Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni

Vierailija
09.06.2018 |

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kommentit (204)

Vierailija
41/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä biseksuaalina naisena sama juttu, tykkään, että naisella on pitkät hiukset. Ihan kynitty ei vaan miellytä.

Vierailija
42/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi pitkätukkainen nainen, joka innostuu vain kokonaan klaneista miehistä :D Ei haittaa kaljuuntuminen, jos se vie koko tukan tai jos kaljun kohdan lisäksi on muu pää ajeltu! Ihanan testosteronisen näköistä. Ai että <3

Ja täällä yksi erittäin pitkätukkainen nainen, joka syttyy miehille, joilla on pitkä tukka yhdistettynä lyhyeen partaan. Jeesuskin rokkasi jeesuslookin, kapteeni Vanesta puhumattakaan.😘 Makuasioita, sanoi kettu...

Offtopikkina: Itse asiassa kettu & pihlajanmarjat -sanonnassa on kyse siitä, että kettu solvaa pihlajanmarjat happamiksi, koska ei niitä itse yllä ottamaan. Eli tähän ketjuun sanonta pätisi niin, että aloittaja on katkera siitä, ettei hänellä ole mahiksia lyhythiuksisiin naisiin, joten hän julistaa näiden olevan rumia.

...kun muniaan nuoli. 😁 -ed.

Ärh, tarkoitin tietysti koiraa, aivot ovat.vielä päikkäreillä. Sorry ohis (taas).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ilmankos! Itsellä tällainen fleda ja äijää ei löydy.

Oletko myös samannäköinen kuin nainen kuvassa?

Vierailija
44/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.

Hä? Jos minä en viehäty lihavista ihmisistä niin minulla on persoonallisuushäiriö?!

Ainakin sisälukutaidossa sinulla näyttää olevan merkittäviä puutteita.

Missä kohtaa ap sanoi jotain muuta kuin kertoi mielipiteensä millaisista hiuksista hän naisella pitää? Niin?!

Vierailija
45/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin naisilla on kauniit kasvon piirteet ja kauniit kasvot muutenkin. Heille sopii myös lyhyet hiukset.

Vierailija
46/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.

Hä? Jos minä en viehäty lihavista ihmisistä niin minulla on persoonallisuushäiriö?!

Missä kohtaa ap sanoi jotain muuta kuin kertoi mielipiteensä millaisista hiuksista hän naisella pitää? Niin?!

"Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko."

Etkö ihan oikeasti ymmärtänyt? Kyse ei ollut ap:n mielipiteestä vaan siitä, että hän kuvittelee, että juuri hänen mielipiteensä on vieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Jokaisella meillä on mielipiteitä. Voisin helposti tehdä vaikka sata avausta omistani tyyliin

- lyhyet miehet eivät ole seksikkäitä

- laihuus ja hintelyys on miehessä rumaa

- kaljuuntuminen ei näytä miehessä hyvältä

jne jne. Mutta kun en kuvittele, että minun mielipiteeni olisi jotenkin muiden ihmisten mielipiteitä tärkeämpi niin en tee.

Vierailija
47/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse voisin kasvattaa koska tahansa pitkät hiukset ja tiedän että suurinta osaa miehistä viehättää enemmän pitkät hiukset, mutta so what - elän tätä elämääni itselleni.

T: kynitty lesbotukka ihan vain vittuillakseni sulle

Vierailija
48/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Minä tykkään lyhythiuksisista, mutta kaljuuntuminen on totaalinen turnoff. En voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä, jolla on hiusraja selvästi vetäytynyt puhumattakaan jos hiukset ovat alkaneet harventua myös päälaelta.

Ai, minusta monet kaljut miehet ovat hyvinkin seksikkäitä.

Vierailija
49/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko."

