Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni
Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.
Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?
Kommentit (204)
Kyllähän siitä hitusen sellainen tiukka tätimäinen fiilis voi välittyä.
Vierailija kirjoitti:
Siis miten luulet, että voisi olla evoluution muokkaama? Miehillä ja naisilla kasvavat karvat ihan yhtä lailla, jollei niitä leikata. Meinaatko, että jo luolassa miesten tukkaa parturoitiin iltanuotiolla?
Tässähän puhuttiinkin naisten hiustenpituuden vaikutuksesta naisen viehättävyyteen. Kaksi eri asiaa.
AP
En mä nää tässä mitään ongelmaa, en ymmärrä aloitusta. Onko ap tuo siis sinulle ihan ongelma, että se on ihan fetissin tasolla se mieltymys? Sitten sun pitää vaan kertoa avoimesti kumppanille siitä, koska jos se on fetissi niin sitten ei voi saada oikein tyydystystä mistään muusta ja sille ei itse mitään voi. Joudut vaan elämään asian kanssa ja löytämään naisen joka on avoin tuolle taipumukselle, en usko että on vaikeaa. Mutta kerrottava se on koska ei maallikko ymmärrä että kyse ei sinänsä ole hänestä absoluuttisesti (tai hiuksistaan) ja viehätysvoimastaan, vaan sinun fetissistäsi. Samalla tavalla joku mies voi olla vain naisen kanssa, joka antaa hänen käyttää vaippoja kotona. Outoa mutta emme itse valitse fetissejämme. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joillain naisilla on niin kauhea tarve korostaa sitä, että he eivät tee mitään valintojaan miehiä miellyttääkseen? Ei varmaan tarvitsekaan, koska "reikä kuin reikä"-ajattelulla varustetuille miehille kelpaa kyllä nainen kuin nainen.
Sensijaan aika monikin mies miettii esim. omaa ulkonäköään ja jopa poliittista vakaumustaan siltä kannalta, että missä määrin se viehättää naisia.
Sinulla on kyllä harvinaisen huono kuva miehistä. Surullista.
Mukavia, ajattelevia ja fiksuja miehiä on onneksi enemmän kuin kuvailemasi kaltaisia hyypiöitä.
T: Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!
Mä voisin koska tahansa kasvattaa pitkän tukan itselleni, mutta pelkään, että suurin osa naisista ei tykkäisi siitä kuitenkaan.
Mitäs jos kasvattaisit sen pitkän tukan vain ihan sen takia, jos itse sellaisesta tykkäät tai haluat kokeilla! Olemalla oma itsensä saa itselleen todennäköisimmin myös sopivamman kumppanin..
Olen lyhyttukkainen nainen. Kalju ja siilikin oli tosi kivoja joku aika sitten. En haluaisikaan miestä, jonka mielestä tuollainen tyyli on epäviehättävää. Joten ei haittaa ap laisinkaan ettet tykkää lookistani. En sua haluiskaan :D
Olen huomannut on että olemassa jonkinnäköinen korrelaatio tietyn joustamattomuuden ja konservatiivisuuden sekä pitkiä hiuksia naisilla prioirisoivan kesken (ei varmasti aina). Itse olen erittäin avarakatseinen, utelias erilaisiin asioihin, enkä tykkää jäykästä ja konservatiivisesta miehestäkään. (Arvostan kyllä korkealle myös luottamusta, uskollisuutta ja hyväsydämisyyttä.) Ja minusta on erityisen hienoa että meitä ihmisiä on niin erilaisia. Joten win win. Kaikkien ei tarvi olla toistensa ihanteita.
Hieman hassua tosin, huomaan kiinnittäväni usein huomiota pitkätukkaisiin miehiin. (Varsinaista prioriteettiä ei kuitenkaan ole.) Tämä luullakseni siksi, että pitkä tukka miehellä kertoo ihmisestä heti, että uskaltaa olla oma itsensä, eikä niin välitä välttämättä toisten mielipiteistä. (pitkätukkamiehiä kun vielä nykyäänkin jaksetaan mollata jonkin verran..).Tietenkin lyhyttukkainen mieskin voi olla tuota edellä mainittua, mutta koska lyhyt tukka on miehellä se vanhanaikainen normi, niin tukan pituus ei kerro tuosta ominaisuudesta ensinäkemältä.
Maskuliinisuus ja feminiinisyys ei myöskään minun mielestä sidottuja sukupuoleen. Molemmista sukupuolista löytyy myös toista. Tykkään omasta maskuliinisuudestani ja välillä androgyynimäisyydestäni myös, vaikka toisaalta olenkin hoikka ja välillä aika naisellinenkin nainen, lyhyestä tukastani huolimatta. Vaihtelee vähän kausittain, mitä ominaisuutta haluaa enemmän tuoda esille. Pitkää tukkaa en myöskään liitä pelkästään tuohon feminiinisyyteen, enkä lyhyttä tukkaa maskuliinisuuteen. Ja lyhytkin tukka voi mielestäni olla feminiininen, riippuu paljon myös muusta olemuksesta, käytös, pukeutuminen, korut jne.
ulkonäköpellet kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama miesten suhteen, jotka eivät hyväksy kaljuuntumistaan ja yrittävät peitellä sitä, tai jotka eivät enää pysty mitenkään peitellä sitä, mutta ajattelevat, että vähän hiuksia on parempi kuin ei mitään ja kulkevat ympäriinsä pelle hermanni-lookissa.
Kerropa hauska vitsi sairauden takia hiustenlähdöstä kärsivistä naisista ja heidän peruukin ostoistaan/heh nostoistaan . Tekisi nyt mieli nauraa tässä heitä oikein makeasti.
Eikös olisikin oikein hauskaa kun saataisiin oikein hohottaa mahan pohjasta ja osoittaa tuollaisia hylkiöihmisiä sormella, me hienommat ja ansiokkaammat,paremmat ihmiset, joille ulkonäkö on kaikki kaikessa kuten kuuluukin olla ?
Eli-tähänkö tää nyt menikin ?
Hiukset on ihmisten yksityisasia ja jokaisella on sellaiset kuin on ja jos ei ole niin ei sitten ole.
Stalinilla, esimerkiksi, oli koko ikänsä tosi vahva tukka ja aivan upea sillä Turun naistenpuukottajallakin näytti olevan, mutta en silti haluaisi edes tavata häntä sillä perusteella ,enkä välitä katsoa enää kuviakaan hänestä, mutta se ei kuitenkaan johdu ko. miehen tukasta ollenkaan.
Jos joku mies ei välitä lyhyttukkaisista naisista, niin älköön sitten välittäkö, omapahan on asiansa, mitä hän sitä täällä toitottelee.
Lyhyt tukka oli esim. näyttelijä Jean Sebergin, Audrey Hepburnin ja Mia Farrow'n tavaramerkki valkokankaalla, erittäin naisellisia ja viehättäviä kaikki heistä.
No nyt tietysti halukas pilkkasormi voisi kokea ylimielisyyttä siitä, että Audrey kuoli lopulta syöpään, Jean päätyi mt-ongelmien takia itsemurhaan ja Mia on nyt jo vanha. Ei se mitään, pillkkasormi rulettaa, hän on aina paras ja kaunein ja tulee sellaisena säilymäänkin aina. Pisteet siitä hänelle.
Vaikka esim. oma mieheni on päälaelta kalju, hän on minulle uskollinen, rakkain ja se ihanin mies koko maailmassa ja meillä on yhdessä kaksi ihanaa, (kaunistukkaista) tytärtä (6v.ja 8v.)
Ainoa oikea vastaus ap:lle on: " Vai niin, no itsepähän oman makusi tiedät, valitse sitten se oma puolisosi sen mukaan, ei sinua mikään estä jos vain hänelle kelpaat. Älä kuitenkaan yritä tehdä siitä omasta, omiin henkilökohtaisiin mieltymyksiisi perustuvasta maustasi jotain kaikkien noudatettavaa pakollista normia koko maailmalle"
Mitä väliä sillä on vaikka minun mielestäni kaljuuntuvien miesten pitäisi leikata kaikki hiukset pois? Sehän on vaan mun mielipide, enkä oleta, että kaikki silti niin toimisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten luulet, että voisi olla evoluution muokkaama? Miehillä ja naisilla kasvavat karvat ihan yhtä lailla, jollei niitä leikata. Meinaatko, että jo luolassa miesten tukkaa parturoitiin iltanuotiolla?
Tässähän puhuttiinkin naisten hiustenpituuden vaikutuksesta naisen viehättävyyteen. Kaksi eri asiaa.
AP
Älä käytä passiivia kun tarkoitat itseäsi.
SINÄ puhuit "naisten hiusten pituuden (huom. ei yhdyssana) vaikutuksesta naisen( miksi nyt yllättäen vaihdoitkin yksikköön sijana) viehättävyyteen" (sinun) silmissä(-SI) (Olisi ollut vielä tärkeää lisätä. )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.
Ei tässä ollutkaan pointtina se, että mielipiteeni sinällään merkitsisi kellekään yhtään mitään. Kuitenkin ihmettelen, että miksi sama nainen voi olla todella viehättävä pitkillä hiuksilla, mutta klanipäänä ei sitten kauheasti kuitenkaan viehätä.
AP
Kaiva sisältäsi vastaukset tähän. Eli kysy itseltäsi mitä ominaisuuksia ja mielikuvia liität pitkiin hiuksiin naisilla (esim. kiltteys, naisellisuus, joustavuus, tasapainoisuus...) sitten voit mös miettiä, kuinka paljon nuo ominaisuudet todella liittyvät mielikuviisi. Varmastikin ympäröivällä kulttuurilla on myös vaikutuksensa.
Onko tämä mieltymys vain vieraampia naisia kohtaan, vai olisiko se myös sitä naista kohtaan, jonka kanssa olet seurustellut jo pidempään ja rakastat? Eli kuvitellaan että hänellä olisi ollut koko ajan pitkät hiukset ja sitten leikkaisi ne lyhyiksi? Vaikuttaisiko tämä silloinkin tunteisiisi ja ajatuksiisi? Miksi tai miksi ei? Onko siis kysymys mielikuvista ja kun tunnet ihmisen, niin ei mielikuvilla olekaan enää merkitystä hänen suhteensa?
Mulla oli joskus poikaystävä jolla oli upeat pitkät hiukset, Leikkasi ne sitten päähänpistosta ja häntä pelotti suurinpiirtein että rakastanko häntä enää, heh :) Tietenkin rakastin eikä mikään ollut muuttunut. Hiukset oli ennen pitkät ja tykkäsin kyllä niistä paljon, ja nyt oli lyhyet. Kivat nekin. (Ei tietty sellaiset kantseenkääntäjät mitä ennen.) Mut hei, ne on hiukset! Ei yhtään mitään väliä :)
Hassua, että jollekin hiusten pituus voi merkata niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tuo nainen tuossa kuvassa:
http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2015/07/22-gorgeous-super-sh…
Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.
AP
Edelleen oletat, että mielipiteesi kiinnostaa. Ymmärtäisin kommenttisi, jos se olisi tuotu johonkin olemassa olevaan keskusteluun hiustyyleistä, mutta jostain käsittämättömästä syystä halusit tulla kertomaan ventovieraille ihmisille omista mieltymyksistäsi. Miksi?
(Ja ennen kuin edes aloitat länkyttämisen niin tiedoksesti, että itselläni on pitkä tukka. Siksi, että se on helpoin, koska inhoan käydä kampaajalla, ei siksi että miellyttäisin sinua tai muita miehiä.)
Miksi joillain naisilla on niin kauhea tarve korostaa sitä, että he eivät tee mitään valintojaan miehiä miellyttääkseen? Ei varmaan tarvitsekaan, koska "reikä kuin reikä"-ajattelulla varustetuille miehille kelpaa kyllä nainen kuin nainen.
Sensijaan aika monikin mies miettii esim. omaa ulkonäköään ja jopa poliittista vakaumustaan siltä kannalta, että missä määrin se viehättää naisia.
Oikeesti? Poliittinen vakaumus sillä perusteella, mikä vetoaisi naisiin? huhhuh. Vetävintä on se, että ajattelee omilla aivoillaan, osaa käyttää niitä on mielenkiintoisia hyviä OMIA mielipiteitä (ekä mitään pintafeikkiä). Uskaltaa olla sellainen kuin on ja seuraa omaa tietään. Lisäksi kunnioittaa muita.
Muiden pinnallinen miellyttäminen on yhtä tyhjän kanssa eikä ole minkään arvoista. Toki käytöstapoja saa olla, ei sitä poissulje. Voi myös olla mukava ja huomaavainen ihminen toisille myös. Eihän sitä löydä itselleen sopivaa kumppaniakaan jos feikkaa omat ajatuksensakin puoluekannatusta myöten. Ero tulee kun toinen huomaa ettei toinen ollutkaan sitä mitä esitti. No toki toisen feikin voi löytää. Esittäköön siinä sitten toisilleen. Aito elämä on tuosta touhusta kuitenkin kaukana. Ja mitä järkeä on elää minkäänlasita muuta elämää kuin aitoa ja kokea aitoja tunteita ja tehdä aidosti mielenkiintoisia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.
AP
Edelleen oletat, että mielipiteesi kiinnostaa. Ymmärtäisin kommenttisi, jos se olisi tuotu johonkin olemassa olevaan keskusteluun hiustyyleistä, mutta jostain käsittämättömästä syystä halusit tulla kertomaan ventovieraille ihmisille omista mieltymyksistäsi. Miksi?
(Ja ennen kuin edes aloitat länkyttämisen niin tiedoksesti, että itselläni on pitkä tukka. Siksi, että se on helpoin, koska inhoan käydä kampaajalla, ei siksi että miellyttäisin sinua tai muita miehiä.)
Oikeesti? Poliittinen vakaumus sillä perusteella, mikä vetoaisi naisiin? huhhuh. Vetävintä on se, että ajattelee omilla aivoillaan, osaa käyttää niitä on mielenkiintoisia hyviä OMIA mielipiteitä (ekä mitään pintafeikkiä). Uskaltaa olla sellainen kuin on ja seuraa omaa tietään. Lisäksi kunnioittaa muita.
Muiden pinnallinen miellyttäminen on yhtä tyhjän kanssa eikä ole minkään arvoista. Toki käytöstapoja saa olla, ei sitä poissulje. Voi myös olla mukava ja huomaavainen ihminen toisille myös. Eihän sitä löydä itselleen sopivaa kumppaniakaan jos feikkaa omat ajatuksensakin puoluekannatusta myöten. Ero tulee kun toinen huomaa ettei toinen ollutkaan sitä mitä esitti. No toki toisen feikin voi löytää. Esittäköön siinä sitten toisilleen. Aito elämä on tuosta touhusta kuitenkin kaukana. Ja mitä järkeä on elää minkäänlasita muuta elämää kuin aitoa ja kokea aitoja tunteita ja tehdä aidosti mielenkiintoisia asioita.
Aika monen naisen mielestä on esim. luotaantyöntävää, jos mies on esimerkiksi rasisti, miesasiamies tai arvokonservatiivi. Kyllähän siinä alkaa aika moni mies miettiä, että kannattaako sitä ainakaan ulospäin julistaa olevansa tuollaisten aatteiden kannattaja, jos se vaikuttaa negatiivisesti menestykseen naisrintamalla.
Kaikilla on mieltymyksensä ja myös ne turn-offit, ei sitä tarvitse ihmetellä eikä pyydellä anteeksi. Tuskin (tai toivottavasti?!) ap kuitenkaan dumppaisi naista pelkästään siksi, että tämä yllättäen muuttaisi hiusmalliaan lyhyeksi? Tai jättäisi tutustumatta muuten viehättävään naiseen vain, koska tällä on lyhyet hiukset?
Hiusten leikkaaminen on yksi keino karkoittaa ei-toivotut ihailijat. Juuri sinunlaistesi kiinnostus ei kiinnosta. Eikä muuten kuulu sulle yhtään kenenkään asiat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia ihmisiä. Et pidä lyhyistä hiuksista naisilla - miksi sille pitäisi 'voida' jotain? Et vanhingoita ketään mielipiteelläsi, et edes itseäsi, sillä maailmassa riittää pitkähiuksisia naisia.
Minä en pidä kaalikeitosta, aggressiivisista, öykkäröivistä, ylimielisistä ihmisistä, teestä, Jaajo Linnanmaasta. Ja vallan hyvin tulen toimeen näiden mielipiteiteni kanssa, ei niille tarvitse 'voida' mitään. Ja kaalikeitto, aggressiiviset, öykkäröivät, ylimieliset ihmiset, tee ja Jaajo Linnanmaan eivät varmasti mielipiteestäni traumatisoidu.
Siinä vaiheessa voi tulla ongelmia, kun mies rakastuu siihen pitkähiuksiseen ihanan naiseen, mutta ei helv.. kun se meni sitten 10 v. päästä leikkaamaan ne hiukset.. Seksi ei enää suju kun vaimo näyttää "murrosikäiseltä pojalta", riitoja tulee ja vääjäämättä ero on edessä.. Mies muistelee niitä menneitä aikoja kun vaimonsa hiukset vielä hulmusivat tuulessa ja hän oli niin onnellinen. "Mutta sitä ihmistä ei enää ole, mies huokaa..." (Mies, joka rakastui hiuksiin.)
Vaikkapa tiettyihin alakulttuureihin kuuluu stereotyyppisiä hius- ja pukeutumismalleja. Ehket sinä viehäty kaljusta tai irokeesista naisella, mutta vaikkapa joku punkkarimies voi tulla housuihinsa sellaisen nähdessään.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkapa tiettyihin alakulttuureihin kuuluu stereotyyppisiä hius- ja pukeutumismalleja. Ehket sinä viehäty kaljusta tai irokeesista naisella, mutta vaikkapa joku punkkarimies voi tulla housuihinsa sellaisen nähdessään.
Riippuu taas... Mulla on esim. tatuointeja, mutta en halua, että naisella olisi niitä. Samoin mulla on iso penis, mutta en haluaisi naisen jalkojen välissä sellaisen roikkuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia ihmisiä. Et pidä lyhyistä hiuksista naisilla - miksi sille pitäisi 'voida' jotain? Et vanhingoita ketään mielipiteelläsi, et edes itseäsi, sillä maailmassa riittää pitkähiuksisia naisia.
Minä en pidä kaalikeitosta, aggressiivisista, öykkäröivistä, ylimielisistä ihmisistä, teestä, Jaajo Linnanmaasta. Ja vallan hyvin tulen toimeen näiden mielipiteiteni kanssa, ei niille tarvitse 'voida' mitään. Ja kaalikeitto, aggressiiviset, öykkäröivät, ylimieliset ihmiset, tee ja Jaajo Linnanmaan eivät varmasti mielipiteestäni traumatisoidu.
Siinä vaiheessa voi tulla ongelmia, kun mies rakastuu siihen pitkähiuksiseen ihanan naiseen, mutta ei helv.. kun se meni sitten 10 v. päästä leikkaamaan ne hiukset.. Seksi ei enää suju kun vaimo näyttää "murrosikäiseltä pojalta", riitoja tulee ja vääjäämättä ero on edessä.. Mies muistelee niitä menneitä aikoja kun vaimonsa hiukset vielä hulmusivat tuulessa ja hän oli niin onnellinen. "Mutta sitä ihmistä ei enää ole, mies huokaa..." (Mies, joka rakastui hiuksiin.)
Kannattaa katsoa siinä ihmisessä muutakin kuin niitä hiuksia, kun valintaa tekee. Olen itsekin seurustellut useampaan otteeseen pitkähiuksisten miesten ja valitettavan usein oikeammin näiden miesten pitkien hiusten kanssa. Vasta nykyinen kumppani on sellainen, jonka uskon näyttävän viehättävältä vielä sittenkin, kun hiukset jonakin päivänä lyhenevät tai lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Tää olikin jo sanottu, mutta haluan myös kirjoittaa. Tosiaan ongelma voi tulla siinä, jos ihana pitkätukkainen puoliso haluaakin lyhyet hiukset. Mitäs ap sitten on mieltä? Hänen elämänsä nainen muuttuu epäviehättävämmäksi? Naisella on tietysti oikeus tehdä hiuksilleen mitä haluaa, mutta yleensä suhteissa otetaan huomioon toisenkin mielipide.
Vaikka minun mieheni ei kasvata partaa vaikka minä siitä pitäisinkin ja kävisin häneen kuumempana. Hän pitää sitä 24/7 ja kuulemma kutisee ja sitä tulee nyprättyä jatkuvasti. Pitkässä tukassa on myös aikamoinen homma, ja lyhyempi on useimmiten monin tavoin kätevämpi, etenkin kiireisessä lapsiperhearjessa. No, pitkän saa kiinni, mutta lyhyt esim. kuivuu nopeammin.
Minä olen nuorempana rakastanut surffitukkapoikia ja rastapäitä ja kaikkia ihania. Inttiin lähtenyt poikaystävä näytti hurjalta ja jatkoi lyhyttä lookkia sen jälkeenkin. Nykyinen mies on kalju. Koen tuntevani vetoa myös kaljuihin, jo ennen miestäni.
Mutta kaikista vetävin ihminen on sellainen, joka kantaa itsensä ylpeästi erilaisena. Siilitukkainen nainen, tai kaljuuntuva mies, joka ei luovu puolimetrisestä tukastaan. Tutustun paljon mieluummin tällaisiin ihmisiin, kuin samalta näyttäviin painekyllästettyihin taviksiin. :)
Itse olen pitkätukkainen naikkonen, koska tykkään leikkiä kampauksilla ja leteillä jne. ja koen helpommaksi laittaa ranskanletin kuin asetella lyhyttä tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama miesten suhteen, jotka eivät hyväksy kaljuuntumistaan ja yrittävät peitellä sitä, tai jotka eivät enää pysty mitenkään peitellä sitä, mutta ajattelevat, että vähän hiuksia on parempi kuin ei mitään ja kulkevat ympäriinsä pelle hermanni-lookissa.
Sitä paitsi kaljuna on helpompaa ja hygieenisempää sukeltaa takaisin sinne, mistä on tullutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Aika monen naisen mielestä on esim. luotaantyöntävää, jos mies on esimerkiksi rasisti, miesasiamies tai arvokonservatiivi. Kyllähän siinä alkaa aika moni mies miettiä, että kannattaako sitä ainakaan ulospäin julistaa olevansa tuollaisten aatteiden kannattaja, jos se vaikuttaa negatiivisesti menestykseen naisrintamalla.
No eikö kannata olla avoimesti sitä mitä on, niin löytää kaltaisensa naisen, joka on myös rasisti, sovinisti ja arvokonservatiivi? Silloinhan suhteella on mahdollisuus onnistua! Kyllä tällaisia naisia löytyy nykyaikanakin.
Yhden illan jutuissa voi sitten feikata mielipiteensä, kun tarkoitus on vain pitää hetken hauskaa seksin merkeissä eikä tavata uudestaan.