohan kohta, kun/jos luen enemmän tätä palstaa? ;)

Vierailija
37/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tämä ketju inspiroi: pistin kännykän ajastimeen 20 minuuttia ja laitoin tavaroita paikoilleen sen ajan, nyt on himpun verran siistimpää!

Vierailija
38/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, töihin pitäis lähteä mutta ei vielä viitsi käydä suihkussa ja alottaa lähdön tekemistä..

Vierailija
39/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakenen todellisuutta, jotta ei tarvitsisi velloa itsesäälin ja masennuksen syvässä suossa. 

Koska tämä kaikki puhe etenkin ihmissuhteista täällä on niin kaukana todellisuudesta, ettei tosikaan. Katkerien tilitysten lukemisen jälkeen on hyvä mennä oman puolison kainaloon ja nauttia siitä hetkestä. 

Vierailija
40/41 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Mut nyt ap lähtee ja pesee yhden ikkunan ja kipittää sitten pikapikaa takasin!

Niin + pä =Niinpä