Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampauskysymys!

Vierailija
16.07.2008 |

Olen menossa häihin vieraaksi ja mulla on pitkä, ohut tukka. Olisin halunnut leikata sen ennen häitä lyhemmäksi (on nyt ylipitkä, siinä ei mitään muotoa ja latvat surkeessa kunnossa), mutta en saanut aikaa. Nyt uusi vaihtoehto on sitten laittaa tukka kiinni, mutta se on helpommin sanottu kuin tehty.

Mun tukka on siis tosi ohut ja aika liukas, niin että kun pistän sen nutturalle, se nuolee päätä ja on tyhmän näköinen. Mä haluaisin sinne häihin tehdä jonkun ilmavamman keijukaismaisen systeemin tukkaan, mielellään siis jonkun nutturantapaisen, mutta joka ei saisi mua näyttämään sihteeriltä. Mä en vaan osaa tehdä hiuksistani sellasta pehmeän näköistä, eli osaisiko joku auttaa?

Olisi siis kiva, jos tukka jotenkin olisi vähän koholla päästä ja siinä olisi sellasia suortuvia näkyvissä. Ajattelin ehkä jonkun pikkuletinkin vääntää sinne sekaan. Sitten haluaisin että kaikki hiukset ei olisi ylhäällä, vaan että esim. niskasta ja korvan takaa putoaisi muutama suortuva. Osaatteko neuvoa, miten mun tulisi edetä ja mitä tarvikkeita hankkia? Kiitos!!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

(jos et anna kun tietyn kampaajan leikata hiuksiasi, niin varaa aika johonkin muuhun kampaamoon kampauksen tekoon?)

Vierailija
2/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua enää mennä kampaajalle, vaan itse laittaa tukan. Haluaisin nyt vaan jotain vinkkejä, kun tuo kaipaamani kampaus tuskin lienee kovin vaikea. En vaan tiedä, miten saan sellaiset kuohkean näköiset hiukset. Täytyy kai sitten vaan hankkia muotovaahtoa ja itse jotain yrittää, jos täältä ei löydy neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pestyyn hiuksiin muotovaahtoa, puhalla föönillä pahin kosteus ja rullaa hiukset paplareilla. Anna kuivua hyvin. Avaa sormin haromalla. siitä sitten vaan muotoilemaan nutturaa. Ponnari vaikka alle ja siitä suortuvia pinnillä kiinni. lakkaa päälle ja menoksi.

Vierailija
4/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa kuvailemastasi tukkalaadusta kuohkeaa kotikonstein.Ehkä jotain apua voisi olla isoista paplareista ja tupeerauksesta (mutta tuokin on tehtävä taiten). Eli paplarit päähän ja kun olet ottanut pois niin tupeeraa hieman tyvestä ja silottele pinnalta. Jätä vapaaksi muutama suortuva.

Vierailija
5/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain muuta tuotetta. muotovaahto latistaa kampauksen.

Esim rootboost-tuotteet ovat loistavia, ja latvaosioon sitten joku kampausneste joka samalla tuuheuttaa.

Rullat laittaisin kuiviin hiuksiin, joihin on levitetty muotoilutuotteet.

Muista kokeilla kampausta ennen h-hetkeä!

Vierailija
6/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa pitkä, ohut, lättänä tukka, johon ei edes kiharrusrauta tuonut eloa... elin sitten nistinrääpäleen näköisenä lähemmäs 30 vuotta, kunnes kavereitten vinkkien ja oman kokeilun tuloksena opin tekemään ihania nuttura/kihara/pörrökampauksia...

eli, laitan märkään tukkaan muotovaahdon ja kieputan sormikiharoille tai rullille ja annan kuivua yön yli ILMAN FÖÖNÄYSTÄ TMS LÄMPÖKÄSITTELYÄ - näin kiharat pysyvätkin kauemmin kuin sen 1/2 tuntia. aamulla otan hiukset auki ja kampaan sormilla varovasti läpi. Sitten laitan ensin edestä tukan sileästi/jakaukselle/tms, ja alan sitten nostella hiuksia pinneillä (pitkät on parhaita) suortuva kerrallaan kunnes ne on kaikki kivan näköisesti ylhäällä, ja suihkutan lakkaa päälle

Vierailija
7/7 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asentelua...