Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni

Vierailija
09.06.2018 |

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kommentit (204)

Vierailija
81/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tartte olla edes kovin lyhyet.

Sinkkumies

Vierailija
82/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukka, lävärit ja tatuoinnit. Siinä sellainen kombo, että viriilimmänkin miehen kulli vetäytyy kuoreensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä mieltymyksiä olla. Jokaisella ihmisellä on tietyt asiat, mitkä sytyttävät ja tietyt, mitkä ei sytytä. Ja sitten on niitä asioita, mitkä ei heilauta juuri suuntaan tai toiseen. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
84/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilitukka, lävärit ja tatuoinnit. Siinä sellainen kombo, että viriilimmänkin miehen kulli vetäytyy kuoreensa.

Veikkaan, ettet sinä ainakaan lukeudu niiden viriilimpien miesten joukkoon, joten älä puhu heidän puolestaan.

Vierailija
85/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on ihan ok. Tämän täytyy olla joku biologinen juttu. Tykkään kovasti omista pitkistä hiuksistani ja tykkään siitä miten miehet tykkäävät niistä. Muiden naisten hiukset eivät silleen liikuta, muiden lyhyet hiukset voivat olla ihan kivoja vaikka itse en sellaisia haluaisi. Miesten hiukset ovat minulle kuitenkin tosi tärkeät. En voisi ottaa miestä jolla on huonot hiusgeenit, sorry. On jotenkin surkuhupaisaa, kun kaiken maailman kaljut miehet inisevät naisten kynityistä hiuksista.

Vierailija
86/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa voi tulla ongelmia, kun mies rakastuu siihen pitkähiuksiseen ihanan naiseen, mutta ei helv.. kun se meni sitten 10 v. päästä leikkaamaan ne hiukset.. Seksi ei enää suju kun vaimo näyttää "murrosikäiseltä pojalta", riitoja tulee ja vääjäämättä ero on edessä.. Mies muistelee niitä menneitä aikoja kun vaimonsa hiukset vielä hulmusivat tuulessa ja hän oli niin onnellinen. "Mutta sitä ihmistä ei enää ole, mies huokaa..." (Mies, joka rakastui hiuksiin.)

Niin, voi sitä miesparkaa. Olisi valinnut naisensa paremmin ja etsinyt sellaisen, joka ei koskaan ikinä muutu mitenkään. Olettaen siis, että mieskin on pysynyt täysin saman näköisenä ja (etenkin) saman painoisena nuoruudesta keski-ikään :D

Vierailija
87/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurin muokkaama, kuten kaikki kauneuskäsitykset, sen osoittaa jo se, miten erilaiset kauneuskäsitykset ovat eri aikoina ja eri kulttuureissa, jopa päinvastaisia. Ei se tee siitä sen pahempaa, pidä vain pitkähiuksista naisista ihan rauhassa, kaikilla meillä on omat mieltymyksemme, mutta mikään niistä ei ole syntynyt tyhjiössä ilman kulttuurihistoriallista laahusta ja kontekstia.

Kyllähän pitkä ja kiiltävä tukka kertoo terveydestä. Kerropa milloin naisilla on siili ollut muodissa? Afrikkaa ei lasketa (en tiedä miksi ei :D).

Vierailija
88/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä puhu ainakaan ääneen, hiustenpituudesta syöpähoitoja saaneelle naiselle.

Vierailija
89/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ei pitkätukkainen ja röhöpartainen mies sytytä ollenkaan. Mutta ei sen väliä, en minä haluakaan olla kaikkien miesten unelmien kohde. Ihan yksi mies riittää, eikä se mies ole ap.

Minulla oli ennen takapuolen päälle ulottuva letti. Kun leikkasin latvan leuan tasalle, hävisivät saman tien niska- ja hartiakivut. En enää koskaan kasvata tämän pidempiä hiuksia, vaikka joutuisin olemaan "ilman" koko loppuikäni. Pitkä tukka painaa uskomattoman paljon, niskalihakset ovat koko ajan kovilla.

Vierailija
90/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööperin kolli kirjoitti:

AP on oikeassa lyhyet hiukset sopivat hyvin harvoille naisille.

Onko siis myös tärkeää että tukkalaatu todella on sellainen, josta kasvaa pitkä kaunis tukka? Käykö tosi uhut luikero niinpitkäkunkasvaa-puolipitkä hiirenhäntätukka? Vai olisko silloin se lyhyempi vaihtoehto kuitenkin ok?

Jotenkin unohtuu ihan ettei kaikille kaunista pitkää tukkaa niinvain kasvakaan. Eikä ole suomalaisen geeneillä edes harvinaista.

Vierailija
91/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulttuurin muokkaama, kuten kaikki kauneuskäsitykset, sen osoittaa jo se, miten erilaiset kauneuskäsitykset ovat eri aikoina ja eri kulttuureissa, jopa päinvastaisia. Ei se tee siitä sen pahempaa, pidä vain pitkähiuksista naisista ihan rauhassa, kaikilla meillä on omat mieltymyksemme, mutta mikään niistä ei ole syntynyt tyhjiössä ilman kulttuurihistoriallista laahusta ja kontekstia.

Kyllähän pitkä ja kiiltävä tukka kertoo terveydestä. Kerropa milloin naisilla on siili ollut muodissa? Afrikkaa ei lasketa (en tiedä miksi ei :D).

Kasarillahan siili oli kova juttu, ja näyttää olevan taas tämän vuoden muotivillitys.

Vierailija
92/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tuo nainen tuossa kuvassa:

http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2015/07/22-gorgeous-super-sh…

Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.

AP

Edelleen oletat, että mielipiteesi kiinnostaa. Ymmärtäisin kommenttisi, jos se olisi tuotu johonkin olemassa olevaan keskusteluun hiustyyleistä, mutta jostain käsittämättömästä syystä halusit tulla kertomaan ventovieraille ihmisille omista mieltymyksistäsi. Miksi?

(Ja ennen kuin edes aloitat länkyttämisen niin tiedoksesti, että itselläni on pitkä tukka. Siksi, että se on helpoin, koska inhoan käydä kampaajalla, ei siksi että miellyttäisin sinua tai muita miehiä.)

Oletko sukurutsan tulos, vai mistä miesvihasi kumpuaa?

Vierailija
93/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kyseessä on tietenkin biologinen juttu. 

Itse en ikinä huolisi lyhyttukkaista ja alapäänsä poslariksi kyninyttä naista. Ainoastaan mustilla pitkillä hiuksilla ja mustakarvaisella alapäällä varustetut naiset ovat käyneet minulle. Lyhyt tukka naisella on niin epänaisellinen.

Vierailija
94/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikkapa tiettyihin alakulttuureihin kuuluu stereotyyppisiä hius- ja pukeutumismalleja. Ehket sinä viehäty kaljusta tai irokeesista naisella, mutta vaikkapa joku punkkarimies voi tulla housuihinsa sellaisen nähdessään.

Riippuu taas... Mulla on esim. tatuointeja, mutta en halua, että naisella olisi niitä. Samoin mulla on iso penis, mutta en haluaisi naisen jalkojen välissä sellaisen roikkuvan.

Mitä alakulttuuria edustat? "mies, jolla on iso penis ja tatuointeja" - ei tietääkseni ole alakulttuuri?

Vierailija
95/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ohut hiirenhäntä letti hartioiden alapuolelle..koska pannaan?

Vierailija
96/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minusta siinä mielessä sama nainen ole, että useimmille pitkätukkaisille ei tulisi mieleenkään ajaa kaljuksi tai leikata siiliä. Tuo tyyli useimmiten viestii radikaalimmista arvoista tai ehkä kriittisestä elämäntilanteesta, tarpeesta räväyttää esimerkiksi tuoreen eron jälkeen. Jos itse etsii perinteisempää naista joka on vakaassa elämänvaiheessa, niin hyvin harva heistä on valinnut kovin punkkarihenkistä hiustyyliä.

Vierailija
97/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet viimeksi saanut kunnon orgasmin?

Vierailija
98/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu ainakaan ääneen, hiustenpituudesta syöpähoitoja saaneelle naiselle.

Joo, äläkä silmälaseista silmälasipäisille naisille. Käytännön viisastumisia, osa 5.

Vierailija
99/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet viimeksi saanut kunnon orgasmin?

Sillä tavoin että olet niin stressantuneen kipukynnyksen partaalla että käytännössä orgasmisi on jo siinä pisteessä että siemennesteesi jo valuu ulos mutta että ole vielä kokenut itse orgasmia?

Vierailija
100/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on tietenkin biologinen juttu. 

Itse en ikinä huolisi lyhyttukkaista ja alapäänsä poslariksi kyninyttä naista. Ainoastaan mustilla pitkillä hiuksilla ja mustakarvaisella alapäällä varustetut naiset ovat käyneet minulle. Lyhyt tukka naisella on niin epänaisellinen.

Juu. Lyhyttukkaisen naisen kanssa voisi sitten mennä baariin, ja näyttää kavereille, että katsokaa, minkälaisen kaljupääkotkan olen kesyttänyt. Ei mulla kyllä pokka kestäisi, vaikka se paljon kestääkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi