Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni

Vierailija
09.06.2018 |

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se tyhjäpäisyyttä ja laumasieluisuutta. Mitä useampi siihen lammasmaisesti lähtee mukaan, sitä rankempaa se on niille, jotka mieluiten olisivat kuitenkin oma itsensä. Joutuvat entistä enemmän silmätikuiksi ja painostuksen alle. Perhanan pään karvoituksen, rättien, lumppujen ja mööpeleiden ja sohvatyynyjen takia. Vain sellaiset ihmiset tarvitsevat muodin, joilla ei ole omaa makua.

Joo no puhutaan varmaan samasta asiasta, mutta kyllä mä enemmän syytän tätä kulttuuria enkä niitä yksilöistä, jotka joutuu siihen mukaan. Paskaahan se on meille kaikille, myös niille, jotka ei lähde mukaan. Sitä suuremmalla syyllä pitää puolustaa omia valintoja, mutta yllättäen täälläkin miehet on sit sitä mieltä, että lyhythiuksiset naiset ovat pojan tai rekkalesbon näköisiä. Tyhjäpäitä he toki itse ovat. 

Mä en vaan ymmärrä mitä ne miehet yrittää tuolla haukkumisella saavuttaa. 

Vierailija
202/204 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehet olette leukapituisista hiuksista (polkka)? Jos on vielä luonnonkiharat. Minulla on jotenkin sellainen käsitys että polkka on miesten mielestä epäseksikäs tai tätimäinen. Onko polkka parempi vai pahempi kuin trendikkäät lyhyet hiukset? Ihan mielenkiinnosta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheet on muurahaisella , älä vaan jää elefantin alle 😏

Vierailija
204/204 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun elämäs on varmaan tosi rankkaa! Ei käy kateeksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän