Olen mies, enkä voi sille mitään, että kovin lyhyet hiukset naisella vähentävät naisen viehätysvoimaa omissa silmissäni
Periaatteessa hiustenpituuden ei pitäisi vaikuttaa, koska ihan sama nainenhan se on pitkillä hiuksilla tai ilman. Silti esim. siilitukkaisista tai kaljuista naisista tulee minulle jotenkin häiritsevän androgyyni vaikutelma.
Mietin tässä, että onko mieltymykseni pitkätukkaisempiin naisiin biologinen vai pelkästään kulttuurin muokkaama?
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. tuo nainen tuossa kuvassa:
http://stylesweekly.com/wp-content/uploads/2015/07/22-gorgeous-super-sh…
Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.
AP
Edelleen oletat, että mielipiteesi kiinnostaa. Ymmärtäisin kommenttisi, jos se olisi tuotu johonkin olemassa olevaan keskusteluun hiustyyleistä, mutta jostain käsittämättömästä syystä halusit tulla kertomaan ventovieraille ihmisille omista mieltymyksistäsi. Miksi?
(Ja ennen kuin edes aloitat länkyttämisen niin tiedoksesti, että itselläni on pitkä tukka. Siksi, että se on helpoin, koska inhoan käydä kampaajalla, ei siksi että miellyttäisin sinua tai muita miehiä.)
Viestiesi perusteella olet ihan tajuttoman ärsyttävä besserwisser..
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, että tuo on yhden sortin persoonallisuushäiriö, narsismiin viittaava, että ihminen kuvittelee itsestään liikoja? Kuten että hänen mielipiteensä olisi ventovieraille ihmisille jotenkin merkittävä. Eikä tämä ole vttuilua vaan ihan totta, tuo todellakin on persoonallisuushäiriön oire. Googleta grandiositeetti ellet usko.
Hä? Jos minä en viehäty lihavista ihmisistä niin minulla on persoonallisuushäiriö?!
Ainakin sisälukutaidossa sinulla näyttää olevan merkittäviä puutteita.
Täällä on yksi pitkätukkainen nainen, joka innostuu vain kokonaan klaneista miehistä :D Ei haittaa kaljuuntuminen, jos se vie koko tukan tai jos kaljun kohdan lisäksi on muu pää ajeltu! Ihanan testosteronisen näköistä. Ai että <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi todella nätti pitkillä hiuksilla, mutta nyt näyttää lähinnä joltain prepuberteetti-ikäiseltä pojalta.
AP
Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.
On se varmaan eduksi rumemmille naisille, jotka kilpailevat samoista mieheistä.
Kieltämättä vientiä riitti aivan joka sortin kaksilahkeisten parissa sinä aikana, kun olin vielä todella hiljainen ja ujo, enkä osannut keskustella tai muodostaa omia mielipiteitä. Kun minulla ei vielä ollut henkisellä puolella mitään tarjottavaa miehille, tosi pitkä hiuskuontalo kyllä houkutteli miehiä lähestymään pääkopan tyhjyydestä huolimatta.
Kerrankin asiallinen, pohtiva aloitus ja heti kaikki kiukkuiset kyökkipsykopaatit (ei edes -logit) keittävät maitonsa yli ja vaahtoavat ihan muuta. Näinhän Ruotsalakin sai potkut.
Lyhyt tukka naisella on seksikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Onneksi kaikki eivät rakenna ulkonäköään sen pohjalta, että miellyttäisivät mahdollisimman suurta osaa miehistä.
On se varmaan eduksi rumemmille naisille, jotka kilpailevat samoista mieheistä.
Kieltämättä vientiä riitti aivan joka sortin kaksilahkeisten parissa sinä aikana, kun olin vielä todella hiljainen ja ujo, enkä osannut keskustella tai muodostaa omia mielipiteitä. Kun minulla ei vielä ollut henkisellä puolella mitään tarjottavaa miehille, tosi pitkä hiuskuontalo kyllä houkutteli miehiä lähestymään pääkopan tyhjyydestä huolimatta.
No, oletko nyt tyhjentänyt pään ulkopuoleltakin?
Jokaisella saa olla omat mieltymykset. Itse pidän pitkähiuksisista miehistä..... Mutta lyhyetkin hiukset on kivat.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi pitkätukkainen nainen, joka innostuu vain kokonaan klaneista miehistä :D Ei haittaa kaljuuntuminen, jos se vie koko tukan tai jos kaljun kohdan lisäksi on muu pää ajeltu! Ihanan testosteronisen näköistä. Ai että <3
Ja täällä yksi erittäin pitkätukkainen nainen, joka syttyy miehille, joilla on pitkä tukka yhdistettynä lyhyeen partaan. Jeesuskin rokkasi jeesuslookin, kapteeni Vanesta puhumattakaan.😘 Makuasioita, sanoi kettu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä yksi erittäin pitkätukkainen nainen, joka syttyy miehille, joilla on pitkä tukka yhdistettynä lyhyeen partaan. Jeesuskin rokkasi jeesuslookin, kapteeni Vanesta puhumattakaan.😘 Makuasioita, sanoi kettu...
Offtopikkina: Itse asiassa kettu & pihlajanmarjat -sanonnassa on kyse siitä, että kettu solvaa pihlajanmarjat happamiksi, koska ei niitä itse yllä ottamaan. Eli tähän ketjuun sanonta pätisi niin, että aloittaja on katkera siitä, ettei hänellä ole mahiksia lyhythiuksisiin naisiin, joten hän julistaa näiden olevan rumia.
Muista kertoa ekoilla treffeillä, että naisen hiukset ovat sinulle kynnyskysymys, ettei tule yllätyksenä. Voi tulla vähemmän toisia treffejä.
En ymmärrä tällaisia ihmisiä. Et pidä lyhyistä hiuksista naisilla - miksi sille pitäisi 'voida' jotain? Et vanhingoita ketään mielipiteelläsi, et edes itseäsi, sillä maailmassa riittää pitkähiuksisia naisia.
Minä en pidä kaalikeitosta, aggressiivisista, öykkäröivistä, ylimielisistä ihmisistä, teestä, Jaajo Linnanmaasta. Ja vallan hyvin tulen toimeen näiden mielipiteiteni kanssa, ei niille tarvitse 'voida' mitään. Ja kaalikeitto, aggressiiviset, öykkäröivät, ylimieliset ihmiset, tee ja Jaajo Linnanmaan eivät varmasti mielipiteestäni traumatisoidu.
Minä taasen kiihotun lesbotukasta.
Mulla on lyhyet ja tummat hiukset, mutta ei ole kukaan mies koskaan valittanut. Itsekin pidän lyhythiuksisista tai kaljuista miehistä, joten kait sitä tutustuu just siihen sopivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Offtopikkina: Itse asiassa kettu & pihlajanmarjat -sanonnassa on kyse siitä, että kettu solvaa pihlajanmarjat happamiksi, koska ei niitä itse yllä ottamaan. Eli tähän ketjuun sanonta pätisi niin, että aloittaja on katkera siitä, ettei hänellä ole mahiksia lyhythiuksisiin naisiin, joten hän julistaa näiden olevan rumia.
Niin, eikö se ole "Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista" ja "Makuasioita, sanoi kissa/koira/jne kun pallejaan nuoli"? :D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tällaisia ihmisiä. Et pidä lyhyistä hiuksista naisilla - miksi sille pitäisi 'voida' jotain? Et vanhingoita ketään mielipiteelläsi, et edes itseäsi, sillä maailmassa riittää pitkähiuksisia naisia.
Minä en pidä kaalikeitosta, aggressiivisista, öykkäröivistä, ylimielisistä ihmisistä, teestä, Jaajo Linnanmaasta. Ja vallan hyvin tulen toimeen näiden mielipiteiteni kanssa, ei niille tarvitse 'voida' mitään. Ja kaalikeitto, aggressiiviset, öykkäröivät, ylimieliset ihmiset, tee ja Jaajo Linnanmaan eivät varmasti mielipiteestäni traumatisoidu.
Niin, mä tässä nyt vaan pohdin, että onko se normaalia, että miehelle on tärkeää, että minkä pituiset hiukset naisella on? Ainakin yleinen kauneusihanne tuntuisi vielä toistaiseksi olevan pitkätukkaisten naisten puolella.
Osa miehistä on sitten taas sitä mieltä, ettei naisen hiusten pituudella ole mitään merkitystä. Minulle sillä on kyllä merkitystä.
AP
AP on oikeassa lyhyet hiukset sopivat hyvin harvoille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...kun muniaan nuoli. 😁 -ed.
Miksi joillain naisilla on niin kauhea tarve korostaa sitä, että he eivät tee mitään valintojaan miehiä miellyttääkseen? Ei varmaan tarvitsekaan, koska "reikä kuin reikä"-ajattelulla varustetuille miehille kelpaa kyllä nainen kuin nainen.
Sensijaan aika monikin mies miettii esim. omaa ulkonäköään ja jopa poliittista vakaumustaan siltä kannalta, että missä määrin se viehättää naisia.