Etkö ihan oikeasti ymmärtänyt? Kyse ei ollut ap:n mielipiteestä vaan siitä, että hän kuvittelee, että juuri hänen mielipiteensä on vieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Jokaisella meillä on mielipiteitä. Voisin helposti tehdä vaikka sata avausta omistani tyyliin

jne jne. Mutta kun en kuvittele, että minun mielipiteeni olisi jotenkin muiden ihmisten mielipiteitä tärkeämpi niin en tee.

Jos AP:n mielipide ei kerran yhtään kiinnosta, niin miksi edes vaivautua kirjoittamaan vastausta?

Vierailija
50/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ovat niin vihamielisiä? Onko ap vaatinut, että kaikilla naisilla pitäis olla pitkät hiukset?

Vierailija
51/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pidät pitkistä hiuksista naisella, sitten pidät pitkistä hiuksista naisilla. Meillä jokaisella on omat visuaaliset mieltymyksemme. Ei siitä sen ihmeempää stressiä ja ahdistusta tarvitse ottaa. Ainoastaan siinä tapauksessa huolestuisin itse itseni kohdalla, jos elämäni rakkauden ulkonäkö muuttuisi niinkin vähäisesti kuin erilaiset hiukset, ja alkaisin kokea ahdistusta asiasta. Silloin miettisin, seurustelenko sen miehen vai sen hiuskuontalon kanssa. Tai jos KUKAAN MUU MAAILMASSA EI MISSÄÄN NIMESSÄ KÄY kuin se tietty ulkonäkö, edes siinä tapauksessa, että huomaisi jo ihastuksen nousevan sitä ei-ihannetta kohtaan. 

Eli, nauttii siitä, mistä nauttii, muttei anna sen sanella ehtoja omalle elämälleen niin, että jää elämä elämättä ja eteentulevat täydelliset mahdollisuudet käyttämättä umpikalloisuuden takia. Eli, jos tapaisitkin elämäsi upeimman naisen, mutta hänellä on lyhyt tukka, et jättäisi tutustumatta häneen vain hiustyylin takia.

Tiedän naisen, joka jätti mahtavan aviomiesehdokkaan ja lähti toisen mukaan, kun miehellä oli väärän väriset vaatteet.... Harmittelee sitä nyt vuosikymmenten jälkeen, että olinpa idiootti.

Vierailija
52/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun erosin pitkästä suhteesta ja lasteni isästä, leikkasin tuollaisen ap:n kuvassa (sivu 2) olevan hiusmallin. Se hiustyyli sopi siihen tilanteeseen, kun halusin sisäisesti ja ulkoisesti karistaa kaiken vanhan pois. Nykyään mulla on long bob, koska tykkään siitä itse, ei sen takia, että se miellyttäisi jotakuta muuta.

Vierailija
53/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniilla kasvoilla tässäkin iso merkitys. Kaljukin näyttää hyvältä jollakin. Useimmilla ei...

Vierailija
54/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Kun kykysi ovat ilmeisen rajalliset, niin pyydä joku lukemaan aloitus ja kertomaan mitä siinä kirjoitetaan. Näin saat tietää mistä tässä ketjussa on kyse, eikä sinun tarvitse kirjoittaa tänne jatkuvasti järjettömyyksiä.  Sitten voit mennä ulos ja yrittää rauhoittua. Kesä on kauneimmillaan.

Vierailija
55/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kysymässä naapurin Pekalta?

Vierailija
56/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sama miesten suhteen, jotka eivät hyväksy kaljuuntumistaan ja yrittävät peitellä sitä, tai jotka eivät enää pysty mitenkään peitellä sitä, mutta ajattelevat, että vähän hiuksia on parempi kuin ei mitään ja kulkevat ympäriinsä pelle hermanni-lookissa.

Kerropa hauska vitsi sairauden takia hiustenlähdöstä kärsivistä naisista ja heidän peruukin ostoistaan/heh nostoistaan . Tekisi nyt mieli nauraa tässä heitä oikein makeasti.

Eikös olisikin oikein hauskaa kun saataisiin oikein hohottaa mahan pohjasta ja osoittaa tuollaisia hylkiöihmisiä sormella, me hienommat ja ansiokkaammat,paremmat  ihmiset, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa kuten kuuluukin olla   ?

Eli-tähänkö tää nyt menikin ?

Hiukset on ihmisten yksityisasia ja jokaisella on sellaiset kuin on ja jos ei ole niin ei sitten ole.

Stalinilla, esimerkiksi, oli koko ikänsä tosi vahva tukka ja aivan upea sillä Turun naistenpuukottajallakin näytti olevan, mutta en silti haluaisi edes tavata häntä sillä perusteella ,enkä välitä katsoa enää kuviakaan hänestä, mutta se ei kuitenkaan johdu ko. miehen tukasta ollenkaan.

Jos joku mies ei välitä lyhyttukkaisista naisista, niin älköön sitten välittäkö, omapahan on asiansa, mitä hän sitä täällä toitottelee.

Lyhyt tukka oli esim. näyttelijä Jean Sebergin, Audrey Hepburnin ja Mia Farrow'n tavaramerkki valkokankaalla, erittäin naisellisia ja viehättäviä kaikki heistä.

No nyt tietysti halukas pilkkasormi voisi kokea ylimielisyyttä siitä, että Audrey kuoli lopulta syöpään, Jean päätyi mt-ongelmien takia itsemurhaan ja Mia on nyt jo vanha. Ei se mitään, pillkkasormi rulettaa, hän on aina paras ja kaunein ja tulee sellaisena säilymäänkin aina. Pisteet siitä hänelle.

Vaikka esim. oma mieheni on päälaelta kalju, hän on minulle uskollinen, rakkain ja se ihanin mies koko maailmassa ja meillä on yhdessä kaksi ihanaa, (kaunistukkaista) tytärtä (6v.ja 8v.)

Ainoa oikea vastaus ap:lle on: " Vai niin, no itsepähän oman makusi tiedät, valitse sitten se oma puolisosi sen mukaan, ei sinua mikään estä jos vain hänelle kelpaat. Älä kuitenkaan yritä tehdä siitä omasta, omiin henkilökohtaisiin mieltymyksiisi perustuvasta  maustasi jotain kaikkien noudatettavaa pakollista normia koko maailmalle"

Vierailija
57/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä rumista miehistä. Teitä on vain 98,4 prosenttia suomalaismiehistä.

En tiedä, ovatko uskomukseni syynä vai mainitsemasi kulttuuri.

Vierailija
58/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sössötät, opettele lukemaan. "Lyhyet hiukset vähentävät naisen viehätysvoimaa OMISSA SILMISSÄNI." Eikä "on universaali totuus että lyhythiuksiset ovat rumia."

Vierailija
59/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Mä voisin koska tahansa kasvattaa pitkän tukan itselleni, mutta pelkään, että suurin osa naisista ei tykkäisi siitä kuitenkaan.

Luulen että naiset suosivat pitkätukkaisia miehiä enemmän kun uskotkaan.

Ainakin kun katson Ruotsin paratiisihotellia niin tykkäävät. Pitää vaan olla muutenkin sitä ulkonäköä.

Vierailija
60/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rööperin kolli kirjoitti:

AP on oikeassa lyhyet hiukset sopivat hyvin harvoille naisille.

Mulla on ollut pitkät ja luonnonkiharat hiukset. Kampaaja ei olisi halunnut leikata hiuksiani lyhyeksi, mutta olen saanut vain positiivista palautetta lyhyistä hiuksitani nykyään. Kuulemma sopii paljon paremmin kuin entiset pitkät. Kauniit kasvonpirteeni ja isot silmät tulevat enemmän esille nykyään. Ja täytyy sanoa, että itsekin tykkään tosi paljon.  En ole katunut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi