Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille sanotaan "No ota rakastaja" - ei se kuulkaa niin helppoa ole!

Vierailija
07.06.2018 |

Muutamassakin ketjussa sanotaan naislle, jotka elävät seksittömässä parisuhteessa, että no hommaa itsellesi rakastaja. Ei ole helppoa se ei!
Ensin taistellaan oman omantunnon kanssa, mahdollisesti vuosien ajan. Kun asia on itselle valmis ja selvä, niin
Pitäisi siis löytyä mies, jonka kanssa on kemiaa. Mielellään samat mieltymykset / fantasiat.
Miehen pitäisi olla hyvin varusteltu ja hyvä seksissä. Mistä tätä etukäteen tietää?
Sitten ei ehkä olekaan mitään paikkaa kummallakaan.
Miehellä ei ole aikaa. Mitä iloa rakastajasta, joka ehtii tavata kerran kuussa?
Mies saa omantunnontuskia jos on varattu, kun ei olekaan miettinyt etukäteen asiaa selväksi.
Mies haluaakin jotain muuta, esim. tapailla useita naisia / tapailla vain yhtä naista / parisuhdetta.
Mistä te niitä rakastajia oikein hommaatte? Kysynpä vaan.
Kaikin puolin kypsä N.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole noin vaikeaa. Ei ollenkaan. Ja deittipalstoilta löytyy noita varattuja miehiä vaikka miten paljon. Sinne vain profiili, ja kerro suoraan, mitä etsit!

Vierailija
2/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se vaikeaa. Yritetty on. Niin ja tietysti minunkin pitäisi miellyttää miestä, ei siinä ole vain miehelle esitetyt "vaatimukset" kyseessä.

Aivan suoraan olen sanonut mitä haen.

Ei rakastajan mitenkään tarvitse olla varattu sen puoleen.

Tietysti semmoinenkin pikkuseikka, että mistä tietää, ettei päädy kilon paloina jätsesäkkiin jos lähtee tuntemattoman miehen matkaan.

Onko sinulla kokemusta rakastajan hankkimisesta, voitko kertoa, miten asiat sujuivat?

Olin kuvitellut, että hyvä seksi ilman sitoumuksia kelpaisi miehille, mutta ei se niin ole. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja moni varmaan koeajaisi naisen, mutta mistä löytyy miehiä, joita kiinnostaisi pidempiaikainen, säännöllinen panosuhde? Ei tässä mitään yhden illan suhteita olla hakemassa. Eikö nykyään ole miehiä, jotka kaipaisivat kiihkeää rakastajatarta?

Vierailija
4/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja moni varmaan koeajaisi naisen, mutta mistä löytyy miehiä, joita kiinnostaisi pidempiaikainen, säännöllinen panosuhde? Ei tässä mitään yhden illan suhteita olla hakemassa. Eikö nykyään ole miehiä, jotka kaipaisivat kiihkeää rakastajatarta?

Kaikkea tuota mitä sinäkin haet haen minä mies 56....kiinnostuin:)

Vierailija
5/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehenä (55) ollut jo pidemmän aikaa sellainen ongelma, että panohalukkaita naisia kyllä riittää, mutta roikkuvat omassa suhteessaan - naiset siis roikkuvat toisella kädellä miehessään, jolta eivät saa seksiä, ja toisella kädellä mulkussani, jolta saa seksiä. Minä etsin kuitenkin panon lisäksi parisuhdetta, ja sellaista näillä omissa avioliitoissaan roikkuvilla ei ole tarjota. Tunnen itseni 50+ naisten tyydyttäjäksi, jonkinlaiseksi eläväksi hieromasauvaksi. Tottakai suhteet, minunkin, ovat kiihkeitä, ei siinä mitään. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, että naimisissa oleva 50+ haluaa kiihkeää seksiä, mutta minä en ainakaan voi tarjota sitä loputtomiin tuntematta että olen pelkkä väline. Hieman monimutkaisia asioita.

Vierailija
6/33 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän.

Vaikea kuitenkaan uskoa, että olet heille pelkkä väline. Eiköhän toisesta ihmisestä tarvitse pitää aika laillakin, ennen kuin voi mennä hänen kanssaan sänkyyn.

Niin, ja tuossa onkin sitten se lisäongelma: entä, jos minussa herää liikaa tunteita rakastajaani kohtaan?

Periaatteessa tietysti voisi käydä toisinkin päin.

