Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni

Vierailija
09.06.2018 |

Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.

Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?

Kommentit (204)

Vierailija
121/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä asia ap:lle ongelma, koska hän haluaisi kaikki maailman naiset, mutta nyt hän ei voi heitä saada, koska lyhyet hiukset aiheuttavat pahoinvointia?

Eikö pitkähiuksisia naisia riitä hänen tarpeisiinsa?

Vierailija
122/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on biologinen juttu. Osin toki kulttuurinenkin varmasti. Pitkät, vahvat hiukset naisella ovat merkki hedelmällisyydestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen enkä tajua miksi joku tekee tällaisia keskusteluja.

PS. Et ole mies.

Vierailija
124/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Ja niistä vähistäkin suurella osalla on ruma lättyfleda! Missä on kaikki hyvätukkaiset miehekkäät miehet?

Käy vilkaseen pakoputkipoikien baarista?

Vierailija
125/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. tuo nainen tuossa kuvassa:

http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2015/07/22-gorgeous-super-sh…

Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.

AP

Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.

On se varmaan eduksi rumemmille naisille, jotka kilpailevat samoista mieheistä.

Kieltämättä vientiä riitti aivan joka sortin kaksilahkeisten parissa sinä aikana, kun olin vielä todella hiljainen ja ujo, enkä osannut keskustella tai muodostaa omia mielipiteitä. Kun minulla ei vielä ollut henkisellä puolella mitään tarjottavaa miehille, tosi pitkä hiuskuontalo kyllä houkutteli miehiä lähestymään pääkopan tyhjyydestä huolimatta.

Minulla on pitkät, tuuheat, kiharat ja kiiltävät hiukset, jotka todellakin ovat kruununi. Pääkoppakaan ei kumise tyhjyyttä ja juuri se kyllä viehättää miehiä. Kauneus ja seksikkyys ei vie älyä pois.

Vierailija
126/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on biologinen juttu. Osin toki kulttuurinenkin varmasti. Pitkät, vahvat hiukset naisella ovat merkki hedelmällisyydestä.

Jankuti,jankuti, jankuti, jank...

Vierailija
127/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.

AP

Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.

Kieltämättä vientiä riitti aivan joka sortin kaksilahkeisten parissa sinä aikana, kun olin vielä todella hiljainen ja ujo, enkä osannut keskustella tai muodostaa omia mielipiteitä. Kun minulla ei vielä ollut henkisellä puolella mitään tarjottavaa miehille, tosi pitkä hiuskuontalo kyllä houkutteli miehiä lähestymään pääkopan tyhjyydestä huolimatta.

Minulla on pitkät, tuuheat, kiharat ja kiiltävät hiukset, jotka todellakin ovat kruununi. Pääkoppakaan ei kumise tyhjyyttä ja juuri se kyllä viehättää miehiä. Kauneus ja seksikkyys ei vie älyä pois.

No sinulla on sitten ne kaikki...

Vierailija
128/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyttukkaset naiset on lesboja.

Vierailija
129/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen enkä tajua miksi joku tekee tällaisia keskusteluja.

PS. Et ole mies.

Ethän sinä tänne mitään 'keskustelemaan' tullutkaan,vaan pelkästään julistamaan kaikille täällä vain niitä omia henk.kohtaisia mieltymyksiäsi jonain yleisinä totuuslausekkeina .

Vierailija
130/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Eikä äly ilmeisesti tarvetta vakuutella omaa kauneuttaan anonyymipalstoilla.

Vierailija
131/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ihan sama juttu lyhythiuksisten miesten kanssa. Harmi, että pitkätukkaisia miehiä on aika vähän!

Mulla ihan sama, mutta lisänä vielä se, että itsestäni parta on turn off, jos sitä on sänkeä enemmän, mutta sileä kuin vauvan pylly on aina paras. Enkä myöskään usko olevani yksin miesmakuni kanssa. Varsinkin tässä iässä (20) on vaikea bongata omanikäisiä pitkätukkaisia miehiä, kun osa menee armeijaan ja tulee takaisin ihan klanipäänä. Hevarien ym kanssa taas elämanasenteet ei kohtaa kovinkaan usein (en halua, että mies ryyppää tai on syrjäytynyt peräkammariin, ja tämä on peräisin omasta havaintomateriaalista). Opiskelen itse tiedekunnassa, jossa on kaikki viimeisen päälle sliipattuja ja nolla (0) edes olkapääpitkän tukan omaavaa miestä, ja kyllä mulla silmä välillä vaeltelee filosofien ja kasvatustieteiden puolelle. Niissä on usein miehiä, joilla on ihana hyvin hoidettu ponnari, mutta joilla ei ole viikinkipartaa. Keskiaikaharrastajissakin on pitkätukkia, mutta heillä sitten parta kuuluu usein pakettiin.

Vierailija
132/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä leikkasin pitkät hiukseni, seksielämä koheni kummasti. Oisko niin, että aiemmin minusta viehättyivät vähemmän maskuliiniset miehet ja nykyään miehisemmät? N52

Vierailija
133/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun preferenssi on yleinen ja sillä on evolutiivinen pohja. Pitkät, hyväkuntoiset hiukset indikoi nuoruutta ja terveyttä, jotka molemmat on toivottuja piirteitä kumppanissa. Kulttuurin mukamas muokkaamat kauneusihanteet on bullshittiä. Ihanteet on sekä miehillä että naisilla universaaleja.

Vierailija
134/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.

Tuo saattaa olla totta koska heti tuli minulle mieleen että entä sitten?

Että hyvähän se vaan on että ap tietää mistä pitää ja hän voi toimia sitten sen mukaan . Eikä sille todellakaan tarvitse voida mitään, pitkätukkaisia naisia löytyy kyllä .

Mutta miksi ap tuntee tarvetta avautua asiasta täällä?

Haluaako hän eheytyä tms ja kaipaa siihen vinkkejä?

Vierailija
135/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu ainakaan ääneen, hiustenpituudesta syöpähoitoja saaneelle naiselle.

Miksei? Jonkun syöpäpotilaan pitäisi viehättää jotakuta vain siksi että hänellä on syöpä?

Vierailija
136/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle ei kuulu pitkä tukka. Ihan niin kuin miehelle ei kuulu mekkokaan.

Miehen pitää näyttää mieheltä. 

Kuuluuko sinun sitten kertoa mikä kenellekin 'kuuluu' ja mikä taas  ei ? 

Taidat itse kuulua hengeltäsi jonnekin  1950-luvun puritaaniseen Amerikkaan, tai sitten nykypäivän Pohjois-Koreaan, jossa on valtion määräämät hiustenleikkausmallit parturissa esillä.

'Mekko' muuten tarkoitti aikanaan miehen pellava-, tai rohdinpaitaa.

Nykyiset mekot toki on leikkauksiltaan tehtykin naisen kropalle, mutta hame taas sopii kenelle vaan ,joka vaan sen vyötärön sisälle sopii.

Itse käytän näin kesäisin melkein joka päivä skottityyppistä hametta.

(ja kyllä se muuten ihan vaan minulle kuuluu sen jälkeen kun sen kirppiksellä kassalle maksoin)

Sattuu näet vyötärökin olemaan ymp. mitaltaan n. 80 cm.

Entäs sulla, vai ootko ees mitannu ?

Vierailija
137/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt tukka naisella on hirveä. En mä ainakaan halua panna ketään ketä näyttää pojalta.

Vierailija
138/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tykkään itselläni pitemmistä hiuksista. Tällä hetkellä hieman yli olkapäiden pituus. Tykkään kovasti hiuksistani.

Minulle on ihan sama millasta tyyliä muut naiset pitää, olen hetero niin en ole etsimässä naisista kumppania. Jotkut naiset ovat kauniita on heillä paljon tai vähän hiuksia.

Mutta se mitä en tajua on lyhythiuksisten naisten jatkuva pitkähiuksisten mollaus. Minulla on paksut hiukset ja nämä on helppo laittaa. Minua ei kiinnosta olla rohkea ja räväkkä. En jaksa jatkuvaa leikkaa leikkaa jankutusta. Toiset tykkää pitemmästä, annetaan meidän olla pitkähiuksisia koska haluamme. Vaikka oiski noloo ja niin ohimennyt juttu.

Vierailija
139/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu ainakaan ääneen, hiustenpituudesta syöpähoitoja saaneelle naiselle.

Miksei? Jonkun syöpäpotilaan pitäisi viehättää jotakuta vain siksi että hänellä on syöpä?

Miksi ylipäätään pitää puhua ääneen jostain ulkonäöllisestä ominaisuudesta, mille ei välttämättä voi mitään. En minäkään ole kenellekään miehelle sanonut päin naamaa jos joku ulkonäöllinen ominaisuus ei miellytä. Ei, ei ole tarvinnut koska vaikka joku ominaisuus ei miellyttäisi ulkonäöllisesti, ei tarvitse loukata tarkoituksella sillä sen sanomisella ei ole mitään hyötyä, sen sijaan jos käytöksessä on joku pielessä niin sen ilmaisemisella toki voi olla vaikutusta. Itse olen nuori nainen, joka on hiuksensa menettänyt ja tiedän, etten ole kaikkien mieleen ihan niinkuin yleensäkään kaikki ei viehäty kaikista, mutta kyllä tulisi surkea fiilis jos joku vielä erityisesti alleviivaisi sitä, etten voi olla hiusten takia viehättävä.

Vierailija
140/204 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun preferenssi on yleinen ja sillä on evolutiivinen pohja. Pitkät, hyväkuntoiset hiukset indikoi nuoruutta ja terveyttä, jotka molemmat on toivottuja piirteitä kumppanissa. Kulttuurin mukamas muokkaamat kauneusihanteet on bullshittiä. Ihanteet on sekä miehillä että naisilla universaaleja.

No et ole ainakaan kultturiantropologiaan ja kansatieteeseen tutustunut, kun noita universaaleiksi tarkoitettuja viisauksiasi täällä  latelet.

Afrikkalaisheimojen , malaijiheimojen ja eskimoiden ja mongolien, lähi-idän, Intian, Australian aboriginaalien  ja Amerikan alkuperäisasukkaiden kauneusihanteethan ovat perinteisesti poikenneet hyvinkin paljon toisistaan .

Samoin se, mitä eri aikakausina missäkin on pidetty kauneusihanteina (esim. barokin aikakausi, renessanssi, 1800- luku ja sitten vaikkapa   1920-luvun ihanteet)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi