Naisille sanotaan "No ota rakastaja" - ei se kuulkaa niin helppoa ole!
Muutamassakin ketjussa sanotaan naislle, jotka elävät seksittömässä parisuhteessa, että no hommaa itsellesi rakastaja. Ei ole helppoa se ei!
Ensin taistellaan oman omantunnon kanssa, mahdollisesti vuosien ajan. Kun asia on itselle valmis ja selvä, niin
Pitäisi siis löytyä mies, jonka kanssa on kemiaa. Mielellään samat mieltymykset / fantasiat.
Miehen pitäisi olla hyvin varusteltu ja hyvä seksissä. Mistä tätä etukäteen tietää?
Sitten ei ehkä olekaan mitään paikkaa kummallakaan.
Miehellä ei ole aikaa. Mitä iloa rakastajasta, joka ehtii tavata kerran kuussa?
Mies saa omantunnontuskia jos on varattu, kun ei olekaan miettinyt etukäteen asiaa selväksi.
Mies haluaakin jotain muuta, esim. tapailla useita naisia / tapailla vain yhtä naista / parisuhdetta.
Mistä te niitä rakastajia oikein hommaatte? Kysynpä vaan.
Kaikin puolin kypsä N.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kaikin puolin kypsä M, en tiedä, mitä tarkoitat "upealla sonnilla"? Jotain perinteisen komeaa miestäkö, vai viittaat hyvään varustukseen? Kyllä niitä taitaa olla muuallakin kuin rannalla molempia, sekä komeita että sopivan isokaluisia.
En hae mitään ulkonäöltään miesmallia tai perinteisen komeaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, tai olisi minulle itse asiassa ennemmin luotaantyöntävää. Kalun ei myöskään tarvi olla mikään monsteri mutta tietysti mielestäni kiva ja sopiva.
En tiedä jaksanko tai haluanko enää edes etsiä. Pari kokeilua on ollut, mutta syystä ja toisesta niistä ei ole tullut mitään.
Jotenkin lannistunut ja surullinen olo. Ap
Tarkoitan upealla sonnilla sellaista miestä, joka tuskin on näillä palstoilla, sillä hän saa naisia helpommallakin, esimerkiksi baareissa, tansseissa jne itse näyttäytymällä ja samalla näkee myös naisen livenä. Eikö sinulla ole mahdollisuuksia siellä missä asutkaan, eli jossain taajamassajohonkin jossa tiedät olevan miehiä, esim jalkapalloottelua seuraamaan jne, onhan niitä paikkoja.
Ystävyydellä / Kypsä mies
Totta kyllä. Kemiat ainakin selviävät siinä livenä heti.
Hmmm, siinä on vain se, että mies ei välttämättä etsi lainkaan samaa asiaa kuin minä. Myöskään ei voi tietää hänen seksuaalisista mieltymyksistään, sopivatko yhteen. Ei ihan heti viitsi kasvotusten kysyä...
Kuinkahan moneen tarvisi tutustua ensin?
Luulisi, että todella moneen, ennen kuin löytyy sopiva elämäntilanne + mieltymykset jne. Intoa ja taitoa makuuhuoneessa ym.
Asia vaatii pohtimista.
En kyllä usko, että etsimääni voi mitenkään kuvailla sanoilla "upea sonni". :D Ennemminkin tavallinen, kiva mies, jossa vain on minun silmissäni sitä jotain. Esim. katse tai hymy. Pienet asiat, jotka herättää kiinnostuksen.
Kiitos teille, jotka auttavat minua miettimään asiaa ja toivottavasti löytämään jonkun ratkaisun! Ap
Vierailija kirjoitti:
On se minulle paljon.... en ole ollut monen kanssa elämäni aikana.
Tunteehan sitä epäonnistumista ja torjutuksi tulemisen tunnetta myös.
Mitä deittisivuja suosittelet, jos saan itseni tästä taas rohkaistua ja tsempattua? Tuntuu juuri nyt vain niin toivottomalta. Raskaalta etsiä ihan vieraista ihmisistä, tutkailla, tutustua. Livenä voi vielä olla aivan muuta sitten.
Kyllä maailmassa on kivoja ja ihania miehiä, olen "löytänyt"; en vain sovi kuvioon, tai asuu liian kaukana, tms.
Ap
Täällä niitä deittisivustoja on lueteltu ja kuvattu:
http://treffimaisteri.com/deittisivustot/
Olen itse käyttänyt OKCupidia ja tykännyt siitä, mutta se ei ole Suomessa kovin tunnettu.
Kannattaa heittää verkot useampiin vesiin, niin mahdollisuudet paranevat!
Itse tykkään viesteillä, ja useimmiten jo muutaman viestin perusteella voi arvata, tuleeko tästä mitään vai ei. Mitään kauhukokemuksia minulla ei deittailusta ole.
Kuvakin voi olla sellainen sopivan epämääräinen, jollei halua tulla tunnistetuksi. Hattu varjostamaan kasvoja tai muuta kikkailua. Toisaalta hyvä kuva parantaa huimasti mahdollisuuksia.
Kun saisi seksiä...tai edes hellyyttä ilman seksiä! Voih. Ap
aurinkolasit tai muutoin epämääräinen kuva = ei kuvaa lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vain kuva silmistäni, mutta ne ovatkin aika kauniit, ja paljon sain niiden ansiosta yhteydenottoja. Joskus tietynlainen mystiikka on kiinnostavampaa kuin selkeä kasvokuva.
Valokuvaus on kiinnostavaa, ja on mukava kokeilla erilaisia profiilikuvavaihtoehtoja.
N41 kirjoitti:
Hyvä aloitus! Olen täysin samassa jamassa. Asumme vielä niin syrjässä, että tunnen olevani näissä seuranhakuasioissa täysin halvaantunut.
Elämässäni on kuitenkin yksi kollega, jota näen muutaman kerran vuodessa. Välillämme on paljon sähköä ja lämpöä, mutta muuten ollaan kuin kaksi reppanaa, jotka eivät saa aloitetta aikaiseksi. Hän on myös pitkässä parisuhteessa, enkä siksi uskalla ehdottaa suoraan. Tavallaan kunnioitan hänen perhettä ja odotan selvää merkkiä häneltä. Pelkään myös torjuntaa, jota kotona saan kokea ihan tarpeeksi.
Samoin kuin sinä, en ymmärrä miten tämä on mennyt näin hankalaksi. Olen ollut nuorempana hyvin aloitteellinen ja rohkea.
Mitä tarkoittaa se että asut syrjässä? Mikä on syrjässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli vain kuva silmistäni, mutta ne ovatkin aika kauniit, ja paljon sain niiden ansiosta yhteydenottoja.
Tai olemattomasta kuvasta huolimatta sait yhteydenottoja. Naiset mahtavat saada yhteydenottoja vaikka ei ole kuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tietynlainen mystiikka on kiinnostavampaa kuin selkeä kasvokuva.
Mystiikkaa siinä missä rivien välistä viestintä, vihjailu tai muu ajatustenlukutaitoa edellyttävä meininki jonka soisi jätettävän naisten keskinäiseen viestintään.
Minä löysin rakastajan tai hän minut työpaikalta. Tunsimme toisemme jo hyvin ja jo useamman vuoden ajalta. Hän lähestyi ja sitten keskustelimme rajat selviksi ja mitä haluamme. 2 kk hänen lähestymisestään vietimme yhdessä seksin täyteisen illan. Nyt on kulunut jo 4 vuotta ja yhä nautimme toisistamme.
Se joku voi löytyä hyvinkin läheltä.
Ja ne tunteet, on meillä molemmilla niitä pelissä, pelkällä seksillä ei mentäisi näin kauan. Vaan välitämme toisistamme, olemme hyviä ystäviä ja puhumme paljon muustakin kuin seksistä. Työkavereita emme enää ole, ja se on ehkä hyvä juttu. Mutta rakkaudesta tässä ei ole kyse, molemmilla on omat perheet ja elämät tämän ulkopuolella. Jos olisin tämän miehen tavunnut nuorena, olisi varmasti ollut ikuinen ykkönen, nyt perheellisenä ei vain toimi.
Melko ihanteellista.
Tuo nyt kuulostaa surulliselta, että hän olisi ehkä ollutkin "se oikea". Tätähän se on, että voi tavata ihmisen väärässä kohtaa elämässään.
Toki siinä mielessä täytyykin olla tunteita että täytyyhän toisesta pitää paljonkin, jos rakastajaksi ottaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Melko ihanteellista.
Tuo nyt kuulostaa surulliselta, että hän olisi ehkä ollutkin "se oikea". Tätähän se on, että voi tavata ihmisen väärässä kohtaa elämässään.
Toki siinä mielessä täytyykin olla tunteita että täytyyhän toisesta pitää paljonkin, jos rakastajaksi ottaa. Ap
Minä en ole surullinen. Mulla on hyvä ystävä. Ja parasta seksiä ikinä. Aina ei välttämättä saa kaikkea, mun on hyvä just näin.
Naisen on helppo löytää rakastaja, koska tarjokkaita on paljon. Miehellä ihan eri juttu. Itselläni rakastajan kanssa hienoa, estotonta ja todella kiihkeää seksi. Johtunee siitä, että tiedetään mikä on koko jutun juoni ja toisaalta se kielletty hedelmä...
Hyvä aloitus! Olen täysin samassa jamassa. Asumme vielä niin syrjässä, että tunnen olevani näissä seuranhakuasioissa täysin halvaantunut.
Elämässäni on kuitenkin yksi kollega, jota näen muutaman kerran vuodessa. Välillämme on paljon sähköä ja lämpöä, mutta muuten ollaan kuin kaksi reppanaa, jotka eivät saa aloitetta aikaiseksi. Hän on myös pitkässä parisuhteessa, enkä siksi uskalla ehdottaa suoraan. Tavallaan kunnioitan hänen perhettä ja odotan selvää merkkiä häneltä. Pelkään myös torjuntaa, jota kotona saan kokea ihan tarpeeksi.
Samoin kuin sinä, en ymmärrä miten tämä on mennyt näin hankalaksi. Olen ollut nuorempana hyvin aloitteellinen ja rohkea.