# 5, jos panohalukkaita naisia kerran löytyy, niin löytyy varmasti myös vapaa sellainen. Miksi vain varatut kiinnostuisivat sinusta? Hieno asia, että haluat sekä seksiä että parisuhteen. Niinhän se olisi parhaimmillaan.

Ap

Vierailija
7/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii juuri näin ja helposti. Tinderiin vaan. Siellä on tuhansia miehiä. Kirjoitat tarkasti mietityn tekstin ja varot tapaamasta yhtäkään jolla on väärät kuvat, ei ole haluamassasi ikäryhmässä tai ei täytä vaatimuksiasi. Itse laitoin "sinä maksat ensimmäisen illallisen eikä toista tule jos et noudattanut näitä ohjeita". Mätsejä tuli silti ihan reilusti ja sieltä se herrasmieskin löytyi alle viikossa. Lisäksi: sun täytyy maksaa, jotta saat käyttöön "näytä minut vain niille joista tykkäsin" tai mitä olikaan. Ettei kuvasi näy muille. Muuten miehesi sattaa nähdä sen. 

Vierailija
8/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan näytä ekana kasvokuvia edes matcheille. Siitähän juttu vasta lähtisi leviämään.

En voi edes kuvitella lataavani Tinderiä, huh! Siihenkö profiiliin sitten kirjoittaisin, että "tykkään seksissä x, y ja z"? Joo ei. En lähde kasvokuvan kanssa hakemaan seuraa, mahdotonta. Tinder ideanakin vieras. Toimii nuorilla, olen nähnyt. Varmaan myös jos on vapaa.

Unohtaisin takuulla jossain kohtaa myös kännystä äänet päälle ja nuoremmat työkaverit kuulisivat järkyttyneinä Tinderin viestiäänen. :D

Jotenkin tuntuu kammottavan laskelmoivalta edes lähteä etsimään. Kai pohjimmiltani toivoisin, että kohtalo - tai elämä - vain toisi tielleni ihanan miehen.

Äkkiä tässä satuttaa itsensä. Tai toista.

Vierailija
9/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauteni takia pystyn harvoin tyydyttämään vaimoani. Juttelimme asiasta monesti muutaman vuoden ajan ja lopulta vaimo suostui etsimään itselleen miestä.

Se oli vaikeaa, kun hänen ei halunnut satunnaista josta ei tiedä onko pääkään terve, lopulta hänelle tuli kenet haluaisi. Siihen piti selvittää ajatusta kauan, myös minun, kunnes se olikin molemmista paras vaihtoehto. Mies on vaan meidän tuttumme, minun vanhin ystäväni, vaikeus oli kysyä olisiko hän halukas vaimon rakastajaksi. Viimein sain kysytyksi ja ystäväni mietti aikansa, koska epäili suhteen vaikuttavan väleihimme kielteisesti, mutta lopulta myönsi että on aina pitänyt vaimoani erittäin viehättävänä. Vaimo ja ystävämme sopivat keskenään miten edetä ja kaikki oli niin itsestään selvää ja luontevaa. Nyt suhdetta/ apumiestä on kestänyt yli 4 vuotta. Ei ole ollut riitoja, he ovat olleet muualla, enkä ole perään kysellyt. Kertojan ei ole montaa vuotta kohden, mutta meillä tämä toimii. Rakastamme toisiamme, eikä suhteemme ole muuttunut miksikään. Olen iloinen että meitä avittaa hyvä ystävämme, joten ei puheitaan tule. Tämä vain vinkkinä

Vierailija
10/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamassakin ketjussa sanotaan naislle, jotka elävät seksittömässä parisuhteessa, että no hommaa itsellesi rakastaja. Ei ole helppoa se ei!

Ensin taistellaan oman omantunnon kanssa, mahdollisesti vuosien ajan. Kun asia on itselle valmis ja selvä, niin

Pitäisi siis löytyä mies, jonka kanssa on kemiaa. Mielellään samat mieltymykset / fantasiat.

Miehen pitäisi olla hyvin varusteltu ja hyvä seksissä. Mistä tätä etukäteen tietää?

Sitten ei ehkä olekaan mitään paikkaa kummallakaan.

Miehellä ei ole aikaa. Mitä iloa rakastajasta, joka ehtii tavata kerran kuussa?

Mies saa omantunnontuskia jos on varattu, kun ei olekaan miettinyt etukäteen asiaa selväksi.

Mies haluaakin jotain muuta, esim. tapailla useita naisia / tapailla vain yhtä naista / parisuhdetta.

Mistä te niitä rakastajia oikein hommaatte? Kysynpä vaan.

Kiitos hyvästä ja todenperäisestä kirjoituksestasi. Huomaan että olet ajatellut asiaa, itsekin miehenä olen miettinyt monta kertaa samoja ongelmia/haasteita. Kuitenkin itse olen päätynyt siihen että parempi ystävystyä naiseen (ei naisiin) kuin miettiä  "haudassa" sitä kun kaikki jäi toteutumatta. Itsehän tässä itsekukin on vastuussa ja syypää omiin tekosiin jne. Se että haluaisit hyvin varustetun ja upean "sonnin" näiltä sivuilta on varmaan omia utopiahaaveitasi, sillä sellaiset sonnit ovat uimarannoilla jos sellaista haluat, sun kannattaa itse mennä niille rannoille (anteeksi suora puheeni). Mutta jos tavallinen vilpitön mies riittää sinulle, niin asia lienee ok? 

terkuin. Kaikin puolin kypsä M

Vierailija
11/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miehenä (55) ollut jo pidemmän aikaa sellainen ongelma, että panohalukkaita naisia kyllä riittää, mutta roikkuvat omassa suhteessaan - naiset siis roikkuvat toisella kädellä miehessään, jolta eivät saa seksiä, ja toisella kädellä mulkussani, jolta saa seksiä. Minä etsin kuitenkin panon lisäksi parisuhdetta, ja sellaista näillä omissa avioliitoissaan roikkuvilla ei ole tarjota. Tunnen itseni 50+ naisten tyydyttäjäksi, jonkinlaiseksi eläväksi hieromasauvaksi. Tottakai suhteet, minunkin, ovat kiihkeitä, ei siinä mitään. Eikä siinäkään ole mitään pahaa, että naimisissa oleva 50+ haluaa kiihkeää seksiä, mutta minä en ainakaan voi tarjota sitä loputtomiin tuntematta että olen pelkkä väline. Hieman monimutkaisia asioita.

Minä olen naisena vähän samanlaisessa tilanteessa. Olen yksinhuoltaja, ja olen etsinyt vapaata miestä, mutta ne hurmaavimmat tapaukset ovat poikkeuksetta olleet varattuja miehiä "avoimessa suhteessa", joka on loppujen lopuksi ollut kaikkea muuta kuin avoin. Aina on ollut selvää, ettei mies tule eroamaan, ja alkuhuumassa se on kyllä harmittanut, mutta nyt olen oppinut näkemään myös tämän järjestelyn edut: voin elää rauhassa omaa perhe-elämääni, en ole tilivelvollinen kenellekään, voin tapailla ketä haluan mutta elämässäni on kuitenkin muutama ihana mies, joille en ole pelkkä panokaveri vaan hyvin läheinen nainen. En oikein tiedä, kannattaako sitä vapaata miestä edes etsiä. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että ei.

Vierailija
12/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidempiaikainen suhde edellyttää molemmilta avoimen vilpitöntä toistensa hyväksyntää, niin että kemiat toimii hyvin. Sellainen selviää vasta tapaamisen yhteydessä, ei muuten.

Vierailija
13/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisena vähän samanlaisessa tilanteessa. Olen yksinhuoltaja, ja olen etsinyt vapaata miestä, mutta ne hurmaavimmat tapaukset ovat poikkeuksetta olleet varattuja miehiä "avoimessa suhteessa", joka on loppujen lopuksi ollut kaikkea muuta kuin avoin. Aina on ollut selvää, ettei mies tule eroamaan, ja alkuhuumassa se on kyllä harmittanut, mutta nyt olen oppinut näkemään myös tämän järjestelyn edut: voin elää rauhassa omaa perhe-elämääni, en ole tilivelvollinen kenellekään, voin tapailla ketä haluan mutta elämässäni on kuitenkin muutama ihana mies, joille en ole pelkkä panokaveri vaan hyvin läheinen nainen. En oikein tiedä, kannattaako sitä vapaata miestä edes etsiä. Toistaiseksi vaikuttaa siltä, että ei.[/quote]

Ihanan rehellinen naisen kirjoitus. Elämä on täynnä tiettyjä realiteetteja, joiden mukaan on hyvä elää.

Vierailija
14/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AurinkoinenM kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidempiaikainen suhde edellyttää molemmilta avoimen vilpitöntä toistensa hyväksyntää, niin että kemiat toimii hyvin. Sellainen selviää vasta tapaamisen yhteydessä, ei muuten.

Minulle kirjoitti deittisivulla eräs mies, joka oli 98-prosenttinen mätsi. Hän ilmoitti jo profiilissaan, ettei etsi vakituista suhdetta, mutta niin siinä vaiin on, että ne 98 prosenttia pitävät meitä edelleenkin salasuhteessa jo kolmatta vuotta, ja olemme kumpikin tyytyväisiä tilanteeseen. Mies elää lähes seksittömässä avioliitossa, joka muilta osin toimii hyvin, eikä hänen kannata missään nimessä lähteä siitä pois. Minulla taas on oma elämäni, jossa en halua enää aviovaimon rooliin. Eli rakastuminen tai yhteensopiminen ei tarkoita meillä 50+-vuotiailla sitä, että kaikki entinen pitäisi jättää. Meidän ei tarvitse enää olla niin ehdottomia.

Vierailija
15/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin puolin kypsä M, en tiedä, mitä tarkoitat "upealla sonnilla"? Jotain perinteisen komeaa miestäkö, vai viittaat hyvään varustukseen? Kyllä niitä taitaa olla muuallakin kuin rannalla molempia, sekä komeita että sopivan isokaluisia.

En hae mitään ulkonäöltään miesmallia tai perinteisen komeaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, tai olisi minulle itse asiassa ennemmin luotaantyöntävää. Kalun ei myöskään tarvi olla mikään monsteri mutta tietysti mielestäni kiva ja sopiva.

En tiedä jaksanko tai haluanko enää edes etsiä. Pari kokeilua on ollut, mutta syystä ja toisesta niistä ei ole tullut mitään.

Jotenkin lannistunut ja surullinen olo. Ap

Vierailija
16/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikin puolin kypsä M, en tiedä, mitä tarkoitat "upealla sonnilla"? Jotain perinteisen komeaa miestäkö, vai viittaat hyvään varustukseen? Kyllä niitä taitaa olla muuallakin kuin rannalla molempia, sekä komeita että sopivan isokaluisia.

En hae mitään ulkonäöltään miesmallia tai perinteisen komeaa. Sillä ei ole mitään merkitystä, tai olisi minulle itse asiassa ennemmin luotaantyöntävää. Kalun ei myöskään tarvi olla mikään monsteri mutta tietysti mielestäni kiva ja sopiva.

En tiedä jaksanko tai haluanko enää edes etsiä. Pari kokeilua on ollut, mutta syystä ja toisesta niistä ei ole tullut mitään.

Jotenkin lannistunut ja surullinen olo. Ap

Pari kokeilua ei ole paljon, eikä niiden vuoksi kannata lannistua. Deittisivut ovat kyllä kätevin tapa etsiä seuraa, ja onhan niitä muitakin kuin Tinder. Tuntuu siltä, ettet ole vielä oikein hyväksynyt itsekään ajatusta rakastajan hankkimisesta. Ehkä senkin takia haluat tavallaan epäonnistua. Tässä asiassa ei myöskään pitäisi olla liian kärsimätön. Eikä liian passiivinen. Asenne ratkaisee aika paljon tässäkin asiassa.

Vierailija
17/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se minulle paljon.... en ole ollut monen kanssa elämäni aikana.

Tunteehan sitä epäonnistumista ja torjutuksi tulemisen tunnetta myös.

Mitä deittisivuja suosittelet, jos saan itseni tästä taas rohkaistua ja tsempattua? Tuntuu juuri nyt vain niin toivottomalta. Raskaalta etsiä ihan vieraista ihmisistä, tutkailla, tutustua. Livenä voi vielä olla aivan muuta sitten.

Kyllä maailmassa on kivoja ja ihania miehiä, olen "löytänyt"; en vain sovi kuvioon, tai asuu liian kaukana, tms.

Ap

Vierailija
18/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin vain kerran kuussa?? Sehän on oikein hyvä aika, on ihna kiimassa sitten taas.

Vierailija
19/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos elää puutteessa ja hakee sen takia rakastajaa, niin idea olisi kyllä, että sitten myös saisi seksiä!

Olen hirveässä kiimassa ja panetuksessa koko ajan. Se ei ole kivaa!

Eli mahdottomaan listaani myös: mies, jolla on korkea libido, joka todella tykkää seksistä ja haluaa sitä usein. Jolka seisoo herkästi, koska se on mielestäni todella kiihottavaa.

Ap

Vierailija
20/33 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi valmiiksi joku ystävä, joka olisi kiinnostunut...se olisi todella hyvä ratkaisu. Kumminkin on tärkeää, että mies on myös mukava ja kiva + huumorintajuinen. Jos siis ajattelee pidempää suhdetta. Ystävästä tietäisi nämä jo. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi